meg tudná nekem vki mondani, hogy hol van Pentax szervíz Bp.-en? szívesen fogadnám a választ az email címemre is: haravivi@axelero.hu. a választ előre is köszi
Hobby amatőr, és Ds tulaj, kit. obival. :) Érdekes, valahogy nálunk ezt a hivatalt nem tisztelik, talán nincs mafia múltja az országnak. :) Jelenleg van egy sigma 28-300 -am 28-nál kissé hordó de elviselhető mértékben, 50-től már szép képet rajzol. (Képzelem filmes gépben mit csinált 28-nál! :-) ) Nagy telében úgy gondolom 50-500 EX -nél kedvezőbb árú és ilyen fényértékű amatőr zoom nem igazán létezik. Az aproneten van egy hirdetés USA-s de canon bajonettes, talán igéretet kaptam Pentaxra... De az is biztos, hogy az Optifom-os áron nem érdekel. A másik ami megfogott sigma 18-200... (a tamron már piacon van...) de semmit nem tudok róla.
Hi mat101! te ki vagy?Én egy jóravaló amatőr IST D +18-55 alapban.
Szinte mindenütt ezer dollár körül van a Sigma 50-500 kivéve a tristatevideót Ott 750 plusz usa garancia plusz newyorki áfa ami 8,625%. Mindent meg lehet beszélni veleük csak az áfát nem, mert mint kiderült az amerikai ember csak egytől fél a világon és az az adóhivatal. Az annyi mint max 170 ezer forint az árfolyamtól függően- itthon tudomásom szerint br. 300 körül van. a Slach kft extraprofijával.
Én abból indultam ki hogy ezzel és az lap 18-55,azaz két db optikával teljes átfogásom lesz 18-500ig. Nekem ennél több beleértve a nem túl fényes fényviszonyokat is amik az optikákban uralkosnak biztos nem kellhet.( 3,5-6,3 )
szerintem attól nem kell félned, hogy lx-szé alakul, de ha szeretnél egyet, én eladnám az enyémet. belekóstolnék a 645-be, így egy kis pénzre kellene szert tennem.
Más.Sikerült megvennem a Chinon CM5-öt.Kicsit furcsa a mechanikus zár (hosszú időknél finom zümmögés) egyébbként egészen finom tükör és zár mozgás.Semmivel össze nem hasonlítható feeling, tök szűz információ mentes keresö (3 LED a betekintő nyílásnál).Mindent összevetve JÓ!
Azbeszt, megnézném én is, ha lesz publikus eredménye.
A polár komolyabb technika és nem kavarja össze a színeket. Valamennyire színvak lehetek, mert a piros-kék technikától két perc alatt begörcsöl a fejem és addig se látom a térhatást.
Eddig értettem, és amikor pont a legjobb résznél a nyelesfagyim Hornfokát magkerülik akkor en inkább vadul elkezdek jódlizni és szégyenletes módon nem jut eszembe a megörökitése celluloidra.Se 3d-re.A zene sem rossz.Más: most alkuszom egy 50-500-as Sigmára a fogy ár a boltban 168.000 forint benne egy év USA garancia és NY-i áfás számla.Ez még mindig félár a hazaihoz képest? Gondolkodom... Ha meglesz javaslok egy Pentax Klub találkozót mondjuk Bp-n a közlekedési okok miatt, és egyben felajánlom hogy én is szervezek egyet Pécsre mondjuk Ősszel mikor szépek a fények, szépek a lányok és szépek a borok is!
Ha kell valakinek reklámmentes kettő gigabájtos postafiók a gmailnél (google) akkor írjon ide attila.kiszely@gmail.com van még pár meghívási lehetőségem!!
Diana Krall egy igen jó jazz zongorista és énekes néni, aki mellesleg még csinos is, szóval az 1.3MP-s zajgenerátor helyett valami jobbat vinnék a koncertjére... :-)
Nagyon szerettem volna egy ilyen rendszert, egyszer valaki nagyon szerette volna eladni nekem az övét, és én nagyon ellenálltam sajnos (akkor nem tehettem mást). Egy Pentax gyűjteménybe nagyon kellene egy ilyen, de attól tartok, kisebb léptekkel kell vennem ezt a feladatot, most még abban is meginogtam, hogy az M42-be belevághatok-e most, vagy inkább csak a K-ra koncentráljak először.
Megvettem a kétszerezőt, ami nem Pentax. Nagyon szépen dolgozik minden objektívvel, amit kipróbáltam, még a zoomokkal is, meglepetésemre. Azért egy csere Pentax feliratúra még mindig érdekelne.
http://www.starosta.com/3dshowcase/igear.html itt egy úriember, aki két Pentaxszal készít sztereo felvételeket. Most először sikerült térben látnom 'cross eye' nézetet, mégpedig úgy, hogy egy papírlapból kivágtam egy téglalap alakú lyukat, és azon keresztül néztem a képernyőn látható képpárokat, jól kimaszkolva. Golyózott egy kicsit a szemem, de aztán összejött.
Azt hiszem, http://www.starosta.com/3dshowcase/inude.html erre az oldalára nincs közvetlen link a főoldalról, az amerikai köz(ál)szemérem még Michelangelo nude-jait sem viseli jól.
A bázistávolság felhők esetén számomra egyelőre teljesen rejtély, nyilván attól is függ majd, mennyire vannak magasan, függőlegesen felfele fényképezek-e vagy nagyon távolra, közel vízszintesen. Egyébként a használható bázistávolság nagyban függ attól, mekkora távolságban van a legközelebbi látható objektum, ezért gondoltam arra, hogy tájkép nélküli égbolt-fotóknál akár extrém nagy bázistávolságot is érdemes kipróbálni.
Most nincs vetítőfelszerelésem. Amikor volt, fém ernyőre vetítettem jenai polárszűrőkön keresztül GAF Rotomatic vetítőkkel, 2.8/80 objektívvel. Fél felszerelésem még megvan, ha tudtok egy ugyanilyen konfigurációt, az érdekelne. Amikor nem vetítem, akkor mono dianézőkből kialakított, állítható szemtávolságú sztereo dianézővel nézem a képeket, amelyeket vagy síma diakeretekbe keretezek egyenként, vagy egy általam erre a célra készített speciális, páros keretbe szerelve. Ez utóbbit régen lyukkártyákból készítettem úgy, hogy a dia ablakokat és az egyéb illesztési pontokat lyukasztóval ütöttem a kártyába, és szikével vágtam ki a széleket és az ablakokat. Elég aprólékos munka volt. Online sztereóim nincsenek.
Ki az a Diana Kroll? Dögöljön meg a lovam ha értem én eztet. Igaz már a mátrixmérésnél elvesztettem a fonalat - 1,3 magapixeles digitállis kulcstartó való nekem nem ám színes szélesvásznú művészet...Monmámeg ki ez, és ezt így hogy?