Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

RocsiAlfaracing Creative Commons License 2001.07.31 0 0 2627
Szia Moric !
Nekem van 4db 14" gyári lemezfelnim !Ha érdekel küldj egy mail-t.

Üdv:Rocsi

Előzmény: Moric (2619)
Leo 27 Creative Commons License 2001.07.31 0 0 2626
Nekem a 60 ezres szerviz fékbetét cserékkel 65e Ft volt márkaszervizben (Fiat Koncz). Ha érdekel bepötyögöm a tételes számlát.
A vezérműszíjat a 120e-nél általában előbb le szokták cserélni, én most cserélem majd a 100 ezresnél, de szerintem 60-nál korai. (Egy időben elég sok hozzászólás volt ebben a témában).
Mindenesetre nem árt, ha pontosan megkérdezed, hogy a 90 miből állna össze.
Előzmény: Koli (2625)
Koli Creative Commons License 2001.07.31 0 0 2625
Sziasztok,

hivtam a szervizt, hogy mennyibe faj az eves szerviz (egy even belul nem mentem le a 20 ezret).
Most a 60 e km-es szerviz van soron, es valami 90e Ft-ot mondott az ember (SPQR).
30e az olajcsere, olajszuro, levegoszuro (nana, hogy ezt nem ok csinaljak, mivel mar nem garancialis a kocsi), de mit kell benne cserelni?
Vezermuszijat?
Azert kerdezem, mert megneztem a kocsi kezelesi utmutatojat, es ott 120e km-nel irja ezt.
Dehat ez nem lehet 60e HUF. Akkor meg mit csinlanak a kocsival?
Brava 1.6 SX

Sebessegmamor: erdekes modon, en gyorsan csak 2.-ban es 3.-ban szokatam menni a kocsival, - lampanal, vagy cucukik ellen.
Hosszabb uton nyugisan vezetek, - az igazsag az, egy kicsit talan zavaroan eros a motorhangja.
Az enyem 3.-ban viszi a 155-ot...

Koli

Előzmény: Barnamaci2 (2624)
Barnamaci2 Creative Commons License 2001.07.31 0 0 2624
Zolika:
az a 1740 mm 1755 mm, szélesebb mint pl. a C Merci. Belül a döntött tetőoszlopok miatt nem érezni (annyira), de még így is felveszi a versenyt pl. az új passat helykinálatával. Nem röhögni, mérd le. Az ülőlapok hosszabbak, a szélesség forma forma, egyedül a min-max hátsó lábtér tűnik jobbnak, viszont ebben benne van a passat rövidebb első üléslapja és a süllyesztett első háttámlája is, azaz a tényleges eltérés nem oly nagy.

sebbességmámor:
azt hiszem bennem soha nem volt meg annyira, mint itt sokakban, és már abból is kezdek kiöregedni. Viszont a nagy sebbességnél bekövetkező vészhelyzet lereagálására kevesebb esélyed van. Ha 108 km/hval haladsz 30 métert teszel meg másodpercenként, ennyi idő általában eltelik míg észleld a veszélyt (persze ez is csak nappal éjjel ez is sokkal másképp müxik), döntesz és elkezded(!) a fékezést ill. kikerülést. Érdemes még megnézni a féktávokat is. Sajnos nem tudom hogy a Bravo hogy teljesített ilyen teszten (de érdekelne) abs-sel és anélkül, gyári méretü gumikkal (mert ugye ez sem mind1). De ha megnézel egy jobb fékekkel megáldott modellt akkor kb 38m 100 km/h-ról a féktáv, és ez egy új gumival nomeg erős fékekkel szerelt autó. Tehát az észleléstől a megállásig 68 m biztosan megteszel ha 100-al mégy. A fékút egyébként sem lineárisan nő a sebességgel. 50-ről kb 10 m-en belül megállsz, 80-ról ez már közelít a 30 méterhez, stb.
Tehát nem érdemes azzal példálózni hogy mind1 hogy 120 vagy 180. Utóbbi sebességnél már eleve 50 m teszel meg másodpercenként. Ha csak 120-al mégy eleve nagyobb az esélyed, mivel könnyebb lelassítani a kocsit egy biztonságosabb (ütközési) sebességre.
Ugyanezeket a számításokat el lehett végezgetni más időjárási/útburkolati körülményekre és fényviszonyokra is. Szvsz a Bravo tompítottja (itt nem a GT féle Marea projektor adatációrol beszélek:-)) éjjel nem sokkal több mint pár szentjánosbogár, tehát fokozottan veszélyes lehet éjszaka nagyon tolni neki.

