Keresés

Részletes keresés

GPS Creative Commons License 2019.04.11 0 0 347686

 

...a turbó olajfolyatása miatt pörögték szét magukat álló helyzetben.

 

Ha ez a veszély genetikailag fenyegeti a dízeleket - akkor mijafaszért nem lehet egy biztonság pillangószelepet építeni a szívókörbe?

 

Belekerülne vagy 26 euróba/autó? vagy még annyiba sem? (igeeeeen, ismerem a fasiszta dumát, hogy ez 1 millió autónál...bla-bla-bla).

 

Mi a franc lenne akkora mutatvány abban, hogy ha mechanikus túlpörgést észlel a rendszer, egyszerűen elzárja a levegőt a szelep - oszt annyi az olajfelszippantós-túlpörgésnek.

.

Előzmény: QuantumSingularitas (347685)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.04.11 0 0 347685

kb 10 éve a Peugeot 308 1.6d nem mehetett fel kompra mert az is ki tudott gyulladni.

Akkortájt volt hogy a retyó 1.5 dci a turbó olajfolyatása miatt pörögték szét magukat álló helyzetben. Ismerősi körben volt egy ilyen eset, a totálkáros motor garis cseréjekor a ECU-ból kiolvasott érték valami 9500/RPM volt.

Előzmény: newman2018 (347673)
kobab Creative Commons License 2019.04.11 0 0 347684

A Boeing 737 MAX  B hoszu tapasztalataira épült, a külömbözö változataiba

MAX 7-8-9-2oo semi "trogerság" 2o16 május kezdett repülni ma többmind 35o van a levegöbe

 

a igazi trogerság a informáci hinyoság volt a tipusra  totál csöd

egypár pilota már 17be megkérdöjelezte a STALL problémát, szoval ismert volt a szakmába.

 

A Boeinget BMW-re, a pilótát szakemberre nyugodtan ki lehet cserélni ebben a pár mondatban, egy nem várt tragédia után. 

A második mondatot kell még egy kicsit átírni. 

Előzmény: ,m,1710 (347682)
pavarotti Creative Commons License 2019.04.10 0 0 347683

Köszi!!!

Előzmény: GPS (347681)
,m,1710 Creative Commons License 2019.04.10 0 0 347682

A Boeing 737 MAX  B hoszu tapasztalataira épült, a külömbözö változataiba

MAX 7-8-9-2oo semi "trogerság" 2o16 május kezdett repülni ma többmind 35o van a levegöbe

 

a igazi trogerság a informáci hinyoság volt a tipusra  totál csöd

egypár pilota már 17be megkérdöjelezte a STALL problémát, szoval ismert volt a szakmába.

 

Előzmény: GPS (347589)
GPS Creative Commons License 2019.04.10 0 2 347681

 

Program magyarítása Google platform segítségével - 30-40ezer szó - mennyi időt vehet ez el szerintetek?

 

Ehhez talán picit jobban értek, mint az olajhoz (mivel hogy ebből élek) - ezért úgy számolj, hogy maximum-maximórum 2.000 szó/nap.

 

Ennél többet ne vállalj, mert felelősen ennél többet nem lehet megcsinálni.

Fizikailag lehetne... de az olyan is. ha mást nem csinálsz, csak ezt, nyugodtan számolhatsz rá 20 napot - de akkor nagyon nyomod a gombot.

 

Itt bejátszik az is, hogy "kézzel" fordítsz-e, vagy CAT-al (pl. Trados-al) - mert az is sokat számít, ha pl. sok az ismétlődő mondat, vagy mondatrész.

Kézzel, Word-ben is lehet CAT-szerűen dolgozni, csak át kell alakítsd a szövegedet 2 oszlopos táblázatba, pont, kettőspont, bekezdésjel, stb. mentén.

 

Ha már "nempénzért" csinálod (bár az ilyet én nagyon rühellem) akkor csak megsúgom neked, hogy ha műszaki vagy IT szövegről van szó, annak a szokásos tarifája 5 eurocent körül mozog - vagyis 14-16 Ft/ forrás-szó.

 

hangsúlyozom: forrás-, vagyis az eredeti szöveg szó-száma - mert amit te fordítsz, azt soha nem számolják, csak azt, amiből.

