Keresés

Részletes keresés

dimelo Creative Commons License 2020.09.14 0 0 52274

Ma reggeli közlés a Bors - Ártánd határról:

trafic intens - numar mare de automarfare prezentate la control pe sensul de iesire din tara

 

Google translate:

nagy forgalom - nagyszámú önjáró járművet mutatnak be ellenőrzésre az országból kifelé menet

 

A régi határon 3-3 sávban engedik a kamionokat.

Az új átkelőn (Bors II)  1-2 sávban.

 

Személyforgalom, régi: 3-3 sáv, új: 3-3 sáv van nyitva.

 

 

Az aknafedelek most is csattognak, a kamionok ugyanúgy dübörögnek a 42. főúton...

Előzmény: dimelo (52264)
Jared- Creative Commons License 2020.09.14 0 0 52273

Teljesen normális európai tempo...

Előzmény: troglodita (52272)
troglodita Creative Commons License 2020.09.13 0 0 52272

Erre én is rákattintottam, valami olyasmi is szerepel a nagy győzelmi jelentésben, hogy a földmunkák 80%-a kész. Hát köszönjük, 60km-en baszakodni 4 éven keresztül :-(((

Előzmény: dimelo (52269)
dimelo Creative Commons License 2020.09.13 0 0 52271

Ami nem nálunk probléma, azzal ne törődjünk, az olyan mintha nem is lenne...

 

Magyarul: mi f@sza gyerekek vagyunk, a többi a hibás....

 

A Via Carpathia még 10 év, ha egyáltalán...

Előzmény: hegyaljai3 (52270)
hegyaljai3 Creative Commons License 2020.09.13 0 0 52270

Mit értsünk itt azon, hogy "nimby-ta duma"? Kinek a hátsó udvarára gondoljunk?

(Nem tekintettem provokációnak, hiszen tény, hogy nem látszik a folytatás ütemezése.)

Előzmény: dimelo (52269)
dimelo Creative Commons License 2020.09.13 0 0 52269

Nem szándékoználak provokálni,

tudom, hogy szívügyed BAZ. megye.

 

De: a valóság pontosan ugyanúgy áll (köszönő viszonyban), mint ahogy az M44-nél helyesen jelezted.

 

https://magyarepitok.hu/utepites/2020/09/igy-valik-teljesse-az-eszak-deli-gyorsforgalmi-folyoso-kelet-magyarorszagon-galeria?fbclid=IwAR0Iuy1zk8oQwLTsu1GMihSiPhRTosGBss4__c3S-XNl4w4Q5JdaS9Y_DSU

 

a Via Carpathia közlekedési folyosó fontos hiányzó láncszemét hozza létre. Megépülése után ugyanis teljessé válik észak-déli irányban a Kassa-Miskolc-Debrecen-Nagyvárad gyorsforgalmi útvonal

az M30-as, M3-as, M35-ös által, valamint a nemrég átadott nagykereki M4-es szakasz által.

 

Megint ez a nimby-sta propaganda duma....

 

Ha csak egy kicsit is tárgyilagos lett volna  a szerző, akkor túllát az orrán:

https://www.google.com/maps/dir/48.6452025,21.2694758/47.1859039,21.9162196/@47.8763014,21.0466391,9z/data=!4m2!4m1!3e0

 

Sem Kassánál, sem Váradnál nincs folytatás... Vagyis a hiányzó láncszemek száma több, mint a meglévőké...

 

De minálunk a meccs addig tart, amíg meg nem nyerjük?

Előzmény: hegyaljai3 (52254)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.09.13 0 0 52268

Szerintem senki sem gondolta itt, hogy az egesz at lesz adva :)

Előzmény: trizs77 (52267)
trizs77 Creative Commons License 2020.09.13 -1 1 52267

M76:

"A polgármester végül elmondta: még ebben a hónapban [...] és megtörténik az M76-os út műszaki átadása." (zaol.hu)

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Ugyanez helyesen :

 

M76:

"A polgármester végül elmondta: még ebben a hónapban [...] és megtörténik az M76-os út  egy szakaszának  műszaki átadása." (zaol.hu)

Előzmény: kamant (52265)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.09.13 0 0 52266

Ez mar a hiszem, ha latom kategoria :) Volt mar par fake datum. Felnő egy gyerek, mire elerik Egerszeget :)

Előzmény: kamant (52265)
kamant Creative Commons License 2020.09.12 0 0 52265

M76:

"A polgármester végül elmondta: még ebben a hónapban [...] és megtörténik az M76-os út műszaki átadása." (zaol.hu)

dimelo Creative Commons License 2020.09.12 0 0 52264

Újabb nagyotmondó bajnokság:

 

https://haon.hu/puspokladany-hirei/szinte-zaj-nelkul-halad-a-forgalom-barandon-4338995/

 

09.10-én szerdán történt, az M4/A3 átadása után.

