Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.07.09 0 0 878
Igazi "légfék" volt!
Előzmény: abdhulbin (877)
abdhulbin Creative Commons License 2008.07.09 0 0 877
OK!
Előzmény: Törölt nick (876)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.09 0 0 876

Képzelj el egy 800 m-es Eas, Es kocsikból összeállított vonatot. Meg hozzá még fúj a szél. A sebesség 60/60 km/h.

 

Szerinted létezett amit leírtam.

 Jó, lehet nem 300 m volt a "fékút", meg volt az 400 m is. :)

Előzmény: abdhulbin (875)
abdhulbin Creative Commons License 2008.07.09 0 0 875
Ha minden így volt akkor nekem csak az jön le, hogy a kocsik nehezen gördültek. Húztam én is bőségesen OPW-t, de ha lezártam nem állt meg 300 méteren belü, csak akkor, ha az utánpótlást is megszüntettem. Azt meg nem írtad. Ha pedig Neked megállt pótlás közben is, akkor valamelyik csapágy füstjeleket is adott. Adhatott.
Előzmény: Törölt nick (874)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.09 0 0 874

Miért indultál el vele?

Mert az induláshoz minden feltétel adott volt.

 

Akkor is jellemzőre belülre csinálták a féket!

Az érték a légveszteségi jellemzőn belül volt. Szabályos fékpróba volt és a egyetlen kocsinál sem fogott a fék.

 

Ha akartad.

Akkor még én voltam ez egyik legnagyobb szabálybetartó és tartató.

 

Milyen kocsikból állt a vonat? Ez a kulcs a megoldáshoz.

OPW kiegyenlítés. Mit segítsek még?

 

 

 

Előzmény: abdhulbin (873)
abdhulbin Creative Commons License 2008.07.09 0 0 873
Miért indultál el vele? Akkor is jellemzőre belülre csinálták a féket! Ha akartad.
Előzmény: Törölt nick (872)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.08 0 0 872

visszazársz, és figyeled a széljelentést? :)

Eszembe jutott valami róla.

 

Te már nem mehettél OPW kiegyenlítéssel! Én még mentem. Órás áram ha jól emlékszem 1070 A a Szilin. Bőven 1100 felett húztuk vele. Ha lezártam, 300 m-en belül megáll a vonat.  

Na milyen kocsikból állt a 800 m-es szerelvény?

Előzmény: cs1014 (869)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.07 0 0 871

Eddig jellemző volt Rád, hogy vissza is olvasol néha és értelmezel, figyelsz. :)

 

Szerinted mennyire mozdonyvezető az, aki a 851-es HSz-ben kérdi azt amit. Szerintem semennyire. Innetől kezdve nem mérvadó és hiteles az, hogy a Topiktárs hogyan tud megállni vagy sem.

Előzmény: cs1014 (869)
60-1124-1 Creative Commons License 2008.07.07 0 0 870

De az is szentigaz,hogy ha addig sosem találkoztál műanyag féktuskókkal,az első fékezés meglepikkel szolgálhat...

Pl. ugyanazért a fékhatásért valamivel nagyobb nyomás,füstszag meg miegymás...

Én a 62-0741-9-el jártam így,széljárást nem figyeltem ugyan,de jobban odafigyeltem az eseményekre!:-)

Előzmény: cs1014 (869)
cs1014 Creative Commons License 2008.07.07 0 0 869
Miért, pl. gépmenetben hogy állsz meg? "Időben" visszazársz, és figyeled a széljelentést? :)
Előzmény: Törölt nick (868)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.06 0 0 868
hogy eddig a fém tuskóval rendesen tudtam fékezni a gépet, most meg műanyaggal alig-alig.
No nekem ez a problémám. Bár semmi közöm hozzá, de nem "hencegnék" vele, nyilvánosan legalábbis biztosan nem.
Előzmény: vasutassrac (864)
Domi-V63-138 Creative Commons License 2008.07.06 0 0 867
Háát, ha te sem akkor ki? :-)
Én 8-ról tudok 2 járművön.
Előzmény: Vendégsín (866)
Vendégsín Creative Commons License 2008.07.06 0 0 866
hány ilyen tárcsa van üzemben magyarországon?

Az isten se tudja... :-)
Előzmény: Domi-V63-138 (865)
Domi-V63-138 Creative Commons License 2008.07.06 0 0 865
Minekután pár hónapja volt 1 link az effajta féktárcsa gyártójáról, ezért most felrakom a képet róla, s kérdezem az Istent, hogy hány ilyen tárcsa van üzemben magyarországon? Persze MÁV-Start járműre gondolok nem holmi idetévedt egyéb szekérre :-)
vasutassrac Creative Commons License 2008.07.06 0 0 864
Lehet, hogy nem értem az összefüggést. Mindegy. Csak viszonytásként írtam, hogy eddig a fém tuskóval rendesen tudtam fékezni a gépet, most meg műanyaggal alig-alig.