Ja, mégvalami. Diana mercedese mindössze 108-110 km/h-val csapódott a tartóoszlopnak (forrás: Spektrum: Autóbalesetek c. műsor volt egy rész ami szinte csak ezzel foglalkozott). Más kérdés hogyha lett volna szalagkorlát (nem túl költséges biztonsági befektetés) akkor még ma is élnének.

Kefe:
Azon a rossz úton igen nagy bátorságrra (vagy versenyzői adottságokra) vall ez a teljesítmény.

pokers:
100-nál fékezéssel jó eséllyel kikerülheted a kutyát (márha tartja az irányt:-). Épp erről beszélek, hogy nappal 80-100 egy biztonságos sebesség. Arra meg jobb nem gondolni, hogy egy nagytestü kutyát 100-al (vagy többel) telibe elütsz. A kocsi lapos orra miatt nemcsak a lökhárító, de a lámpa, motorháztető, sárvédő és a szélvédő is sérülhet, és persze a motorházban is ez az, pl. hűtő. Úgyhogy kár lenne.

Szóval nem szeretném itt én megmondani a frankót srácok, de ésszel nyomjátok a pedélokat! Lehet ti jól vezettek, de gondoljatok azokra is akik kevésbbé jól, vagy csak vész esetén pánikolnak.

Móric:
Nézz meg egy magyar bazárt, abban hirdetnek bontott felnit is. Én is így szereztem a téligumiknak (3500/db) kifogástalan felniket.

Solymi:
Rádió kivétel ügyben (is) GT szaktárs tud segíteni, de azt hiszem a topik eleje/közepe táján már volt téma. Én is próbálkoztam, de béna voltam hozzá:-(

Leo 27 Creative Commons License 2001.07.31 0 0 2623
Most jöttem elvonó kúráról Szarvasról (ingergazdag környezetben). Még nem érzem a hatását, de gondolom egy kezelés az nem elég:)
ZOLIKA Creative Commons License 2001.07.31 0 0 2622
Az utóbbira pedig a kulcs a kezünkben! :-)
Előzmény: K.Trout (2621)
K.Trout Creative Commons License 2001.07.31 0 0 2621
A függőségről, fóbiákról kétféleképpen lehet leszokni: ingerszegény vagy ingergazdag (sokkoló) környezetben.
Vigyázzatok, nehogy az előbbi jöjjön be a terápiába, amikor max. egy csacsifogattal vagy egy kis tekerős-pedálos JAVA büzzögővel lesztek kénytelenek közlekedni,mert a terapeuta csak annyit engedélyez...:-)))))))
Előzmény: ZOLIKA (2620)
ZOLIKA Creative Commons License 2001.07.31 0 0 2620
Sziasztok!

Brav* szélesség: az autóstesztek összehasonlító-táblázatait nézve(pl autó2, 2001/8, 41.old.), a kategóriájában a legszélesebb, vagy az elsők között van a maga 1740 mm-ével. Audi A3:1735, Ford Kókusz:1700, Opel Asztma:1710.

A sebesség. Amikor az ember gyorsan megy, meg egyáltalán, nem a sebességtől lesz adrenalinbősége, hanem attól, hogy az éleslátás mezeje beszűkül, illetve egyre több adatot kell feldolgoznia az agynak. Jól megfigyelhető ez szűk, fákkal sűrűn övezett utakon, vagy szűk alagutakban ahol a sebességérzet sokkal nagyobb a reálisnál, ennek ellentéte a széles utszakasz, ahol nem érzi az ember, hogy megy.
Mindezt egy közlekedéspszichológustól hallottam(nem személyesen:-)).Egyébként ő azt is mondta, hogy SEBESSÉGFÜGGŐVÉ lehet válni. Pont olyan függőség ez, mint az alkohol, vagy a drog!

