Sármellék kötöttpályás összeköttetésének fejlesztése, valamint az ennek a vonalnak a meghosszabbításaként a Nagykanizsa - Zalaszentiván - Szombathely (17. sz.) vasútvonalig történő pályakiépítésének vizsgálata.
Na erre kíváncsi lennék, milyen nyomvonalon :-) Gondolom nem a felszedett Sármellék - Zalaapáti - Zalacsány - Kehidakustány - Zalaszentgrót vonal visszaépítésében gondolokodnak.
"Közúti tömegközlekedési probléma, hogy Zalaszentgrótról közvetlenül autóbusszal sem lehet például Budapestre elutazni, csak Zalacsányban való átszállással."
Megvalósíthatósági tanulmány készül a Balaton vasúti megközelíthetőségének javítására és körbejárhatóságának fejlesztésére 2011. május 25. 11:39
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kiírta a Balaton kötöttpályás körüljárásának és megközelítésének fejlesztése keretében elvégezni szükséges munkák meghatározása, megvalósíthatósági tanulmány készítése pályázatot.
A feladat a Balaton kötöttpályás körüljárásának és megközelítésének fejlesztése keretében elvégezni szükséges munkák meghatározása, megvalósíthatósági tanulmány készítése.
A megvalósíthatósági tanulmány keretében az alábbi vasútvonalak fejlesztése vizsgálatát kell elvégezni:
Az ajánlattételi határidő: 2011. július 7. Eredményhirdetés tervezett időpontja: 2011. augusztus 5. Szerződéskötés tervezett időpontja: 2011. augusztus 15.
Egy nagy piros pont az üzemegységnek,hogy ilyen gyorsasságal összerakták,hogy újra használható legyen.:)
Balesetmentes közlekedés kívánok minden soffőrnek és fórumozónak a megnövekedett Balatoni forgalomra tekintettel,meg minden időszakban!
Hát inkább, mert annak kultúráltabb sokkal az utastere, a Marcali sofőrök nagyon vigyáznak rá, ahhoz képest hogy hogyan érkezett ide, mára már egy elfogadható autó.
Én is láttam ma JWC-t a keszthelyi telepen, nem tudtam mire vélni; aztán nemrég olvastam itt a fórumon, h mi történt. :
Vonyarcvashegy magasságában láttam KKA 699-t, 17.10 körül (alig voltak rajta), csak nem az LJL helyett volt? :) bár lehet h azt csak nem vettem észre a buszon ülve.
A saját lábán közlekedik,akkor ezek szerint nem kapott a motor akkorát.A hátsó ablakot ideiglenesen plexivel van helyetesítve.A bal hátó lámpa megvan ragasztva szalaggal és a motortérajtón olyan méter magasan horpadás látszik rajta.Kint áll a műhely elött a hátsólya a kapu fele néz.Pénteki napban nem vagyok biztos,hogy már ő fog dolgozni,de szerintem hétfő hajnalba újra lehet vele találkozni járatba.
Délután 6 óra körül már láttam a telepen, a hátsó szélvédője hiányzott, viszont a hátulján lévő többi alkatrész úy tünt hogy egybe van. Gondolom egerszegen összefoltozgatták, mert minél előbb kell az autó vissza járatra. Szerintem még egy jó 2 három munkanap hiányzik és kész lesz, sztem jövő héten szerda körül remélhetőleg már menni fog Bp-re.