Egyik se mutat minden hajót. Sőt, olyan is van, hogy sok óra eltéréssel mutat valamit. Nincs használható, jó ingyenes hely. A siitech régebben jó volt, ma már alig mutat valamit.
Igen, szerintem is. Sokkal jobban néz ki mint némelyik budapesti átalakítás, ennek mégis nehéz örülni.
Az egyik utolsó hazai, ha nem is teljesen eredeti, de nagyobb részt azért mégis, igen jó műszaki és esztétikai állapotú 301-es volt, ami számszerűen is hiányzik a Balatonról.
Ilyen hajó, aminek a teste és a tengelye ép és felhasználható, lett volna másik üzemképtelen is, csak azt hosszabb úton kellett volna szállítani. A frissen üzemképességizett hajónak az volt a pechje, hogy saját erőből el tudott úszni odáig ahol teljesen kibelezték.
Ez kb a maximum, amit manapság ki lehet hozni egy vízibuszból, az arányok megmaradtak, a kormányállás (kb) a helyén, lent van nagy zárt tér (nem sok helye lett a gépeknek), fent nagy nyitott tér, amit lehet árnyékolni vagy benapozni, ráadásul az egész kívülről körbejárható. A test valódi hajóforma, a kormányállás vállalhatóan modern, de nem fellengzős (vö. pl. SFK ktmrn).
A tavon régóta cirkáló társai (Galeb, Aleksandija) az eredetit megemelt kormányállásukkal "hagyományőrzőbbek", de nem róhatjuk fel a tulajdonosnak, hogy a felépítményhez jobban illő kormányállást csináltatott.
Csak hát miért olyanból csinálták, ami egész jól hasonlított az eredetire? Mert azt találták adott időben eladónak... Pedig vannak itthon és közeli külföldön is ilyen-olyan tákolmányok, amikért nem lett volna kár, ha testig csupaszítják...
Jut eszembe, a Regiszter azért ne "szétbontva" állapotot írjon rá, azt nem erre szoktuk használni...
Kabinos-szépségverseny: ma reggel 50 perc alatt 7 kabinos jött lenek (sajnos csak 1,5 órát maradhattam "mérni", (nálam sincs olyan, hogy hétvége :((( ). Kinek melyik tetszik? :)