Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.01.04 0 0 64

A Trains.hu topikban írtam:

 

Valamelyik motorvonattal (valószínűleg Rába Balaton) 20-án vagy 27-én Köbánya Kispestről; Kelenföld; Székesfehérvár; Ajka; (Ajkán Ajka Vasútja Régen és Ma kiállítás megtekintése) Ajka csingervölgy; Ajka bauxitrakodó; Veszprém; Hajmáskér; (Figyelem szünteltetni kívánt vonal!) Csajág; Székesfehérvár; Kelenföld; Kőbánya Kispest; útirányon át.

A programban szeretnék egy tombolát is tartani, aminek a teljes bevételét a Csingervölgy gőzmozdony Ajkára szállításának költségeire szeretném fordítani. Tombola tárgyak lesznek vasúti szakkönyvek amik a gyűjteményemben duplikálva vannak (tehát minimum egy felesleges belőle), néhány darab zománcos féksúly tábla, meg minden egyéb vasúti ereklye amit addig: "még feláldozom a nemes cél érdekében" ketagóriába sosorolok be! Fődijként egy gőzmozdony mozdonykönyvét gondoltam. Van otthon még egy-két komplett könyv ezekből választom majd ki azt amelyikért legkevésbé fog fájni a szivem..........

Amíg mi múzeumot látogatunk cirka egy másfél óra, addig elképzelhető, hogy egy gyermekek részére szóló menetet is betervezünk csingerfelé, ennek a plusz bevételét is a mozdony hazaszállítására tervezem fordítani. Itt a gyerekeknek esetleg lennének gyerekdalok játszva gitáron ha megtalálom azt a hölgyet aki a gyermeknapi különvonaton is szokott nekik játszani!

Törölt nick Creative Commons License 2006.12.07 0 0 63

Ok akkor csörgess meg légyszi, vagy csak jelenj meg

 

Előzmény: _nyunyuka (62)
_nyunyuka Creative Commons License 2006.12.07 0 0 62

OFF

 

De járok, mert megyek "elhárítani" is :-).

 

ON

Előzmény: Törölt nick (57)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.07 0 0 61

Ja és egyelőre úgy van a terv, hogy visszafelé lenne a 27-es vonal és nem Ajkára jövetben!

 

Előzmény: kolgab (59)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.07 0 0 60

Magam amondó vagyok, hogy a több főt befogadni képes jármű jöjjön, mert akkor olcsóbb lehet teltház esetén a túra!

Egyelőre úgyfest a Rába Balaton a nyerő befogadóképesség tekintetében.........

Előzmény: kolgab (59)
kolgab Creative Commons License 2006.12.07 0 0 59

Bár még közel sem biztos, hogy részt tudok venni a vonatozáson, de nagyon örülnék, ha a 27-esen mennénk, és több helyen is lenne fotózási lehetőség a vonalon! Sajnos nagyon úgy tűnik, hogy ezt a vonalat is halálra ítélték :(((, úgyhogy ki tudja meddig fotózhatunk még rajta.

Szerintem valamikor reggel kéne indulni Fehérvárról, majd a 29-esen le Csajágig, és onnan menni Hajmáskéren keresztül Ajkára (Csingervölgybe). A Nap állását sajnos nem tudom, természetesen azt is érdemes lenne figyelembe venni.

A korábbi hozzászólóval egyetértve én is a BCmotnak örülnék leginkább.

Előzmény: Törölt nick (55)
m61019andras Creative Commons License 2006.12.07 0 0 58
Egyetértek.
Előzmény: Törölt nick (55)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.07 0 0 57

Off

Holnap nem járol véletlenül erre?

On

 

 

Előzmény: _nyunyuka (56)
_nyunyuka Creative Commons License 2006.12.07 0 0 56

De még mennyire egyetértek!!!

 

(OFF: megvannak az akkuk, pont ott, ahol tippeltem. Betettem a töltőbe, hogy ne menjenek tönkre. ON)

Előzmény: Törölt nick (55)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.07 0 0 55
Uraim a Jan 20-i túrát azt hiszem mindenképpen úgy kell szervezni, hogy a 27-es benne legyen vagy oda vagy vissza! Egyetértetek?
mdbz Creative Commons License 2006.12.05 0 0 54
A Bcmot 15+31=46
Előzmény: Törölt nick (52)
mdbz Creative Commons License 2006.12.05 0 0 53

Off

 

Légyszi hívj fel!

 

on

Előzmény: Törölt nick (52)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.05 0 0 52
Ja ezek szerint egy középértéket adott meg nekünk, a nosztalicska, vagy én kevertem össze a Bcmot-tal :-(
Előzmény: mdbz (51)
mdbz Creative Commons License 2006.12.05 0 0 51

"de az a baj, hogy a Balaton csak 80 férőhelyes"

 

férőhelyre több, ülőhelyre sajnos kevesebb 64.

