Keresés

Részletes keresés

nagypapi Creative Commons License 2018.04.23 -13 1 65934

Lehet, hogy tévedek, de mintha egy szakaszon átfestették volna a zöldet pirosra, vagy éppen fordítva, épp a Sújhely Mikóháza közötti szakaszon. Rémlik, hogy a topikan is feltűnt erről infó (kép). 

 

Engem inkább az zavar - figyelem, ez megint megosztó hozzászólás lesz! -, hogy a jelzés még véletlenül sem megy át a határon, még ott sem, ahol 10 kilométereken keresztül semmi települést nem érint, pedig szerintem a határ mentén élő magyarság, ott élő népek összekötését, együvé tartozásának erősítését is szolgálhatná ez az út. Igaz, akkor még bonyolultabb lett volna a jelzés...

Előzmény: garass (65933)
garass Creative Commons License 2018.04.23 -1 13 65933

Ha már nem olvasod, csak írogatsz, megismétlem a 65924 hozzászólás ide vonatkozó részét: 

"A nélkül, hogy további részleteket írnék le, csak helyretenném a téves érveket. A nógrádiak sem újították fel soha ezt az utat. Salgótarján környékén egyszerűen beépítették az útrendszerükbe, mert az ottani aktív határjárásba ez bele illett néhány kilométeres szakaszon. De a megye többi részén csak részlegesen, egyszeri alkalommal történt festés, megyén kívüliek útján.

Ugyanez borsodra is igaz, a megyén belüli korábbi utak visszakerültek a túraút hálózatba, de a határsávi szakaszok felügyelet nélküliek maradtak és csak rövid szakaszokon történt külső erőből festés."

Előzmény: Törölt nick (65932)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.23 -13 1 65932

"a lényeg -ahogy én látom- hogy ennek az útnak pusztulnia kell, mert nem a mi kutyánk kölyke (találta ki) és majd jól megmutatjuk hogy nélkülünk nincs élet"

Ennyi.

Ezt én csak megpróbáltam körülírni, de van még mit tanulnom tőled, úgy látszik. :-)

 

Még valami:

Nógrádban szépen felújították, Borsodban már a térképről is törölték. (Mikóháza-S.újhely. Osm törölt, tuhu csak áthúzta, legalább.) 

Ennyit a két különböző hozzáállásról. 

Kommentár felesleges. 

 

Előzmény: jzp2107 (65931)
jzp2107 Creative Commons License 2018.04.23 0 15 65931

jó a meglátásod de kicsit átfogalmazom:

 

a határkövekkel ellátott (tehát ahogy mondod, jelzett) és tisztított nyiladékban vezetett utaknál mire fel a nagy sírás az útfenntartásról?

 

szerintem akkor se érne kár senkit, ha nem zöld sáv lenne hanem zöld stilizált H betű (a cserháti zöldutak mintájára, mondjuk)

 

ezek mind csak utólagos kifogások, szerintem, amibe bele lehetett kötni

a lényeg -ahogy én látom- hogy ennek az útnak pusztulnia kell, mert nem a mi kutyánk kölyke (találta ki) és majd jól megmutatjuk hogy nélkülünk nincs élet

 

érdekes módon Nógrádban, ahol a legtöbb tényleges jelzési munkával megáldott rész van (ahol nem a határon halad az út) ott jók a jelzések. Ózd után meg nagyjából megszűnnek, mondjuk így is simán követhető

 

10 Ft / túrázókilométer?

Az sok vagy kevés? Hány milliméter felcsúti kisvasút jön ki belőle?

 

A Mátrabérc meg törökök nyomában úttal meg fölösleges párhuzamot vonni, mert ott semmi új nem lett megmutatva, itt viszont nagyon is!

Tényleg sajnálom akinek ez kimarad, még terveztem írni egy "miért szerettem meg az északi zöldet pedig utálnom kéne" posztot, aztán elengedem a témát :-)

 

 

Előzmény: nagypapi (65927)
olahtamas Creative Commons License 2018.04.23 0 1 65930

Ahol perc emberek öltönyben meg nyakkendőben nyitnak meg valamit, azt én még nem tekintem fenntartások nélkül működő dolognak...

Ettől még lehet, hogy később majd működni fog, az idő eldönti.

