Keresés

Részletes keresés

whitehawk84 Creative Commons License 2011.01.24 0 0 12141

Ami JWC 940-et illeti, Fehérvár és Veszprém között valóban sokan felszállnak (Várpalotán is), aztán Veszprémben sokan leszállnak, volt mikor majdnem üres volt, viszont felszáll sok tapolcai, így ismét szinte megtelik a 3 tengelyes. :) Tapolcától aztán már nincsenek sokan, hiszen szinte egy időben megérkezik a Veszprém - Keszthely járat is (ami Várvölgy felé közlekedik).

Reggel is mentem már  párszor a 940-es bombázóval, Keszthely-Tapolca között 1-2 utas, aztán Tapolcán felszállnak páran és Veszprémig van hogy többé-kevésbé megtelik a busz. Mellesleg szerintem teljesen megfelel arra a járatra ez a busz. Kényelmes, elférnek a lábaim stb. :))

Előzmény: Balázs1 (12134)
milos-007 Creative Commons License 2011.01.24 0 0 12140

A Zala Volán kamerát szereltet néhány járatra:

 

Forrás:http://zalaihirlap.hu/fokusz/20110114_kamera_buszokon

 

Ehhez mit szóltok?Tényleg nem lenn gond,ha bizonyos kocsikon lenne kamera!

milos-007 Creative Commons License 2011.01.24 0 0 12139

– A mi gázolajköltségünk tavaly elérte az 1,7 milliárd forintot, ami 240 millió forinttal haladta meg a tervezettet.

 

Forrás:http://zalaihirlap.hu/gazdasag/20110118_hiztak_arak_kutakon

 

 

Azért van fogyasztás egy ekkora cégnél:)

milos-007 Creative Commons License 2011.01.24 0 0 12138

Én 2szer végigmentem a távolságott nekem arról az időröl van emlékem.Ez egyszer3éve novemberben és  2éve júniusban volt.Így nincsen sok infóm róla.

Nekem csak innen és kb. 30km-es körzetről van infóm....nem nagyon járok Pestre nem kell az nekem jó itt a környékbe is itt legalább ismerek mindenkit:)

Előzmény: Balázs1 (12134)
Szabó Napóleon a 212esből Creative Commons License 2011.01.24 0 0 12137

gúnyolódunk?

Előzmény: Törölt nick (12132)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.24 0 0 12136

" A kapacitásbeli különbséget akkor érezni, amikor egyszer-egyszer Setra 415-ös közlekedik a JWC helyett. "

 

A JWC 67 személyes, a 415HD mindössze 44. Több, mint másfélszer annyian férnek el a hosszúban. :)

 

Egyébként a JWC-t nem a 415HD szokta legtöbbször helyettesíteni, hanem az FKN, ami 315-ös és 51 személyes.

 

" A JWC félház alatt szokott indulni, Fehérváron szállnak fel sokan Veszprém felé. Tovább nem tudom. "

 

A Székesfehérvár-Várpalota szakasz a legerősebb.

Előzmény: Balázs1 (12134)
Balázs1 Creative Commons License 2011.01.24 0 0 12135

Azt kifelejtettem, hogy ezen a vonalon is teljesen igaz, ami korábban olvasható, tehát szinte teljes az utascsere Veszprémben és Fehérváron, viszonylag kevés a végigutazó utasok száma.

Előzmény: Balázs1 (12134)
Balázs1 Creative Commons License 2011.01.24 0 0 12134

A JWC-940 Fehérvártól szinte minden nap úgy indul, hogy alig van egy-két szabad hely, utas viszont nem marad a megállóban. Én kényelmesebbnek találom, mint az E95-ösöket. A kapacitásbeli különbséget akkor érezni, amikor egyszer-egyszer Setra 415-ös közlekedik a JWC helyett. Olyankor már elég sokan állnak. (Nyilván annyian, amennyivel kevesebb benne az ülőhely.) Télen például nagy előny, hogy a JWC messziről jön, így kellemes meleg van az utastérben, míg a korábban (6.20-kor, 6.30-kor) Fehérvárról induló buszok hidegek. A Setra pedig a Sasadiig nem áll meg, így szinte utoléri az albás 6.30-ast, amelyik örökké álló utasokkal indul, és vesz még fel többeket a Király soron és a Zomborin.

