Ez a topic azért indul hogy segitsük egymást tanácsokkal, ötletekkel! Remélem azért országosan több egytengelyes kistraktor van munkában mint a lakohelyem körzetében. Éljenek soká az egytengelyes kistrakik !
Nekem egy olyan kérdésem lenne hogy dsk-317 váltohoz fogaskerakek kellenének de nem igazán találok csak a t-20-as hoz nincs-e valakinek elfekvőbe egyébként van egy mj-5 motor, bontodik ha kell valakinek valami.
a mérőt 200 omon legyen és ha a megszakitó zárva van olyan 1-1.1 omot kell mutatnia ha kinyit a megszakitó akkor olyan 2,1-2,2 körül kell lennie ha kisseb akkor hibás a tekercs mostanába szenvedtem én is velle.
A megszakító legyen nyitott állapotban /így nem kell róla lekötni a vezetéket/ és mérd meg a gyujtótrafó primer oldal ellenállását.
Ne sípolóba mérd / Itt félvezetők maradék feszültségét mérjük./ hanem ellenállást mérj. Én arra tippelek, hogy ez pár ohm max 10-20 ohm. Vagy is jó lesz a trafó. Valaki hátha megerősít ebben!
Sziasztok! Most jutott időm bütykölni. Úgy néz ki, hogy megvan a hiba! A főtengely és a lendkerék egymáshoz képesti elfordulását egy kis ék akadályozza. Na ez nálam eltörött és bár nem könnyen, de el tudott fordulni a tengelyhez képest a lendkerék, amin a megszakító kiemelője van. Így persze teljesen elállította a gyújtást. Remélem ez volt a hiba.
Másfelől viszont kérdezem azt, akinek terrája van, hogy a kismegszakító mindkét pólusa folyamatosan testen van, magyarán én úgy nem tudom állítani, hogy a multiméter mikor nem sípol. A gyújtótekercsből a kondi fele menő fehér vezeték szintén folyamatosan testen van. Ez normális, vagy a gyújtótekercs is hibás? Ha valaki megnézné, azt megköszönném. Szép napot.
Nincs Terrám. Úgy próbálnám, hogy beállítanék 3mm előgyújtást. A kalapács hézagot pedig 0,4mm-re.Ha nem jó maradt még milliónyi variáció. Ha türelmes vagy biztos menni fog, ha a gépnek nincs más baja.
Igen nem mindegy, hogy ki fogja a szarvat, de kocsizáshoz kell keréksúly és orrsúly.
Még annyi előnyt adok a Honda F600,F560,F720,F810-nek, hogy az oldalkuplung miatt sokkal könyebb őket irányítani mint bármely másik hasonló kategóriájú egytengejes gépet.
Szia! A kismegszakító zsír új! Engem az érdekelne, hogy a ismegszakítónak mikor milyen dugattyúállásnál kell megszakítani, és mikor kell érintkeznie. Ez az ami engem érdekelne. Szóval konkrétan az a kérdésem, hogy a felső holtpont előtt pár mm-re, amikor a gyertya szikrát lekkene, hogy adjon, akkor a kismegszakító mit csinál. (Zár, nyit???) Bocsánat hogy ennyire értetlen vagyok, de eléggé megkavarodtam. Üdv
A gyújtásalaplapot ha már nem lehet tovább mozditani akkor sajnos megszakitót kell cserélni,mivel a bakelit elkopott a kalapácson,de lehet hajlítgatással gergányolni!
Razidargh! A lóféreggel hogy állsz?(lótücsök) Hatott a bora wp rájuk? Vagy ugyanugy elvannak?Mondjuk lehet érdemesebb ezt a kérdést feltenni ha felszedted a krumplit majd nyár vége fele nem?
Szóval ott tartok, hogy lekaptam a karburátort, hogy lássam a dugattyút, hogy a felső holtpontot lássam (tudom, elég lett volna a dugattyúhoz a gyertyát kicsavarva egy csavarhúzót dugni). Felső holtpont közelében a kismegszakító nyitva van, és még csak azt se tudom mondani, hogy előtte pár mm-re zár, mert kb a fél dugattyúnyi út múlva zár csak. Nem értem. Magát a kismegszakítót a főtengely excentrikus kiképzése mozgatja. Állítani az alaplap elfordításásval lehet, azonban a jelenleg kb 1cm-t forgatható el a rögzítőcsavarok meglazításával. Látom, hogy máshol is van hely a csavaroknak, azonban akkor a kábelek alul nem oda jönnek ki, és a rögzítésé is nehézkes. Kérdésem az, hogy a helyes alapjárathoz lehet, hogy nem elég az 1cm állítás? Volt már valakinek ilyen baja?
A történet elejéhez csak annyit, hogy a gyertya nem volt rendesen becsavarva, és kapálás közben kitekeredett, utógyujtáshoz hasonlóan durrogott, én járó motor mellett kézzel vissza szerettem volna tekerni, azonban pont akkor esett a kezembe, mire jó nagyot durrant, engem meg jól megcsapott az áram. Hozzáteszem, hogy szikra azóta is van, gyertyát már cseréltem. Nem gondolom, hogy a kondim tönkrement volna.
Ha valakinek van jó ötlete, arra veveő vagyok. Üdv
Az agrooroszi.huwebáruházban tudsz rendelni, előtte telefonon beszéld le, hogy van-e nekik, vagy rendelhető-e az alkatrész. Fontos a pontos cikkszáma az alkatrésznek! Nem biztos, hogy minden lesz, de amit a Robix tart, azt megkapod. Sok olyan alkatrész hiánycikk, ami ritkán hibásodik meg, téli szezonban szoktak raktárkészletre alkatrészt gyártani.
Hol sikerült váltó alkatrészt beszerezned? Sajna nekem nem egy fogaskerékre lenne szükségem! Lehet legjobb lenne egy új váltót vennem! Tudsz valakit, akit tudnék keresni ilyen ügyben?
Sziasztok. Többször felkerült a téma, a Terra gyújtásról. Most én is elakadtam. Valaki meg tudja mondani, hogy a gyújtás kismegszakítójának mikor kell zárnia, és mikor kell nyitnia?