Azért csak óvatosan!
Üdv: Zolika

Moric Creative Commons License 2001.07.31 0 0 2619
Sziasztok!

Nincs valakinek elfekvőben Fiatra 4db 14" vagy 15" felnije?
Vagy nem tudtok olcsó beszerzési lehetőséget? (használt lemezfelni lenne a legjobb)

solymi Creative Commons License 2001.07.31 0 0 2618
Sziasztok!

Meg tudná valaki mondani, hogyan kell kiszerelni a gyári rádiót a helyéről?

Solymi

RocsiAlfaracing Creative Commons License 2001.07.30 0 0 2617
Sziasztok!

Ma ahogy kapcsolgattam a tv-t rátévedtem az eurosport-ra ott pont a Tour de France ment ahogy nézem bambulva a versenyt 1x csak azt hittem hogy rosszul látok az egyik kisérő autó egy cabrió Bravó volt!!!A kérdésem az lenne hogy csak én vagyok ennyire tájékozatlan vagy tényleg nem gyártottak a Bravó-ból cabriót és ez egy egyedi darab volt?(Az Alfa előtt egy Bravo HGT-m volt hát mit ne mondjak nem volt rossz a gép:DD bár én az 1.6-ost jobbnak tartom!! )

Előzmény: adamax (2616)
adamax Creative Commons License 2001.07.30 0 0 2616
Hali!
Csak egy tipp: apámnak anno a kocsijában egy macska elaludt szépen, és ezért a tengely megcsavarta. Mi meg szagoltuk hetekig a búzt, mire rájöttünk az okra...
:-(

amc
Punto II 1.2 16V HLX

Előzmény: yOLORO (2614)
GTF Creative Commons License 2001.07.30 0 0 2615
Sziasztok!

Fogyasztastema: A mi kis verdank autopalyan 120-150 kozott nyomva 7 korul fogyasztott. Aztan autouton 6.4 korul. Mindez Olaszorszagban. lehet, hogy a hazai kornyezet jot tett neki? Merthogy itthon 8 folott van, igaz, varosban.

Amugy szerintem az izgalom nem abban van, hogy megy az ember, nyomja az autopalyan, hanem egyik pirostol a masikig. Vagy a kis, kanyargos hegyi orszagutak.

En mar harom gyerekes apuka vagyok, nalam a szaguldas egy picit atertekelodott.

GTF

yOLORO Creative Commons License 2001.07.30 0 0 2614
Olvasgatom itt a sebességmámorról a hozzászólásokat, és minha a saját őrült száguldásra való hajlamaimról irnátok.(gondolok itt:Leo27,kefe a ló-ra)
Leo27
Rám még elég sürün rámtörnek ezek a rohamok, de ahogy a régi barátnöm mondta:Ennek is vége lesz egyszer. Nagyon remélem elég sokára fog ez bekövetkezni:))))))

Egy teljesen más téma:
Valami nagyon-nagyon-nagyon büdős lé folyik a kocsimból. Anyira erős ez az SZAG, hogy a kocsi mellett állva, szó szerint orfacsaró a bűz!
Mielött jóízűen elkezdenétek poénkodni nem öntöttek sem rá, sem bele semmilyen emberi ürüléket.
Ötlet hogy mi lehet?