Előzmény: Törölt nick (65928)
garass Creative Commons License 2018.04.23 -2 15 65929

Ha figyelmesen olvasod, azt írtuk, a kezdeményezés jó, de a megvalósítás és a további lépések voltak rosszak, hiányosak, valamint nem volt nyerő turistáéknál.

A tanösvény téma sem új itt, de elmondom, azok létrejöttéhez a természetjárásnak semmi köze. Számos más kiíró és pályázó, számos jó és kétszámos rossz, vagy elhanyagolt, használhatatlan tanösvény van szerte az országban. Tehát a két dolgot nem lehet párhuzamba hozni. Egyébként nem véletlen, hogy a kormánytámogatás a tanösvények felújítására nem terjed ki.

A tematikus utaknak én vagyok az egyik legnagyobb ellenzője. Meg részben szenvedő alanya is. Senki nem kérdezte meg a turistákat, megyéket erről, csak jött a megvalósítási kényszer. Itt is a már meglévő útjaink lettek lenyúlva. Ennek sincs sem információs rendszere, sem nem mozgalom. Senki sem tudja járják e. Egy fő biztosan egyszer végig járta, mert le kellett ellenőrizni a kivitelezést. Ez talán az egyetlen jó része, legalább is, ez már a mai modern szabályzat szerint készült el. Ezen tanultuk meg az új festési előírásokat.

Ami a fénykép kollekciódat illeti, az első három már a mai szabályzat szerint felújított jelzéseket mutatja. Az, hogy egy csomópontban épp hány jelzés találkozik, egyrészt az úthálózatból adódik. Galyatetőn, Bánkúton és sorolhatnám, értelemszerűen sok út megy át a csomóponton. A jelzésrendszer része a tőlem sokat hangoztatott rendszerszemlélet is, ami a fonódó utak számának és hosszának csökkenésére is irányul. Ez viszont mindenhol a helyi erőkön is múlik. A  szabályzat jó, de az alkalmazását meg kell követelni. Ahogy Te is teszed épp itt. 

A többi jelzés rémkép még a nem felújított utakra jó példa. Ezért van az országos egységes szabályzat, hogy ezek tűnjenek le. Ezen dolgoznak sokan, de látszik, még nem elegen.

A szürkéről már írtunk korábban is. Ha van jobb ötleted, mint a leszürkézés, kérlek ne tartsd titokban. Szívesen tanulunk, ha van mit. Az utolsó mondataidhoz annyit, a tények nem nyakatekertek, ha azokat elfogadjuk. Inkább könyörtelenek. Ezt mutatja a kérdéses út, vagy a Cserehát pirosa, de szerintem ez lesz a sorsa a tematikus utaknak is, csak ott még nem telt el annyi idő.  

 

Előzmény: Törölt nick (65925)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.23 -14 1 65928

Ajánlom figyelmébe mindenkinek, hogy ahol akarták, ott működött a dolog, sőt teljesítménytúra is volt szervezve rá, nem egyszer.

 

Vasfüggöny Nemzetközi Túraútvonal-avató Velemben - alon.hu

 

Mi értelme...

 

Előzmény: nagypapi (65927)
nagypapi Creative Commons License 2018.04.23 -14 0 65927

Ha már az Északi Zöldről beszélünk...

Én inkább azt nem értem, hogy egy néhány méterenként határkövekkel jelzett, - elvben továbbra is - tisztított nyiladékon halad a jelzés, akkor azt minek kell még külön felfesteni? A határsáv elég jól követhető, szerintem.

Igaz, nem mindenhol közvetlenül a határ-nyiladékon halad az út, de akkor talán elég lett volna ott jelölni (akár egyedi jelzéssel, nem megbonyolítva a már meglévő Z- jelzéseket*), ahol letér vagy visszatér.

 

* Én sem vagyok híve a mindenféle speciális jelölésnek, de azért egy új sáv-jelzés kialakításánál tényleg célszerű lenne (lett volna) figyelembe venni a meglévő szabványokat, nem megnehezíteni mások munkáját. 

 

 

Előzmény: Törölt nick (65925)
olahtamas Creative Commons License 2018.04.23 0 0 65926

Senki nem mondta, hogy a sok értelmetlen tanösvény jó, és a kihasználtsága miatt indokolt!

Ezek véleményem szerint mind olyan pályázatos, találjunkkivalamitamirepénztlehetkérni típusú halva született ötletek!