 

1. A tudósító fotókkal is alátámasztja tapasztalatait:

A 42-es főút településen átvezető szakaszának felújítása alkalmából rendezett átadó résztvevői tanúi lehettek, hogy szűk fél óra alatt is mennyi teherjármű halad át Bárándon.

 

2. A megyei Közgyűlési elnök "jó" hírt közöl:

A napokban átadott M4-es autópálya máris érzékelhetően vett le az ártándi határátkelő forgalmából, és ez azt jelenti, hogy Bárándon is kevesebben hajtanak keresztül.   

 

3. Az államtitkár kritizál, magasztal és bagatellizál:

Bodó Sándor hangsúlyozta, hogy annak idején ezt az utat közel sem a mai forgalom nagyságára tervezték, az út korszerűsítése ezért is volt fontos.

Majd saját véleményét tolmácsolva elmondta, hogy a munkálatok nagyon nem zavarták meg a közlekedőket...  

 

4. A polgármester májusban még így nyilatkozott: 

az M4 sztráda Berettyóújfalu és az országhatár közötti szakaszának elkészülte után már várhatóan sok teherjármű választja az M4-M35-M3 útvonalat,

így kevesebb lehet Báránd közlekedési terhelése.

Az átadáson már ismét aggódott:

a 42-es főút tranzitforgalmáról is beszélt, amely a zaj a por és a rezonancia miatt sok bosszúságot okoz, viszont a település jövőjét is jelenti az idegenforgalom, újabban az ipari park révén.

 

Ellentmondások:

1-2.  ha sok a teherjármű, akkor nem kevesebben hajtanak át Bárándon.

Ártándnál kevesebb a forgalom, de azok 80%-a a 42. úton közlekedik most is.

Az M4 határszakasz csak a Debrecen-Nyíregyháza-Miskolc-Kassa forgalmat veszi át.

 

3. Az államtitkár úr nem akar pontosan emlékezni:

http://www.e-tarsulas.hu/dte/letolt_melleklet.aspx?tel_id=4000&biz_id=0&eloterj_id=3276&etm_docid=2c55627f-799d-4a00-9fde-9a0ac84fe3ec&filename=02C_Megyei_kozuthalozat_bemutatasa.pdf.

"a 42.sz. főút 8+000 –62+900 km sz. közötti szakaszának 11,5 tonna tengelyterhelésre történő megerősítése 2006. évben megtörtént.

Ennek keretében a korábban a rehabilitációból kimaradt 6,3 km-es szakasz korszerűsítésére is sor került."

                    

Az "annak idején" az 1930-as éveket jelenti, de 14 évvel ezelőtt 11,5 t-s felújítás történt, amit a brutális kamionforgalom azóta teljesen tönkretett.

Püspökladányban 2016-ban volt felújítva a 42. főút belterületi szakasza, de a csatornafedelek továbbra is csattognak, dübörögnek. (Amíg kamionok mennek rajtuk)

 

4. A bárándi polgármester nem akar zajt, port, balesetveszélyt, de félti a település idegenforgalmát...

 

Az egyetlen pozitívnak nevezhető mondat - kár, hogy egyben beismerés: nem ért semmit az M35 hókuszpókusz...

az igazi megoldást az M4-es gyorsforgalmi út megépítése jelenti majd...

 

Tragikus lenne, ha addig még (néhányszor) fel kellene újítani a 42. főutat...

 

 

nikkinév Creative Commons License 2020.09.11 0 0 52263

a 6-os úton 8 km 

ami kanyarog fel meg le 

ha jártál rajta akkor tudod 

az alagút meg egyenesen ment volna át 

Előzmény: Gyurma73 (52261)
nikkinév Creative Commons License 2020.09.11 0 0 52262

amit löszbe belefúrtak annál nem nagyon kellett volna hosszabb alagút 

és akkor tényleg ott lenne mellette a 6-os úton a szerpentin ,ami  felmegy  a dombra 

amit kiváltott volna , és akkor a pálya is Pécsre vezetne , nem Mohácsra 

Előzmény: nikkinév (52260)
Gyurma73 Creative Commons License 2020.09.11 0 0 52261

Ok túlóztam,de elég sok a 8 km is.

Előzmény: nikkinév (52260)
nikkinév Creative Commons License 2020.09.11 0 0 52260

te biztos "nagyon ismered"   a környéket , ha ekkora butaságot írsz 

max  Pécsvárad és Mecseknádasd között kellett volna alagút

az meg a 6-os úton is csak 8 km 

Előzmény: Gyurma73 (52251)
troglodita Creative Commons License 2020.09.11 0 0 52259

a lényeg inkább a fizetőkapuknál van ;-)))

Előzmény: dimelo (52256)
adiaboli Creative Commons License 2020.09.11 0 0 52258

Ebben a szezonban már nemigen lesz jelentősége... 

