A hátulja van megsérülve neki.Hallotam,hogy az Albás kocsin fékprobléma volt és ez okozta a balesetett.Ilyenről pedig én nem olvastam,hogy a Zalásokat hibáztatnák az Albás fórumon.
Ha a JWC hátulja sérült meg, akkor gondolom az Albás kocsi ment belé hátulról. Ha pedig így volt, akkor elég egyértelmű a helyzet, akár átlógott a másik sávba a JWC, akár nem.
Attól, hogy egy álló autó átlóg az én sávomba, még nem jogosít fel, hogy lebontsam a hátulját... De egy álló autónak akkor sem illik neki menni, ha keresztben áll az úton, mindkét sávot elfoglalva :)
Hát gondolom, most mindenki a másikat hibáztatja, hogy így meg úgy. De a volánosok elmondása szerint Keszthelyen, az Albás kocsi volt a hibás, hisz a JWC-940-es ott állt a saját sávjában, nem lógott át a hátulja sehova, stb.
TATRA ment el érte kedden Fehérvárra,mert nemtudták,hogy mit kapott ott a motorja és gondolom jobb,ha elmegy a mentés érte.
Itt a fórumon azért nem osztottam meg,mert úgy gondoltam,hogy előbb megkérdezem az Albás fórumba,hogy tudnak-e valamit,de ahogy láttam senki nem is tudott róla.Még a netten se találtam infót a történtekről.
Köszönöm. Ugyanennek a kocsinak volt kb. egy éve egy másik eseménye, akkor az első lökhárító sérült a jobb oldalon, illetve kiesett a ködlámpa (vagy megsérült és ezért eltávolították). Nyárra lett teljesen rendbe hozva, ha jól emlékszem. Rájár a rúd a JWC-re, pedig amúgy ritkán kell helyettesíteni. Viszont a rövid kocsikon, amelyek helyettesítik lesz bőven helyhiány, amíg vissza nem tér.
Hány éves lehet, ez a kocsi?Gondolom közel jár ő is az OT korhoz.:) Azt tudom,hogy Keszthelyen a TATRA az már bőven túllépte az OT kort,ha jól tudom 1967-es gyártású ami azt jelenti,hogy idén 44éves.
Egyszer szívesen felpattintanám a motorháztetejét,hogy megnézzem milyen szív dobog benne:)
JWC-940-es hétfő délután Székesfehérvárnál a piros lámpánál szenvedett balesetet! Egy Alba Volános busz csattant belé. Azt hallottam, hogy olyan milliós kár keletkezett benne. Tegnap az IAB-863, ma az FKN-692-es van helyette. Állítólag a motor is sérült, ami az ékszíjakat tartja, az a szerkezet törött le róla, a motortérajtó sérült, és a hátsó ablak törött ki, és még apró sérüléseket kapott. Elvileg már Keszthelyen a műhelyben van. Olyan módon, hogy tegnap délután 15.00 körül már nem is láttam a telepen sehol, gondolom gyorsan eldugták egyik műhelybe. Szerintem olyan jó két hétig lesz kiesése.
Ez engem is érdekelne, én is olvastam. :) FKN-692 topiktárs írta, hogy JWC este már "otthon" volt, eszerint talán nem lett akkora baja, hogy ne tudjon saját lábán hazatérni. De ez is csak saját elmélet, nem tudok részleteket az esetről. Mi helyettesíti, ha egyáltalán kell?
Én sem tudom hogy megjött-e de este már láttam a telepen állni olyan 8 óra után. Egyébként tudsz valamit róla hogy az EUX-485 helyett majd mi fog járni? Szerintem az LJL-459 helyére kellene egy háromtengelyes Setra, LJL-459 kerülhetne a HKF-290 helyére és a HKF-290-es nagyon megfelelő lenne a Büki járatra sőt,,,,,,,,,, :)