Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.09.30 0 0 214

Én már 2004-ben láttam 5 nyomvonaltervezetet. (A képek még le is voltak mentve a gépemre, de a legutóbbi újratelepítésnél elszálltak.)

 

itt keresgélj:

http://roads.extra.hu/road_plans/gyorsforgalmi.html#m0

Előzmény: bomtom (210)
bomtom Creative Commons License 2008.09.30 0 0 213
Itt egy tervrajz. Tényleg ez még északi szakasz, vagy már észak-nyugati szakasz?
M0 10-11-es közti szakasza
bomtom Creative Commons License 2008.09.30 0 0 212
Hát az biztos, hogy a kisajátítási, meg az építési törvényeink "kicsit" furcsák. De ez már messzire visz az M0 északi szakaszától. Lukács úr meg simán dogmatikus. Azokkal nem lehet beszélgetni.
Előzmény: cssz74 (211)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 211

Nekem tele van a tököm a nagy "demokráciával" mert ez csak látszólag az. Ilyen a világon nincs, hogy ilyen volumenű ügybe beledumál mindenki, akinek semmi hozzáértése nincs.

Például én úgy ELBESZÉLGETNÉK Lukács András K-Úrral (a levegős) az elveiről, konkrétan nála mennyi az annyi, mert nem a valódi környezetvédelem érdekli, az biztos.

Előzmény: bomtom (210)
bomtom Creative Commons License 2008.09.30 0 0 210
Csak a 10-11 közti szakasszal kapcsolatban írok. Fordítsuk meg a kérdést. Én már 2004-ben láttam 5 nyomvonaltervezetet. (A képek még le is voltak mentve a gépemre, de a legutóbbi újratelepítésnél elszálltak.) Mi lett volna, ha Csillag v. Kóka ráüt az asztalra és azt mondja: emberek tervezzétek meg az 11-10 közti szakaszt, megmutatjuk az Óbudai Önkormányzatnak, ha nem tetszik nekik, majd találkozunk a bíróságon. Ez vajon miért nem történt meg?
Előzmény: cssz74 (205)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.29 0 0 209

ha megkérsz, akkor igen... :-)

 

de mi ez az előléptetés? még csak 4 danos forumozó vagyok... :-)

Előzmény: cssz74 (205)
pista 60 Creative Commons License 2008.09.29 0 0 208
Most újítják fel az É-i vasúti összekötőt. Lehet, hogy azért is pénzt kérnek azok a polgármesterek amerre a vonatok járnak... (Ötletnek nem rossz)
Előzmény: cssz74 (207)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.29 0 0 207

Azé'!

Akkor nem kell megvernünk azt a pár idióta polgármestert...

 

Előzmény: pista 60 (206)
pista 60 Creative Commons License 2008.09.29 0 0 206
Ugye mondtam, hogy hidazunk kedden. Most mondta be a Kossuth rádió a hírekben.
cssz74 Creative Commons License 2008.09.29 0 0 205

Most nem értelek! Én mindig is szídtam a tetű Tarlóst, tudom, hogy ő húzta az időt, a fityisz kormány alatt muszáj is volt, mert nem lett volna rá pénz. Azt is mondtam, hogy felháborító az, hogy monostort semmi hátrány nem éri, mégis követelőzik, nem is keveset, majd kidobnak egy biciglis hídra egy vagyont, aztán majd rájönnek, a szentendrei boltokba jobb menni autóval...Akkor miért nem csinálnak egy olyan hidat, ami csak 1 sávos, és lámpával váltott irányba lehet haladni rajta, ebben csak az volna a ráció, hogy korlátozná erősen az átmenő forgalmat, ha lenne egyáltalán olyan. A mostani kompon is egyszerre csak egy irányba lehet haladni.

Nem tudom pontosan hogy akarják azt az elkerülőt, de k-nyi irányban a 0-ás az egyetlen jó megoldás, nem is nagy a táv, hamar meg lehetne csinálni, ha meglenne a szándék. É-Di irányban a 11-es elkerüli kalászt, tehát én ezt így nem értem. A pomázi elkerülő fontosabb lenne, de annak összefüggését csak addig értem, míg nem folytatják a 0-ást. A betelepültség és domborzat miatt elégé érthetetlen nekem, mit akarnak.

H123456789Laci! te majd levázolod, ha megkérlek?

Előzmény: qwertz77 (199)
ragazzo Creative Commons License 2008.09.29 0 0 204

 

Tudtommal az első tervező, ami M0K-val is számol már:

http://www.utvonalterv.hu/

 

Bár speciel a nagytarcsai úti felhajtóról dél felé még nem tud, noha szépen be van az is rajzolva...

pista 60 Creative Commons License 2008.09.29 0 0 203
Akker hát kedden hidazunk, vagy sem? Még van fél nap. Szerintem hidazunk, bár semmi hírforrásom sincs...
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.29 0 0 202

hirdetés Kiengesztelték a településeket a Megyeri híd miatt

 

a j.q.a!

 

hozzánk, piripócsra sem épült lehajtó a hídról, követelünk mi is 3,5 milliárdot!!!!!!!!!

Előzmény: D H (193)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.29 0 0 201

A Pomáz elkerülő sem lesz egyszerű feladat (és olcsó sem), pedig annak lenne értelme...

 

miért?

Előzmény: qwertz77 (200)
qwertz77 Creative Commons License 2008.09.29 0 0 200
Hidd el, Budakalász fog legjobban örülni, ha meglesz a folytatás.

Viszont az elkerülőt sokan nem akarják, tehát inkább az lesz a vége, hogy elkészülnek a tervek, de a helyiek megfúrják az engedélyezést, és elhal a projekt majd szépen lassan....

