Keresés

Részletes keresés

rajztanbá Creative Commons License 2021.04.09 0 0 77978

Köszönöm! :) 

Előzmény: dreamfactory (77970)
Molnar_Nobby Creative Commons License 2021.04.09 0 0 77977

Kipróbáltam, van is sícuccom, de inkább a motorozás miatti térdműtéteket választottam, mégiscsak kell a változatosság.

Azóta ha síelés van, megyek én, hütte van mindenhol.   :)

 

Előzmény: stenmark (77976)
stenmark Creative Commons License 2021.04.09 0 0 77976

Igen, olyan mintha elengedett kormánnyal kéne motorozni, ugyanis a sínél a csípő és a térd vezérel. Persze van fék és kormány, csak ez speciális tanult mozgás, ösztönösen nem megy jól. Mondjuk ez kicsit a motorozásra is igaz :)

A sebesség és kanyarodás azért benne van, ebben hasonlít a motorozáshoz :)

Előzmény: Molnar_Nobby (77975)
Molnar_Nobby Creative Commons License 2021.04.09 0 1 77975

A síelés az egy fura dolog. Se fék, se kormány...

Motorozni jobb. :)

Előzmény: stenmark (77974)
stenmark Creative Commons License 2021.04.09 0 0 77974

Úgy tudom az enduro pro csak az LC-n beállítható mód, ott is csak azoknál, ahol az ülés alatt van stick, amit a csatlakozóba be kell dugni (ekkor aktiválja a dynamic pro módot is) Ez terephasználat mód, bütykös gumira optimalizálva, szóval a magyar "mellékúthálozatra" optimalizálva. Itt nincsen tempomat, és a kipörgésgátló és az ABS érzékenysége állítható, tehát közúti használatnál beállítható az érzékenyebb ABS. Én így kaptam meg a motort és több videóban láttam, hogy ezt a beállítást használják, akkor még kicsit furcsa volt. Aztán az utóbbi időben már én is így használom, ha pedig kanyargós útra érek, egyszerűen átkapcsolok. Mondjuk azt nem tudom hogyan csinálja, mintha a rugó előfeszítést is változtatná (magasabb lesz a motor), a lég olajosokon ezt csak álló helyzetben lehetett.

 

Visszagondolva az 1200 Gs légolajoson (2008 ESA) is használtam az enduro rugóállítást, ott a magas hegyi ikonnál, álló helyzetben magasabb lett a motor (mint kb 1200 GSA), és változtatható volt a csillapítás. Csak városban már nem a megszokott módon ért le a lábam :)

 

Most már tényleg jön a tavasz, holnap utolsó csúszás, zár a mátrai sípálya, lehet, hogy motort is viszek :)

Előzmény: zöld_I (77973)
zöld_I Creative Commons License 2021.04.09 0 0 77973

Lemaradt a kérdőjel. Szóval az LC-n is van? :)

Előzmény: zöld_I (77972)
zöld_I Creative Commons License 2021.04.09 0 0 77972

Ez az enduro pro a modellfrissített 1200 LC-n is van. Csak mert ott mar nincs soft, és ahogy én éreztem, a road nem adja azt a vizágy érzést, amit én is sokszor keresek.

Előzmény: stenmark (77969)
dreamfactory Creative Commons License 2021.04.09 -1 0 77971

Háááát határeset :D

 

Kiegyezünk egy döntetlenben 

Előzmény: zöld_I (77967)
dreamfactory Creative Commons License 2021.04.09 0 0 77970

rajztanbá :

 

 

A kis olajellenőrző ablakot csak roncsolással lehet eltávolítani . 

Van a videós csatornán róla anyag : https://www.youtube.com/watch?v=VVcwkB9qFcI

 

Gyakorlatilag egy szimering csere . 

Előzmény: rajztanbá (77966)
stenmark Creative Commons License 2021.04.08 0 0 77969

Az 1150 Gs motorjaimon össze vissza volt az olajfogyasztás, de inkább az olajszint ellenőrzésre nem volt korrekt módszer. Kicsit idegesített is, hogy többször kellett megnézni, és mindig vittem túrára tartalékot.

