Keresés

Részletes keresés

Sinbiciklis1 Creative Commons License 2017.08.23 0 0 22589

A Burma-142 így néz(ett) ki. 2010ben Kőbánya-Hizlaló is ilyen volt.

Előzmény: Lovrin (22585)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.23 0 0 22588

Pár éve mikor építetté ka 142-es vonal utáni szakaszra az utat és szalagkorlátot raktak a vágányra, akkor is úgy volt, hogy az NKH ideglenesen adott engedélyt a közútra mondván ha a vasujtat reaktiválják újra akkor az utat le kell zárni.

Előzmény: gmarc (22587)
gmarc Creative Commons License 2017.08.23 0 1 22587

Az ATCO lakókocsikat gyártott, azokat vitték ki külföldre vonaton. Én 2004-ben jártam arra utoljára (tejóég!), akkor volt bent vonat. A Burma egyébként stratégiai fontosságú vonal, ezért nem szüntetik meg (honvédelmi érdek, vagy mi a fene). Igazából valami olyasmi feltétel van, hogy szükség esetén pár óra alatt járható legyen. Mondjuk a jelen állapotában szerintem pár nap kell már hozzá... 

Előzmény: Baron011 (22586)
Baron011 Creative Commons License 2017.08.23 0 0 22586

Egyébként mi a terv a burmával? Nemrég bejártam a 142-100 as vonal közötti szakaszt és méteres gaz mindenhol. Voltam bent a telepen is ahová elvileg volt kiszolgálás de nem találtam meg a vágányokat( lehet rossz helyen kerestem). Régebben nagyon sokat mászkáltam a környéken hátha sikerül megcsípni egy kiszolgálómenetet. Mit szállítottak az ATCO-hoz?

Előzmény: Lovrin (22585)
Lovrin Creative Commons License 2017.08.20 0 0 22585

A Burma-142 keresztet is kiszedték mégsem adták vissza a területet mivel a vasút nem szűnt meg hivatalosan.

Előzmény: Sinbiciklis1 (22581)
Mk48 2024 Creative Commons License 2017.08.20 0 0 22584

Sziasztok!

Érdeklődöm! Van valakinek helyszínrajza a Veszprémi úttörő vasútról?

Esetleg adatok, rajzok az alagútról?

eMPet Creative Commons License 2017.08.17 0 0 22583

Csatlakoznék Kőbánya-Hízlaló témához, ezúttal 2008.07.02-i képekkel:

 

 

 

gmarc Creative Commons License 2017.08.17 0 1 22582

Nem lehetetlen lemenni, csak egy kicsit meg kell regulázni a növényzetet a pálya körül. :) 

 

Bili ON:

Én egyébként találnék funkciót ezeknek: KÖKI-Horog utca/vagy a PFT kerítése mellett-Hizlaló-Konténer delta-Keleti kapcsolatot építenék ki, egy-egy zavarnál jól jöhet, ha nem kellene megkerülni a fél várost. Távlatilag S-Bahn is lehetne. Félóránként elbírna az a kereszt egy vonatot. 

Előzmény: Törölt nick (22578)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2017.08.16 0 0 22581

Ha nem lenne a kereszt, fel kellene szedni a síneket, rendezni területet és vissza adni a zönkormányzatnak.

Előzmény: Törölt nick (22580)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.15 0 0 22580

Hát ez az. A MÁV csökönyös, abszurd, ostoba hozzáállása miatt van ott még mindig ez a vágánykereszt.

Előzmény: r_tamas (22570)
General Specific Creative Commons License 2017.08.15 0 0 22579

Már észak felől is lehetetlen oda bemenni?

 

 

Előzmény: Törölt nick (22578)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.15 0 0 22578

Lett volna rá olyan megoldás is, hogy forgatható átszelést raknak be, megszakítás nélkül, ha netán mégis arra akarna valami menni ( már fizikailag is lehetetlen) akkor egy fél órás vágányzár keretében át lehet forgatni.  Így most feleslegesen csoszog át minden villamos az átszelésen gyökkettővel.

Előzmény: Sinbiciklis1 (22574)
kopterg Creative Commons License 2017.08.15 0 0 22577

Igen, erre!

