Keresés

Részletes keresés

hamvasat Creative Commons License 2021.04.02 0 0 77887

Miért nem háttal mentél? :-) itt Pakson is eszméletlenül fúj, én most voltam bringázni a fiaimmal, hát...küzdöttünk az elemekkel :-)

Előzmény: mlas45 (77885)
Molnar_Nobby Creative Commons License 2021.04.02 0 0 77886

Pirosban jobb kenni a kardánt, mégiscsak nagyobb flash azt összezsírozni, mint holmi fekete cordurát.  :)

Előzmény: Mortoff (77884)
mlas45 Creative Commons License 2021.04.02 -1 0 77885

Motorozni? felénk az Alföldön olyan széllökések vannak épp, hogy gyalog alig tudtam hátramenni a garázshoz :DDD

Előzmény: Lbx (77883)
Mortoff Creative Commons License 2021.04.02 0 0 77884

A Streetguardom piros, nem legyen már színkavalkád a fogason. ;)

Előzmény: hamvasat (77881)
Lbx Creative Commons License 2021.04.02 0 1 77883

Dehogynem! Mindenkiben. 

De kiderült, hogy a gyártó így támogatja a márka-fórumokat, nehogy téma híján elhaljon a disputa, és akkor nem lenne szóbeszéd a BMW, mindenki csak hajtaná lélekszakadtig. Ja nem: lenne az olaj és a gumi. Na + az akksi.

:-))))

 

Mindenki menjen motorozni, éppen arra való az időjárás!

Előzmény: HorváTH 69 István (77876)
Lbx Creative Commons License 2021.04.02 0 0 77882

Várjuk...

Legyen szerencséd!

Előzmény: Mortoff (77879)
hamvasat Creative Commons License 2021.04.02 0 0 77881

Piros a szemed? :-)

Előzmény: Mortoff (77880)
Mortoff Creative Commons License 2021.04.02 0 0 77880

48-as piros nincs véletlen? :D

Előzmény: A_Kupec (77877)
Mortoff Creative Commons License 2021.04.02 0 1 77879

Ha megkenné a gyár, akkor meg nem kellene kenegeti a szerviznek/a tulajnak...

 

Kedden kiderül az enyém 6 évesen milyen állapotban van. Remélem nem kell feltörnöm

a malacperselyt...

Előzmény: hamvasat (77874)
ronson Creative Commons License 2021.04.02 -1 0 77878

Ha ennyire köztudott ez a hiba, és évek óta, miért nem léptek ellene? Engem csak ez zavar az egészben ...

 

Egy szóval nem mondtam, hogy ez engem nem zavar. Én azt mondtam, hogy számomra ez nem "Egy újabb nyomós érv, nem BMW vásárlása mellett".

Elég érthetően leírtam azt is, hogy miért és hogy mit tartok megfelelő prevenciónak.

Előzmény: mlas45 (77868)
A_Kupec Creative Commons License 2021.04.02 0 1 77877

Eladó eredeti, ÚJ, BMW EnduroGuard kabát. Mindent IS tud, de ne várd, hogy 30+ fokban kellemes viselet legyen. Hosszas dicshimnusz helyett, kérlek nézd meg a tájékoztató videót róla. 102-es szürke(kb. 52-es méret, ha kellőképpen magas vagy)110-es szürke és fekete(kb. 56-58-as méret, ha kellőképpen magas vagy).

http://www.youtube.com/watch?v=LIl4AaYS3XE&t=52s&fbclid=IwAR2nwPj68ioIm82EnDtukQxBFO_4YZgIiKpZqaEeNjZFztQzpBU_vwk0adc

 

Jelige: "dzsindzsába nindzsázni" vagy "hátha megy a szemed színéhez"(powered by mlas) :DD

130.000.-Ft

+36209523658

 

HorváTH 69 István Creative Commons License 2021.04.02 -1 5 77876

Az még nem merült fel senkiben , hogy mi lenne ha összeszereléskor megkennék ? :( 

Előzmény: hamvasat (77874)
Lbx Creative Commons License 2021.04.02 0 0 77875

Igen.

 

Egy út van - ha már a gyár kapuját nem nyaldossák a kérdés hullámai -, hogy magunk elvégeztetjük.

Ezzel majdnem ott vagyunk, mintha a gyár írná elő :-)

A 10ezresnél én is felnyittatom majd a szarkofágot.

Előzmény: hamvasat (77874)
hamvasat Creative Commons License 2021.04.02 0 1 77874

Mint korábban írtam is, én is ezt hiányolom, hogy ismert problémával nem foglalkoznak. De ez szervízháttér probléma, ha meg van kenve, kimegy a világból.

Előzmény: Lbx (77871)
hamvasat Creative Commons License 2021.04.02 0 1 77873

Ok, értem én, hogy mit akarsz átadni, de ilyen van/lehet minden motoron.

Előzmény: mlas45 (77870)
Lbx Creative Commons License 2021.04.02 0 0 77872

Ja! Persze megcsinálhatná úgy is, olyan minőségben, hogy ne kelljen évente hozzányúlni. Ámbátor az alapelv szerint gázlókon átgázolhat egy GS, így hát kell az a törődés.