A Pomáz elkerülő sem lesz egyszerű feladat (és olcsó sem), pedig annak lenne értelme...
Előzmény: D H (193)
qwertz77 Creative Commons License 2008.09.29 0 0 199
Nagy tévedés!
Óbuda volt aki fúrta a folytatást évekig (de csak elvileg, mivel hivatalosan soha nem nyújtották be korábban a terveket), aztán jött a civil kezdeményezés, hogy kerüljön át pár 100 m-rel északabbra, Budakalász területére a nyomvonal.
Elsőre persze nem volt a Kalászi válasz, de kb 3 hét alatt megváltozott (hiszen a folytatás a falu elemi érdeke)
Tehát ezt a 3 hetet lehet Budakalász szemére vetni összesen...

Budakalász tehát éppen hogy a kezdetektől támogatja, és követeli a folytatást, minthogy ez szabadítana meg minket a hídról érkező forgalomtól, ez adná a település déli elkerülőjét.
Az volt a kívánsága anno, hogy a hidat a folytatással együtt adják át. Mivel ezt nem vállalta a NIF (elődje), ezért született az északi elkerülő ötlete, ami inkább nagy kerülővel, de pótolhatná a folytatás budakalászi részét (de Ürömön továbbra is át kéne menni, de Ürömnek ugye nem volt szava a híd ügyében, kis magyar valóság...)
Így saját kezelésbe vehetné a falu a főutakat, és korlátozhatná az átmenő forgalmat.

De annak nincs sok értelme, hogy most kezdjenek neki, mikor már a folytatást is elkezdhetnék... (Pomáz elkerülővel együtt lenne értelme)

Igazából csak egy új bekötő út kéne a 11-eshez (a Pomázi útról), az sokat segítene, de a Pomázi és az Ürömi út között szinte semmi forgalom nem lenne, ha kész lenne az M0 folytatása.

Egyébként mi a sok, egy 10'000-es településnek 200 millió, mert rázúdul egy plusz forgalom,
Vagy több milliárd 2'000es Monostornak, akiknél egy cseppet sem nő meg az M0 híd miatt a forgalom???
Előzmény: cssz74 (190)
ragazzo Creative Commons License 2008.09.29 0 0 198
köszi
Előzmény: alibi-man (186)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.29 0 0 197

"helyett" semmi... csak hátráltatná az M0 folytatás építését...

 

ellenben "mellette" szükséges, mint ráhordó funkciójú út...

 

(aztán, hogy ennek mekkora a prioritása azt nemtom, bizonyára vannak fontosabb kiváltandó átkelési szakaszok is...)

Előzmény: D H (193)
hotrod25 Creative Commons License 2008.09.29 0 0 196
Ja, meg persze óócssóbb is.
Előzmény: hotrod25 (195)
hotrod25 Creative Commons License 2008.09.29 0 0 195

Csak találgatok.Szentendre, Bkalász É-D, M0 11-10 K-NY?

Előzmény: D H (193)
D H Creative Commons License 2008.09.29 0 0 194
ehh, a "hirdetés" rész nem kellett volna oda az elejére...
Előzmény: D H (193)
D H Creative Commons License 2008.09.29 0 0 193
hirdetés Kiengesztelték a településeket a Megyeri híd miatt

Nálam okosabbak és jólértesültebbek: miért van értelme elkerülőt építeni Budakalásznak és Szentendrének ahelyett, hogy elkezdenék végre az M0 10-11-es utak közötti átkötését megépíteni?
Nyilván Budakalász lesz majd az egyik legnagyob szájú követelőző polgármester, aki miatt nem lehet majd átadni azt a szakaszt is...
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.28 0 0 192
ezt hívják "utolsó simításoknak"... :-)))
Előzmény: D H (191)
D H Creative Commons License 2008.09.28 0 0 191
a közelire tervezett átadás ellenére tegnap délelőtt és délutáni is dolgoztak még a hídon nagy serényen...
Előzmény: SzVFE (187)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.27 0 0 190

Majd felforrt az agyvizem!

A hatóság, ha nem adja meg az engedéjt, akkor dögöljenek meg, a bidakalászi tetű, meg mindenképp! Évi 200millió? Azért mert nem engedték folytatni a 0-ást? És kevesli? A jó anyját! Egybe nem láttott a település még ennyi pénzt! Ezért áll így az ország, ez nem demokrácia! Ezt a tetüt sose engedjék fel a hídra! Menjen csónakkal, vagy keüljön, de nem az árpádhíd felé, mert akkor az csak a pestieké, ha ezt nem engedi használni!

Ki kéne menni tüntetni eléjük!!!

Előzmény: pista 60 (189)
pista 60 Creative Commons License 2008.09.27 0 0 189
Most mondják az RTL hírekben, hogy az átadáshoz a meghívók kimentek, de még bizonyos hatósági jóváhagyások és önkormányzati rábólintások késnek. Ezért az átadás bizonytalan. (Én megynyitnám a hidat, az irat-tologatókat meg lapátra tenném)
Előzmény: Törölt nick (188)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.27 0 0 188
ezt hívják "átadás előtti csönd"-nek.. :-)
Előzmény: SzVFE (187)
SzVFE Creative Commons License 2008.09.27 0 0 187
Van valakinek valami friss híre a Megyeri híddal kapcsolatban? Keddre tervezték az átadást, ehhez képest elég nagy a csönd.
alibi-man Creative Commons License 2008.09.25 0 0 186
Igen, csak menj tovább Tarcsa felé. Én is azt a feljárót szoktam használni.
Előzmény: ragazzo (185)
ragazzo Creative Commons License 2008.09.25 0 0 185

Itt is megkérdezem:

 

Meg tudná mondani valaki, hogy a Vidám Vásár utca felől fel lehet-e hajtani dél felé az M0-ra?

 

Köszönöm!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!