Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
A szoboszlói üzemegységnél még nem láttam olyat, hogy lerobbanás miatt járatkimaradás lett volna. Most nem akarok neked regényt írni, írtam vmelyik topicba trolit, más írt civises lerobbanást... Nem értem, hogy a Trollino.kkal mit akarsz mondani, de tény, hogy jobb járművek, mint a C12-k. Pár kivételével még több évesen sem zörögnek úgy, mint az újoncok. És mivel választás nincs, utazok rajtuk.
Itt jegyzem meg halkan, hogy csak a troli vonalakat, illetve a józsai járatokat használom, tehát csak minőségi járműveken utazok, ha éppen nem szivatják szólókkal a népet.
Na ja.. ;) Egyébként állati jól nézett ki a "mutatvány", még ha nem is szándékos volt. Nem gagyi, hanem kőkemény drift volt, csak sz*rul sült el.
Picurka33 talán még emlékszik is... :) Asszem' épp Ő volt, akit megkértem az irányítóhelyről, hogy hozzon már ki sót, vagy homokot, ha van zsákolva... Urambocsá' idióta DKV-sok kitalálták, hogy mindenki támaszkodjon a járda felőli oldalnak, hogy szüntessük meg a fölfekvést. És a sok marha még neki is állt... Utasok... Dolgozók... Vagy egy tucatnyian legalább, de a gép csak kapart. Egyikőjük le is b*szott, hogy fotózás helyett inkább segíthetnék. Mivel elkészültek a képeim és már fáztam is, szóltam a sofőr srácnak, hogy talán föntebb is állíthatná a szintmagasságot. Az addigi, kétségbeesést tükröző ráncai kisimultak és elmosolyodott, majd egy könnyed mozdulattal megemelte a buszt, az pedig két-három rugatásból át is lépett a padkán.
Dehogynem, ma reggel a csuklóson lévők többsége azon a véleményen volt amit az előbb írtam. Ha 30-al mész egyenes szakaszon akkor nem csúszkál legfeljebb, de máskor igen. Óvatosan kell menni és nincs probléma, amúgy meg szar vezetni őket ilyen időben.
Én pont forditva gondolom, és az általad imádott Solaris Trollinokra is ezt értem, amiket te iss le irtál :) No, de mindegy, ezen már nem fogok veszekedni veled! :) Ha nem tetszik, nem kell rajta járni :) Amugy lerobbanásrokat mondj már légyszives!
Ez nem függ attól, a Volán Neoplan buszai régiek voltak mégis csak kikapcsolt retarderrel lehetett velük közlekedni. Ki kell kapcsolni mert ha nem könnyen becsúszhatsz az utasok közé a megállóba. Neked akkor létrehozunk egy hóhelyzet menetrendet, 1 órás csak oda menetidőkkel és akkor pontosan fog érkezni minden.:-)
Mivel farmotorosak a csuklósok. A 280-asoknak elöl volt a motorja, ezért könnyebben lehetett irányítani őket. Amúgy uez a helyzet a helyköziben lévő MAN, Solaris, ARC, Neoplan buszokkal. Azok is cúszkálnak. Innentől kezdve nagyszerű FJP'vel manővereznio azon az Ebesi úton, ahol minden cm ki van számolva.
Most jönnek csak a késések, ezek a buszok úgy csúszkálnak ezen a havas úton mint annak a rendje. Ha egy kicsit nagyobb gázt adsz már lehet farolni vele. Annak idején ilyen időjárásra az oktatáson a retarder kikapcsolását tanácsolták, de nagyon jól mondták. Ha nem kapcsolod ki szinte folyamatosan csúszkál a busz, főleg fékezéseknél. A csuklósra sok a panasz, mászik össze-vissza az eleje, a hátulja minden része.:-)
A HV-s dolgot nem hiszem. Igaz, hogy ha esetlge jobban is drágít, legalább színvonalas szolgáltatást nyújt cserébe. Nem késő, lerobbanó szarokért kell fizetni annyit, amennyit. Amúgy ismételten megjegyzem, hogy a volánok árait az Állam határozza meg. És a Volán társaságok közül kitűnik fejlettségével a Hajdú Volán, tehát szolgáltat is mondjuk egy volánbuszhoz képest.
Évtizedek óta ez van. 16.00.-kor indulnak az utolsó buszok a belső végállomásról. Most miért probléma ez? Mindenki legyen otthon szenteste a családjával. Egész Magyarországon ez van. A haverokhoz ráérsz máskor menni. Ilyenkor első a CSALÁD !
hmm.. akkor bocsi, nekem ez non siralmas volt igazábol igazad van :) csak ha le akarok ugrani egy baráthoz mondjuk doboziról józsára, akkor például már semmi esélyem nincs 16 után :)
Nem értem, miért volna többre/sűrűbb követésre szükség épp aznap... Vajmi kevesen szoktak az utcán lenni. Akinek esetleg mégis mennie kell valahová, az most érje be ennyivel.
Mai állapot. 3E egy perccel előbb :) Utastájékoztató működik, piros pont, a Széchenyi utcán való araszoláskor sem melegedtem fel nagyon (vezető néni is be volt öltözve).
Utasmorál, 10 felszálló utas közül egy mutat "önként" bérletet... :(
Köszönöm szépen!! Ezek neked meg vannak, vagy több évvel ezelőtt fotóztad le?? Mikor voltak ezek érvényben?? Nincsen több?? Troli vagy villamos menetrend?? Mikor mentek el az utolsó járatok?? (Mert az nem látszik)
Este egy kicsit troliztam, elsősorban arra voltam kíváncsi, hogy a viszonylatos bemondáson kívül módosítottak-e mást. A válasz igen, de kizárólag az Árpád teret és a Kassai utat csinálták meg. Előbbit természetesen Aurél mondja (a 3A-n pl. már a Bercsényi utca megállóba való megérkezéskor elmondja, hogy ez következik...), utóbbit szerencsére Tibor. De ugyanúgy van Dobozi ABC, Zákány utca, Csapó utca 45. és társaik, mint eddig. Árulkodó jel, hogy a monitorokon a viszonylat továbbra is 2, illetve 3, a cél pedig az MGM, amint ez a képen is látható. Ez is nagy figyelmetlenségre utal... Az viszont mindenképpen pozitívum, hogy az összes trolin, amelyeket láttam, helyes viszonylat volt kiírva, kettő kivételével - ezeken viszont nem hülyeség vagy tesztképernyő volt látható, a kijelzők üresek voltak. Napközben viszont láttam sok furcsaságot. Érdekes, mintha az "A" betűk "megszelidítenék" az utastájékoztatókat :)