Keresés

Részletes keresés

Peto Creative Commons License 2007.01.22 0 0 927

Üdv!

45Y:

Örs vezér tere - Cinkota, Gyógyszertár között reggel volt 2-3 indulása, utána átszerelt pl. a 15-ösbe. 

1977. január 1-jétől 145-re átszámozva;

1981. február 1-jétől145-ös megszűnt .

145-ös jelzéssel új járat indult Békásmegyeren 1981- december 19-től (ma is jár).

 

98Y

1976. aug. 1-jétől Útvonal-módosítás (bővebb kör Bártfai u. - Újtelep u. //nem Kasztelli, mint korábban írtam// - Micsurin út) .

198-asra átszámozva 1977. január 1-jétől

Útvonal-hosszabbítás Tóalmás utcáig 1983. február 1-jétől.

 

143

1977. 09. 01. Beindul Emőd utca - Pince köz között .

1977. 11. 02. Útvonal-módosítás (Égető utca)

1979. 04. 10. Útvonal-rövidítés Békásmegyer, HÉV-áll. - Pince köz

1982. 07. 13. Útvonal-módosítás (186-os beindulásával)

1983. 08. 01. Útvonal-módosítás (Ezüsthegy u. - Égető u. - Ország út)

1987. 09. 01. Útvonal-módosítás (mai állapot)

Szentendre Creative Commons License 2007.01.21 0 0 926

Egy kicsit pontosítani kellene a busz történetén.

Az 56-os busz Hűvösvölgy, Hidegkúti út végállomásig közlekedett ami nem egészen ugyanaz mint a mai Hűvösvölgy, mely egyébként a régi Hűvösvölgy, Népkert térsége.

1998-ban a mai Hűvösvölgy építésekor a buszjáratot lerövidítették Hűvösvölgy, Népkertig. Ez kb. 1 évig tartott majd megszűnt.

 

 

 

Moszkva tér - Hűvösvölgy, Hidegkúti út

 

 

 

 

 

Moszkva tér - Hűvösvölgy, Népkert

Előzmény: exBPO-700 (780)
Szentendre Creative Commons License 2007.01.21 0 0 925

Igen, de valaki illetékes éppen akkor járt arra és egyből feljegyezte.

Azóta olvasható az aluljáróban az információs táblán.

Elég nevetséges.

Előzmény: **BPO-700** (921)
Szentendre Creative Commons License 2007.01.21 0 0 924

Igen. A tábláján a viszonylatszám alá volt írva, hogy szilveszteri járat.

Megpróbálom lefényképezni.

 

Előzmény: **BPO-700** (923)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 923
Mint szilveszteri rendkívüli éjszakai járat?
Előzmény: Szentendre (918)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 922

Valóban.

 

#580-as hozzászólásban is említenek erről a járatról. Tudsz valami bővebbet?

Előzmény: Szentendre (917)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 921

:)

 

Az csak egy rendkívüli járat volt! Ahogy a 60-as is 2x!

Előzmény: Dr.V.ker. (915)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 920
Feljegyezve! :)
Előzmény: Szentendre (914)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 919

Nagyon szépen köszönöm!

Előzmény: Szentendre (913)
Szentendre Creative Commons License 2007.01.21 0 0 918

Egy érdekesség kimaradt az 54-es busz történetéből és nem láttam a környékén leírva:

 

1996-ig minden sziveszter éjjel a Kispest, Határ út - Pestszentimre központ között közlekedett Szilveszteri járat kiegészítéssel.

 

Azt sajnos nem tudom, hogy mikor indult ez a járat, csak azt, hogy 1991-ben már volt.

Előzmény: BPO-700 (33)
Szentendre Creative Commons License 2007.01.21 0 0 917

Volt egy 145 számmal jelzett járat az Örs vezér tere és Cinkota között az 1970-es évek végén. pontosan nem tudom mikor.

Megpróbálok utánna nézni, hogy pontosan mikor.

Bár úgy tudom, hogy 1977 és 1979 között létezett.

Előzmény: BPO-700 (445)
Szentendre Creative Commons License 2007.01.21 0 0 916
Igazad van, ennek következménye miatt a Nyugati pályaudvaron az aluljáróban a kiírás szerint lehet keresni a 26A és 60-as buszokat a felszínen.
Előzmény: Dr.V.ker. (915)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2007.01.21 0 0 915

Igazság szerint nem,mert nyáron 1 hétig járt,az EB idején.

 

Előzmény: Szentendre (914)
Szentendre Creative Commons License 2007.01.21 0 0 914

A 26A busz emlékeim szerin 1997.08.31-én közlekedett utoljára.

 

 

Előzmény: BPO-700 (517)
Szentendre Creative Commons License 2007.01.21 0 0 913

A 19-es buszhoz is lenne egy apró megjegyzésem:

 

 

 

Előzmény: BPO-700 (332)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 912

Így van! Ez lemaradt...

Köszönöm észrevételedet!

Előzmény: Szentendre (911)
Szentendre Creative Commons License 2007.01.21 0 0 911
Halkan jegyezném meg, hogy az 1É busz útvonalát 2000.12.16-án az 1-es villamos meghosszabbításával egyidőben a Közvágóhídig hosszabbították meg ha jól emlékszem.
Előzmény: **BPO-700** (883)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 910

Nézegetem az 1978. július 1-től érvényes BKV-vonalhálózati térképet és a 143-as busz Római fürdőig közlekedett.