Ettől még lehet, hogy be fognak jönni, de mozgalmi füzet hiányában ezek nehezen lesznek mérhetőek!

Honnan mondod meg, hogy hányan indultak neki a törökök nyomában útvonalnak és hányan járták is végig?

 

A kéktúránál legalább az eladott/leadott füzetekkel lehet statisztikákat csinálni.

Az új kilátóknál  pl. Prédikálószék lehet látogatottságot mérni, ami felülmúlja a várakozásokat.

 

Szóval haladunk valamerre, és ha nem is ideális az állapot, de jó volna letisztítani a rendszert azokra az utakra, amiket nem csak a jelzésfestők járnak.

Nem tudok pontos számokat kitalálni, de mondjuk legyen 100-200 ember évente, aki jár egy felfestett jelzést, akkor talán van értelme.

Ha pl. 5 évente 10000 Ft-ot költünk az adófizetők pénzéből egy útra, akkor ha 1000 ember megy végig 5 év alatt, akkor csak 10 Ft jut egy túrázó kilométerére.

Jó ez így elég elnagyolt számolás, de valamit csak fel kellene mutatni, hogy mit miért és miből...

 

Előzmény: Törölt nick (65925)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.23 -14 1 65925

Ez mind nagyon szép és biztosan igaz is.

 

Csak éppen arra nem válaszolt egyikőtök sem amit kérdeztem, vagy inkább állítottam.

Ha egy tök jó kezdeményezésnél ilyen szépen el tudjátok mondani hogy az miért nem jó (azon kívül hogy nem ti találtátok ki) akkor megkérdezném hogy mi indokolja azt a rengeteg tanösvényt, az értelmetlen jelzésű, a jelzésrendszeretekbe egyáltalán nem illeszkedő turistautat, és vajon mennyire kihasználtak ezek az utak, ha már az Északi Zöld esetén ilyenek kerültek szóba?

 

Kíváncsi lennék hányan járták be a török utat, a bükk koronáját, vagy éppen bármelyik kacifántos jelzésű tanösvényt, amelyet jó pénzért felfestettek? 

 

És ha ilyen logikus és pláne szabályos, sőt mi több érthető a jelzésrendszer akkor mi indokolja az efféle attrakciókat?

És miért kell állandóan útba igazítani a turistákat?

 

 

 szürke 50 árnyalata 

 vanitatum vanitas

 

Hangsúlyoznám hogy igazából nem érdekel, tőlem mindenki úgy ecsetelget ahogyan akar, csak az ilyen nyakatekert érvelést nem szeretem amely tulajdonképpen az elmúlt években "szakszerűen" lefestett útvonalak jó nagy részére ráhúzható, nem csak az Északi Zöldre, melynek elhalálozása egyáltalán nem volt szükségszerű.

 

 

Előzmény: garass (65924)
garass Creative Commons License 2018.04.23 -3 15 65924

A több mint tizenkét évvel ezelőtti dologról néhány tény adatot korábban is tettem fel ide, megismétlek párat. A minisztérium a határon átnyúló turizmus létesítése címén kapott EU-s támogatást a határidő lejárta előtt hat héttel hozta nyilvánosságra, amikor is egy félig kidolgozott tervet akartak lenyomni a természetjárás torkán. Ötletes elgondolás volt a felhagyott határsáv turisztikai hasznosítása, de időzavar, engedély nélküli útvonalak, egyszeri megvalósítási összeg, és kivitelezői hiány voltak a fő sarokpontok. Ilyen feltételekkel az érintett megyék egyike sem vállalta a kivitelezést és az útvonalat sem vették fel a túraút rendszerükbe. Ezért a minisztérium egy magánvállalkozóval kötött szerződést, hogy a pénz ne vesszen el. Menetközben került sor a nyomvonal bejárására és engedélyeztetésére, a szlovák féllel való egyeztetésre. Több helyen az eredeti elképzelések a hatóságok részéről nem lettek jóvá hagyva, ezért a határsáv helyett a meglévő belső turista útrendszerre lett telepítve az útvonal. Ezzel több körzetben az útrendszer és a jelzésrendszer egységét és az útjelző szabványt, az akkori szabályzatokat felrúgva került kialakításra az útvonal. Ennek érdemi rendezésére hosszú évek után, csak a mostani útfelújítások során nyílt lehetőség. A kivitelezés minősége valóban nem volt kifogásolható, de a korabeli emlékiratok egyértelműsítik, végül is ráfizetéses lett maga az egész vállalkozás.