Leo 27 Creative Commons License 2001.07.30 0 0 2613
Sebességmámor
Ez a téma nem kapcsolódik ugyan a Bravo-hoz közvetlenül, de úgy érzem, hogy itt több ember imádja a sebességet, mintha a Suzuki, vagy VW fórumon írogatnék.
Vannak akiknek az autózás nem jelent mást mint eljutni A-ból B-be és ha megkérdezem, hogy mennyi a kocsi végsebessége, a válasz: nem tudom, még sosem próbáltam.
Ezzel szemben én nem azért nyomok padlót, mert sietek, hanem mert élvezem a gyorsulást, a motor hangját, a kerekek csikorgását a kanyarban, mások legyőzését lámpánál, országúti előzéseknél, télen a kézifékes fordulókat, egyszerűen ettől érzem jól magam.
Ez már így volt akkor is, amikor az egyetem alatt minden alkalommal megpróbáltam csúcsot felállítani a Trabival Salgótarján és Miskolc között és a 3-ason lendületből megelőztem mindenkit aki lassabban ment 90-nél, néha hosszú kocsisorokat lenyomva, akik nem voltak résen és csak 20 km múlva értek utól (előzéshez legjobb tanulás a Trabi, izomból mindenki tud előzni). A négyütemű Wartburgommal pedig megtanultam határon autózni. Ugyanazt a 6 km-t tettem meg minden alkalommal hajnalba a barátnőmtől, egyre jobban érezve az autót.
Azt mondják, hogy ez idővel elmúlik. Én is 17 éves korom óta vezetek és 11 éve (lassan át kell keresztelkednem Leo 28-ra), de csak addig jutottam, hogy valamivel ritkábban jön rám.
Most útban van a gyerek, tényleg vissza kell majd fogni magam, nehéz próbatétel lesz.
Kefe a ló Creative Commons License 2001.07.30 0 0 2612
Pokers,
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Pokers,

Bocsi, de mint említettem volt... imádok száguldani, és ilyenkor nem kutyákra gondolok :-D


Kefe, a
Az első ló, aki megtanult vezetni :)
Előzmény: pokers (2610)
K.Trout Creative Commons License 2001.07.30 0 0 2611
A sebességmámorról:
Egyszer Szkapi-t követtem, mert hozzájuk mentünk bulizni. Most leírhatom, mert még vagy egy hétig Horvátországban nyomul, és nem számít közvetlen szemközt dicsérésnek: kibaszottul gyorsan vezet, de nagyon biztonságosan. Én elég paranoiás vagyok, még a vonaton is félek, ha nem tudom, mi miért történik. Tehát ha valaki mellett nem félek, akkor az elég biztonságosan vezet.
Szóval Szkapi átlag 140-es sebességet szokott produkálni az 1.2-es Bravo-jával, és az átlag nem vicc...!!
Az 1.6-os 100 lovas Bravo-mal alig bírtam kapaszkodni utána, nem az autó miatt, csak én nem vezettem még olyan sokat, mint ő, és ez jelentős különbség. (Ez nem azt jelenti, hogy én keveset vezettem, csak neki 17 éves kora óta saját autója van...a mázlista!! :-)))

Szóval az M5-ön egyszercsak azt vettem észre, hogy hipp-hopp 180-al nyomulunk, de abszolút nem éreztem veszélyesnek, máskor a 60-80-as tempó is soknak hat bizonyos utakon, helyzetekben.
Úgy vettem észre, hogy a Bravo (legalábbis az enyém, 1.6 SX 185/R14 Goodyear gumik, ha jól tudom...mármint a méretet) rendkívül stabil autó, nagyon jól viselkedik a kanyarokban. Ami - szerintem - annak köszönhető, hogy viszonylag széles építésű, és alacsonyan van a súlypontja. Parkolj be egy régebbi Skoda vagy Wartburg mögé, és meglátod, milyen meglepően szélesebb ezeknél!!
Ebből az is következik, hogy kényelmesen elférni benne.
(Nem azért mondom, nem fikázni akarom, de az egyébként sokak által istenített 4-es Golfba átülve majdnem klausztrofóbiás lettem.)
Ehhez ha azt veszem még, hogy most a nyári szabi alatt egyszer 1000 km-t vezettem egyhuzamban úgy, hogy nem fáradtam el az üléstől, akkor egyértelmű, hogy olyan kényelmi fokozatról van szó, aminek kapcsán nagy sebességnél is biztonságosnak érzed az autót.
De bizonyára tudjátok, hogy a mai autók biztonsági berendezései - a légzsákot is beleértve - kb. 50 km/h -ig garantálják a többé kevésbé sérülésmentes betonfalnak csapódást. Kb. 80km/h-ig kisebb nagyobb, esetleg súlyos, nem életveszélyes sérüléssel lehet kiszállni az autóból, de 100 km/h és a fölött csak a Nagy Kaporszakállú segedelmén múlik vagy nem múlik minden...