A Podgorica - Matesevo és késik (egyelőre) egy évet: https://translate.google.com/translate?hl=hu&sl=sr&u=https://investitor.me/2020/04/25/produzem-rok-za-zavrsetak-dionice-podgorica-matesevo/&prev=search&pto=aue

Előzmény: dimelo (52256)
adiaboli Creative Commons License 2020.09.11 0 0 52257

Szóval nem veszel minket komolyan, adatod pedig egy szál sem. Akkor a helyeden értékelünk.

Előzmény: Gyurma73 (52253)
dimelo Creative Commons License 2020.09.11 0 1 52256

Erősíteném véleményedet.

 

https://www.youtube.com/watch?time_continue=12&v=M5y7XpfhgjQ&feature=emb_logo

 

A lényeg 1'30"-től...

Előzmény: Autobahn89 (52234)
dimelo Creative Commons License 2020.09.11 -1 1 52255

Óh, Te kis szőrszálhasogató:)))

 

Az ominózus szakasz készen van, így mostmár csak kozmetikázni lehet a botrányos megrendelői érzéketlenséget, közömbösséget...

 

Még egy hiányzó elem:

A 3600 lakosú Békésszentandrásnak és a 3200 fős Öcsödnek nincs csomópontja,

https://www.google.com/maps/dir/46.8721479,20.4840512/46.8701344,20.2669299/@46.8728099,20.341051,13z/data=!4m2!4m1!3e0

mert Kunszentmárton-keletnél is megspóroltak egy M44-44. úti csomópontot,

 

ez több, mint hiba...

Előzmény: hegyaljai3 (52254)
hegyaljai3 Creative Commons License 2020.09.11 0 0 52254

Szerintem az M44 nincs készen! Sem az eleje, sem a vége.

Előzmény: dimelo (52250)
Gyurma73 Creative Commons License 2020.09.11 0 0 52253

Nézz rá a térképre vagy menj végig a régi 6 oson😃

Ott van egy Mecsek nevű hegy😃

Előzmény: adiaboli (52252)
adiaboli Creative Commons License 2020.09.11 0 0 52252

Tehát nem is km-nyi, hanem km-es: egy mindent lepipáló magyar bázisalagút.

Hadd érdeklődjek, talán többek nevében is, a forrás (nyilván igen komoly mérnöki tanulmányok) felől...

Előzmény: Gyurma73 (52251)
Gyurma73 Creative Commons License 2020.09.11 0 0 52251

Kb 25 km es alagút kellett volna mélyfúrással.

Kb 5 év és 500 milliárdba került volna.

Előzmény: nikkinév (52249)
dimelo Creative Commons License 2020.09.11 0 0 52250

Visszaemlékezve:

2020. januárban hosszú posztokat írtam az M44 csomópontjainak hiányairól.

 

Skicc az M44 Szarvas térség útkapcsolati megoldásához.

 

Miután már kész van az M44, annyit még lehetne tenni, hogy a 4401. úti csomóponttól épülhetne 2,8 km összekötés a 4404. úthoz (Nagyszénás-Orosháza),

így 3 km-rel közelebb lenne az M44 csomópont, külterületen 5 perc előny.

 

Előzmény: Autobahn89 (52243)
nikkinév Creative Commons License 2020.09.11 0 0 52249

és itt akkor tényleg lett volna értelme az alagútnak a Mecsekben 

Előzmény: adiaboli (52233)
nyebojsza Creative Commons License 2020.09.11 0 0 52248

Az Újszilvásiak, Szeleiek, Györgyeiek megszívták... De ezt hagyjuk, ez politikai ügy volt, azt meg törölni fogják...

Előzmény: Avaar (52240)
troglodita Creative Commons License 2020.09.11 0 0 52247

Ja igen, ez innen van: http://www.mernokkapu.hu/hirek/36/5/Az_Alfoldi_autout

De ugyanitt van egy 10-es ábra is, ahol tisztán és világosan kirajzolódik a tranzit iránya és mérete, ami véletlenül sem egyezik meg a nyilacskás rajzéval...

Előzmény: troglodita (52244)
adiaboli Creative Commons License 2020.09.11 0 0 52246

Egy nagyszénási elkerülővel, megerősített négyszánjegyűekkel nem lenne az olyan rossz. 

https://www.openstreetmap.org/#map=12/46.6593/20.7010

Első körben még a felüljárót is lehetne hagyni (bár mostanában már nem szokás), amilyen ott a vasúti forgalom.

Előzmény: Autobahn89 (52243)
adiaboli Creative Commons License 2020.09.11 0 0 52245

Sajnos éppen az általad is említett Kunszállás https://magyarepitok.hu/aktualis/2017/12/26-eves-kuzdelem-utan-er-revbe-az-m5-osbol-kifelejtett-falu (2020 őszét írjuk) a példa arra, hogy egy (az újraválasztásban nyilván érdekelt) képviselői posztban tett igéretet erős fenntartásokkal kell kezelni.

Előzmény: Avaar (52240)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!