 

Egyébként ez csak a GS/GSA esetében probléma? R, RT, RS, K1600, stb. nem érintett?

Előzmény: Lbx (77871)
Lbx Creative Commons License 2021.04.02 0 3 77871

Én értem Mlas mondandóját. Ez a kardán dolog éppen egy olyan story, amin egészen egyszerűen tudna a gyár változtatni, ami akár még pénzébe sem kerülne; előírhatná a karbantartási ciklusokban az ellenőrzést, zsírzást. Neki nem kerülne pénzébe, mert ezeket úgyis a Fahrer fizeti, megszűnne, vagy csökkenne a probléma, a szervizek plusz pénzhez jutnának, stb,. Persze ez áthárítás, de az olajcsere végett sem lázad senki, sőt egyesek gyakrabban cseréltetik nagy boldogan.

Az sem bizonyos, hogy ilyen árszintű zsírokat kellene alkalmazni, főleg a bordástengely kapcsolódásánál, talán elegendő lenne a gumiharangok illesztésénél a spéci kenőanyag. Uram bocsá, vissza lehetne közelíteni az 1150 széria megoldásához, ahol kevéssé problémás a kérdéses csuklós lezárása - legfeljebb nem olyan látványos.

mlas45 Creative Commons License 2021.04.02 -1 3 77870

Tudod, nekem csóró haverjaim vannak, akik nem szem színhez passzoló 8 millás motort rendelnek, hanem 20-25 éves japókkal mennek - ill. megyünk. Sok éve, többx kersztül fél Ejrópán. Sose volt még olyan meghibásodásunk, amit ne tudtunk volna helyrehozni.

(pont csak az én BMW-nek volt eddig legsúlyosabb, egy eldurrant gumi fékcső San Marinóban, vettünk egy akármilyet egy olasz motorboltban)

 

És igen, én nem tudnám elfogadni, hogy ilyen rozsdásodás legyen a 8 millás új motoromon 3 évesen - és azt is értjük, ugye, hogy nem 3 évesen lett ilyen, csak eddigre szart be teljesen. Már bőven a gariidőben ehette a fene, csak a kötelezőn is szartak rá...

Előzmény: hamvasat (77867)
Lbx Creative Commons License 2021.04.02 0 0 77869

Kormánynyak probléma?

Vagy arról kiderült valami user-error?

Előzmény: hamvasat (77867)
mlas45 Creative Commons License 2021.04.02 -1 4 77868

Te elnézed, OK, de azt valahogy érezni kéne, hogy megveszed a piac egyik legdrágább motorját, és pár év alatt belefuthatsz milliós jav. költségbe... plusz azt se feledjük, hogy milyen minőséget kapsz, ha 3 év alatt így szétrohad.

Jó, téged nem érdekel, mert pont 3 évente veszel egy újat - te vagy a BMW ideális vevőköre.

 

Ha ennyire köztudott ez a hiba, és évek óta, miért nem léptek ellene? Engem csak ez zavar az egészben - mondom ezt úgy, hogy márka fan vagyok, jelen pillanatban is 3 BMW van a garázsomban.

Előzmény: ronson (77863)
hamvasat Creative Commons License 2021.04.02 0 1 77867

Mlas45!

 

Mondjál már valamit, ami megbízhatóbb... itt vagyok a fórumon 3 éve és az LC szériában,nem emlékszem, hogy a kardánon kívül volt-e bármi elóforduló ordas hiba.

 

Japán motorjaim voltak, meg egy két olasz, osztrák, de egyikre sem mondanám, hogy megbízhatóbb. Mindegyikkel voltak bajok olykor. Az olasz és osztrák vonallal pláne, azokkal folyamatosan.

 

Az a baj, hogy olyan gépezetekről álmodsz, vízionálsz, amik nem léteznek. Minden gép elromlik néha és pont.

Előzmény: mlas45 (77861)
mlas45 Creative Commons License 2021.04.02 -1 1 77866

Az enyém 20 éves - nyugodtan alszom a garancia miatt :))

Előzmény: Molnar_Nobby (77865)
Molnar_Nobby Creative Commons License 2021.04.02 -1 0 77865

Add el gyorsan a sajátodaf.

Előzmény: mlas45 (77861)
bojsziwww Creative Commons License 2021.04.02 0 0 77864

Én is azt gondolom hogy korrekt volt, de csak részben .

 Azért rohadt össze , mert a kötelező szervíz alkalmával ezt nem ellenőrizték. Bizony szét kellett volna szedni kitakarítani és lezsírozni. Tehát hibáztak. Amit el is ismertek avval hogy 80%-át átválalják.

Na most ez úgy működik hogy a felhasznált alkatrészek beszerzési ára kb. 160 000 ft amit a tulajjal kifizettetnek. A bmw szerez egy piros pontot, a szervíz ingyen kicseréli és minden rendben..??

A tanulság hogy szigorúan 10E -ként vagy évenként szétszedni, zsírozni, ha nem akarunk mi is így járni.

Más.