Az előretervezés hiányát bizonyítja az is, hogy az eredeti túramozgalom soha nem lett kiírva. Az útvonal rendszeres fenntartásáról utólag senki nem gondoskodott. Turisztikai szempontból az egyedi lehetőség és újdonság okán kezdeti érdeklődés szintjéig jutott, de nem lett rendszeresen járt túraút és főleg nem túramozgalom. A kiadott füzet bevezetőjében említett célok, határátlépési pontok legtöbbje a mai napig nem valósult meg. Ezek hatására az idő eldöntötte, hogy ez a túraút nem tartható fenn.

Ezt az utat és az azóta történt turisztikai fejlesztéseket összehasonlítani az eltérő körülmények miatt nem szabad. Különösen nem a Kék körrel, még akkor sem, ha annak fejlesztésénél történtek hibák. Ez az út és az ötlet alapjaiban átgondolatlan volt és mondjuk ki, nem nyerte el a turista nagyközönség tetszését. A néhány fős időnkénti fellángolás nem mérvadó egy ilyen nehezen fenntartható út esetében. Ehhez nem elég a szép szavak, a hangzatos érvelés. A tény, nem volt rá megfelelő kereslet és nem volt rá anyagi, emberi erőforrás.

A nélkül, hogy további részleteket írnék le, csak helyretenném a téves érveket. A nógrádiak sem újították fel soha ezt az utat. Salgótarján környékén egyszerűen beépítették az útrendszerükbe, mert az ottani aktív határjárásba ez bele illett néhány kilométeres szakaszon. De a megye többi részén csak részlegesen, egyszeri alkalommal történt festés, megyén kívüliek útján.

Ugyanez borsodra is igaz, a megyén belüli korábbi utak visszakerültek a túraút hálózatba, de a határsávi szakaszok felügyelet nélküliek maradtak és csak rövid szakaszokon történt külső erőből festés.

A tényeket el kell fogadni, persze lehet érvelni, de ez leginkább arra alkalmas, hogy itt a fórumon jót vitatkozzunk egy letűnt útvonal felett.       

Előzmény: olahtamas (65921)
rönofan02 Creative Commons License 2018.04.23 0 1 65923

Amikor kezdtem, és először futottam bele ezekbe a számomra (mondjuk így finoman) nem teljesen értelmezhető jelzésekbe, arra fogtam a bizonytalanságomat, hogy hát mégis csak kezdő vagyok.

Most, közel 800 kilométer után még mindig kezdőnek érzem magam, de azért már tanultam annyit, hogy talán meg tudom különböztetni a helyes és a fals jelzéseket. Legalábbis azt hiszem! :o)

De azért ezek a táblák elég gázak, nem?

Barátsággal

Tóni (a Kezdő)

Előzmény: jzp2107 (65922)
jzp2107 Creative Commons License 2018.04.23 0 7 65922

miért, a Zsunyi-patak völgyébe megy? Ott K+ van ha jól tévedek

De legalább az irányok nagyjából jók voltak..

 

Én olyat találtam a Balaton-felvidéken ahol első ránézésre az irányok sem stimmeltek.

Itt jártam egyébként először olyan helyen, hogy nem volt igazából olyan szintű helyismeretem hogy minden kitáblázott pontot tudtam volna minden kitáblázott jelzéshez kötni (ilyenformán tehát közelíthettem az átlag túrázóhoz akiknek ez a tábla tkp készült) baromi zavaró volt hogy olyan helyeket jelölt az úton előttem állónak amiket már elhagytunk.

 

A fotók itt készültek

 

 

A K+ mindig Balatonhenye irányába mutat (tehát az első képen balra van dél, a másik kettőn jobbra van dél)

 

A tábla tehát ezt mondja: Köveskál

menjél dél felé (ahol egyébként csak kék sáv jelzés van) 150 méter múlva térj jobbra a K+ -ra, aztán a jelzésen maradva eléred Köveskált.