Előzmény: Sinbiciklis1 (22575)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2017.08.15 0 0 22576

2010.06.05. Amikor még használták a keresztet:

Előzmény: r_tamas (22568)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2017.08.15 0 0 22575

Erre gondoltok?

Előzmény: kopterg (22573)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2017.08.15 0 0 22574

Rekultiváció

 

Előzmény: r_tamas (22570)
kopterg Creative Commons License 2017.08.15 0 0 22573

Akkor jók az emlékeim. Egyébként valaha lehet hogy ez volt a kapcsolat a HÉV felé, amíg ki nem épült Rákos felől a kiszolgáló vonal? Nézegetem a fentrő.hu-n, és valami ilyesmi fogalmazodik meg bennem a látottak és az évszámok alapján.

Előzmény: Törölt nick (22572)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.15 0 0 22572

Valóban, az vezetett be a katonai bázisra. 3-4 éve még meg is volt pár méter, mikor újraaszfaltozták az Újszász utcát tűnt el. De a vágány helye jól kivehető most is. Jókai utcában.

Előzmény: kopterg (22571)
kopterg Creative Commons License 2017.08.15 0 0 22571

Ha már erre a környékre járunk, valami dereng hogy a Újszász utcát mintha keresztetze volna valami sín a Jókai Mór utcánál? De lehet hogy csak képzelgek.

Előzmény: r_tamas (22564)
r_tamas Creative Commons License 2017.08.14 0 0 22570

???
Mégis a BKK/BKV-nak mi a köze hozzá a kereszten kívüli MÁV vágányokhoz? Semmi.

Előzmény: Törölt nick (22569)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.14 0 0 22569

Állítólag azt mondta a MÁV megfelelő illetékességű cége, hogy a BKV kihagyhatja a pályafelújításkor a vágánykeresztet, de cserébe el kell bontaniuk Kőbánya-Hízlaló teljes megmaradt vágányzatát saját költségből. Olcsóbb volt az új vágánykereszt...

Előzmény: Sinbiciklis1 (22567)
r_tamas Creative Commons License 2017.08.14 0 0 22568

Évek óta nem járt ott semmi, és nem is nagyon fog.

Előzmény: Sinbiciklis1 (22567)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2017.08.14 0 0 22567

Érdekes, hogy az új villamossínekben is meghagyták a keresztet.

Előzmény: r_tamas (22566)
r_tamas Creative Commons License 2017.08.14 0 0 22566

Kőbánya- Hizlaló és Horog utca

 

sansan Creative Commons License 2017.08.13 0 0 22565

17 éve jártam erre és akkor írtam is a bejárásomról.Azóta elkerülő út épült az elágazó vágány helyén.Az átszelési kitérő után balra fordult a töltés a Duna -híd felé.    Dunaföldvár állomás

r_tamas Creative Commons License 2017.08.08 0 1 22564

Elveszett a vágány is.  Baromi jó a használt sines kerítés is :-))

Törölt nick Creative Commons License 2017.08.08 0 1 22563

https://www.facebook.com/pg/albertdanifotok/photos/?tab=album&album_id=1379380922129699

 

Megnéztem én is közelebbről ezt az elveszett vágányt

Sinbiciklis1 Creative Commons License 2017.08.08 0 0 22562

A 68as felvételen látszanak a jellegzetes orosz buszok is, aztán 72ben már nagy fehér folt az egész. Budapest 1987es vágányhálózatán kb. a mostani szemétkupacig van jelölve. Ott  most is egy kerítés darab van, ahhoz van dobálva a szemét. Ezexerint odáig mehettek a magyarok? Bár a dupla sín azon belül van.

Előzmény: Sinbiciklis1 (22561)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2017.08.08 0 0 22561

A 68as légifelvételen látszik, hogy jóval tovább ment a sín, mint ahol most vége van. Bár én nem is kerestem tovább, mert látszik, bontottak, újra aszfaltoztak, és túloldal jelenleg már több cégé.

 

Előzmény: Vargham (22559)
Vargham Creative Commons License 2017.08.08 0 0 22560

Kösz, jók az új képek. Érdekes lenne régi képeket is találni...

Előzmény: Sinbiciklis1 (22557)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!