 

Vagyis a te 30-40 ezer szavas melód az 450.000 és 600.000 Ft körüli érték - nettóban-pacsiban!

.

Előzmény: pavarotti (347680)
pavarotti Creative Commons License 2019.04.10 0 0 347680

OFF

Program magyarítása Google platform segítségével - 30-40ezer szó - mennyi időt vehet ez el szerintetek?

Jelige: Szenvedélyből, nem pénzért...:)

ON

Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.04.10 0 0 347679

Hol tortent ilyen?

Előzmény: Pomber Béla (347674)
Törölt nick Creative Commons License 2019.04.10 0 0 347677

Én láttam hogy megy ez, mert személyesen importáltam oxigénpalackokat (...) Kb. így képzeltem volna a Takata szarjait is.

 

valoszinuleg kabe igy is ment valahogy, na de baszhatod a szofisztikalt atveteli tesztjeidet (nemtom, ez-e a neve, Abnahmetest), ha egy oregedesi problemarol van szo

Előzmény: GPS (347620)
Törölt nick Creative Commons License 2019.04.10 0 0 347676

A fenet. A motor nem gyullad ki azonnal, tobb perced is van a dologra. Ezert kell tanulmanyozni a motorteret nyugodt korulmenyek kozott, hogy ha beut a ménkü, akkor tudd hogy mi a dolgod.

 

na ezt mondjuk meg en se vallalnam be, felnyitni az epp szetesni-kigyulladni keszulo motor tetejet

Előzmény: Taurus Obscurus (347628)
Törölt nick Creative Commons License 2019.04.10 0 0 347675

Ha egy hozzátartozód hagyta volna ott a fogát egy ütközés során - mert nem nyílt ki a tróger utasoldali légzsák - te sem fogtad volna fel ilyen humorosan a dolgot.

 

fingod sincs mar megint az egeszrol, pont a forditottjarol van szo, hogy tul nagy erovel robban(hat, szazezer esetbol egyszer) es akkor okoz valami olyan serulest, ami amiugy elkerulheto lett volna

 

egyebkent magamtol meg sem csinaltattam evekig, egyreszt annyira nulla az eselye az egesznek, masreszt meg nalunk kabe soha nem is ul senki az anyosulesen (en vezetek, asszony a gyerekkel hatul), de aztan atrendszamoztuk nemetre es rogton jott is a fenyegetes a forgalombol kivonasrol barati emlekezteto a segitokesz hivataltol :-)))

Előzmény: GPS (347629)
Pomber Béla Creative Commons License 2019.04.10 0 1 347674

ezt te sem gondolhatod komolyan

 

Márpedig a történet ez. BMW behívva a szervizbe, elvégezve a gyári előírás alapján a szirszarok cseréje, majd szanzsén leég az egész mint a rejsztág.

Előzmény: Törölt nick (347666)
newman2018 Creative Commons License 2019.04.10 0 0 347673

kb 10 éve a Peugeot 308 1.6d nem mehetett fel kompra mert az is ki tudott gyulladni.

Előzmény: Törölt nick (347670)
newman2018 Creative Commons License 2019.04.10 0 0 347672

Nem kapaszkodtam bele csak műszakilag érdekel.

 

Előzmény: Taurus Obscurus (347668)
Törölt nick Creative Commons License 2019.04.10 0 0 347671

A kiertesites tenyleg problemasnak tunik, a hatosagokat be kellett volna vonni. Nem tudom peldaul Nemetorszagban ez hogy van.

 

igy :-) lasd eggyel lejjebb

Előzmény: Taurus Obscurus (347551)
Törölt nick Creative Commons License 2019.04.10 0 0 347670

(amikor pl: Dél-Koreában már de facto korlátozták a forgalomban ezeket az autókat)

 

erre egyszer mar leirtam a tippemet, ez szerintem olyasmi lehet, mint amit en Nemetorszagban is megtapasztaltam, hogy ha nem vegezteted el a visszahivos cseret, akkor kitiltjak a forgalombol, addig, amig el nem vegezteted...

