Keresés

Részletes keresés

rezgaras Creative Commons License 2015.06.20 0 0 59739

Akkor a 377-esek által vontatott személyvonatokat hogyan fűtötték?

 

Előzmény: Törölt nick (59733)
M.machinátor Creative Commons License 2015.06.20 0 1 59738

Szervusz.

 

Az előző topik társ megelőzött , nos akkor a fényképen bekarikáztam.

 

 

Előzmény: Felek Ferenc (59735)
Bárdos Imre Creative Commons License 2015.06.20 0 1 59737

A csavarkapocs jobb oldalán, kicsit lejjebb van a gőzfűtési csatlásfej.

Előzmény: Felek Ferenc (59735)
zsiráftotya Creative Commons License 2015.06.20 0 1 59736

A két tömlő a fék. A fűtési alapzaton nincs rajta a tömlő. (az a lefelé néző csatlakozó a csavarkapocs alatt jobbra látszik )

Előzmény: Felek Ferenc (59735)
Felek Ferenc Creative Commons License 2015.06.20 0 0 59735

Akkor ezek szerint az egyik tömlő a fék légvezeték, a másik tömlő a gőzfűtés?

Tastam Creative Commons License 2015.06.20 0 1 59734

 Bocsánat elütöttem. Igen, a 376-ra gondoltam.  Köszönöm a választ.

Előzmény: Törölt nick (59733)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.20 0 0 59733

A 275-ös tudott fűteni. 276? 376-ra gondoltál? Az tudott. A 377 nem. 

Előzmény: Tastam (59730)
Tastam Creative Commons License 2015.06.20 0 0 59732

 Egy visszaemlékezés szerint a 275-ös fűtött.

Előzmény: Felek Ferenc (59731)
Felek Ferenc Creative Commons License 2015.06.20 0 0 59731

A 275,-ös úgy tudom, igen, ezért is lett néhányból guruló fűtőgép. 376,-os talán nem, 377,-es biztos nem.

Előzmény: Tastam (59730)
Tastam Creative Commons License 2015.06.20 0 0 59730

 A 275, 276 és 377 sorozatú mozdonyok tudták fűteni a személykocsikat?

jampusz Creative Commons License 2015.06.19 0 0 59729

A VHS-eim közt találtam ezt a filmet.Talán ismeritek.

Jó szórakozást.

 

hegesztő89 Creative Commons License 2015.06.17 0 0 59728

Balatonfüzfő 375. Szerencsére mai napig őrzött területen, igaz szabad ég alatt. Tavaly tavasszal jártam ott.

Felek Ferenc Creative Commons License 2015.06.17 0 0 59727

Én meg úgy szeretném már kézbe venni az 520,-as, vagy 411,-es, vagy 377,-es vagy egyébb könyvet! :-)

Előzmény: pg54 (59724)
alkotasu Creative Commons License 2015.06.17 0 0 59726

Akkor konditerembe kéne járnod, vagy sok spenótot kéne enned... :-)))

Előzmény: pg54 (59724)
manhattani Creative Commons License 2015.06.17 0 0 59725

Még ragadt?

Előzmény: pg54 (59724)
pg54 Creative Commons License 2015.06.17 0 0 59724

Tegnap este alig bírtam letenni a 328-as könyvet...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sagia77 Creative Commons License 2015.06.16 0 0 59723

Nem volt gond.

Előzmény: Madrone (59710)
Bbmot_634 Creative Commons License 2015.06.16 0 0 59722

Pedig mennyivel jobb lenne dízelgép nélkül...
https://www.youtube.com/watch?v=X0M3h3X8SN0

Előzmény: V43-1379 (59721)
V43-1379 Creative Commons License 2015.06.14 0 0 59721

Majd megszépül a 6-os Nohab, lesz mit mutogatni akkor.. nem hiába lesz az se az eddigi narancs helyett csíkosra fényezve .. :D a többi meg.. no comment.

Előzmény: zsiráftotya (59720)
zsiráftotya Creative Commons License 2015.06.14 0 0 59720

Valószínűleg nem akartak szégyenkezni a lyukak miatt

 

Előzmény: Tastam (59718)
lacosska Creative Commons License 2015.06.14 0 0 59719

Üdvözletem! 

