Köszönöm, minden hsz-t átolvastam és örülnék ha minél több user tapasztalatát olvashatnám. Egy kupac tesztet, összehasonlító elemzést olvastam, de mindig ugyanoda lyukadok ki: képminőségben valamivel jobb, mint az 5d3, de csúnyán le van butítva egy kupac dolog benne. Jelenleg 5d2-m van és szinte mindig csak a középső AF pontot használom: végre örülnék, ha érdemben is lehetne a többit használni minimum úgy, ahogy egy 7D esetén.
Nem tud valaki egy 7d vs. 6d fókusz tesztet összehozni? Érdekes lenne mozgó, illetve statikus téma esetén középső és szélső pontokkal is.
Van itt más is, aki inkább read-only, de mégis érdekli a 6d lelkivilága :)
A gombok megszokásán, elhelyezkedésén kívül engem továbbra is az a fránya AF, illetve a középső fókuszponton kívüli AF pontok elhelyezkedése és gyakorlati használhatósága érdekel.
egy kérdés: mennyire volt megszokható, más, esetleg bosszantó a gombok, kezelőszervek újfajta elhelyezése a 6D-n? és egyébként tapasztalataok? telik az idő, használod, kíváncsi vagyok a véleményedre! :-)
Ismerős hely. :)
Itt aztán sikerült az adott vázamat/obimat elküldeni a határig. Ha borongós idő van, akkor tényleg pro cuccok kellenek hogy érdemi képek szülessenek.
Ezek komolytalan képek, de ha bármilyen konkrét kívánság van én lehetőségeimhez képest megfotózom és feltöltöm eredeti méretben is, ha valakinek ilyen igénye lenne.
Köszönöm a vakukioldós segítséget jobb híján vezetékes lett belőle.
Sziasztok! ötfelezős lován felbuzdulva én is mutatok 2db követőfókuszos sorozatfelvételből 1-1 próbálgatós képet. Szóval látható, működik, de azért ez nyílvánvaló volt. Kérdés kinek mennyire hiányzik a 6D-ből az, ami nincs benne :)
Izé, nem. Szerintem az nem egy kihívás, alkonyi napfényben 500-as telével messziről szembe jövő mozgást elkapni. Én fedett helyen fényképeztem, max 12 méterről, gyorsabb, ferdén haladó mozgást, húzott géppel.
Persze, ez kicsi, csak illusztrácként raktam be, ez a teljes képkocka, mivel lemaradt a ló orra, nem is jó másra, mint szubjektív AF tesztként. De persze merném eredeti részletét is, csak most a helyzetet szemléltettem, nem az eredményt. Aztán lőttem egy pár álló formátumot is, szélső kókuszpont tesztelésnek, azok is jók voltak.
Nyilván nem nem egyformán vagyunk érzékenyek a zajra de a 12800-at is simán használhatónak érzem ami hihetetlen rugalmasságot, szabadságot ad fotózás közben. Gyakorlatilag nem kell az ISO-val foglalkozni. Ami számomra a leg megdöbbentőbb az nem is a zajtalanság hanem hogy magas akár 12800 ISO-nál is hihetelen dinanamikára és finom részletekre képes. Pl hajszálak vagy a ruha finom szövésének szemei.
Ennél a képnél olyan sötét volt mint egy alagútban, ráadásul sötét az anyag is! ISO 12800
a fórumtársak mutattak már itt iso 12800-on is megdöbbentő képeket... ;-)
színházban fotózó kedves fotós ismerősöm is beruházott, mondjuk ő 5DmIII-at vett az AF miatt, de képminőségben ugyanaz. eddig max 6400-en, de inkább 3200-őn fotózott az 5DmII-vel, most maga is hitetlenkedve mutatta, hogy iso 10000-en dolgozik! :-)
No igen 8 éves, 5D és 5DII lényegében ugyan az, kivétel a középső dupla érzékenységű AF pont.
DE hát a 6D-nek is csak egy AF pontja extra érzékenységű, igaz belátom, hogy -3 FE -re képes.
Ellenben a többi sima mezei vízszintes, vagy függőleges elmozdulást érzékelő szenzor.
Szóval nem sokkal jobb szerintem a helyzet az elődhöz képest. Ezt NE vegye senki fikázásnak - lényegében ez az igazság.
Ezen lehet fanyalogni (mint Én), vagy megmagyarázni.
Igazán megtehették volna azt a (szivességet) a Canon mérnökei, hogy a többi 10 AF-t is legalább kerszetszenzorosra építik. Ja a marketing dumát meg hagyhatták volna, hogy ezzel a felépítéssel nem lehette volna megépíteni az AF-et.
Így hát maximum nem veszek 6D-t. :)
Viszont az egyértelmű, hogy a képe ettől még (ahogy elnéztem barátom fotóit), remek !