Nem írok mozdonytípust sem, mert lehet hogy éppen abból a típusból csak egy példányon van műanyag. Nem akarok bajt... :D
Előzmény: Törölt nick (862)
Vendégsín Creative Commons License 2008.07.06 0 0 863
Szerintem azon a mozdonyon nem műanyag, hanem kombi féktuskó van.
Előzmény: Törölt nick (862)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.06 0 0 862

Nem, az nem erre vonatkozott.

Viszont nem érted az összefüggést. Nem baj.

 

Szándékosan nem írtam vonalszámot, mozdonytípust és pályaszámot :)

Világos. Mozdonytipust nyugodtan írhattál volna.

 

 


Előzmény: vasutassrac (861)
vasutassrac Creative Commons License 2008.07.06 0 0 861
A 851-es HSz-ben feltett kérdéseid figyelembevételével ezen nem csodálkozom.

Nem, az nem erre vonatkozott.

Milyen mozdonyon is van ez a műanyag féktuskó ami nagyon csikorog?
Szándékosan nem írtam vonalszámot, mozdonytípust és pályaszámot :)
Előzmény: Törölt nick (859)
v431185 Creative Commons License 2008.07.06 0 0 860
pl. V43 1294
A hangot inkább nyekergésnek nevezném, nem annyira "éles", mint az öntöttvasnál.
Nem tudom, h minden sebességtartományban van-e hangja, de ma az ingán, kb. 10 km/h alatt nyekerget kicsit.
Előzmény: Törölt nick (859)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.06 0 0 859

Csak nem tudtam rendesen megállni... :)

A 851-es HSz-ben feltett kérdéseid figyelembevételével ezen nem csodálkozom.

 

ha tovább húztam volna, akkor szegény mozdony lapos lett volna

Ne higgy el mindent! Még öntöttvas féktuskó esetén sem igaz ez így!

 

Milyen mozdonyon is van ez a műanyag féktuskó ami nagyon csikorog?

Előzmény: vasutassrac (858)
vasutassrac Creative Commons License 2008.07.06 0 0 858
Nem, nem törtem be. Csak nem tudtam rendesen megállni... :) Ha félállásig "behúztam" a kart, nem fékezett, ha tovább húztam volna, akkor szegény mozdony lapos lett volna... Ja és annyit még, hogy téves az, hogy a műanyag tuskó nem csikorog anniyra.
Előzmény: v431185 (855)
V43 1072 Creative Commons License 2008.07.05 0 0 857
Nem hülyeség csak kellene tisztítótuskót is használni mert a futófelület tükrös lesz tőle.
Előzmény: vasutassrac (854)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.05 0 0 856
Milyen mozdonyon van műanyag féktuskó??
Előzmény: vasutassrac (854)
v431185 Creative Commons License 2008.07.05 0 0 855
Tán betörted a műhelykaput? ;)
Előzmény: vasutassrac (854)
vasutassrac Creative Commons License 2008.07.05 0 0 854
Sziasztok! Ma sikerült megtapasztalnom a műanyag féktuskó használhatatlanságát... Ki találta ki, hogy ilyet rakjanak a mozdonyra???
vasutassrac Creative Commons License 2008.07.04 0 0 853
Nagyon-nagyon köszönöm :)
Előzmény: Vendégsín (852)
Vendégsín Creative Commons License 2008.07.04 0 0 852
Önsúly
Kéziféksúly
Tehervonati féksúly
Személyvonati féksúly
Előzmény: vasutassrac (851)
vasutassrac Creative Commons License 2008.07.04 0 0 851
Kérdésem lenne, sürgős: pontosan mit jelentenek az alábbi betűk?
Ö 80t
K 13t
T 44t
Sz 66t

Előre is kösz!
Rbatka Creative Commons License 2008.07.04 0 0 850
Legfeljebb a féke, ha a maximális sebessége azonos.
Épp azért kérdezem itt.
De nem hiszem...
Én se :)
Előzmény: Vendégsín (849)
Vendégsín Creative Commons License 2008.07.04 0 0 849
Mi tesz egy TVG-t rövid fékútú jármávé, és miért nem az pl. egy UDJ?

Legfeljebb a féke, ha a maximális sebessége azonos.
De nem hiszem, hogy a TVG 60 km/h-ról rövidebb fékúton áll meg, mint ugyancsak 60 km/h-ról egy UDJ, ha mindkettőt a leggyorsabban kialakuló hatású fék legnagyobb fokozatával fékezzük.
Előzmény: Rbatka (848)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!