 

ez itt Nemetorszagban igy mukodik, 100%, van ilyen tartalmu, nevemre szolo hatosagi level a kezemben (na jo, nem a kezemben, hanem otthon lefuzve az autos mappaban)

 

azt eleg konnyen el tudom kepzelni, hogy egy ilyen koreai hirbol aztan par kor google translate meg par szakujsagiro atkoltese utan kijon az, hogy "de facto korlátozták"

Előzmény: advocatusdiaboli (347560)
Auralianus Creative Commons License 2019.04.10 0 0 347669

... Taurus perObscurus


brevis esse laboro, obscurus fio :Đ

 

Előzmény: Taurus Obscurus (347668)
Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.04.10 0 0 347668

Az csak egy felsorolas volt olyan pontokkal amik mind lehetsegesek es hirtelen eszembe jutottak. Nem kell belekapaszkodni.

 

Nem tudom mi alapjan vizsgalnak.

Előzmény: newman2018 (347667)
newman2018 Creative Commons License 2019.04.10 0 0 347667

Te mondtad: ez lehet egy hibaforrás.

Aztán azt is ellenőrzik a kocsi hűtőjét és ha kell csak akkor cserélik. 

Most akkor hogy tudja ellenőrizni szemmel, műszerrel a hűtőt hogy cserés vagy nem.? 

Előzmény: Taurus Obscurus (347665)
Törölt nick Creative Commons License 2019.04.10 0 0 347666

Na ponty ez a gond, hogy a BMW-nél viszont láthatóan fogalmuk sincs, hogy mit kéne javítani, cserélni, hogy ne égjenek szarrá...

 

ezt te sem gondolhatod komolyan

Előzmény: Boróka Mihály (347577)
Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.04.10 0 0 347665

Azt speciel sehogy.

Előzmény: newman2018 (347663)
Auralianus Creative Commons License 2019.04.10 0 0 347664

A kontextusból kiragadás + szalmabáb kommentelés a te szokásod ;)

Előzmény: Taurus Obscurus (347637)
newman2018 Creative Commons License 2019.04.10 0 1 347663

"peldaul a huto belso fala vekonyabb mint kellene"

 

Ezt a bmw szervizes, hogy ellenőrzi ránézésre? 

Előzmény: Taurus Obscurus (347598)
Pomber Béla Creative Commons License 2019.04.10 0 0 347662

Tenyleg nem ertem miert akarod elmagyarazni a nyilvanvalot. de azert koszi.

 

Mert valami csak nem nyilvánvaló neked sem, ugyanis van egy szelep az autóban, pont erre a célra és pont akkor nem működik amikor kéne...

Előzmény: Taurus Obscurus (347658)
mica-r Creative Commons License 2019.04.10 0 0 347661

Nem egzakt 10000 de kb azt a tartományt tudhatja.

Bő 20 évvel ezelőtt volt ilyen kisérlet egy applikációs mérnök haver játszotta el egy láda pezsgőért a gyári mérőteremben. 

De elég ha megnézel egy tractor pulling versenyen valami kiskategóriás dízelt, ami hétköznapi 4 hengeres motorokból van átépítve. Arra a fél percre legalább 9000 környékét tudja terhelve.

Előzmény: Taurus Obscurus (347659)
Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.04.10 0 0 347660

Tolem. Majd magyarazkodj a moderatornak hogy miert ugrott a nicked IRL-ezesert.

Előzmény: Boróka Mihály (347657)
Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.04.10 0 0 347659

Meglehetosen biztos vagyok benne.

Előzmény: mica-r (347656)
Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.04.10 0 0 347658

Tenyleg nem ertem miert akarod elmagyarazni a nyilvanvalot. de azert koszi.

Előzmény: Pomber Béla (347652)
Boróka Mihály Creative Commons License 2019.04.10 0 0 347657

Milyen IRL, te majom, te magad kürtölted tele, hogy lecserélted a nickedet, mindenki tudja...

Előzmény: Taurus Obscurus (347612)
mica-r Creative Commons License 2019.04.10 0 1 347656

"dizel nem tud 10ezerrel porogni, ahhoz tul lassu az eges" 

mennyire vagy ebben biztos?

Tud az, csak nagyon nem ideálisak abban az üzemállapotban az égés feltételei.

Előzmény: Taurus Obscurus (347644)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!