A veterán vizsgán, amit emlitettél, mit néznek a gépen ?
Na meg mire tudom használni ? Tényleg az utolso csavarig eredetinek kell lennie. Én például a Csepel nyergére, ami gumibol volt, de szétmállott, és fogott is, ráraktam, rávarrtam egy bört. Az ilyenek már kiesnek a kategoriábol ?
Nem 0 öreg autóm van otthon, hanem 2, azaz kettő darab bogár. Igaz még egyik sincs veterán korú. 27 és 29 évesek. A 29 éves még eredeti állapotú, remélem, annak meglesz 2 év múlva a veterán vizsgája.
Szeretem az öreg kocsikat, motorokat, most januárban fejeztem be az első motor restaurálását. Egy Csepel 125 t4-est huztam ki a halál torkábol, de ezelött már egy öreg bringát is felujitottam ugyhogy mostmár totál profi vagyok.
A csepelt forgalomba szeretném helyezni, hogy járhassak vele, és ne csak a rendőrök elől kelljen menekülnöm.
Nevetséges a mostani törvényi szabályozás: ugyanugy kell felszerelnem ezt a 45-éves motort, mintha egy 2000-es modell lenne. Ha valakinek van tapasztalata, illetve tudja a Hatósági Műszaki Vizsga menetét, szabályozást, akkor ne szégyelje elmondani nekünk.