Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Ez a (részleges) megoldás. Visznt ami 3 megálló alatt 1 perc, a Dobozin már 2, a Főnixhez érve 4, a nagyerdőn összegyűjt további 3-at, és mingyá' ott tartunk, hogy lassan 10 perc... Hétvégén például sorozatosan ér 15/25 perccel hamarabb végig a 3E, amikor a Nagyerdőn a Klinika és az Egyetem kivételével sehol sincs le/felszálló.
(Erről jut eszembe...Az LMG-013 utastájékoztatójának órája 10(!) percet késik. Ez még rosszabb, mintha 2000. január 1-ét mutatna, mert nem lehet egyből levágni, hogy nem jó időt mutat.)
Öreg egy perc SIETÉSEN vagyok kiakadva! Te nem lennél kiakadva, ha mész Budapestre, és kimész a vonathoz előtte 5 perccel, de már elment, mert siet a vezető???? (viszonyítás miatt írtam 5 percet)
Tudod ezt úgy hívják, hogy MENETREND! És érdekes módon a végállomáson INDULÁSKOR már sietünk...
Meg vannak, csak nem lehet betartani, plusz hanyag nagyon sok sofőr! DKV vezére kiadhatná, hogy ha sietsz, várj a egközelebbi megálloban, amig a menetrendel azonosulsz, de a késéssel nem lehet mit csinálni! Helyközi busz is mindig a leg köülömböőbb időpontokban jönnek! 13:43-kor kéne és jön 13:46, 13:34 ... kibirjuk :D a következő meg majd 3 óra mulva megy :)
Szerintem nem, de mindegy. Csomagokkal, fáradtan nem volt ilyen vicces. Továbbra is azt mondom - és szerintem nem csak én -, hogy ha már meg vannak hirdetve az időpontok, akkor azt szíveskedjenek betartani.
Ezt hivják ugy, hogy szivás, szóval részvétem, általában ha valamihez szerencse kell, nekem sem szokott lenni! Majd ha automata sofőr lesz, akkor be lesz tartva ;) amugy nagyállomásról 22:55-kor, vagyis a kép készitése előtt egy percel sem, ment egy 31-es... arra is mehettél volna :D
Elég kaotikus a helyzet a troliknál....De én is mintha sokkal kevesebb sötét kijelzőt látnék, de szerintem belül továbbra is olyan, amilyen. Nem is tudom, utaztam-e mostanában olyan trolival, ahol megvolt az össszes utastájékoztató eszköz, illetve a hang is jó volt.
Attól még, hogy ki van rá írva valami, nem lehet rá azt mondani, hogy működik is. Nem is akartam elhinni, mikor egy trolin valamelyik reggel azt láttam, hogy a Segneren a fordulóban megállva átíródott a homlok-, majd az oldalsó kijelző is, méghozzá helyes irányról helyes irányra. És sajnos ez továbbra is ritkaság, mert sok trolit lehet látni ellenkező irányú kiírással. Sokszor egy troli két kijelzőjén is más-más a cél. Szerencse, hogy A-s viszonylatokon kívül nem "szerelnek át" napközben a trolik, mert akkor olyan is lehetne, hogy elől kettes, oldalt hármas (hátul meg ugyebár Teszt...) :\
Én írtam. Amúgy arra gondoltam, hogy amióta átprogramozták a kijelzőket az 'A-k miatt, azóta feltűnően kevesebb a sötét kijelzős busz. Talán csak 383-on nem működik, + a MAZ-on szarakodik. Amúgy ma láttam egy Solarist "tiszta sárga" kijelzővel. Még egy: megint nem láttam hónapok óta 341-et. De legalább mostmár van egy belezhető diesel is mellette...
de az elmúlt 4 vasárnap mindegyikén ugyanígy történt Magammal kerültem ellentmondásba, hiszen múlt vasárnap este a Nagyállomáson voltam :) Utánanéztem a naptáramban, november 21-én, 22-én és 29-én, illetve tegnap este tapasztaltam épp ugyanezt.
Nem csak 1 percek és nem csak sietések vannak. Amúgy furcsa, hogy 8:15-kor 3A trolit látott (a Köztemető 7:00-tól van nyitva). Igen, ahogyan talán Te írtad, a trolik utastájékoztató rendszere egyre jobb...
