Utazások,fotók,élmények-beszámolók,vasútgépészet,vasúttörténet Győrtől-Sopronig,Soprontól-Szombathelyig és majdan Szentgotthárdig,Soprontól-Ebenfurthig,Fertőszentmiklóstól-Neusiedl am See-ig és Celldömölktől-Fertőszentmiklósig (anno).
Ha ide tudsz heti három nikket regisztálni, talán az internetes keresőt is tudod használni. Az nem ábécézik, hanem a keresett időpontra adja meg a lehetőségeket.
Az általad igénybe vett vonat előtt pár perccel megy egy gyorsított, ami hétvégén nincs, illetve csak Mr-ig van, ezért a jelek a menetrendben, amit már amúgy senki sem használ, csak kegyeletből, meg a vasútbuzzancsoknak van még.
Tegnap hétfő volt. Az általad linkelt menetrend szerint a 16:17-re Sopronba érkező vonat Mattersburg-Sopron között csak C-s napokon, azaz szombat, vasárnap és ünnepnap közlekedik, a 16:36-ra Sopronba érő vonat viszont csak A-s napokon, azaz hétfőtől péntekig jár, akkor Wiener Neustadt Hbf - Sopron viszonylatban.
1. Soha nem jártak, ÖBB vonal, az ÖBB PV szolgáltat. Gyesev járművek és személyzet járt, mindenféle km-kiegyenlítősdi keretében. Mióta a ráberbán bevásárolt ventuszból, már nem kell a motorkáit is Ausztriában járatnia.
2. Nem kell átszállni. Vannak Nb-Mr betétjáratok, valószínűleg ügyesen felültél egy ilyenre...
Tegnap Sopronban a 8-as (?) vágányon vagonsor volt, melyet talán az állomási infrastruktúrából láttak el árammal. Bobó után a 102-es vezérlőkocsi volt, arccal egy raklap IC2G felé, az első ilyen vagon a - szerintem meglehetősen trágyán sikerült dizájnú - matricázott vagon. Valaki látta esetleg jelzett kocsikat (vezérlőkocsit és matricás IC2G-t) közlekedni is?