Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Reggel melóba direkt a 6:42-es 25-össel mentem -illetve 25-ösökkel-, mert már a kíváncsiság kifúrta az oldalam. Aztán miután felszálltam, már nem a kíváncsiság fúrt, hanem a busz és nem az oldalamat, hanem egy egész más testrészemet, mert ültem.
'842:
Nem is olyan rossz... :) Ezt azért tudom szmájlival ás őszintén mondani, mert kiállta a magam értékrendjében tesztpályának minősített Széchenyit. Különösebb zajt csak az előttem lévő ülésre szerelt kapaszkodót tartó marok keltett, amit ránézésre kettő perc alatt orvosolni is lehetett volna. A másik zaj, ami talán kirívó, a kompresszor hangja és a rezonanciája. Éles és zörget is picit valamit, de nem számottevő, bár tényleg idióta érzés, hogy valóban hasonlít arra, mikor a szomszéd fúrja a falat. Amikor viszont a sűrítő üresjáraton dolgozik, egész elfogadhatóak voltak számomra a hangok.
Szedni is szedi a lábát a kis rohadék... :) Aláírom, hogy egy Alfát azért nem gyorsulna le, de a többi jellemzőjét tekintve részleteiben sokkal szimpatikusabb. Hiányoltam a vészjelzőket, de jobban belegondolva annyira kicsi a busz, hogy a hátuljából is hallaná a sofőr, ha kissé emelt hangon mondtam volna valamit.
Váltottam pár szót a vezérünkkel. Valami félautomata váltója van a gépnek, aminek a kezelőszerve engem 99,6%-ban emlékeztet egy K.I.T.T. névre hallgató jármű ugyanilyenjére. A gyártóját nem tudtam meg, menet közben pedig nem volt kedvem átmászni a sofőr ölén keresztül megnézni, hogy van -e írva rá valami. Összességében Ő is dícsérte egyébként. Számára is kellemes élmény volt, hogy ebben csönd van menet közben és nem akar a nyakába szakadni fentről semmi.
Ez az egy köre van/volt, miután pedig visszaérkezett, elvileg oktatás folyik/folyt rajta. A '841 a Nagyállón forgolódik, tegnap a 47-es mellett asszem' 11-est is csinált.
Tartom a véleményem, hogy a dizájn nem ér föl egy 280-aséval (:P ), de ezt leszámítva én valahogy pozitívat csalódtam... :)
Semmi okom kételkedni a Szolnokon járt gépkocsivezetők szavában. Okuk se lenne arra, hogy ne mondjanak igazat. Mégha olyan sofőr mondaná azokat amiket leírtam aki ott se volt akkor azt mondanám én is, hogy pletyka vagy félre hallotta a dolgokat, de jelen helyzetben nem erről van szó. Ezek után mindenki azt hisz amit akar.
Lolka. Gondolom annyira ismersz már, hogy az általam felrakott képeket nem hamisítom tehát azok ott és akkor készültek.A magyar jog szerint bizonyítási kényszer azt terheli aki állít valamit. Ennek ellenére én tényszerűen cáfoltam az azt hallotam.... című mondatokat. Ha valaki azt mondja, hogy fekete a hátsóm nem nekem kell bizonyítani, hogy az fehér.
Nos, fussnuk neki még egyszer. A tény a következő. Én raktam fel képet, mind a szolnoki, mind a Debrecenbe érekzősükről. Ezzel szemben te az azt hallottam.... azt mondták.... című magyar népi eposzt hangoztattad. Én azt hallottam, hogy az informátorod a nagy meseíró Benedek Elek ükunokája. Azt gondolom mégis csak jobban hiszek a masinám által készített képeknek mint a fent említett másod, harmad kézből származó mende-mondáknak. Akkor tudsz hiteles lenni számomra, ha beszúrsz egy képet amin éppen vontatják. Azt hiszem erről a témáról már minden csontot lerágtam több hozzászólásom nincs. Várom a tényket.
Ha nem bánod én azt hiszem el ami a Szolnokon járt gépkocsivezetők szájából elhangzott.:) Ami röviden nagyjából az, hogy nem tudták elhozni a buszokat mert mindkettővel lerobbantak pont a szolnoki csúcsforgalomban. Az egyik buszt vontatni kellett amit a Jászkun Volános Rába vontatóval csak nagy nehezen sok szerencsétlenkedéssel tudtak megoldani. A másik busz pedig addig vészvillogózott mögötte, hogy bedöglött az elakadásjelzője. De felőlem te nyugodtan szédítheted a többieket a céget szépítő hozzászólásaiddal.
Amit az előbb írtam a térségében, azt egy olyan sofőrtől hallottam, akinek elvileg kellett volna menni értük. Én úgy tudom, hogy indultak el úgy, hogy mindkettő lerobbant. Egy topictárs tett be a Mazoistákba képet, ahogy pénteken elindultak. Akkor volt a lerobbanás? (mellesleg a kép akkor készült, amikor az egyik megadta magát...)
Tény az, hogy az oktató tiszt két sofőr és egy műszerész 22-én Szolnokon volt. Előbbiek azért, hogy ismerkedjenek a busszal utóbbi azért, hogy megvizsgálja az URH beszerelés lehetőségét és azt ma be is szerelte.
Tény hogy el sem tudták volna hozni hisz az egyik még összeszerelés alatt volt és egyik sem volt DKV szinre fényezve.
Tény az hogy szombaton elhozták és holnap forgalomba áll.
EZEK a TÉNYEk, amit te írtál az a kacsa. Képeket láthatsz a másik topicon. Nos akkor mikor olvassuk a te tényeidet? Mint látod abból amit írtál semmi sem igaz.
Akkor sorold fel pontokba szedve mi nem igaz belőle. Azok a gépkocsivezetők akik Szolnokon voltak a buszokért csak jobban tudják mi, hogy történt. Én nem szoktam valótlanságokat terjeszteni, csak kész tényeket.
Ez az írás tipikusan olyan mint a moszkvai mercedes osztogatása. Az ötvenes években ezért már elvitek volna rémhírterjesztésért. Azt gondolom kár a jól értesült szerepében tetszelegni mert a valóság és az általad írtak köszönő viszonyban sincsenek egymással. Ha érdekel a pontos történet írj egy mailt.
Valamelyik sofőr meghallja, hogy van két 280-as, meséli a kollégájának. Ezt egy harmadik kolléga meghallja, spekulálni kezd, hogy minek van. Kiötli, hogy biztosan Bánkra kell, mert arra sz*r az út. Elmeséli egy negyedik kollégának, hogy szerinte ez van. Ezt meghallja egy ötödik kolléga... A hatodik, már tuti hírként fogja továbbadni és a tizedik kolléga két nap múlva bebiztosítja az első kollégát, hogy azok azért lettek véve, mert Bánkra fognak járni. Mikipapa lett talán a tizenegyedik, Te meg kicsi csillagom a 12. :))
http://www.youtube.com/watch?v=TveHxaAjC40
Témába vág a cím és amúgyis laza nyári déudés-pucolgatós-lazulós.. :P
Neki marad a vámospércsi szolgálati, este hazavitel 00:15-kor ITK-tól, valamint hajnalban behozatal Vámospércsről 2:40-kor. Meg ha 280 lerobban akkor halápi pálya.