 

Az 1200 légolajos Gs-eknél már kiszámíthatóbb volt a helyzet, kevesebb fogyott, és volt, hogy teljes olajcsere végéig alig kellett tölteni bele (max-ról indult olajcserekor), itt már nyugodtabb voltam.

 

Aztán az Lc-nél beállt a japán motor szint, sehogy sem fogyott, azóta nagy a nyugalom, és az 1250 már csendes is, így már - már tökéletes. Főleg amióta enduro pro-ban van a rugózás, aszfalton mint a vízágy, kifogástalan.

Előzmény: kroni1 (77956)
T1OK3 Creative Commons License 2021.04.08 0 0 77968

Az enyém  2 nappal kevesebb mint 2 hónap alatt megjött. Szerintem  a COVID miatt csúszhatnak, vagy a fene tudja!

 

 

Ma voltam az ezres szervizen, most már jöhet a tavasz, Dynamic módban.

Reggel 5:20-kor indultam Kecskemétről, -4 fok, Dabas környékén -6 fok, Budapesten -2 fok hóeséssel, havasesővel fűszerezve. Hál' Istennek legalább nem volt kánikula ;-)

Előzmény: hamvasat (77960)
zöld_I Creative Commons License 2021.04.08 0 0 77967

Szerintem meg ez

Előzmény: dreamfactory (77962)
rajztanbá Creative Commons License 2021.04.08 0 0 77966

Ja, és még valami! Van tapasztalat oljaszint kémlelő ablak cserére? Felette mód érdekelne, szivárog és cserére érett! Köszi.

rajztanbá Creative Commons License 2021.04.08 0 0 77965

Sziasztok! R1100 RT-m van, a múltkor tapasztaltam, hogy a felső ABS lámpa először tétován, majd határozottan világítani kezdett menet közben. Az egész olyan érzetet keltett bennem, mintha valami kontakt baja lenne, anál is inkább, mert teljesen rendszertelenül hol világít, hol elalszik. Mindez egy első-hátsó fékbetét csere után! Van erre valakinek tapasztalat? Mi lehet az ok, és hogyan lehet megszüntetni? Köszönöm mindenki válaszát! 

hamvasat Creative Commons License 2021.04.08 0 0 77964

Lekented kályhaezüsttel? :-)

Előzmény: dreamfactory (77962)
hamvasat Creative Commons License 2021.04.08 0 0 77963

Reméljük :-)

Előzmény: dreamfactory (77961)
dreamfactory Creative Commons License 2021.04.08 0 1 77962

Ha létezik 1150hez SZENT GRÁL akkor szerintem ez az : 

 

 

dreamfactory Creative Commons License 2021.04.08 0 0 77961

Csigalom nyugavér , utána annyit ülhetsz rajta hogy kérges lesz a hátsód :D

 

Plusz amilyen kiváló havas tavaszunk van ....  

 

 

Előzmény: hamvasat (77960)
hamvasat Creative Commons License 2021.04.08 0 0 77960

Kicsit fortyogok...

 

A március végére ígért motor csak holnap érkezik és csak jövő hét csütörtökön vehetem át...Még egy pompás hétvégét kell kihagyjak motorozás tekintetében...

Mortoff Creative Commons License 2021.04.07 0 0 77959

Eko-val pont erről beszélgettünk tegnap.

Azt mondta, hogy az autópályázás és a város ami növeli az olajfogyasztást.

Ez összevág az én tapasztalataimmal, de értelemszerűen neki sokkal több

információ áll a rendelkezésére, mint nekem.

Előzmény: kroni1 (77956)
zöld_I Creative Commons License 2021.04.07 0 1 77958

Fent a zupperpapucs

HorváTH 69 István Creative Commons License 2021.04.07 0 0 77957

Múltkor GT-s találkozón , pont volt egy beszélgetés erről az olajfogyasztásról . Annál egyértelműen , a ment tempó volt a mérvadó . Mióta nálam van a GT , bő 40E km alatt , jól kimutatkozott hogy az itthoni motorozgatásokkor kibírta cserétől cseréig , mikor meg Svédekhez mentem , és túlnyomóan pályázás volt , akkor meg kellett utána tölteni 5E körül .