 

Velétei-palotarom: menjél dél felé (ahol egyébként csak kék sáv jelzés van) 150 méter múlva térj jobbra a K+ -ra, újabb párszáz méter után térj K3-ra, aztán eléred az OKT-t (amin most állsz és a másik irányban haladva is pont ide érnél) azon haladva eléred a palotaromot

 

Vagy másik verzió: menjél dél felé (ahol egyébként csak kék sáv jelzés van) 150 méter múlva térj jobbra a K+ -ra, haladj ezen míg el nem éred a zöld Mária jelzést, azon jobbra térve és továbbhaladva eléred a palotaromot.

 

Elég nyakatekert útvonalak, tekintve hogy az OKT-n a másik irányba mindez elérhető, de még ezzel is ki tudnék békülni ha folyamatosan ki lenne táblázva minden, mert akkor a turista odatalál. Mondanom se kell, hogy 150 méter múlva ahol a K+ kezdődik, nincs SEMMI

 

Ha az MTSZ-nek így jó.. magukat égetik

Ott a weboldaluk minden tábla alján

Biztos meg tudnák magyarázni, hogy az EU miatt 5 évig nem szabad hozzányúlni, ez most vagy így van vagy nem (nem hiszem el hogy hibajavítás miatt ne lehetne rajta módosítani) de már maga az hogy ez így kikerülhetett, az elég nagy blama

 

Most jutottam el oda, hogy ezentúl már le sem fényképezem őket a mapillaryra mert semmi értelme ezeknek a tábláknak :-(

 

Előzmény: rönofan02 (65920)
olahtamas Creative Commons License 2018.04.23 -2 14 65921

Mi ebben az "álszent" ?

Kérdezd meg az érintett megyékben mennyi fejfájást okozott az útvonalrendszer átalakítása, hogy valamennyire megfeleljen a szabványnak?

Végül is meg lett oldva, az idő majd eldönti, hogy érdemes volt e.

 

Abban igazad van, hogy az ÉZ  -re legalább nem ment el hatalmas pénz, a táblák egyszerűek és jók voltak, koncepció is volt a dologban.

De én nem ezt a részét tettem szóvá.

Előzmény: Törölt nick (65919)
rönofan02 Creative Commons License 2018.04.23 -8 0 65920

Sziasztok,

Tudom, volt már, meg lerágott csont, de azért....

Szombaton a Hollókő-Nagybárkány szakaszt tettem meg, és ezt a táblát találtam:

 

 

Öööö... Hát izé.... 

Navigációból sosem voltam túl jó, de akárhogy forgattam a térképemet, Kozárdra és Pásztóra nem megy a Kék. Szerintem! De lehet, hogy valamit elnéztem és nagyon eltévedtem... :o)

Nem lehet ezekkel a táblákkal valamit csinálni? Ennél még az is jobb lenne, ha csak a négy égtájat jeleznék. Habár elnézve az eddigieket, talán azt is elrontanák!

A szakasz egyébként csodaszép volt, kicsit sajnálom, hogy a Cserhát végére értem. Sok szép helyen vitt a Kék, de eddig ez a tájegység fogott meg a legjobban.

Barátsággal

Tóni

 

Törölt nick Creative Commons License 2018.04.22 -13 2 65919

És így nem is tudtak ( vagy csak nem vették figyelembe ) a turistautaknál megszokott szabályrendszerről...

Ez azért így nagyon álszent.

Gondoljunk már bele a mai helyzetbe, mikor jelzés hátán jelzés, egy szerencsétlen fán 6-7 ákombákom, felesleges utak tömkelege (alma, körte, korona, törökút, Pécsi körtúra, tanösvények kavalkádja, Mária-utak, zarándokutak egymásba érnek stb, még felsorolni is nehéz!) 

Ezerszer megtévesztőbb a mai helyzet, szinte követhetetlen már egy egyszerűbb turista számára egy-egy adott jelzés, annyira bekavarnak a többiek. Speciel én nem tudok úgy túrázni menni hogy egy-két, vagy több túrázót ne kéne útbaigazítani! Egy hete a Bélkőn is volt ilyen!

A páratlan sikerű, tüzifának való táblázásokról most már ne is beszéljünk.

 

Most akkor ehhez képest egy a határsávban futó zöld sáv jelzés komolyan akkora gondot okozott? 

Ne vicceljünk már.

 

A Nógrádiakban volt annyi hogy ahol jártak ott felújítgatták azért a zöldet. 

Ezerszer több értelme van mint az azóta csilliárdokból megvalósult turista projektek legtöbbjének.