 

Lefelé már más a helyzet, ugyanis 14.00-kor elmennek a türelmetlenebb fehérváriak, és álldogálnak a fullon közlekedő off gemences járaton. A JWC félház alatt szokott indulni, Fehérváron szállnak fel sokan Veszprém felé. Tovább nem tudom.

Előzmény: milos-007 (12129)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12133

" de van pl.:Somló Volán Zrt....,MÁV Trakció Zrt..... "

 

Ja, ez mondjuk lehetséges. Nem sok város lehet amúgy az országban, ahova be lehet érni közösségi közlekedéssel 4:40-re.

Előzmény: milos-007 (12131)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12132

" A JWC-940-en mennyien utaznak :)

Így értettem a kérdést. "

 

Nem tudom. Az viszont tény, hogy lakosságra alig kisebb város Keszthelynél, és a vonatközlekedés sokkal sz.rabb. Lenne igény a buszokra, ha nem ilyen elcseszett időpontban mennének (4:40 baromi korán van, következő meg délután megy).

 

Magán a JWC-n szerintem délután sem lehetnek sokan, mert aki eléri, eljön inkább a 13:45-össel.

 

(Napóleonunk meg belinkelheti megint a topikparódiát, mert ez pont olyan lett... grrr.)

Előzmény: MBman (12128)
milos-007 Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12131

 

"Tapolcán ilyen korán még nincs semmi."

 

,de van pl.:Somló Volán Zrt....,MÁV Trakció Zrt.....

 

Nem tudom nekem akkor mind a két alkalomkor ritkán előforduló utaslétszámmal mentem

 

Igénybe szoktam venni többször is ezt a járatott éjszakába nyúló sörözések utáni hazajutáshoz és már Keszthelyen felszokott szállni 2-3fő.

Utoljára amikor ilyen éjszakai sörözés után mentem haza a járattal akkor Keszthelyen a Pályaudvaron velem együtt 5en voltunk a buszon,Kórháznál felszálltak még 3-man akiket többször is szoktam látni ezzen a járatton.eddig még egyszer sem utaztam a járaton úgy,hogy a sofőr meg rajtam kívül nem lett volna más is a buszon.

Előzmény: Törölt nick (12130)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12130

" Én mikor voltam vele akkor Keszthely és Tapolca között kb.8-10fő. "

 

8-10 fő ???

 

Ez nagyon sok! Hova utaznak hajnalok hajnalán ennyien?

 

Tapolcán túlról valószínűtlen, hogy lennének Veszpérmbe 6-ra bejáró műszakosok. Tapolcán ilyen korán még nincs semmi.

 

Ennyi időre menő budapesti? Ezt sem tartom valószínűnek...

Előzmény: milos-007 (12129)
milos-007 Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12129

Én mikor voltam vele akkor Keszthely és Tapolca között kb.8-10fő.

Aztán Tapolcától beindult a feltöltődés.Veszprémig szépen lassan elfogytak az ülőhelyek.

Azt Veszprémben leszálltak kb.10-15en meg kb. ennyien fel is szálltak.

Várpalotán még felszálltak páran aztán indultunk Fehérvár irányában.

Fehérváron még annyian szállhattak  fel amennyi üres ülőhely volt azt így indultunk Budapest irányában.

Előzmény: MBman (12128)
MBman Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12128

A JWC-940-en mennyien utaznak :)

Így értettem a kérdést.

