Keresés

Részletes keresés

mikipapa72 Creative Commons License 2009.12.10 0 0 966
Sok probléma van a nem Volántól átvett sofőrökkel is hiszen azokból is van több mint 100 a cégnél.
ltnine2 Creative Commons License 2009.12.10 0 0 965
Majd megnéznélek téged naponta több ezer embernek megköszönni a bérletét!
Előzmény: Dreamer (963)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.10 0 0 964
"Nehogy más a Volán tehessen arról, hogy milyen embereket vett át a DKV."
Mert kiket kellett volna? :O
Előzmény: LoLkA (932)
Dreamer Creative Commons License 2009.12.10 0 0 963
Én arra gondoltam, hogy egy-két vállalkozó emberrel (tanúsítva, hogy hiteles a felvétel) egy nap egy kamerával járnánk a buszokat, és felvennénk az összes érdekes dolgot. Kezdve attól hogy hamarabb indulunk, folytatva hogy nem szól a tájékoztató, és bezárólag odáig, hogy le van téve az utas, ha mutogatja a bérletét.

Előbb a szolgáltató kapna egy másolatot, aztán pedig a DTV...

Tudom, nagyon genyó megoldás, de ha harc...

Dreamer
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.10 0 0 962
Egy kis javítás. Amit a sofőrökről írtam jellemet: "bunkó paraszt" végére hozzá szeretném tenni, hogy tisztelet a kivételnek. Mert azért vannak kivételek.
Előzmény: Törölt nick (928)
uhhuka Creative Commons License 2009.12.10 0 0 961
most mire gondolsz? A játékra?
Előzmény: LoLkA (960)
LoLkA Creative Commons License 2009.12.10 0 0 960
Te sohasem Sim Cityztél?
Előzmény: uhhuka (959)
uhhuka Creative Commons License 2009.12.10 0 0 959
Figy, szerintem igy van, ennyi erővel mindenki tartsa magába amit gondol....
Előzmény: LoLkA (958)
LoLkA Creative Commons License 2009.12.10 0 0 958
Ezzel a hozzállással az önkormányzatnál biztos helyed van. :) De ne legyél rá büszke...
Előzmény: uhhuka (957)
uhhuka Creative Commons License 2009.12.10 0 0 957
Pontosak a járatok? Hmm, eddig sem voltak azok, ha lennének buszsávok, akkor azok lennének! Amennyire lehet, szerintem pontosak, amikor én ott járok :)

Megbizható-e a rendszer? Egyik szolgáltató rendszerére se bizd magad! nem, nem az!

Valóban kényelmesek a járművek, erre azthiszem legtöbben rávágnák az igent, mert viszonylag halk, tiszta, és meleg télen!

Mihez képest? hm! nem egy kocsihoz képest! de egy villamoshoz, van akár egy MAN, Ikarus, ARC-t Credot, köröz! Solaral együtt van kb!

Nem ingyenes, nem tetszik, nem kell részt venni benne, nem kötelez rá semmi!
Előzmény: dud996 (952)
LoLkA Creative Commons License 2009.12.10 0 0 956
Igen, csak nem lehet, nem tudják, nem akarják betartani. Az utas meg nem tud ezekről a kivételekről.
Akkor?
Előzmény: ltnine2 (951)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.10 0 0 955
Sorozatban van olyan, hogy ami mondjuk '3-kor indul a Doboziról, az '2-kor már az Ótemetőn van. Sőt, 90%-ban ilyen van. És várhatsz, amíg a következő józsai jön. Direkt kiszoktam 2 perccel korábban állni, minthogy jönni kéne a busznak, de az orrom előtt csukják be a sofőrök...
marky-511 Creative Commons License 2009.12.10 0 0 954
Az elsőajtózáshoz annyit, hogy valamelyik nap úgy 10-11 óra körül álltam a Pesti utca megállóban, egy józsai buszra várva, két jól megrakott, nagydarab TESCO-s táskával. Úgy 10 perc várakozás után megjön a busz, és megáll ott, ahol a Mester utca felől kanyarodó 12-es, vagy a Nagyállomás felé közlekedő 42-es szokott megállni. Én jó utas módjára, annál a megállónál vártam a buszt, ahol meg kéne álljon. Jelen esetben az utolsó ajtó volt annál a táblánál.
Mi történt? Természetesen gyalogolhattam az első ajtóig, két jó nehéz csomaggal.

