Keresés

Részletes keresés

zöld_I Creative Commons License 2015.05.22 0 0 656

Igen, azt hittem, a 4 ütem meghozza az ingázós nirvánát. De nem. A 100ccm feletti kényelmes 4 ütem hozza meg :)

Én nem is szoptam, csak blokkot cseréltem, meg azon vezérlést. :)

Előzmény: jester0926 (655)
jester0926 Creative Commons License 2015.05.22 0 0 655

Bátya, azért neked is volt valami hasonló (sz.pó)rollered, vagy nem? És elég sokáig terveztél vele. ;)

Előzmény: zöld_I (654)
zöld_I Creative Commons License 2015.05.22 0 0 654

"De ez utóbbira nem emlékszem pontosan."

 

A rossz emlékeket az én agyam is igyekszik gyorsan törölni :D:D:D

Előzmény: jester0926 (653)
jester0926 Creative Commons License 2015.05.22 0 0 653

Az alapjárati csavarhoz hozzáférsz a sisaktartóból, a "keverékcsavarhoz" sem kell szerintem szétbombázni. De ez utóbbira nem emlékszem pontosan.

Előzmény: Törölt nick (652)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.22 0 0 652

Sziasztok...

Kérdésem az lenne,hogy 50/4t -nél az alapjárati+levegő csavart ugye csak szétbombázott álapotában lehet állítani?

N0rb3rt0L4ncz0s Creative Commons License 2015.05.21 0 0 651

Sajnos ilyenek ezek a szerelők, amibe nem látnak pénzt, azt nem is csinálgatják, na meg inkább ne menjünk bele a többi dologba.

 

Nekem egy benzincsapot kellett hozzá venni, mert csöpögött a nafta belőle lassan, majd az új felrakása után ellenőriztem, hogy szívásra jön a benzin, ha engedek rajta, akkor elzárja. Örültem, mint majom a farkának, hogy végre nem fog elcsöpögni fél liter-liter benzin egy hétvége alatt, majd ahogy megtettem első utamat ezek után a munkahelyemre a Soroksárin be, Rákóczi hídon át majd vissza haza arra lettem figyelmes, hogy már megint csöpög a benzin. Na lehúzom a csövet, ugye nem szabadna jönnie semminek és láss csodát ömlik a benzin. Mondanom sem kell, hogy nagyon örültem neki. Most két választásom van. Az egyik, hogy addig veszem a csapokat, amíg az egyik bírja, bár ettől a hideg is kiráz. Vagy beteszek egy sima kis átfolyós csapot, amit manuálisan én zárok el és így tuti, hogy zárva lesz. Szerintem ez utóbbinál maradok, mivel olcsóbb megoldást is jelent.

 

Ebből kiindulva, aki még olvassa, attól kérdezném, hogy én most csak szerencsétlenségemre kifogtam egy rossz csapot, vagy ezek ilyen f..s utángyártott sz...rok az egész?  :-)

Előzmény: puby69 (615)
N0rb3rt0L4ncz0s Creative Commons License 2015.05.21 0 0 650

A múltkor én is kitisztítottam a légszűrőt, aztán fogtam és WD40-el fújtam be. Első indulás után fulladozott, majd a gázkar játszadozással sikerült levegőhöz juttatni, ott egy pici teligáz és már jó is volt, azóta járok vele és olyan, mint eddig.  :-)

A lényeg, hogy megkösse a port.  :-)

Előzmény: RegosBendeguzABecsuletes (623)
N0rb3rt0L4ncz0s Creative Commons License 2015.05.21 0 0 649

Szia,

 

Az biztos, hogy a műszerfal nem az övé, hisz egy 50-est még 80-ig is vicces skálázni, az egy 125-ösé lehet szerintem, ha csak nem 125 van benne.  :-)

A visszajelzők valszeg azért nem működnek, mert mind ki van égve, így elsőre erre tippelnék. A múltkor tettem fel pár képet arról, hogy milyen izzók kellenek bele, rá tudsz nézni.

Gumit ott érdemes venni, ahol a legolcsóbban adják, de azért szerintem jobb fajtát vegyél, mert sokat számít.

Szíjat, pedig szerintem bármelyik robogós boltban kapsz hozzá, csak beírod a keresőbe, hogy liberty 50 szíj és kidobja.

A fényszóró megbontásában nem tudok segíteni, nekem postásrobogóm van, ott másabb a lámpa.  :-)

Előzmény: szo7905 (630)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.21 0 0 648

Igen..ez is egy megoldás.... Nekem előbb volt egy x9 Evom.. és most vettem hozzá egy Liberty 50..4T.. :-) 

Előzmény: jester0926 (647)
jester0926 Creative Commons License 2015.05.21 0 0 647

Vagy venni egy nagyobb motort.

