A MÁV-Start Zrt. a MÁV Informatika által kifejlesztett új szolgáltatása.
A már ismert, és megszokott Elvira menetrendi kereső Online menetjegy vásárlási funkcióval bővül.
Itt meg lehet beszélni a rendszerrel kapcsolatos tudnivalókat, lehet javaslatot, észrevételt tenni.
A Díjszabás topikban feltett kérdésemre tudna valaki valamit mondani?
Mert az automaták és a VMAEF továbbra is Tétényligettől számolja a BKSZ csatlakozó jegyhez a távolságot, az E-ticket viszont Nagytétény-Diósdtól így viszont megszívja az, aki utóbbin váltja meg a jegyét...
Ilyen gondom nekem sem volt még soha. (szerencsére :) ) Egyébként ha ez a probléma fenn áll még talán segíthet ha kér az utas egy számlát a saját nevére a jegyről. Azt is az automata nyomtatja de szvsz hamisítani nehezebb ráadásul azt is ugyanarra az egyedi azonosítós jegyre nyomtatják. (gondolom a kekeckedőket segíthet meggyőzni)
Sajnálom! Ha nagyon kötözködnek nyugodtan írjanak utasleadásit,ne fizessél véletlenül sem ,a felhasználóneved és a jegy sorszáma alapján ugyis kideríthető ,hogy kioszkból vetted -e vagy otthon nyomtattad. Max. 1-2 leveledbe kerül de sajnos ez benne van a pakliban:(
Hát a X. azaz Kőbánya, ugyanis Kőbánya alsó és felső 280 km-re van egymástól. :-)))
Nem tudom, hogy a zárójelbe mi alapján kerülbek bele az állomások. A VMAEF-nél azok az elágazó állomások/ elágazási pontok szerepelnek, ahol az útvonal ténylegesen elágazik. Itt viszont hol túlhatározott, hol "szűkszavú" az útirány azonosítása.
A fenti jegynél nem ártott volna ha szerepel Lajosmizse. Kecskemét-Hatvan között bő egy éve, ugyanennél a vonatnál még Újszász is ott volt, idén már lemaradt. Lehet, hogyha nem ezzel a "spéci" vonattal menetem volna, akkor Cegléd és Szolnok is szerepelne a jegyen? Tehát az e-Ticket a menetjegy (teljes) viszonylatát nem útvonalalapon, hanem adott vonathoz rendelve határozza meg, ezért hagy ki egy csomó elágazóállomást?
Ennek ellentmond, hogy néha meg fölöslegesen szerepelnek állomások a zárójelben. Pl.: kör IC útvonalában Miskolc-Tiszai vagy a másik jegyen Pécs-Külváros, ami ráadásul nem is elágazóállomás már.
És még van számos példa, ahol nem tudom hogy adott állomás miért szerepel a másik meg miért nem.
Igen. Hétfőn a pénztártól jobbra esőből, csak egy Nyír-Debrecen menettértit. Akkor már tudtam, hogy kell egy bérlet is pár nap múlva, és tudatosan mentem a másikhoz, hátha az jobb. Ugyanolyan volt. :(
És eddig minden jegyvizsgáló gyanakodva, vagy éppen értetlenkedve nézte, hogy milyen halvány. Még a végén meggyanúsítanak, hogy hamisítom... :(
Ha legközelebb halványan nyomtat, mutasd meg légyszíves a pénztárosnak vagy az információs hölgyeknek,hogy tudják jelezni a problémát. Nyomtattunk tesztjegyeket minden nyomtatóból és azok teljesen rendben, olvashatóan nyomtatódtak ki.
A decemberben megváltozott budapesti állomásnevek csak a menetrendi adatbázisban változtak meg, a kioszkok által kiadott jegyeken a jegykiadás helyeként továbbra is "Budapest-Zugló/Internet", illetve "Budapest-Kelenföld/Internet" szerepel.
Ha ma délben heves csuklási rohamotok volt, akkor az attól is lehetett, hogy kiskedvencem, Elvira, a szokásos szeszélyein felül új szívatásként, a visszaút gombra tipikusan üres form-ot mutatott. (XP, friss FF).
Azaz jól fel lettem bosszantva, de mintegy negyedórás küzdés után, lehet, hogy sikerült megvenni egy egyszerű menettérti IC jegyet.
Méregből akartam csinálni egy error 500 próbát, de a nemzetközi rész meg zárva van. Sebaj, majd a jövő héten megszakértem a szögelés eredményét.
Kicsit akadozott csütörtök délután a rendszer, én feladtam végül a jegyvásárlást. Először belépni nem engedett, majd a banki fizetés lett visszadoba azzal a hibaüzenettel, hogy a helyjegy rendszer visszarakta a helyet a túl hosszú várakozási idő miatt.
Valami gáz lehet még a rendszerben, mert a 993-as gyorsra Szárföld-Bp közé sem engedi a helyjegyvásárlást (valamint Sopron-Győr közé minden napra City Szerda akciós 0Ft-os helyjegyet kínál, mely persze mindig elfogy).
Amint az előző hsz-t elküldtem (16:06-kor), leszaladtam Kőfelsőre, hogy megnézzem mi a helyzet a IC 816 jegyeivel és kiderült, hogy 1. és 2. osztályra is van még jegy!!!
Úgyhogy valamit nagyon elb@szt@k az eTicket működésével kapcsolatban! :-(((
"A Helybiztosító rendszernél az adott napra és vonatra eddig túl sok - még ki nem fizetett - igény van nyílvántartva, emiatt az Ön igénye jelenleg nem biztosítható!"
Mit b@szt@k el a rendszeren, hogy állandóan ez van???
Már vagy szászor vettem jegyet az eTicket-en keresztül, de múlt hét előtt még sohasem írt ki ilyesmit!!!
A múlt pénteken olyan hibaüzenetet kaptam, amit a rendszer fennállása óta még sohasem, valami olyasmit írt, hogy:
Az adott napon az adott vonatra túl sok függőben lévő igénylés van, ami még nincs kifizetve, ezért helyfoglalási igényemet NEM tudja teljesíteni!
Gondoltam megpróbálkozok az 1. osztállyal, de annak is ez lett az eredménye...
Így hát nem maradt más, minthogy az indulás előtt próbáltam megvenni az állomáson a helyjegyet az IC 816-ra. A pénztárnál előttem álló utasnak ez még sikerült is (az 1. osztályra), de nekem már nem jutott, így maradt a 808-as és az éjszakába nyúló utazás :-(((
Megtudná nekem mondani valaki, hogy mi lehetett a háttérben? Talán a sok telefonon rendelt jegy volt, amit még nem vettek át, vagy mi?
az érintett fejlesztők szerint ott van az, a kosár megtekintésénél vagy hol előbukkan... nem nagyon értettem én sem, szégyenszemre -- de a vásárlós rész nem a területem :-( sajnálom. Szerintem írj a helpdesk@mavinformatika.hu címre