 

 

 

Előzmény: olahtamas (65916)
Norby99 Creative Commons License 2018.04.20 -6 2 65918

:) ok, akkor lefestem! Nem kérdeztem, de nincs sok időnk az indulásig, igy marad ez a füzet. Köszönöm!

 

Előzmény: Kéktúra ellenőrök (65917)
Kéktúra ellenőrök Creative Commons License 2018.04.20 -13 1 65917

Nem szoktunk kéktúrázókat enni a hétfői szeánszainkon! Szerintem nyugodtan javítsd ki a nevet az ismerősödére, menjen végig a füzettel az Alföldi Kéktúrán, aztán beadásnál csatoljon egy levelet, amiben leírja röviden a történteket, miért kellett lefesteni egy korábban már odaírt nevet.

 

Egyébként őt kérdezted már, hogy így is megfelel-e neki a füzet?

Előzmény: Norby99 (65915)
olahtamas Creative Commons License 2018.04.20 -3 12 65916

Az a baj, ha egy zöld sáv keresztez egy másik zöld sávot, vagy nagyon közel halad el mellette!

 

A politika meg úgy szivárgott be, hogy ezt a turistautat a minisztérium hozta létre, nem a természetjárók.

És így nem is tudtak ( vagy csak nem vették figyelembe ) a turistautaknál megszokott szabályrendszerről...

Előzmény: timetable (65912)
Norby99 Creative Commons License 2018.04.20 -13 0 65915

Üdv!

 

Megvetettem egy ismerősömnek az AK füzetet, és a túlbuzgó elnököm kitöltötte a nevemre a tulajdonost, illetve lepecsételte a TSE nevében. Arra gondoltam, hogy hibajavitoval lehúzom a nevem róla! Ez járható út, vagy belekötnek a bizotságiak a majdani elbirálásnál? 

Tevemadár Creative Commons License 2018.04.20 0 0 65914

Az 1millió az igen szép szám :-) Szép munka! :-) Tényleg gratulálok! :-)

(Viszont, van még hova fejlődni: majd ha utóléri a kéktúrán megtett lépés-számodat a látogatóid száma! :-) Az lesz a kerek forduló :-) )

Előzmény: hörpölin (65911)
rönofan02 Creative Commons License 2018.04.20 -1 0 65913

Egymillió gratula hozzá!!!!

:o)

Bár én nem csodálkozom, mert az egyik legjobb, ha nem A legjobb kéktúra oldal! Bár a tojáshéj még a fenekemen van, de az eddigi 768 kilométerem nagyrészét a Te leírásaid alapján logisztikáztam be, ismeretlenül is ezer köszönet érte!!! Lassan elérkezem a Mátrába, itt egy kicsit el fogok térni a sorozatodtól, talán azért, mert még sosem éjszakáztam a terepen, 57 évesen MÉG előnyben részesítem a vetett ágyat. Habár egyre inkább fordulok a sátor felé, annyi jót írtatok róla, hogy muszáj leszek azt az élményt is kipróbálni...

Barátsággal

Tóni

Előzmény: hörpölin (65910)
timetable Creative Commons License 2018.04.20 -11 4 65912

Maga az ötlet nem volt rossz, csak a zöld sáv kavart be néhol a meglevő jelzésrendszerbe.


Az miért gond, ha helyenként a zöld sáv hosszabban együtt fut más jelzéssel? Tájegységi szinten pedig igazán komoly "összeakadást" nem látni.

 

Ezzel kezdődött a politika beszivárgása a természetjárásba...

Hogyan? (Jöhet privátban is, ha két mondattal, tárgyilagosan nem ismertethető itt.)

Előzmény: olahtamas (65909)
hörpölin Creative Commons License 2018.04.20 -13 2 65911

Az utóbbi napokban beesett két bejegyzés is a honlap vendégkönyvébe, ezeket szállásadók írták be oda, megosztanám ezeket veletek! Ugyanezt feltett a Kéktúra - Szálláshelyek, árak topikba is!

