Keresés

Részletes keresés

gadam15 Creative Commons License 2008.08.19 0 0 11971
Előzmény: gadam15 (11970)
gadam15 Creative Commons License 2008.08.19 0 0 11970
Teljesen és félig elveszett vágányok.
Vajon hol?
M47-1239 Creative Commons License 2008.08.19 0 0 11969

Küldd el légyszi a képet nekem eredetiben!

 

Mailem publikus!

(választ valszeg sajna nem kapsz, mert délben megyek nyaralni)

Előzmény: bodrostomi (11968)
bodrostomi Creative Commons License 2008.08.19 0 0 11968
Előzmény csak annyi, hogy erre már régóta nem járnak személyszállító, de még más vonatok sem.
Hídvégardó, a szlovák határ mellett, a 94-es vonalon.
Előzmény: M63,002 (11966)
abdhulbin Creative Commons License 2008.08.19 0 0 11967

Ha előre nem jelentett vágányhiba van, és gond nélkül átmegyek akkor térközös rendszernél gyorsfék, majd értekezés. Addig a térköz csak biztosít valamennyire, állomástávnál pedig értekezésig nem megyek be. Személy szerint így csinálnám.

Véleményetek?

Előzmény: Törölt nick (11964)
M63,002 Creative Commons License 2008.08.18 0 0 11966
Ez a fotó hol készült?
Bocs, de nem tudom mi az előzmény.
Előzmény: bodrostomi (11957)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.18 0 0 11964
Azért 5 km/h sebességről még egy vonat is viszonylag gyorsan megáll sztem. A vezér meg látja a pályahibát és ilyen sebességnél meg is áll. A pécsi vonali siklásnál is az volt a hírekben ,h az előző vonat alig 10 perce gond nélkül átment a másik meg siklott a pályahibánál, és a vezér látta is, h ott baj van, de nem volt ideje megállni.
5 km/h-nál még gyalog is leelőzik a vonatot, ahogy tudom azt a szakaszt minden vonat előtt ellenőrzi egy pályabejáró is.
Előzmény: VT22 (11963)
VT22 Creative Commons License 2008.08.18 0 0 11963
Azért kell szintentartani, hogy ne legyen baleset. De úgy látszik meg akarják várni az első kisiklást...

Ez nem pénz kérdése, akaraté.
Előzmény: Törölt nick (11961)
VT22 Creative Commons License 2008.08.18 0 0 11962
Így még szomorúbb a vonal sorsa, hogy egy ilyen nagy esélytől esett el :(
Előzmény: gbeatle (11955)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.18 0 0 11961
Már nincs, vhogy sejtettem. Vélhetően már csak teherforgalom lesz rajta, annak meg elég az 5 km/h is, elvégre a műtrágya nem fog panaszkodni, h miért nem haladunk.A fuvaroztatónak meg mindegy ott mennyivel megy neki az számít, h időre odaérjen ahová mennie kell. Akkor meg minek elég szintentartani.
Előzmény: tamasi 48.-49. (11960)
tamasi 48.-49. Creative Commons License 2008.08.18 0 0 11960

Sajnos érvényben van még az 5 Km/h - s sebesség korlátozás annak ellenére hogy a hiányzó csavarok egy része pótolva lett! De azok is úgy lettek pótolva hogy alátét lemez nélkül lettek a sínek leerősítve a talpfához!

 

Ha lenne még kérdésed akkor jöhet!

Előzmény: Törölt nick (11959)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.18 0 0 11959
Van még rajt 5 km/h-s lassújel a hiányzó csavarok miatt?
Előzmény: tamasi 48.-49. (11958)
tamasi 48.-49. Creative Commons License 2008.08.18 0 0 11958

Erősíteném Gbeatle kolléga szavait!

 

A tiltó tábla valóban azért volt kinn Lepsénynél, mert a pályát a felujítás idejére kizárták a forgalomból a TVG menet miatt!

 

A TVG valóban kinn volt Enyingen ( a saját szememmel láttam és fotóztam is! ) ahol teherautóról vadonatúj talpfákat pakoltak át a TVG - re...!

 

Gyaloglásomkor visszafelére megszámláltam a beépített talpfákat és szám szerint 571 db talpfát számoltam meg egészen az IKR - ig bezárólag!

Ez a számadat igazából nagyon kevés - de tegyük hozzá azt hogy legalább elindult valami folyamat ami talán reményre adhat okot, bizonyítva hogy szükség van a vasútra Enyingig...!

 

A malom iparvágányát 1998 - ban használták utoljára vasúti forgalom szempontjából, azóta közúti szállítás van. Az iparvágányért aggódók megnyugtatására közlöm hogy a pálya hiánytalan állapotban van!

 

Ha sikerül gbeatle kollégával konzultálnom akkor pár képemet felrakatom vele ide a fórumba a pálya javítással kapcsolatban!