Előzmény: Törölt nick (12127)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12127

" Mennyien vannak azok a Tapolcaik....? :) "

 

Keszthely: 21.000 lakos, 7 gyorsvonatpár

Tapolca: 16.000 lakos, 3 gyorsvonatpár

Előzmény: MBman (12126)
MBman Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12126

Mennyien vannak azok a Tapolcaik....? :)

A HUU-147 bőven elviselhető volt a Bp-Zeg úton (sokkal jobban, mint az LBH), a JWC-940 nem hinném, hogy rosszabb nála.

Előzmény: Törölt nick (12121)
MBman Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12125

Te elolvasod egyáltalán a válaszokat, amiket az eredeti kérdésedre írtunk?

A Nagykanizsa-Sopron járaton ugyanolyan busz jár, mint a Keszthely-Veszprém-Budapest járaton. Setra 319 ul, ugyanazon hosszúság, és férőhelykapacitás, valamint kényelem. Egyik járatra sem lehetett volna alkalmasabb kocsit találni a mostaniaknál, minden szempontból. Az utasok nagy része nem utazza végig a távot, viszont aki igen, azoknak sem kényelmetlen. Az egyik Nagyknizsa-Pécs falujáraton szintén ugyanilyen busz jár, ami a pesti vonalról lett lecserélve. A másik Kanizsa-Pécs falujáraton pedig a Merci jár, ami szintén pesti vonalon szerepelt előtte. A harmadik pedig a Zeg-Pécs járat, ahol szintén megfelelő kocsi jár.

Előzmény: ikarus59 (12119)
milos-007 Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12124

Nekem nem kell bemutatni tudom,hogy elég kényelmetlen a hosszú távú utazás rajta.

Az csak azért van ott az a kocsi,mert kell az utasforgalom miatt a 3tengely.

Előzmény: Törölt nick (12121)
kem0001 Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12123

LBH-622 ott araszol a dugóban a 23. másodpercnél!:D

Előzmény: zmagix (12122)
zmagix Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12122

Feladvány!

A követlező linkben látható "zagyvaságnak" milyen Zala Volánt érintő vonatkozása van?



Törölt nick Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12121

A lassú budapestin vannak tapolcai utasok, és az ő 3,5 órás útjukra már nem igazán mondanám kényelmesnek a hosszú Setrát. Elviselhető, nem azt mondom, de semmiképpen sem komfortosabb az indokoltnál.

 

A Keszthely-Pécs vonalon szerintem kényelmesebb kocsi jár nála.

Előzmény: milos-007 (12120)
milos-007 Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12120

Arra járatra indokolt a hosszú kocsi ami ott van,mert tömve szokott lenni Fehérvártól.Én 2X utaztav vele Keszthelyről Pestig ami 4óra menetidő és elmondom,hogy ellehet fáradni azon is.

Előzmény: ikarus59 (12119)
ikarus59 Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12119

Mondjuk jó ebben igazad van, hogy ezért kell kényelmes busz, de pedig sokan vannak akik végig utazák az egésztávot, mint például az Zalaegerszeg-Sopron. Amúgy van egy olyan járat ami Keszthely-Budapest vonalon jár, falu járonak azaz Veszprémnek megy, akkor azon miért van kényelmes busz?? Azt  a buszt miért nem lehetne küldeni, Győrbe, Sopronba, vagy Pécsre??

Előzmény: setra415HD (12118)
setra415HD Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12118

A válasz nagyon egyszerű. :)

Azért Bp-re kell a kényelmesebb buszokat küldeni, mert a Bp-i vonalakon az utasok jelentős része végigutazza a 3-3,5 órás időbeli távolságot. A Zala Volán többi távolsági járatán az utasok jelentős része viszont nem utazza végig a távolságot, általában 30-60 perceket utaznak a járatokkal. (A Bp-i járatok mellett ez alól a Zeg-Pécs gyorsjáratok, valamint a Zeg-Szeged gyorsjárat a kivétel. (Nemhiába mindhármon viszonylag kényelmes kocsi közlekedik.)

 

A többi távolsági járatra normál körülmények között akár még egy Alfa is megfelelő lenne.

