Kőbányai utcák, terek - képekben. Ha van kedves (régi vagy új) kőbányai fotód, tedd be ide. Ha gondolataidat szeretnéd megosztani a témával kapcsolatban, azt is megteheted itt :-)
Én úgy hallottam, hogy ha megnyilik a szab híd, akkor újra fog járni a 47-es, de
mivel tátra villamos nem mehet a szab. hídon, ezért csak ICS-essel lehet majd kiadni. Ezért a felesleges tátrák visszakerünek a 28-ra és az itteni ICS-ek mennek a 47-esre.
és miért van, hogy nagyon gyakran Kőbánya vagy dél-Pest szívja meg? (tudom, nem Te intézed a dolgokat, a kérdés kissé költői lesz)
Fejlesztik az 1-es villamost: a kőbányai 37-esről leszedik a Tátrákat
Fejlesztik a 18-as, 56-ost: leszedik a 28-asról is a Tátrákat
Metrót pótolnak: leszedik a 85-ösről (51/151 stb-ről is) a Volvókat
Összevonják a 4, 4, 105-ös autóbuszokat: leszedik a kőbányai 17-es buszvonalról a 415-ösöket
némi pénz kellene költeni a MUV villamosokra, hogy tovább-közlekedhessenek a 30, 42, 52-es vonalakon, de inkább selejtezik azokat, jó lesz az UV is.
Én se repdesek az örömtől, hogy levették a tátrákat, de ez van. Hiányozni fognak. Talán a Szab.híd megnyitása után újra visszakerülnek a 28-ra. A 37-esről a meghosszabított 1-és és az "új" 1A vonalakra kerültek a kocsik 2000-ben. Muszály volt valahonnan levenni a viliket, hogy az egységes maradjon az 1-es vonal, sajnos akkor ezt a változást a 37-es vonal szívta meg. :-(
// Ha megvették volna 20db TW6000-est, amit nem vettek meg, akkor talán még azok is jöhettek volna 28-ra. //