Nem nyafogni akarok, de ha már a buszvezető nem ott áll meg, ahol kéne, ne büntesse az utasokat!
Dreamer Creative Commons License 2009.12.10 0 0 953
Figyelj uhhuka!

Én sem vagyok konkrétan kis darab ember, és kurvára zavar, hogy FÉL ajtót nyitnak! Csak tudod én másokra is gondolok, nem csak magamra.

Dreamer
Előzmény: uhhuka (944)
dud996 Creative Commons License 2009.12.10 0 0 952
Nem fikázik. Tényeket közöl, konkrétan. Akad még a világon, akinek szokása az ilyesmi... Ki kéne próbálnod.

De: ha fikázni is akarna, igazából meg is lenne és van is rá az oka.

- Pontosak a járatok?
- Megbízható a rendszer? Pl. a menetrendek és az utastájékoztatás? Rábízhatom magam a monitorokra, vagy a hangos utastájékoztatásra?
- Valóban kényelmesnek mondhatóak a járművek? Ha igen, akkor mihez képest és mennyire? Mert ez sem mindegy...

Ha az egészet egy kalap alá veszem, valóban megér ez az egész 5980 Ft-ot havonta? Nem muszáj egyet értened, de erre (max. Rajtad és néhány fanatikuson kívül) a kuttttya nem fog habozás nélkül rávágni egy igent.
Előzmény: uhhuka (943)
ltnine2 Creative Commons License 2009.12.10 0 0 951
Te is nagyon jól tudod, hogy a sofőrök utasításában jóval több kivétel található...
Szvsz az lenne a legmegfelelőbb megoldás, ha már elsőajtózás, hogy a teljes délután csúcsidőt be kéne venni a kivételbe, nem csak azt az egy órát!
Előzmény: LoLkA (949)
ltnine2 Creative Commons License 2009.12.10 0 0 950
:)

Ezek a vegyes érzelmek jutottak most eszembe...Kérdezz nyugodtan!

Szovjet bili? Nem tudom miért, nekem mindig az jutott róla eszembe...Mármint az ajtók feletti takaródoboz anyagáról...Olyan zománcozott vmi volt, ha jól emlékszem...
Előzmény: dud996 (948)
LoLkA Creative Commons License 2009.12.10 0 0 949
A kivételek nem a valós csúcsidőre vonatkoznak, hanem két napszak egy-egy órájára. Délután jóval hosszabb a csúcsidő egy óránál.
Előzmény: ltnine2 (947)
dud996 Creative Commons License 2009.12.10 0 0 948
Megmondtad a frankót, maga vagy a rock 'n' roll.

Nem kérdezek meg mindent, amit szeretnék, mert balhé meg szántás lenne belőle. Egyetlen kérdés mégsem hagy nyugodni... Honnan tudod Te, hogy milyen egy szovjet bili?
Előzmény: ltnine2 (934)
ltnine2 Creative Commons License 2009.12.10 0 0 947
Valóban nem jó az elsőajtóztatás...
Viszont annyi kivétel van, hogy csúcsidőben nagyon kevés helyen történik TÉNYLEGESEN elsőajtóztatás...
Csúcsidőn kívül meg kibírható szvsz...
Előzmény: LoLkA (945)
ltnine2 Creative Commons License 2009.12.10 0 0 946
Erről jutott eszembe, hogy a légitársaságok most kezdik bevezetni, hogy bizonyos súly felett az embereknek 2 hely árát kell fizetniük...
LoLkA Creative Commons License 2009.12.10 0 0 945
Igen, csak a helyközin alkalmazott beszállítási módszer egy nagyvárosi helyi közlekedésében nem alkalmazható fennakadások nélkül. Szóval valóban nem jó.
Előzmény: uhhuka (944)
uhhuka Creative Commons License 2009.12.10 0 0 944
Jah, és ha a túlsúlyos, öreg szegény nénike megfogja magát, és ha beáll a busz, nem akar 2. ajtón felszálni mert ugy gondolta, akkor meg is van oldva.... odaáll a karóhoz és veér a busz, felszáll... MEG VAN OLDVA nem mindig nyavalyogni kell... más sem nyavalyog amiatt, hogy helyközin itt meg itt száldosok fel.. szóval le lehetne szokni arról, hogy ezt irjuk, hogy nem jó
Előzmény: Dreamer (937)
uhhuka Creative Commons License 2009.12.10 0 0 943
De, fikázod.
Előzmény: Dreamer (937)
Dreamer Creative Commons License 2009.12.10 0 0 942
Az késést akart lenni! Bocs!