Előzmény: Törölt nick (646)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.21 0 0 646

Max...még azon lehetne elgondolkoznod,hogy a 125-ös gyorsító (fő..) fúvókát tenni bele....vagy esetleg 125-ös karbit tenni rá...

Előzmény: Szolke (644)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.21 0 0 645

Fogadd el,hogy ennyit tud..

Nekem 6.5g-os görgőkkel jobban húz...és a gyári NGK-gyertyát raktam bele..NGK CR 8EB & 9EB ...nekem a 8-as van benne..és 100as benzint kezdtem el tankolni bele...igaz,még csak 3km-mentem vele azóta..

Előzmény: Szolke (644)
Szolke Creative Commons License 2015.05.21 0 0 644

Üdv!

 

Nekem is 4T-m van. Ami zavar kicsit , hogy nem igazán húz. A "kigyorsításnál" 1-ról indulva alig akar menni. Mit tudok ezzel kezdeni?

Azt javasolták, hogy tegyek bele hosszúmenetes gyertyát.

Milyen görgő kellene bele, hogy az elején legyen benne nagyobb craft. Nekem nem számít, hogy 55 vagy 60 a vége, inkább dinamiikus legyen.

 

Mit érdemes megnézni ilyenkor, ha érzem az erővesztést?

Lehet, hogy a karbi is szar?

Lehet hogy a hengerben van valami baj? Esetleg dugó és henger meg az ehhez tartozó dolgok cseréje?

 

Köszi

Laci

 

Előzmény: Törölt nick (643)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.20 0 0 643

PleRöviden..

2005-50/4t Új fazonú Liberty

Tegnap lecseréltem az olajakat-levegőszűrőt kimostam,gyertyát az újat beletettem NGK...

6.5g-os görgőket tettem bekle..alsóbb tartományba 55-60.ig jobban húz..és ami érdekes,hogy mindegy neki,hogy egy..vagy két személyel... :-) ugyan olyan a dinamika,ill.közel olyan...Kicseréltem a műszerfalon az idő-mérő óraba az elemet...(termnészuetesen nem olyan kell bele,mint a régebbi kiadásokba...)...A gyári plexit elvágtam...Ahogy megnéztem.-szétszedtem...a gyújtás trafó átvágását megcsinálták kint... :-)

Szerintem most így már jó lesz...ill.remélem...Eddig Nagyon bejött...

Olyan érzésem vanm ráülni a 500-as X9 Evo -után,mint ha a Görögöknél lennék,nyaraláson...bérelt robogózva.. :-) 

Köszi eddig is a segítséget...

jester0926 Creative Commons License 2015.05.20 0 0 642

Hívd fel őket: http://motorline.hu/ Egyből vágni fogják.

Előzmény: Szolke (641)
Szolke Creative Commons License 2015.05.20 0 0 641

Köszönöm a választ. Megnézem a linkeket. Én is rákerestem a neten és nekem is a NGK CR8EB-t adta ki, de gondoltam megkérdezek olyanokat, akik rutinosak.

 

Köszönöm

Laci

Előzmény: jester0926 (640)
jester0926 Creative Commons License 2015.05.20 0 0 640

Itt meg találod a keresztreferenciákat, hogy mi minek felel meg. Üsd be a mostani típust (gondolom még a gyári) és kidobja, hogy mik felelnek meg. http://www.sparkplug-crossreference.com/

 

Ha nem szedted ki, akkor nézd meg ezen az oldalon. A vázszámot, évjáratot ellenőrizd!

 

Amire gyorsan rákerestem, az NGK CR8EB típust adott meg.

Előzmény: Szolke (639)
Szolke Creative Commons License 2015.05.20 0 0 639

Sziasztok!

 

Van egy 50-es 4 ütemű libertym. A legújabb kivitel.

Gyertyát kellene bele vennem ,de nem tudom, hogy melyik lenne a megfelelő.

Mikor bementem egy alkatrészboltba, ott kidobott a rendszer vagy 4-félét különböző számokkal.

Annyit tudok, hogy hosszúmenetes kell. Illetve a Denzót ajánlották, de ahol voltam ott csak NGK-R volt.

Honnan tudom ezt kideríteni?

 

Van esetleg tipp, vagy javaslat?

 

Köszönöm,

Laci

Törölt nick Creative Commons License 2015.05.19 0 0 638

IstenKirály vagy...

Köszönöm... :-)

Előzmény: jester0926 (637)
jester0926 Creative Commons License 2015.05.19 0 0 637

Előzmény: Törölt nick (636)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.19 0 0 636

Sziasztok..

2005-ös új fazonú Liberty-m van..