Ilyen szempontból már mindegy, hogy 120 - 160 - 180 -al következik be az ütközés...(bár persze, ha muszáj választani két biztos halál közt, akkor inkább a 120, hátha...)

OFF
Ha lenne olyan - egyébként megvalósíthatatlan - biztonsági berendezés, ami bármely nagy sebességnél is sérülés nélkül megvédené a testedet egy betonfalnak csapódásnál, az emberi szervezet akkor sem tudna elviselni - ha jól tudom - 300 km/h -ról 0 -ra egy ilyen, szinte 0 mp-nyi idejű lassulást, mert ott már sejtszinten elviselhetetlen lenne, a sejtplazma átszakítaná a sejtburkot, meg ilyesmi. Ott már csak egy, a tested minden egyes molekulásjára egyformán ható lassító energiamező lenne hatásos, de ez már sci-fi...)
ON

pokers Creative Commons License 2001.07.30 0 0 2610
Kefe, a Ló

Itt nem csak arról van szó, hogy 100nál nekiállsz kikerülni a kutyát, hanem arról is, hogy esetlegesen alacsonyabb sebességnél nem lesz akkora a csapódás, ezáltal kevesebb elem sérül.
Történt egyszer, hogy 60nal mentem mellékúton és ezerrel kirohant elém egy kutya, kerülni már nem volt hova, mert egyenesen a kocsinak tartott, annyit tudtam tenni, hogy lassítottam és így a 60 helyett kb. 40el ütöttem el. Így szerencsére csak egy fél centit mozdult befelé a lökhárítóm, de ha ez mondjuk nagyobb sebességnél történik, mindent összetör az elején. Megúsztam ingyen, hogy helyrerakták a lökhárítót, de amúgy ki tudja mennyit fizethettem volna, ha törik az eleje.

Üdv,
poke

Előzmény: Kefe a ló (2609)
Kefe a ló Creative Commons License 2001.07.30 0 0 2609
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
A szárnyaló adrenalin szint folymatos szintentartáshoz szükséges sebesség épp úgy szükséges számomra, mint a rendszeres étkezés, alvás, fürdés.
Igen... Adrenalin, nekem ez jelenti az örömöt... és imádom a sebességet... Hamár ott tartunk hogy más autója 8,5l benzinnel halad 160km/ora sebesseggel akkor azt mondom jo. Nekem a klíma végig on volt, és nem hiszem hosz az állat tempóm miatt lett volna magasabb a fogyasztáson. De elemezzük kicsit a dolgokat... Én ugye dűlőutat írtam, (kissé cinikusan eképpen nevetem az 1,5 sávos hullámos, faluösszeköttető gyorsforgalmi utat) melyen az ember nem tud folyamatosan 160-as sebességgel haladni, hiszen néha igen tréfás lépcsőszerű képződményekvannak rajta, mag kacsaúsztatók, a hirtelen kanyarokról meg ne is beszéljünk. Autópályán klímával és behúzott kézifékkel is megy a kocsim 8,5 literrel... de az nem nyújt megfelelő örömet számomra! Szóval, a saját értékelésem szerint, nagyon jó a kocsi fogyasztása, nagyon jól megy és nagyon kényelmes.
120km/ora felett pedig higgye el mindenki: tök mindegy mennyivel mész, csak arra vigyázz, nehogy bejöjjön a szélvédőn a szarvasagancs! Hogy megerősítsem a dolgot mégegyszer: teljesen mindegy, hogy 200 vagy 160 a sabesség, hiszen teljesen mindegy hogy melyik sebességnél bukkan elő a kocsi előtt 10 méterre a kutya... Vagy te talán nekiállnál 100km/h sebességgel kikerülni???
Ugye te sem gondolod komolyan?
Kefe, a
Az első ló, aki megtanult vezetni :)
Előzmény: Leo 27 (2608)
Leo 27 Creative Commons License 2001.07.30 0 0 2608
Nekem volt egy-két veszélyes helyzetem nagyobb sebességnél még a Cliómmal (M3 Pest előtt eső S kanyar lefelé 150, és megláttam, hogy áll az egész pálya. Pumpáló fékezéssel áttetem valahogy az autót a külső ívről a leálló sávba miközben folyamatosan csúszott az autó, egyébként csúnyán beledurranok a sorba, és még egy-két hasonló eset). Ennek ellenére nem érzek sok különbséget 140 és 160 között. Az M7-en nagy forgalomba már megérezni a 170-et, de a dögunalmas M5-ön 200-nál sem volt semmi veszélyérzetem. Forgalom alig, út egyenes.