Dreamer
Előzmény: Dreamer (941)
Dreamer Creative Commons License 2009.12.10 0 0 941
A kését leszarom. Megértem, hiszen a közlekedést nem lehet tervezni. DE A sietést azt kurvára nem díjazom. Amikor van idő és lehetősség, akkor tessék pihenni a megállóban és nem hajtani, hogy hosszabb legyen a fordulós szünet!

Dreamer
Előzmény: ltnine2 (940)
ltnine2 Creative Commons License 2009.12.10 0 0 940
31-esen vasárnap délután van olyan időszak, amikor 4-5 busz is teljesen tömve van...

A HV-nál is voltak késések, nem is kicsik, de erről aligha a szolgáltató tehet...Hatalmas dugók vannak...
Európában több helyen ütemezett menetrend van, de ennek feltétele az, hogy kiszámítható legyen a menetidő...
Mivel nálunk nincs buszsáv, csúcsidőben nagyon nehéz...

A menetidők nagyon sok helyen szűkre vannak szabva, és folyamatosan nyomni kell a buszoknak a gázt...
A szóló buszokban is a csuklós motorja dolgozik, igaz kicsit korlátozva, de így is nagyon jó menettulajdonságokkal bír.

Azt viszont jól látod, hogy a sofőrök nagyrésze leszarja az utastájékoztatót, néhányuk pedig szabotálja a hangot...



Előzmény: Dreamer (937)
unikumi Creative Commons License 2009.12.10 0 0 939
A feltöltött online menetrend egyelőre tele van hibákkal. (De ez nem a HV hibája, a Volán Egyesülés hülyesége.) Majd idővel kijavítják (vagy nem...).
Előzmény: uhhuka (936)
ltnine2 Creative Commons License 2009.12.10 0 0 938
Én 9 darab járatot látok....
Előzmény: uhhuka (936)
Dreamer Creative Commons License 2009.12.10 0 0 937
Nos nem egyenként válaszolok, hanem vegyes salátában mindenkinek.

Menetrend: Hogy lehet az, hogy amíg a volán szolgáltatott (nem mintha szerettem volna őket), addig legalább ha x időre kimentem a buszhoz, akkor nagyon kevés kivétellel ott volt. Most, hol előbb jön, hol később. Semmi rendszer nincs.
Ma pl. a 3-as trolinak 8:16-kor kellett volna indulni a Segnerről. Hát 8:13-kor úgy húzott le mint a kis angyal...
Na és kedves nagyokosok, hogy van az, hogy vasárnap késő du. a 31-es járat két megálló alatt 6 perc késést szed össze?
Ugyanabban az időben az említett 34-es pedig 44 helyett már 36-kor a megállóban volt.
Hogy van az, hogy nyugati országokban, ha időtöbblet van, akkor addig várakozik a jármű a megállóban amíg el nem jön az indulási idő, vagy oda nem ér egy másik járat a megállóba?

"Ha az elsőajtózásra gondolsz, akkor azért, mert így könyebb az ellenőrzés."
Nem, az első félajtózásra. Egy nehezebben mozgó (ráadásul kicsit húsosabb néninek) nehezebb a felszállás, de ez igaz az idősebb emberek, vagy a terhes nőkre is.
Mivel a DKV alkalmazza a sofőröket, ezért NEKI KELL BETARTATNI ezeket! Vagy mindegyik legyen félajtós, vagy egyik sem. Most arról szól a történet, hogy a sofőr elvtárs kénye kedve szerint vagy nyit vagy nem. Na erről kellene leszoktatni őket. Ha meg fázik öltözzön fel (nagyon sokszor látok ingujban vezetni sofőröket).