Segítséget szeretnék kérni,hogy a Km-órában levő digitális idő-mérő órába hogy kell életet lehelni?

Elemmel működik? vagy az aksiról?

Mert a kereskedő azt mondta,hogy elemmel...

És a fejidomot,hogy szedem szét? két csavarral a kormánynál,és szétpattintom? vagy van máshol is csavar?

 

thebiker1 Creative Commons License 2015.05.19 0 0 635

Sziasztok,

 

Egy 2002-es 125-ös Libertyről lenne szó. Az a kérdésem, hogy erre a blokkra fel lehet tenni a 150-es esetleg 200-as hengert és dugót? Láttam a a Malossi csinál 187 ccm-s szettet de egy kicsit húzós. Mivel a moci A1-re van vizsgáztatva így nem szeretném lecserélni. A hengerfej kompatibilis vagy azt is cserélni kell majd?

 

Köszi 

 

R.

Törölt nick Creative Commons License 2015.05.18 0 0 634

Megjött a válasz a Moto-italia Kft-től... Ő

Ők azt írták..hogy 7g-os kell bele.... 

Királyság...

Előzmény: jester0926 (633)
jester0926 Creative Commons License 2015.05.18 0 0 633

Ha nincs tuningolva, akkor én mindenből a gyár által előírtat raknám bele. Ha piszkálod a variátorsúlyokat, elég hosszú kísérletezés lesz a vége. A gyári szerintem a jó középút.

Előzmény: Törölt nick (632)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.18 0 0 632

Még egy kérdés...

Alváz szám alapján nekem egy Liberty 50 4T Rst-modellem van..

Ez mennyivel másabb a többitől..?

Görgőket 6g  és 6.5g közé sorolták...

Én megrendeltem a 6.1g- MALOSSI 19x15,5Görgőszett..

Remélem,hogy jó lesz vele...Nekem inkább az alsóbb tartományban kellene a dinamika....

 

jester0926 Creative Commons License 2015.05.17 0 0 631

Kerdezd meg egy Piaggio szervizben. Regebben a Moto Italia volt Pesten, nem tudom meg mukodik-e. 

Előzmény: Törölt nick (629)
szo7905 Creative Commons License 2015.05.17 0 0 630

Sziasztok!

 

Tegnap vettem egy Liberty 50 2t robogót.

Következő kérdésekre szeretnék választ kapni:

1. A műszerfal nekem 140ig van skálázva (szerintem nem az eredeti benne) a km óra működik csak és semmi visszajelző.

    Minden működik a robogón csak a visszajelzők nem. Ez mitől lehet? A üzemanyag visszajelző folyamatosan telit mutat?

2. Első fényszórót hol kell megbontani, hogy izzót cseréljek?

3. Gumit hol érdemes venni (pesti vagyok) 90/80 r16? Vagy ha van valakinek elfekvőben akkor vevő lennék rá! Főleg új érdekel!

4. Cserélnék egy szíjat rajta mert kb 10000km futott ami benne van! Mekkora a mérete a szíjnak! Ha már ezt a részt szétkapom     érdemes még valamit cserélni?

 

Egyenlőre ennyi.

Köszönöm, hogy elolvastad és esetleg tudsz valamelyik kérdésemre válaszolni.

 

István

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.05.17 0 0 629

Szia..

Nagy a baj... :-) Amit találtam az már a harmadik...

2004-es be... 5.5g

2005-től 6.5g

Amit te linkeltél weboldalt ott már 8.0g..

Na most erre varjak gombot....

Javaslat esetleg..?

Előzmény: jester0926 (628)
jester0926 Creative Commons License 2015.05.16 0 0 628

Itt keresgélj.

Előzmény: Törölt nick (627)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.16 0 0 627

Sziasztok...

Kedden kapom meg a 50 4t-2005/6-os (új fazonú) szerkezetemet....

Tudnátok benne segíteni,hogy milyen görgők kellenek bele? mert olvastam 5.5g-ost és olvastam, hogy 2005-től 6.5g-os való bele...

Tudom,ha könnyebb a görgő,akkor pörgősebb lesz....ha nehezebb,akkor talán a vége felé lesz jobb a gyorsulása...

Milyen levegőszűrő? és olajszűrő kellhet bele..? vagy az utóbbiakat lehet mosni? Nekem korábban egy ARN125-ös volt,abban Pl..az olajszűrő egy sűrű szita volt...azt kellett mosogatni...

Se levegőszűrőt, sem padig olajszűrőt nem igazán találtam a neten...

És még valami.... A gyorsító, vagy inkább nevezzük Fő fúvókát a karbi-ban szeretném egyel nagyobbra cserélni...Milyen van most benne..? milyenre lenne érdemes cserélni..?

Köszönöm előre is...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!