Nem hiszem, hogy az autó tömege szoros összefüggésben lenne nagysebességnél a biztonságérzettel. A futómű és a fék sokkal többet számít. A Clio a négy tárcsával 160-nél is füstölgő blokkoló féket nyomott, a Bravo valamivel gyengébb, viszont a futóműve stabilabb (pl egy gyors kikerülőmanőverhez).

Az életveszélyről úgy gondolom, hogy 120 fölött bármilyen autóban meghal az ember, ld. töréstesztek 64-el, Diana - S merci - 160.

A sajnálásról. Az autóimat nem szoktam sajnálni. Az ember azért vesz Bravot, hogy 6500-is pörgesse. Egyébként 160-nál a hosszúváltós Bravo 4000-et pörög, ez pedig a nyomaték maximumhoz tartozó fordulatszám, tehát teljesen ideális.

Tudom, hogy sokan nem értenek egyet a véleményemmel és kímélik, kényeztetik a szeretett autót, de egy versenyló is csak akkor érzi jól magát, ha száguldozhat időnként.

Bocs, ha hosszú voltam.

Barnamaci2 Creative Commons License 2001.07.30 0 0 2607
Pokers:
Szerintem a 4,17-ből ki fogod találni mennyire vagyok hajtós tipus:-) Bár mostanában néha elnehezül a lábfejem (persze csak magamhoz képest!) és meghajtom 120-130-cal is autópályán:-)

K.Trout: Á! Nem volt végig 90. Inkább úgy mondanám hogy 80 és néha kihúzattam 90-ig is! Élveztem a sebességet=:D

Egyébként egyet értek Pokers-szel, ha nem kell sietni (bár az esetek többségében akkor is el lehet indulni korábban és akkor már megintcsak nem kell sietni) jobb szeretek 80 és 100 közötti tempóval haladni. Kényelmes, nézegetős tempó és (szinte) minden körülmények között uralható marad a gép.

Előzmény: pokers (2606)
pokers Creative Commons License 2001.07.30 0 0 2606
Olvasgatva itt az utolsó hozzászólásokat, elgondolkodtató. Mikor én megyek pályán 150-160al, már úgy érzem nyírom az autót. Ezért inkább 140-150 között tartom folyamatosan a tempót. Itt még úgy érzem stabil a gép, de 160 és az fölött szerintem már életveszély. Ehhez a sebességhez kevés az az 1050kg. Nem így gondoljátok, vagy csak egyszerüen nem sajnáljátok az autót és nincs veszélyérzetetek?
Én eddig hál'Isten egyszer csak súroltam egy özet, de azóta rohadtul nem merem nyomni neki. Meg amióta a kutyák rendszerint kirohannak a kocsi elé, valahogy nem nyomom annyira.

Hogy vagytok ti ezekkel?

üdv,
poke

Leo 27 Creative Commons License 2001.07.30 0 0 2605
A fogyasztás úgy látszik örök téma a fórumon. Mivel általában elég gyorsan vezetek, semelyik autóm se fogyasztott még igazán keveset. Egy rövid ideig céges 1.3-as Suzukival jártam, 8 litert azzal is meg lehetett etetni. Viszont az 1.6-os Bravo-m 8.5-nél többet még nem fogyasztott. A múltkor nem mentem városban, Szarvas-Bp-Szeged-Bp volt az útvonal:7 liter. Pályán 160-170-el járok, országúton 120-al. A fórumon leírt fogyasztás beli adatok szórásából, én azt gondolom, hogy ez nagyban függ az autótól is. Pl. amikor a haveromnak próbáltunk ki Brava-kat, egyik se ment úgy, mint az enyém. Biztos nem egyformák.