Ha már 424-es tegnapi menetről 1 kép, Gödön száguld a különvonat: http://indafoto.hu/lacosska/image/22848337-c227b039/user

Tastam Creative Commons License 2015.06.13 0 0 59718

 Valószínűleg nem kell, mert nem is volt (mármint tűzoltóvonat). A Nohab a vonat végén volt, de - ahol én láttam - nem tolta a vonatot. Azt viszont nagyon sajnálatosnak tartom, bár nem e topik témája, hogy nem a vörös csillagos Nohab volt az.

Előzmény: _ANDRÁS_ (59717)
_ANDRÁS_ Creative Commons License 2015.06.13 0 1 59717

Ez valóban így van. De a szlovák előírások pontos ismerete nélkül kérdezem: a pakurás mozdony nem gyújtogat, nem szikrázik. Emögé is kellene? 

Egyébként meg ha valóban ilyen vonat fog menni a különmenet után, nem hinném, hogy az pont a mi NOHABunkkal menne, sokkal inkább valami helyi masinával.

Előzmény: Tastam (59716)
Tastam Creative Commons License 2015.06.12 0 0 59716

 Nem lehetséges, hogy a határtól külön menetben követi a gőzösvonatot? Szlovákiában a gőzmozdonnyal vontatott vonatok után tűzoltómenetnek kell közlekedni.

Előzmény: Madrone (59710)
zárfényexpressz Creative Commons License 2015.06.08 0 0 59715

Ha már ott lesz a vonaton, tuti nem csak dísznek.

Ezt vajon miért nem reklámozták előre, és most sem írják se a honlapon, se a vonatösszeállításon?

Előzmény: Madrone (59710)
V43-1123 Creative Commons License 2015.06.08 0 0 59714

Ha már ismét szóba került a Bivaly vesszőfutása Gödöllőre, tényleg nem provokálásként, csupán érdekelne: ilyen esetben ki(k) a felelős(ök)? Nyilván mindenki a másikra mutogat, mindenesetre ez elég amatőr hibának tűnik... (Csak zárójelben: vajon tudnak keríteni valami olajszerűséget szombatig?)

Előzmény: Talicskás tengernagy (59713)
Talicskás tengernagy Creative Commons License 2015.06.06 0 1 59713

Volt munkahelyemen komoly retorziókra számíthatott az, aki üzemanyaghiány miatt kért segítséget.

K.O. Lompos Creative Commons License 2015.06.06 -1 0 59712

Legutóbb a 424-esből Pécelre elfogyott a pakura :-(

Gondolom ez műszakilag nem nagy baj....

Ahogy az első teheráni vonatnál a 109-est, szerintem itt is végig fogja tolni.

Előzmény: 1 kisinas (59711)
1 kisinas Creative Commons License 2015.06.06 0 0 59711

Lehet,hogy csak biztonsági intézkedés , mivel a 424 egy hete fekve maradt .

Előzmény: Madrone (59710)
Madrone Creative Commons License 2015.06.06 -1 0 59710

Tisztelt Gőzösbarátok!

 

Tudomásomra jutott, hogy egy hét múlva a pozsonyi 424-essel meghirdetett vonatban egy Nohab is lesz hátul a szerelvény végén, mert részt vesz a rendezvényen.

 

Az lenne a kérdésem, hogy tudja-e valaki vagy  mi a feltételezésetek?

 

A dízel gép vontatva lesz a vonatban és a gőzös fog húzni vagy a Nohab működik majd és valójában vontatni fog (illetve tolni) és a 424-es csak dísznek lesz a vonat elején?

 

Ezt jó lenne tudni, mielőtt az ember jegyet vesz, mert dízellel tolt álgőzös meneteken részt venni nem sok értelme van.

 

Különösen akkor nem, amikor nyáron minden hétvégén lesz lehetőség a Balatonhoz Nohabozni.

 

Nem tudom mi a jó abban, hogy egy "gőzös vonatban" a tolómozdony erős dízelmotor hangját lehet hallani és közben éppen csak gyengén sistereg a "vonógép".

 

Ennek a pozsonyi menetnek ugyanúgy önállóan kellene történnie, mint ahogy a  242-es ment Kassára.

 

(Természetesen a Nohabot hidegen leállítva el lehet vontatni a pozsonyi mozdony találkozóra.) 

 

A válaszokat előre is köszönöm. 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!