Előzmény: gbeatle (11954)
bodrostomi Creative Commons License 2008.08.18 0 0 11957
Így már annyira nem is elveszett:

gbeatle Creative Commons License 2008.08.18 0 0 11955

Tudod: "Minek az?" :-(

Amúgy elég ronda dolog, hogy a 80-as, 90-es években átépült a Lepsény-Enying szakasz, és ilyen pályaállapotok vannak, kivétel a Lepsény előtti rész. A tervek szerint ilyenre csinálták volna meg az egész vonalat Dombóvárig! 60 vagy 80 km/h pályasebesség (két tervváltozat volt), a sebességemeléshez szükséges ívkorrekciók, állomások meghosszabbítása, 15 cm magas peronok építése, hidak cseréje...

Bili... :-(

Előzmény: VT22 (11953)
gbeatle Creative Commons License 2008.08.18 0 0 11954

Üdv!

A nem járható pályarészre figyelmeztető tábla azért volt kint (szerintem), mert a vonalon aznap (is?) dolgoztak, egy TVG volt Enyingen.

A malmot már régóta nem szolgálják ki vasúton. Csak a műtrágyagyárba és onnan mennek tehervonatok.

Előzmény: Hentes2 (11952)
VT22 Creative Commons License 2008.08.18 0 0 11953
Nem értem, miért nem lehet azt az x hiányzó kapcsolószert pótolni és 20-asra emelni a sebességet...
Előzmény: Hentes2 (11952)
Hentes2 Creative Commons License 2008.08.17 0 0 11952

Az egyik képeden feltűnt egy Járhatatlan pályarészre figyelmeztető tábla Lepsény után.

Ez újabban lett kirakva, mert én nem találkoztam még vele.

Enyingen én is voltam tegnap más ügyben és a vasúti átjáróban áthajtva feltűnt a pálya és a környék elhagyatottsága. Jár arra még tehervonat?

A Cerbonás malom is elnéptelenedett. Igaza lesz a Mávnak, hogy már tehervonatot sem küld arra?

 

Üdv: Hentes

 

Gbeatle fotójaHentes fotója

Előzmény: gbeatle (11951)
gbeatle Creative Commons License 2008.08.16 0 0 11951

Üdv!

Tegnapelőtt (augusztus 14-én) tamasi 48.-49. topictárssal begyalogoltuk a 49-es vonal Enying-Lepsény szakaszát. Képek: http://kep.tar.hu/geribeatle/50598332

_nyunyuka Creative Commons License 2008.08.16 0 0 11950

Előfordul az ilyen :-))). A rendőrök négy vastelepre egyszerre mentek be, volt ám kapkodás. Az egyiken a megrakott tehervagonokat is kipakoltatták.

 

Egész más miatt voltam egy másik telepen. Oda az egyik vasúti járműjavítóból vittek ki vadonatúj(!) csapágyakat, gép- és motoralkatrészeket, abból mazsoláztam. Bolti áron kb. 2 millió Ft volt, amit 15.000Ft-ért elhoztam a KEMV részére. Gazdag ország vagyunk!

Hogy ON is legyek: hazafelé benéztem Mezőcsátra kocsival. Legközelebb (ha nem lesz ilyen dögmeleg) a vonalra is kimegyek valami alkalmas eszközzel :-).
Előzmény: Zolas (11936)
Rbatka Creative Commons License 2008.08.15 0 0 11948
Az első program érdekel, de jobb lenne, ha a túloldalt is megnéznénk. Gyála-oh. közele között.
Előzmény: Törölt nick (11935)
Rbatka Creative Commons License 2008.08.15 0 0 11947
A környék legjobb települése Apaj. Ismerek ott egy szókimondó öreget. :)
Mellesleg azt mondta, hog ott az övék volt a 4. ház, volt a vasútállomás, meg még másik 3.
Előzmény: eMPet (11943)
Zolas Creative Commons License 2008.08.15 0 0 11946
A volt szovjet laktanya, reptér és ezek szerint ipari park.
Előzmény: eMPet (11945)
eMPet Creative Commons License 2008.08.15 0 0 11945
És mi az elveszett város? Mert Lacháza nem az. Esetleg az ipartelep-repülőtér és környéke? Vagy Bankháza?
Előzmény: Zolas (11944)
Zolas Creative Commons License 2008.08.15 0 0 11944
Legyen az. És nyertél:)
Előzmény: eMPet (11943)
eMPet Creative Commons License 2008.08.15 0 0 11943
Ha találós, akkor Kklacháza. Ha nem, akkor is. :-)
Előzmény: Zolas (11942)
Zolas Creative Commons License 2008.08.15 0 0 11942
Elveszendőben lévő vágányok és a messzeségben egy elveszett "város":



abdhulbin Creative Commons License 2008.08.15 0 0 11941
Nem volt használatban.
Előzmény: Törölt nick (11918)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.13 0 0 11939
Ezexerint még nem bicikliztél a kiskunságban.
Vesd fel a témát a Kunsági dízel-ben, ott megmondják az okét.
Előzmény: Törölt nick (11938)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.13 0 0 11937
Bicajjal elsüllyedtek a homokban.
Előzmény: Törölt nick (11935)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!