A szegedi túra során a pályán egy Astra menetközben bemért. Nekem 160-at mutatott az óra, gondoltam kicsit csal, 150-155 nem olyan vészes. A rendőr videóján (visszanéztem) folyamatosan 170. Elméletileg az övé hitelesítve van. Szerintetek lehet, hogy kevesebbet mutat az óra? A gumi gyári méret 185/60R14.

A 4,17-es fogyasztás szerintem szenzációs, 5,8-at a 900-as Seicento is magához vett (persze nem kíméltem, a szervizé volt).

Kefe a ló Creative Commons License 2001.07.30 0 0 2604
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Szerintem is elképesztő... traileren vittek, és lyukas volt a benzincső???
de azért cserélek és is adatot:
Budapest - Csécse - Salgótarján - Csécse - Budapest
kb 250Km, és 10-11 literes fogyasztás...
még a 7-es sarkidülő úton is 160-nal mentünk :)))
Nos ennyit a fogyasztásról! Visszafelé meg leküldtem egy kurv@ nagy kombájnt az árokba... szerintem nagyon besz@rt amikor meglátta milyen gyorsan jövök :-))))
Kefe, a
Az els§ lˇ, aki megtanult vezetni :)
Előzmény: Barnamaci2 (2602)
K.Trout Creative Commons License 2001.07.30 0 0 2603
Elképesztő!!!
90-el mentél végig? :-)))
Előzmény: Barnamaci2 (2602)
Barnamaci2 Creative Commons License 2001.07.30 0 0 2602
lehet adatot cserélni a fogyitáblázatban:-)
Szombaton Bp-Győr-Bp 4,17/100 km.
granturismo Creative Commons License 2001.07.30 0 0 2601
HÚÚ TÉNYLEG!!!
Bocs:
06(30)942-2197
Köszi Kefe olvtárs!
Kefe a ló Creative Commons License 2001.07.30 0 0 2600
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Hja... mégvalami: Most beszéltem Turboladával! Szerintem ha valaki meg tud oldani valamit, nos akkor Ő az! Én éppen most tettem le a telefont, fogyasztással kapcsolatos kérdésekben, de aszt javasolta, vegyek könnyebb lábat magamnak, ha csökkenteni akarom a fogyastásomat, :-) igazából más mód nincs rá. Ahogy beszéltem vele, a szakember szavait, nem pedig a gyere ide madár jól leveszlek stílust fedeztem fel. Ha valakihez szervízbe fogok menni, hát biztosan ő lesz az! Ja mégvalamit. Gradturizmo véletlenül elírta Turbolada rádió számát. Nos itt a pontosítás:

06(30)942-2197 :)))


Kefe, a
Az első ló, aki megtanult vezetni :)
Előzmény: bbulcsu72 (2598)
Kefe a ló Creative Commons License 2001.07.30 0 0 2599
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Így már érdekesebb, de mint tudod ilyenkor a következő dolog szokott történni:
Fiat Szakszervíz: nme tudom... de nekem úgy tűnik nem gyári a klíma, és nincs benne a FHCL-ben -Fiat Hardware Compatible Listing :-))) - ezért keressem meg a klímaberendezés beszerelőműhelyét.
Klímaszervíz: Más kocsikkal nincs baj, szerintünk a kocsi motorjával lehet a probléma!
És ezzel az ördögi kör bezárulna, de ilyenkor szokott az lenni, hogy valami harmadik személy megoldja a problémát... Nos... ez az amivel kapcsolatban nincs ötletem, nekem sem!
Kefe, a
Az első ló, aki megtanult vezetni :)
Előzmény: bbulcsu72 (2598)
bbulcsu72 Creative Commons License 2001.07.30 0 0 2598
Az a baj, hogy a kocsit most vettem, de a klíma már több, mint 1 éve bennevan. Nem tudom, az előző tulaj hogy boldogult vele...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!