 

Kedves Szerkesztő Úr! 
Kerkakutason, a Kék túra útvonal közvetlen közelében van, kb. 30-35 méternyire a MISU-HÁZA szálláshelyünk, ami május 1-től, szept 30.-ig üzemel, szolid árakon. 
Az elmúlt években többször voltak kék túrás vendégeink, és az idén is nagyon szívesen látnánk kék túrásokat. Azonban gondot jelentett a pecsételés. Szeretnék érdeklődni, hogy miképpen kaphatnánk felhatalmazást a bélyegzésre, bárkinek? S ugyancsak szeretnék érdeklődni, hogy mi módon és hová tehetnénk fel a kék túrások számára a szállás ajánlatunkat? 
Szíves válaszát előre is köszönöm. 
Üdvözlettel: Szabó Mihály, MISU-HÁZA, Kerkakutas, Kossuth u. 52 sz. 
Tel: 06 harminc 597 4347 

 

Tisztelt Túrázók! 
Már foglalható ,a DDK útvonalon Egyházasrádóc Kossuth Lajos u.124.szám alatti(PUB SÖRÖZŐ ÉS FALATOZÓ) pecsételési helyen szállás is !Szobáink 3 illetve 6 fő max kapacitásúak!új gyönyörű szaniterekkel , új kétszemélyes ágyakkal, kávé és tea konyhával felszerelve, a szobákban hűtő,törölköző , ágynemű rendelkezésre áll!Továbbá WIFI,biliárd asztal ,projektoros kivetítés ,a vendéglőben étkezési lehetőség !A szobaárak egy fő esetén 5000.ft reggelivel , 2 fő esetén 4000.ft/fő reggelivel, további csoportos foglalás esetén 3000.ft/főreggelivel!További információ illetve foglalás a 06-harminc/3328817-es telefon számon , illetve Dolce Gusto profil alatt a facebookon , ahol képek is találhatók , mind a vendéglátó egységről , mind pedig a szobákról ! 

Érdeklődésüket előre is köszönöm ! 

hörpölin Creative Commons License 2018.04.20 -13 4 65910

Kicsi, de számomra jelentős mérföldkőhöz érkezett az általam szerkesztett kéktúra honlap. Tegnap este ugyanis a honlapstatisztika számlálója szerint megtörtént a 1.000.000. látogatás! Egy kis adalék, hogy a honlapon eddig összesen 3.480.609 oldalmegtekintés volt, tehát egy látogató átlagosan 3,5 oldalt szokott megnézni.

olahtamas Creative Commons License 2018.04.19 -3 12 65909

Maga az ötlet nem volt rossz, csak a zöld sáv kavart be néhol a meglevő jelzésrendszerbe.

Ezzel kezdődött a politika beszivárgása a természetjárásba...

Csak hát nem volt átgondolva, hogy ki tartsa fenn a mozgalmat, ki ossza a díjazást, stb...

Amikor végeztem a mozgalommal, akkoriban találkoztam egy rendezvényen a sportminisztérium emberével, és megemlítettem neki a dolgot, de ő sem tudott mondani érdemlegeset.

 

Előzmény: Törölt nick (65903)
jzp2107 Creative Commons License 2018.04.19 0 13 65908

De akkor már ne maradjon le a Király-rét se meg a Kőhodály se, mert még megsértődnek :-)

 

 

Ha két Bükk szirtes mozgalmi érintőpont között ügyesen tervez az ember, ilyesmire is rábukkanhat. Unatkozás kizárva :-)

Előzmény: timetable (65907)
timetable Creative Commons License 2018.04.19 0 0 65907

Dede, csak mivel a tanösvény a Mész-hegyről kapta a nevét, így egy kalap alá vettem az ottani kőalakzatokkal. Akkor most már csak egy őszi képet dobjon még be valaki...:)

Előzmény: jzp2107 (65906)
jzp2107 Creative Commons License 2018.04.19 0 14 65906

ez nem a Nyerges-tető?

ez se rossz hely, se kilátásilag se hangulatilag (jópofa az ottani bújó)

 

 

 

 

a Mész-hegyi nem értem hogy lehet nem nagy szám, szerintem k. jó hely

 

 

 

ugyanez tavasszal:

 

Előzmény: timetable (65905)
timetable Creative Commons License 2018.04.19 0 13 65905

Voltak nem túl vonzó helyek is a mozgalomban, pl a Mész-hegyi kaptárkövek, vagy csak rosszkor voltam ott nem tudom

Szerintem csak igen. De évek óta ezt beszéljük itt a fórumon, hogy a pillanat szerepe néha mennyire meghatározó...:)

Decemberi szürkeségben, pár centis friss hóval ilyen volt:

Előzmény: Törölt nick (65904)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!