Előzmény: trains.hu (50)
trains.hu Creative Commons License 2006.12.05 0 0 50

Azon is gondolkozunk, hogy milyen pluszokat lehetne belevenni, ami nem viszi fel nagyon a költségeket... Visszafelé mehetnénk Hajmáskér - Csajág - Szabadbattyán felé, vagy a 11-es vonal menetrendje megenged egy Veszprém (13:50) - Zirc (15:15/16:05) - Veszprém (16:45) kitérőt 40 perc vonali fotózással... Sokminden függ az árajánlattól, és hogy mennyire sikerül lealkudni... És persze az is jó lenne, ha 6:30-kor el tudnánk indulni Pestről...

A bakonyi túrán a busz veszteséges volt, egyetlen olyan ember jött vele, aki máskülönben nem jött volna. Ha sikerülne jó programot összerakni, akkor talán jönne pár cseh-szlovák, ők imádják a régi motorkocsikat. Így már lenne értelme a busznak, de az a baj, hogy a Balaton csak 80 férőhelyes, tehát vagy Pestről jön kihasználatlanul, vagy a Bakonyban lesz nagyon zsúfolt...

Előzmény: Törölt nick (41)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.04 0 0 49

Erre holnap tudok már csak rákérdezni de megteszem és jelzek feltétlenül.

 

Köffke

Előzmény: _nyunyuka (48)
_nyunyuka Creative Commons License 2006.12.04 0 0 48
Befutott?
Előzmény: Törölt nick (47)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.04 0 0 47

Íme a számlaszám:

 

12084003-00125807-00100004

 

Az egyesület neve Csingervölgyért Egyesület

 

Az adomány közleménye legyen: Mozdony

Előzmény: _nyunyuka (45)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.03 0 0 46
Zsuzsától megkérdezem és természetesen megosztom veletek.
Előzmény: _nyunyuka (45)
_nyunyuka Creative Commons License 2006.12.03 0 0 45
Számlaszám nem nyilvános? Mert úgy egyszerűbb lenne. Innen, a gép mellől 1 perc...
Előzmény: Törölt nick (41)
m61019andras Creative Commons License 2006.12.03 0 0 44
Jó lenne ha megint lenne valakinek szülinapja. :-)
Előzmény: Törölt nick (41)
424 009 Creative Commons License 2006.12.03 0 0 43

 Én a motorkocsis (BCmot) verziót támogatnám, így a megszokottól eltérő élményben

lehetne részünk. Ebben az esetben a fűtéssel sem lenne gond, még a mellékkocsi

esetében sem. Természetesen a költségek kikalkulásában Endrének (és neked)

már nagy gyakorlata van, minden tekintetben megbízunk benne.

Szerintem jan 20-ra már mindenki ki lesz éhezve egy kis vonatos kirándulásra,

úgy hogy biztos lenne jelentkező.

A kiállítást semmiképp nem szeretnénk kihagyni, ezért várjuk a további

fejleményeket.

A támogatói lehetőséggel kapcsolatban is figyelünk....

 

Előzmény: Törölt nick (41)
hkv Creative Commons License 2006.12.03 0 0 42
A külön menet engem is érdekelne!
Előzmény: Törölt nick (8)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.03 0 0 41

Endrével (Trains.hu) felveszem a kapcsolatot, a jövőhéten tudok konkrét választ adni milyen módon tudjuk megszervezni az utat.

 

A tervezett dátum január 20.

 

Kérdések:

1. A vonat Budapestről induljon?

2. Lenne-e érdeklődő mondjuk Győr felől a nosztallgia Ikarussal történő ide utazásra? Ha igen csingerben több helyen is jó kis közös fotózást lehetne tartani.

3. Bp Ajka között legyen-e fotómegállás? (Mondjuk itt a Bakonyban Veszprém és Ajka között)

4. Motorvonattal tervezzük? Lehetne a Rába Balaton, vagy egy Bcmot. Ennek az lehet az előnye, hogy nem a szokásos tavaszi tartalékkal vontatott vonat képek ismétlődnek meg.

5. Ha bp-ről jön a menet akkor a szokásos 5000-6000 ft körüli részvételi díjjal kell számolni. Ha csak tartralék és kocsi akkor az lényegesen olcsóbb lehet, de félek, hogy pusztán a kiállítás és a csingeri vonal meg a bauxitrakodó nem lesz elég nagy vonzerő. Megaztán akkor is az a helyzet, hogy a Bp-ről jegyváltással érkezőknek oda vissza teljesáron cirka 3000 ft plusz ha a kocsi bérlet miatt kell itt is pénzt szedni akkor máris 5000 körül járnak az árak............

