Kunsági dízel.
A Dél-Alföld vasútbarátainak internetes gyűjtőhelye. A rovatban az alábbi vasútvonalak szerepelnek(menetrendi mező száma szerint): 85, 102, 103, 121, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 135, 136, 142, 145, 146, 147, 148, 149, 151, 152, 153, 154, továbbá: megszüntetett, megváltoztatott vonalak, kisvasutak, valamint minden ami a felsorolt vasútvonalakhoz kapcsolódik.
Ha nem, akkor nem sok akadálya lett volna annak, hogy a menet a Szeged-Szentes-Szolnok útvonalon menjen.. biztosan jobb volt, hogy órákig ment a fővonalon, sőt talán így még egy felesleges Szeged-Szentes gépmenet is kellett?
Üdv! Valaki kifejtené bővebben hogy miez a menetidő hosszabbodás a mezőhegyes-békéscsaba vonalon? Egyáltalán mikortól lesz ez vagy mi ennek az oka? Ez új nekem még...
Csak nekem furcsa, hogy a selejtmenet Szentes - Hódmezővásárhely - Szeged - delta - Szolnok útvonalon hagyta el a környéket? Vagy Szegeden még vettek ki valamit a szentesi selejtekből?
Miért van az az érzésem, hogy az utolsó komoly forgalmú mellékvonalát is kinyírja a MÁV és a magyar állam? Utána majd lehet sápítozni, hogy nincs utas... És fognak is sápítozni sokan, az ellentáborból.
A kétegyházi kereszt (121-121) átcsúszik Medgyesegyházára, Kétegyen meg hármaskeresztek lesznek (121-120-120). Délután lesznek olyan vonatok, amelyek Szabadkígyóson is kereszteznek majd.
Nem tudták hamarabb, gondolom oda is eljutott a tervezet.
A nyáron a vágányokat már felszedték. Augusztus közepén a felszedett síneket elvitték. Akkor még a kitérők megvoltak. Ma reggel jártam arra, de igazából nem figyeltem a kitérőket.
"Értem ezalatt a topictársakat, és az ide nem író vasutas dolgozók hasznos információt, a különböző szolgálati helyek vasutasainak, akik lehetővé tettétek a fotózásokat! :)"
Azt hiszem, hogy a felsorolásban mindenki benne. Írok egy pár mailt is, főleg olyanoknak, aki ide nem írnak. Vagy legalábbis nem tudok róla, tehát, lehet, hogy Te is kapsz majd külön.
A két nevet azért vastagítottam ki, mert ők nagyon-nagyon sokat segítettek...
Én is köszönetet mondok MINDENKINEK, akik segítségemre voltak abban, hogy az utolsó képek elkészülhessenek ezekről a nem mindennapi vontató járművekről: Bobókról, Zetorokról és a Gokartról. Külön köszönet Ambzso topictársnak az e-mailben küldött hasznos információkért.
Már tegnap este megkívántam tenni, de ma egy új felvonás történt a selejtgépekkel kapcsolatban (elmentek), így én most szeretnék mindenkinek köszönetet mondani azért, hogy lehetőség nyílt utolsó fotókat készíteni ezekről a gépekről, különös tekinettel az M31 2015, M31 2038, M31 2047 gépekre.
Értem ezalatt a topictársakat, és az ide nem író vasutas dolgozók hasznos információt, a különböző szolgálati helyek vasutasainak, akik lehetővé tettétek a fotózásokat! :)
Külön köszönetet mondok 1047 005-2 és Törzsgyökeres topictársaknak!!!!