De ha már troli és pontatlanság: December 6-án 22:40-re értem vonattal a Nagyállomásra. Előre kinéztem magamnak a menetrendből, hogy 22:35-kor indul egy 2A troli a Kassai útról, ez elvileg 22:49-re a Nagyállomásnál van (tehát gondolhatná az ember, hogy a szokásoknak megfelelően minimum 5 perccel előtte...). Siettem, 22:43-ra a megállóba is értem. Vártam 52-ig, de nem jött semmi. Biztos voltam benne, hogy még hamarabb elment. Visszamentem a túloldalra, erre 22:54-kor láttam elsuhanni a trolit (2-3 utassal, tehát nem garázsmenet volt)... Vasárnap este, forgalommentes időben művészet 5 perc késést összeszedni, annak ellenére, hogy a Kassai úton és a Rakovszky D. utcán haladt a troli. És én igenis, kiakadtam az 5 perc miatt, mert egyrészt így nem értem el a trolit, másrészt pedig ha el is értem volna, biztosan nem tudtam volna átszállni a Segner téren az onnan menetrend szerint 22:58-kor (tehát minimum 5 perccel korábban) induló 25-ösre. Nyugodtan lehet szidni az órámat, ez pontos, DCF77 alapján jár, akárcsak a Nagyállomás bejárata fölötti óra. A fedélzeti számítógépek órái, amelyek a GPS műholdaktól kapják az időt, pontosan ugyanígy járnak, ha csak nem 1975, vagy valami hasonló képtelenség van rajtuk. Amint a mellékelt fotó is mutatja, ilyenkor már nincs túl sok alternatíva, ezért különösen fontos lenne legalább az utolsó járatok menetrendjét rendesen betartani, és ahol lehet, biztosítani az átszállásokat. A trolik menetrendjét meg, ha már meghirdették, illene betartani.
És akkor még egy sztori, ha már belekezdtem, ez tegnapról (de az elmúlt 4 vasárnap mindegyikén ugyanígy történt): Józsáról a 21:10-kor induló 34-essel jöttem be. Menetrend szerint 21:20-kor kellene indulnia a Rózsás Csárda megállóból, és 21:40-re kellene a Pesti utca megállóba megérkeznie. Ehelyett 21:17 és 21:30 lett a két időpont (pont stimmel, ha a 34J-s menetidő-adatokkal számolunk). Ez viszont valamilyen szinten megérthető, hiszen a józsai buszok menetrendjében van a legtöbb tartalék, és hétköznapokon talán néha még ez is kevésnek bizonyul. Ilyenkor viszont, amikor kevés helyen kell megállni (az országúti szakaszon pl. jellemzően legfeljebb egy helyen), kijönnek ilyen eredmények. Ezt valahogyan nem ártana jelezni a menetrendben, mert azt hiszem, a "néhány perces menetrendi eltérés" a legtöbb ember fejében 5 percet jelent, ez amolyan lélektani határ. Tehát 21:30-kor leszálltam a Pesti utcán. Menetrend szerint 21:36-kor kell érkeznie egy 24-esnek, ezt akkor még elértem volna, ha mondjuk 5 perccel korábban jön. De nem 5 perccel korábban jött. Korábban, mikor a Kishegyesi útról többször is ezzel a járattal mentem haza, volt már szerencsém tapasztalni, hogy rendszerint 8-9 perccel korábban szokott közlekedni. Igaz, hogy ebben az esetben a menetrendi adatok alapján sem lett volna meg az átszállás lehetősége, de azt hiszem, a 24-esnél gyanús (és sok) ez a 8-9 perc. A tegnap esti hidegben meg pláne nem volt kellemes ennyit várni, mert én naiv mindig bízom egy kicsit benne, hogy esetleg menetrend szerint jön (vagy késik, lásd a fenti esetet).
Helló, erre én is kiváncsi lennék!! És egyébként van még ilyen képed más viszonylatokról is?? Ha igen, akkor nem töltenél fel egy párat?? Előre is nagyon szépen köszönöm!!
A hétvégére még napközben is minusz 10 fokot mondanak, úgy kéretik a fütés problémára sürgős megoldást találni a DKV-nak!!! Különben ezt nem tömegközlekedésnek hanem fagyasztószekrényben való hús(és/vagy élőállat)szállításnak kéretik nevezni.:((
Az elég nagy baj, hogy nem esett szó a fűtésről az oktatáson...Mindenestre szerintem le van írva a "használati utasításban", amit kaptak a sofőrök, mert több ismerősöm is tudja, hogyan lehet fűteni a klímán keresztül.
Más kérdés, hogy az ITK miatt a legtöbb szóló buszon nem működik a klíma fűtés funkció rajta...