Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ya3 Creative Commons License 2010.04.23 0 0 62473
sziasztok!!!!!

Van egy eladó papírok nélküli skoda feliciám (1996.03-as) (1.3-as központi befecskendezésű motor van benne), amit 50.000Ft-ért adnék+ még hozzáadnám az előző bontásból maradt cuccokat.
Helyileg: zala megye , de alkatrészekként is eladó.
Tel:0630/954-2764
E-mail:nagykardos@freemail.hu
dani_642 Creative Commons License 2010.04.22 0 0 62472
Köszönöm, meg fogom próbálni!
d.
Előzmény: zjtuning (62471)
zjtuning Creative Commons License 2010.04.21 0 0 62471

Ami nekem alap motornál bevált fúvókázás: I torok: 115 benzin,170 levegő

                                                                     II torok: 125 benzin,160 levegő

Ahogy Jules is írta,ha nincs alapjárat,az első pillangótengely állítócsavarján állítsd be az alapjáratot.

Előzmény: dani_642 (62466)
JULES Creative Commons License 2010.04.21 0 0 62470
Először nézd meg, hogy kis gáz adásra van-e "alapjárat". Ha úgy jó, akkor ez segíteni fog...
Előzmény: dani_642 (62468)
JULES Creative Commons License 2010.04.21 0 0 62469
Nekem is a légszűrőházba volt kötve. Úgy jó volt. Mások szenvedtek a szellőztetéssel...
Előzmény: dani_642 (62467)
dani_642 Creative Commons License 2010.04.21 0 0 62468
Köszönöm, ezt ki fogom próbálni...
d.
Előzmény: JULES (62462)
dani_642 Creative Commons License 2010.04.21 0 0 62467
Igen más a karbifedél is. Az úszóház szellőztetője itt simán egy csonk, ami a szabadba nyílik, nem egy szelepes mechanika. Szerintem nagy jelentősége nem lehet.
Én ezt a szellőztető csonkot bekötöttem a légszűrőház szabadon maradt csonkjára...
d.
Előzmény: daVeFR (62464)
dani_642 Creative Commons License 2010.04.21 0 0 62466
Sima alap 120L.
de elég jó állapotú....
d.
Előzmény: zjtuning (62461)
zjtuning Creative Commons License 2010.04.20 0 0 62465
A karbifedél tetején van kivezetve at úszóház szellőztető. De az egész karbi belső csatornái nagyobb átmérőjű mint a sima skoda karbiban. A belső torok átmérők 23-23 és mechanikus a 2. torok. A versenyautónkon is warbikarbi van,120-as motoron,nekünk nagyon jól bevált és jobban megy mint az átfúvókázott 130-as karbival. Még van tarcsiban 2 új warbikarbim. :)
Előzmény: daVeFR (62464)
daVeFR Creative Commons License 2010.04.20 0 0 62464
Nekem sosem volt Warburátorom, de nagy érdeklődéssel olvasgattam anno a próbálkozásokat. Nem volt ott vmi mókolás a karbifedéllel?
Előzmény: JULES (62462)
DEM992 Creative Commons License 2010.04.20 0 0 62463
Szombat dél körül. Hárman is fogták a kamerát, majd' leestek onnan.
Előzmény: CXP-938 (62456)
JULES Creative Commons License 2010.04.20 0 0 62462
Amikor felújítottam a 120-as blokkomat és megkapta az SP3-at, akkor nekem sem volt alapjáratom a warbikarbival. Akkor az első torok pillangójának ütközőjén állítottam kicsit (elég nehezen lehetett hozzáférni...).
Előzmény: dani_642 (62460)
zjtuning Creative Commons License 2010.04.20 0 0 62461

Milyen motor? Fokolt tengely van benne?

Előzmény: dani_642 (62460)
dani_642 Creative Commons License 2010.04.20 0 0 62460
Azzal kezdtem, hogy cseréltem a fúvókákat az EDSR karbi fúvókáinak megfelelő, vagy kb megfelelő méretekre. (azért az EDSR, mert a torok átmérők abban jobban hasonlítanak)
Viszont az alapjáratnak elvileg nem sok köze van a főfúvókák méretéhez, nem?