Előzmény: ikarus59 (12116)
MBman Creative Commons License 2011.01.23 0 0 12117

Te alapvetően érted félre a dolgokat. Először is a volánok nagy része még a távolsági vonalaira sem küld az LRT közelében lévő szintű buszt, szóval, ha a Zala a kisujját nyújtja feléd, neked egyből a keze szára kell...

Távolsági járatra távolsági kialakítású busz kell, helyijáratra meg alacsonypadlós amelyiken gyors az utascsere.

Ha már a Kanizsa-Pécs vonal került szóba, akkor a zalai flotta egyik legjobb busza jár például Zeg-Nagykanizsa-Pécs vonalon.

Előzmény: ikarus59 (12116)
ikarus59 Creative Commons License 2011.01.22 0 0 12116

Sziasztok! 

Emberek én csak azt szeretném tudni, hogy miért csak Pestre kell jó buszt küldeni? A pesti járat miért jobb pl.: a Kanizsa-Pécs-nél ? vagy még sorolhatnám. azaz például küldhetnénk akár Tatabányára, Győrbe, Sopronba, Zalaegerszegre, Pécsre, Nagykanizsára, Lentibe olyan buszokat amilyen pl.: az egerszegi LRT.

FKN-692 Creative Commons License 2011.01.22 0 0 12115

Ja igaz, persze KNM-829-cel nincsen semmi baj, a gazdái szép rendbe tartják, sőt állandóan tisztántartva van, így már lassan 1,5 éve a felújítás óta a belsején semmi nem látszik, hogy változott volna. HUU-146-tal kapcsolatban pedig annyi, hogy igen az ülései érdekesek, de az sem felettébb kényelmetlen, viszont halkabb, gyorsabb, és melegebb, és nem párásodik rajta az ablak. Nyáron peidg elég kis kellemes hőmérsékletet lehet benne csinálni, mivel a klíma teljesen jól működik. Egyik kedvenc autóm HUU-146.

Előzmény: E94.27G (12114)
E94.27G Creative Commons License 2011.01.22 0 0 12114

Mondjuk jobban belegondolva, lehet hogy belejátszott a dologba a hajnali 3 órás kelés is :-) De egyébként sincs bajom ezekkel az ülésekkel. A másik győri kocsin(HUU-146) szerintebb kényelmetlenebb ülések vannak.

Előzmény: MBman (12107)
ZVR7 Creative Commons License 2011.01.22 0 0 12113

Nálatok nincs szerviz?

Előzmény: FKN-692 (12105)
ZVR7 Creative Commons License 2011.01.22 0 0 12112

Milyen civakodásról beszélsz ember?A véleményemet irtam le,vagy még azt sem szabad?Nálatok korlátozva van a minden embert megillető szabad véleménnyilvánítás?Ha nincs egyetlen hadra fogható működő autóbusz,akkor valami probléma lehet a karbantartással?Esetleg lehetne vásárolni,vagy esteltleg bérelni a szolgáltatás elvégzésére alkalmas járművet!Nem csak a bevételt kell eltenni,illetőleg az utasokat sem illik zaklatni,mert akárhogyis fáj,belőlük éltek!

Mégegyszer mondom,ha nincs autó akkor valamilyen megoldást kell találni!Esetleg fékhibás autóval is kimentek,ha nincs más?Ha a művedet elolvassa egy közúti fuvarozásból élő vállalkozó könyörtelenül körberöhög!Nem értem,hogy működhettek még ilyen mentalitással!

Egyébként fogalmam sincs mi az a LOY-452,de nem is érdekel tulzottan.Felőlem mindenki olyan nicken ír amin akar!Gondolom a járgánya rendszáma.......hm.....no ez nem az én asztalom!Örülök neki,hogy megérdemli a járművét!/no megint magamat minősítettem/

Ő a legudvariasabb?Külön gratulálok neki!Természetesen ez csak a véleményem volt!

Előzmény: FKN-692 (12018)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!