 

Tud valaki erről részletesebben?

 

143

Előzmény: BPO-700 (70)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 909

A 98-as autóbusz útvonala a 1978. július 1-től érvényes BKV-vonalhálózati térképen.

(4 térképrészletből állítottam össze)

 

98

Előzmény: **BPO-700** (904)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 908

Köszönöm a linket!

 

Lehet valami bővebbet tudni a kispesti 41-esről?

Előzmény: Törölt nick (906)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 907

Köszönöm az észrevételedet és a segítségedet! A hibákat korrigálni fogom!

 

:)

Előzmény: Peto (905)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.21 0 0 906

itt van szó egy 41-es ingajáratról:

http://hampage.hu/kozlekedes/sinekpest3.html#hofherr

 

de ez a Tétényi úti:

http://hampage.hu/kozlekedes/sinekbuda3.html#tetenyiut

 

nagyon király ez az elveszettsines oldal!

Előzmény: **BPO-700** (903)
Peto Creative Commons License 2007.01.21 0 0 905

A 98-ashoz.

Légy következetes: ha Micsurin út (nem utca!), akkor viszont nem a 13-14 éve használt Rákoskeresztúr, városközpont, hanem "Rákoskeresztúr, Ferihegyi úti elágazás" volt a végállomás (a köznyelvben a mai napig csak "elág" néven).

A korhoz alkalmazkodva egyébként a 98A Gyömrői úti végállomását is inkább Kőhídnak kéne nevezni. Ott lehetett átszállni a régi 117-es gyorsra.

 

1971-ig egyébként a 98-asnak vonalközben, az elágnál volt a végállomása; Hegy felé kb. a mai OTP előtt várakozott; akkor ott még kocsma volt.

 

Jelenleg nincsenek dátumaim, de Rákosligeten a 98-98Y-198 több ütemben változott. Először tolatással fordult az Ananász - Micsurin sarkon, utána kb. a 76-os 1970-es beindulása táján körforgalomban járt (Diadal u. - Micsurin út - Ananász utca), a 70-es években ez a kör bővült a Bártfai utca - Kasztelli András úttal (Szt. Imre herceg út), majd kb. 77-ben a körforgalomba iktatták a Tárcsás utca (mai Tarcsai út) kitérőt Tóalmás utcáig. 

Előzmény: **BPO-700** (904)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 904

A 98-AS AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1965-TŐL NAPJAINKIG:

 

1965.

A 98-as autóbuszok Rákoshegy és Rákosliget között közlekedtek.

 

1971.03.

A sok vasúti - szintbeli - átjárók 10-15 perces várakozásának csökkentése miatt az alábbi forgalmi változások történtek:

~ A 98-as autóbuszok Rákoskeresztúr, Városközpont és Szarvas csárda tér között;

~ A 98A jelzésű autóbuszok Rákoshegy, MÁV-állomás és Gyömrői út között;

~ A 98Y jelzésű autóbuszok Rákoskeresztúr, Városközpont és Rákosliget, Micsurin utca között közlekedtek.

 

1977.01.01.

A 98Y jelzésű autóbuszjárat viszonylatjelzése 198-asra módosult.

 

1977.12.01.

A 98A jelzésű autóbusz útvonalát Fedezék utcáig hosszabbították meg.

 

1980.03.30.

Az alábbi forgalmi változás történt:

~ A 98A jelzésű autóbuszjárat megszűnt;

~ A 98-as autóbuszok Rákoshegy, MÁV-állomás és Kőbánya-Kispest, MÁV-állomás között közlekedtek.

 

1996.03.01.

A 98-as autóbuszok Szarvas csárda tér helyett Kőbánya-Kispest, MÁV-állomásig közlekedtek.

/A kieső szakaszon 80-as autóbuszok közlekedtek tovább./

 

2005.09.01.

A 998-as jelzésű éjszakai autóbusz Rákoskeresztúr - Rákoscsaba, MÁV-állomás - Cinkota, Autóbuszüzem útvonalon közlekedtek.

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

**BPO-700**

Előzmény: **BPO-700** (885)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 903

Már meg is találtam!

 

Villamosok.Hu weboldalon van találunk ilyen ingajáratot. :)

Előzmény: **BPO-700** (902)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 902

Biztosan, mert "ingajárat"-ban közlekedett...

 

Véletlenül valakinek erről képe? Igen érdekes járat lehetett. :)

Előzmény: Törölt nick (901)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.21 0 0 901
a háború elötti 41-es egyvágányú volt
Előzmény: **BPO-700** (890)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 900

Sajnálom!

 

Írtam, nem sok adatom volt erről a járatról... Ki tudja, lehet nem is volt "nagy" történelme.

 

Ha valaki tud valamit a 49-esről, akkor majd itt kiegészíti!

 

Természetesen ezt is megköszönném! :)

Előzmény: jázminapja (899)
jázminapja Creative Commons License 2007.01.21 0 0 899
Én is kösz, volt benne új adat is. De azért egy kicsit elkeserítettél: ki tudja, ha Te nem....
Előzmény: **BPO-700** (898)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 898
Köszönöm! Korrigálni fogom!
Előzmény: jázminapja (897)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!