Az látszik hogy gázfröccsre sokat kap mert kormol. de megy is nagyon vele az autó (saját magához képest) de alapjárat nélkül nagyon nehéz életben tartani a motort, mert kis gázra torpan is.....


d.
Előzmény: JULES (62459)
JULES Creative Commons License 2010.04.20 0 0 62459
Milyen fúvókázással van?
Alapból a skoda fúvókákat tedd át és utána lehet majd finomítani, ha látszik, hogy mi és hol kevés/sok...
Előzmény: dani_642 (62458)
dani_642 Creative Commons License 2010.04.20 0 0 62458
Ahoy!

Ma délután feltettem egy warbi karbit. Zsír új. Gondoltam mégis jobb lesz mint a sokéves skoda karbi.

A jelenség: melegen nincs alapjárat. A szivató nagyon felpörgeti a motort, és mivel nincs még alapjárat nem is tudom úgy belőni, hogy alacsonyabb fordulatot tartson.

Van valakinek ötlete az alapjárat beállítással kapcsolatban? Még azt sem sikerült eldöntenem, hogy a benzin kevés, vagy a levegő...

köszi, d.
banjani Creative Commons License 2010.04.20 0 0 62457
Úgy hetente egyszer szoktak mérni délelőtt vagy délután. Ez pont húsvét másnapján volt. Nyuszi hozta, hogy szakadna meg... Észre sem veszed mert egy civil autóból mérnek. Ez a szakasz meg pont egy uszoda előtt van és sok autó szokott ott állni. A Fő utca felől már az utca elején kint van a 30-as tábla.
30.000ft lesz de ha 1km/h-val többel ment volna akkor 45.000ft lenne. 50km/h sebességkorlátozásig ha 15-25km/h-val léped túl akkor 30e. Ha 25km/h-val léped túl akkor 45e.
Előzmény: CXP-938 (62456)
CXP-938 Creative Commons License 2010.04.20 0 0 62456
Mikor mértek ott?
Előzmény: DEM992 (62454)
DEM992 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 62455
Bár inkább a felfele menőket kellene fotózni, a körforgalom előtt meg instant zöldkártyáztatás. :-)
Előzmény: DEM992 (62454)
DEM992 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 62454
Hétvégén is fotóztak (remélem én nem kerültem lencsevégre), az érdi lejtőn a lefelé menőket mérték a pálya felett...
(100-as tábla van)
ó-vodás5407070 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 62453
30000Ft lesz,de mehet részletbe 0 THM-mel:)
bandura130 Creative Commons License 2010.04.19 0 0 62452
Én 30-35e közöttire saccolnám, de kíváncsi vagyok a valós összegre.
Előzmény: arw (62451)
arw Creative Commons License 2010.04.19 0 0 62451
Mennyi az annyi?...:((
Előzmény: banjani (62447)
daVeFR Creative Commons License 2010.04.19 0 0 62450
Részvét... :(
Előzmény: banjani (62447)
Pavel Creative Commons License 2010.04.19 0 0 62449
Ha lefotóznak meg fogod tudni :)
Előzmény: Törölt nick (62448)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.19 0 0 62448
Ezek a képek hol vannak fenn?
Előzmény: banjani (62447)
banjani Creative Commons License 2010.04.19 0 0 62447
Na, ez hiányzott! Asszony a 30-as táblánál...
zjtuning Creative Commons License 2010.04.18 0 0 62446

Sziasztok!

Felteszem hozzátok is a hírdetésem,hátha valakit érdekel.

 

LR szívócsonk gyártás 70000 Ft Eredeti mesterdarab alapján elkezdtük a 130 LR szívócsonkok öntését aluminiumból. Csak és kizárólagosan rendelésre, ami azt jelenti,hogy minimum 5 db rendelés esetén indúl az öntés!!
Ha valakinek kérdése van a rendeléssel kapcsolatban,telefonon érdeklődjön.
Pest megye 0620-9/824-760

Törölt nick Creative Commons License 2010.04.17 0 0 62445
1.8, 12 szelep, 77kW.
Előzmény: daVeFR (62444)
daVeFR Creative Commons License 2010.04.17 0 0 62444
Mekkora teljesítményű az az 1,8-as motor?
Amiről én beszélek, az egy 750ccm-es 100LE-s motor (nem mai konstrukció), ami ráadásul már lefutott cca 130e km-t megbontás nélkül, és esélye van még 100e-re. Itt azért nem mindegy a hangolás, ha azt akarom, hogy 2,500-11,000 rpm közt mindenhol szépen járjon, húzzon.
Előzmény: Törölt nick (62442)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!