Másik, bevezették a bérletmutogatást. ÓÓÓÓ nagyon jó, szorgalmasan mutogatom, de csak egy-két üdítő kivétel van aki biccent, vagy megköszöni, a többi rá sem bagózik. Na ez is érdekes.

"Azért, mert tartani akarják a menetidőt és ezeknek a buszoknak a gyorsulása vetekszik a személyautókéval."
Akkor miért van, hogy kevés kivétel normálisan vezet? Pl. nagyon sokszor tapasztalom, hogy indokolatlan piros lámpa ellenére is nyomják, és a végén pedig nagyot fékez. Nem fogadom el, hogy sietnek a menetrend miatt, a fentebb leírt tapasztalatok miatt.
Miért van az, hogy a kollégám közepes teljesítményű járművével lakott területen nem tudott megelőzni egy járatot? Biztos nagyon sietett, de ennyire? Hova?

A sokat szidott IK-sokkal jobban átjárhatóak voltak, hiába volt hidegebb, még akkor is kellemesebb volt, mint dög melegben utazni. A páratartalom nagyon függ az időjárástól is, az nem kritizálhatom, azt viszont igen, hogy közepesen felöltözve (mert előtte távolságot kell gyalogolni a megállóig) felszállok a buszra, és két percen belül kiver a víz? Sajnos nem elegendő cipzárazni, nem segít. Valamit tömegben nem igazán lehet megtenni, ha kapaszkodnom is kell(ene).

A 35S story a Dobozin történt meg. Mivel az utastájékoztató nem működik, ezért a buszon fingom sem volt, hogy időközben már nem azon a járaton utazom. Annyit megtehetett volna a sofőr, ha tudja, hogy szar a rendszer (még pedig tudja) akkor azért van előtte egy miki, hogy belevartyogja. Nem?

Fikázás: ez nem fikázás, hanem tények.

"A sofőr kell szidni nem a DKV-t luxus elindulni időben sajnos, de ez igy volt már volnáos időben is. "
A DKV alkalmazottai, nekik pedig a DKV által előírt módon kell közlekedni. Legközelebb ezzel az analógiával szidjad a benzinkútkezelőt, hogy drága az üzemanyag. Na kb annyi értelme van, ha a sofőrnek pofázok.

"Valószinüleg nem láttad első heteket, akkor nagyon rossz volt :) most már egyre jobban működnek! "
Ha ez az egyre jobb, katasztrófa. Én azt gyanítom, hogy egyes sofőrt zavarja és szabotálja. Miért van az, hogy manapság csak néhány buszon hallható a hangos tájékoztatás, a monitorok általában mennek... ha mennek...

Az a baj, hogy a régiből is egy szeletet láttam, és nagyon szerettem ezekben a hónapokban, alig volt kifogásom. Most is csak egy szeletet látok és egyre rosszabb. Azon gondolkodom, hogy a következő hónapban nem is veszek bérletet inkább egy meleg síruhát és biciklivel járok...

Egyértelműen látszik, hogy a járművezetőket kell megregulázni. Sok esetben kényük kedvük és kényelmük szerint történik sok dolog. Amíg a DKV nem követeli meg (nem ellenőrzi és nem szankcionálja) addig mindenki szarik bele az egészbe.

Én legszívesebben a járművezetők nagy részét fenékbe rúgnám, és olyan garnitúrát ültetnék oda akik megfelelően végzik a dolgukat.

Egyébként vallom, hogy kb 5-8 ember fenékbe rúgása után mindegyik összekapná magát.

Én egy olyan munkahelyen dolgozom, ahol nagyon keményen veszik az utasításokat, és ez így van jól. Nagyon sokat fizetek ahhoz képest, hogy a sofőr urak mosolyogva húzzanak el előttem a megállóhoz érve.

Dreamer

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!