Jól alámoshatta az utat, mert még mindig tart a terelés. Érdekesség, hogy nyilván a feszes fordából adódóan halmozódó késés, és a 45 perc miatt a 16:50-es Orosháza-Mezőkovácsháza (vissza 17:50) járatpárt az SSM-610 helyett orosházi helyis Volvó viszi.
Olajszivárgás miatt lezárták az Orosháza-Kaszaper utat a pusztaföldvári és a pusztaszőlősi elágazás között, emiatt a buszok is kerülnek Csanádapáca-Pusztaföldvár felé. Ez ~24 kilométer többletfutás járatonként, és nyilván a menetrendszerűségnek is odaver. (A Voláninformnál egyébként ez láthatóan nem vitte át az ingerküszöböt.)
Már újra a HZE-127 van a NIG helyett, így nagyjából összeállt, valami gond lehetett a HZE-vel, (tegnap a fordát is egy KZR Merci fejezte be), aztán gondolom gyorsan az MXU-t tudták reggelre küldeni.
A NIG-157 fordáján történnek a dolgok, a hétvége alatt kétszer is lerobbant, a második után HZE-127 helyettesítette egészen tegnapig, majd ma reggeltől kezdve az MXU-935 helyettesíti, amiről én személy szerint azt tudtam, hogy Orosházán van, visszakerült volna Csabára? Ha igen, akkor mi van a helyén Orosházán, tartalék, vagy odakerült valami valahonnan? Továbbá HGR-753-ról tud valaki valamit? Nagyon eltűnt...
Ez az LLM-142 nem nagyon igyekszik vissza a régi helyére Battonyára, már vagy két hete a HFF-663 helyett van Kunágotán. Pedig a HFF is dolgozik, a napokban volt a zsadányi Credo helyett is, ma meg az elekieknél.
Reggel még működött az SRD, délelőtt meg is lepődtem kicsit, mikor láttam, hogy a HZE-127 van helyette, gondoltam is, hogy új motor, friss műszaki, aztán bírt egy napot kb., bár gondolom nincs nagy baja. Közben tegnap a HGR-753 is kapott friss műszakit, arra leszek még kíváncsi, hogy a két Rába fog-e kapni, mindkettőnek még a nyár folyamán le fog járni.