Előzmény: kroni1 (77956)
kroni1 Creative Commons License 2021.04.06 0 0 77956

Nálam 1150en tök randomszerű a fogyasztás, van h szinte semmit nem eszik akár 2e km alatt sem, máskor meg volt h ment bele 5dl vagy több is bőven.. Nem jöttem rá mi az ami befolyásol, de talán a város sztráda pálya is bwfolyásol, vagy nyilván az is h mennyire van hajtva. Én már nem esek kétségbe ha egyszer keveset mutat, mert elég változóan tud mutatni még mindig bemelegedett motor esetén nézve is. Úgy vagyok vele, csak ha mimimum kétszer-háromszor is annyi akkor töltök utána csak.

Előzmény: tux (77949)
T1OK3 Creative Commons License 2021.04.06 0 2 77955

Ez a sok kardán probléma miatt beszereltetek egy automata láncolajozót, de lehet, hogy egyből láncosra alakíttatom ;-)

Előzmény: Mortoff (77954)
Mortoff Creative Commons License 2021.04.06 0 0 77954

Megvolt a kardán ellenőrzése EKO-nál. Ezúton is köszönöm!

Maga a rúd kissé rozsdás, de a csatlakozó felületek és a keresztek

rendben vannak.

Kapott valami varázsszert, hogy így is maradjon.

A malacpersely kapott még egy kis időt. :) 

Előzmény: Lbx (77882)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2021.04.06 0 0 77953

Nekem az RT-n , kb 3-szor jelzettbe , majd megszűnt a jelzés az olajszint jelzőn mire ténylegesen kellett rátölteni ( lement a szint az ablak aljáig ) Ez ilyen...

Előzmény: tux (77952)
tux Creative Commons License 2021.04.06 0 0 77952

Itt a gyári olajszintmérő módszer a manual-ból:

-------------------------------
Motorolajszint ellenőrzése
Az olajszint az olajhőmérséklettől is függ. Minél magasabb a hőmérséklet, annál magasabb az olajszint az olajteknőben. A motor hideg állapotában vagy rövid használat után történő mérés téves olajszintet jelez, és ennek következtében nem megfelelő mennyiségű olaj betöltéséhez vezet.
A motorolajszint helyes méréséhez hosszabb út megtétele után ellenőrizze azt.
Állítsa le az üzemmeleg motort.
Állítsa a motorkerékpárt a középállványra, ügyelve arra, hogy sík és szilárd felületen álljon.
Várjon öt percet, hogy az olaj össze tudjon gyűlni a tartályban.

-------------------------------

 

Itt nincs szó oldalsztenderről, tehát nem folyatja ki az olaj egy részét az olajhűtőből, tehát anélkül tényleg minimum körül lehet most, tehát Aladdin jogosan jelzett, tehát mehet bele az 5 dl.

Jó érzés, amikor az új infótól értelmet nyernek a dolgok és nem a káosz fokozódik. :)

Előzmény: tux (77951)
tux Creative Commons License 2021.04.06 0 0 77951

Akkor ha helyesek a számításaim az enyém kb. a középmezőnyben van. Végül is mindegy, 3600 Ft. körül van egy liter jó olaj házhozszállítva, ez a legkissebb költség. :)

Előzmény: ekowob (77950)
ekowob Creative Commons License 2021.04.06 0 0 77950

Általában 0,5 és 1,5 liter között esznek 10 000 alatt. 
De vannak ettöl eltérö fogyasztások is ritkán..

Előzmény: tux (77949)
tux Creative Commons License 2021.04.06 0 0 77949

Én is úgy csinálom, ahogy Lbx írta, hosszabb menet után oldalszenderre teszem 10+ percre, elvileg ettől kifolyik az olajhűtőből az olaj egy része, majd középsztenderre teszem és megnézem a szintet, de ez sem mindig teljesen konzekvens. Amikor vettem általában a kerekablak közepéig volt, azóta mentem vagy 1600 kilométert és tegnap kijelezte az olajszintproblémát. Most középpötty és a karika alja között van félúton, azaz kb. negyed állásnál. Tehát ha a karika alja és teteje között 5 dl a különbség, akkor fogyott kb. 1.25 dl. ami kb. 0.8 dl/1000 km. Ez azt jelenti hogy olajcsere után kb. 6000-nél kell rátölteni 5 dl-t és akkor a következő olajcseréig nem megy minimum alá. Ez reális?

Előzmény: ekowob (77948)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!