Tegnap mentem egy kibaszott jót. Feltűnően előzékeny volt mindenki, lehúzódtak ,elengedtek. Szemből se akart senki belém jönni.

Ja fehér RT-m van , fehér bukósisak és a ködlámpa be volt kapcsolva.

 

 

Előzmény: hamvasat (77860)
ronson Creative Commons License 2021.04.02 -1 2 77863

Számomra nem.

 

Mondom ezt annak ellenére, hogy nekem mindkét GS LC-men jelentkezett ez a hiba, az 1. esetben kardántörést, a második esetben csak Laferiéhez hasonló rendbe hozható, felületi rozsdásodást okozva, szóval akár igazat is adhatnék neked.

(Egy kedves ismerősöm - joggal - úgy fogalmazott, hogy esetemben 100%-os a kardán rozsdásodás, előfordulási aránya.)

 

Viszont, ezek a motorjaim amikor éppen nem állnak a szervizben kardán rozsdásodás miatt (mint említettem, ez 2x fordult eddig elő), egész egyszerűen akkora felhasználói élményt nyújtanak - számomra - a használatukkor, hogy simán elnézem nekik a hibájukat.

És igen elismerem, bármennyire is szeretnék magamra, mint elfogulatlan propelleres felhasználóra tekinteni nem tehetem, mert valóban elnézően állok hozzájuk. Nyilván az is sokat nyom a latba, hogy az 1. esetben a 3,5 éves motoromon nekem garanciában, ingyenesen, minden vita nélkül cseréltek gyári újra a komplett kardánt, ill. a 2. esetben sem került egy fillérembe sem a javítás.

 

Mindez természetesen csak a saját véleményem, amit bő 6 év és kb. 100e km GS LC-zés alapján alkottam.

 

ui. Ha vennék egy új GS-t az első dolgom az lenne, hogy az 1000-es szerviznél megbontatnám a kardánt a szervizzel és bezsíroztatnám velük a rozsdásodásra hajlamos alkatrészeket, ill. normálisan összerakatnám velük a gumiharangokat. Ugyanis saját tapasztalatból tudom, hogy ők jól megoldják ezt a feladatot.

 

 

 

 

Előzmény: mlas45 (77861)
zöld_I Creative Commons License 2021.04.02 0 0 77862

Valamit nem értek.

A tulaj ragaszkodik a gyári szervízhez, de nem vesz hosszabbított garanciát?

Előzmény: R100 (77857)
mlas45 Creative Commons License 2021.04.02 -1 0 77861

Egy újabb nyomós érv, nem BMW vásárlása mellett :((

Előzmény: ronson (77841)
hamvasat Creative Commons License 2021.04.02 0 0 77860

Azt gondolom én is, hogy ez korrekt megoldás. Ami persze zavarja a képet, hogy tudott, ismert jelenségről van szó, kéne tenni ellene...

 

Öcsém vett anno egy vadonatúj Ezres CB Hondát. Új korától bizonyos fordulatszámon éles, kalapácsütésszerű hangok jöttek belőle. Szörnyű hang volt. Nem akartak vele semmit csinálni, mondván, hogy használja, garis, ha szétesne majd megjavítják. Nem akart öcsém belenyugodni érthető okokból. Végül szétszedték a blokkot, kuplungot cseréltek, meg találomra ezt-azt, de csak szarabb lett, már a járása is egyenetlen volt a motornak, egyszerűen szörnyű volt hallgatni. Miután elhozta a szervízből, kanyar kellős közepén leállt a motor, majdnem el is esett vele. Na ekkor szólt a szervíznek, hogy kurva gyorsan jöjjenek a motorért, vigyék el és adják vissza a pénzét.

Persze pénzt nem adtak vissza, nagy kegyesen visszavették azt a motort, amiért 2.6-ot fizetett 1.8-ért. De csak akkor fizetnek, ha eladták. Erre szóltak öcsémnek pár hét múlva, hogy menjen aláírni a papírokat. Odatoltak elé egy adásvételit, mely közte és a vevő közötti. Erre mondja öcsém, hogy nem látja benne feltüntetve a motorhibát, így ő eladni nem fogja másnak. Persze kiderült, hogy a vevő mit sem tudott a dologról, a márkakereskedés "elfelejtette" őt tájékoztatni. Persze elállt a vételtől. Végül nagyon nyögvenyelősen kifizette az 1.8-at öcsémnek a márkakereskedés. De erre a sztorira ráment a szezon.

Egyértelműen szar volt a blokk és komoly baja volt. Korrekt megoldás a komplett blokkcsere lett volna, de arról hallani sem akartak.

 

Szóval...nagyon is korrekt volt most a BMW és reméljük, hogy elkezd foglalkozni a kardánnal is...

Előzmény: R100 (77836)
befaster Creative Commons License 2021.04.01 -2 0 77859

Gondoltam hogy nem olcsó mulatság a komplett csere.

 

Előzmény: R100 (77836)
befaster Creative Commons License 2021.04.01 -1 0 77858

Ha leveszed a tetejét, látod a szivacsot benne.

A tartály sötétített ezért átverős. Kell gép ha az abs-t is piszkálod.

 

Előzmény: tux (77837)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!