6. Legyen csak a szokásos tartalék plusz egy két kocsi? Ekkor nem lesz fűtés az biztos! Továbbá mindenkinek egyedileg kell eljutnia Ajkára. Viszont ha szedünk is részvételi díjat inkább csak azért, hogy a mozdony haza juttatását ezzel is támogassuk.

 

 

A támogatás:

 

A pecsétes oklevél szerintem megoldható.

A mennyiséget tekintve komolyan azt gondolom, hogy akár ezer forint is komoly összeg lehet. Hiszen ha ezer fő támogatja a célt ennyivel, akkor máris együtt a pénz. Én a magam korlátait ismerve most 10000 ft-t ajánlok fel első körben, aztán majd meglátom tudok-e még segíteni újabb anyagi felajánlással.

 

Előzmény: 424 009 (40)
424 009 Creative Commons License 2006.12.03 0 0 40

 Szerinted mennyi az a minimális összeg amivel egy magánszemély támogathatja

a kezdeményezést? (Célszerűség miatt gondolom, azért nem érdemes "aprópénzzel" foglalkozni)

Sokan örülnének annak, hogyha az egyesület egy "pecsétes oklevélben" köszönné

meg a támogatást.  Mit gondolsz, megoldható?  Ezután már csak propaganda-

propaganda.... Biztosan összejönne a pénz, végül is a mai világban nem egy

óriási összegről van szó....

Más

Szívesen megnéznénk mi is a kiállítást. Előzőleg említetted, hogy szerveznél egy

különvonatos kirándulást; lesz belőle valami? Mert akkor nem költenénk

kétszer az utiköltségre, hogy külön menjünk. Kössz a választ...

Előzmény: Törölt nick (35)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.03 0 0 39

Na ja egy ezrest tévedtem...... Tehát csak 9000-et igényelhet vissza és 21000-be van neki a támoogatás, köszönöm.

Nem reklámozom hol dolgozom, maradjunk a GÜ-nél! ;-) :-(

Előzmény: rg7 (38)
rg7 Creative Commons License 2006.12.03 0 0 38

Ha másra gondoltál nem értem..........

 

Ez a szomorú...

Mennyi az annyi? Tessék számolni!

Előzmény: Törölt nick (37)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.03 0 0 37

Arra célzol, hogy csak a tendereké kellne lennem?

 

Akkor neked sem lenne illdomos mostanság főiskolába járni! ;-)

 

Ha másra gondoltál nem értem..........

Előzmény: rg7 (36)
rg7 Creative Commons License 2006.12.03 0 0 36

30%-át visszaigényelhetik majd. (ha jól tudom) Pl. aki 30000- ft-t befizet az 10000 ft-t vissza igényelhet jövõre

 

Szvsz ne reklámozd, hogy most milyen szervezetnél dolgozol:)))

Előzmény: Törölt nick (35)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.02 0 0 35

Tegnap a fotógalériában megnyitotta kapuit Ajka vasútját régen és ma bemutató kiállítás. Ezen elhangzott, hogy a MÁV vasúthistória Munkabizottság is támogatja a Csingervölgy mozdony haza hozatalát. Na nem anyagilag, hanem erkölcsileg, ez azt jelenti, hogy szakmai szemmel a bizottságnak is jogosnak tûnik az igényünk, és nem gördít akadájt a kezdeményezés útjába!

Másrészt tegnapra elkészültek a Csingervölgyért egyesület nevével fémjelzett csekkek, egyelõre nálam csak kettõ van, (egy az enyém lesz a másik kiadó) még nem tudjuk pontosan mennyi pénz kell majd összesen? De akik támogatni kívánnak minket anyagilag azok ezen csekkek segítségével már megtehetik.
Akik az idei évben megteszik felajánlásaikat azok jövõre az adójukban a befizetett összeg 30%-át visszaigényelhetik majd. (ha jól tudom) Pl. aki 30000- ft-t befizet az 10000 ft-t vissza igényelhet jövõre. Ergo "csak" 20000 forinjában lesz a támogatás. (Holnapra pontosítom igaz-e amit most állítottam)

Szumma szummárum rajtam keresztül lehet csekkeket igényelni. A teljes költség (mint utaltam már rá nem pontos összeg csak becslés) szállítással, kiállítási helyszín létrehozásával, egy kis felújítással, esetleg egyebekkel max 1 milló forint. A sürgetõ rész ebbõl a szállítás és a daruzás meg a pálya építés közel (csak becslés) 700000 ft-s költsége.

Természetesen nem csak magánszemélyeknél kalapozunk, a helyi szervezeteket és cégeket is meg kívánjuk környékezni!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!