Keresés

Részletes keresés

mindenható666 Creative Commons License 2015.09.16 0 0 30292

Elméletileg konténert ígértek + ToiToi wc-t :-)

Amúgy az eddigi 104db Volvo buszból 10db rendelkezik klímával, és 0db elhúzható ablakkal.

Több motorcserés, és a legtöbbnek rohad a karosszériája, tehát ezért olyan lassan készülnek el.

hory004 Creative Commons License 2015.09.16 0 0 30291

pihenő? Minek, majd 2-3 óránként beforog vmelyik decentrumba... :/

Előzmény: wsz001 (30290)
wsz001 Creative Commons License 2015.09.16 0 0 30290

ŐŐŐ én egy dolgot nem értek...ha a Malomvölgyi és a Fagyöngy is önálló végállomás lesz, akkor oda valami konténerek lesznek kihelyezve, vagy azért tervezve lesz valami arculatilag nem putris pihenő esetleg?

 

htibor Creative Commons License 2015.09.16 0 0 30289

1., Az első pénzneme HUF a másiké EUR.

A kettő pénznem között ugye van kb. 300 szoros váltószám.

 

2., Ha így nézzük, a 3 000 000 HUF-nál valószínűleg lemaradt 3 db "0", mert 3 milliárd forint és 11 millió euró az már jobban közelít egymáshoz.

Pont.

Előzmény: mindenható666 (30288)
mindenható666 Creative Commons License 2015.09.16 0 0 30288

A szerződés értékére vonatkozó információk

 

A szerződés eredetileg becsült összértéke: 
Érték: 3 000 000 HUF
Áfa nélkül
A szerződés végleges összértéke: 
Érték: 10 993 010 EUR
Áfa nélkül

 

???????????????    Ilyen rövid idő alatt a 3x-ra nőtt az ár?

Vagy mit jelent ez?

Előzmény: Törölt nick (30287)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.16 0 0 30287

Kijött a nagy Volvo-beszerzés tendereredménye:

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:325960-2015:TEXT:HU:HTML&src=0

JLW-470 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 30286

Azt még sem mondhatják az embereknek,hogy figyi,ide meg oda nem jut csuklós(1-re már írják,hogy szóló lesz) és így jobban hangzik(így maradni fog Kertváros-Belváros és Belváros-Klinikák között is valamennyi).Azért a Honvéd u-i csuklós buszközlekedésre én befizetek(főleg az Ifjúság útjára való felkanyarodásokra). :)

Előzmény: Svatopluk (30283)
JLW-470 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 30285

Könnyen meglehet,mivel a cég nem dúskál az anyagiakban.Jelenleg pedig 1 busszal sincs több a tulajdonában,mint 1évvel ezelőtt.

Előzmény: bendeguz90 (30281)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 30284

Lehet. De szerintem a pazarlás magasiskolája, ami a tervezett vonalhálózatban van.

Előzmény: Svatopluk (30283)
Svatopluk Creative Commons License 2015.09.15 0 0 30283

Mondjuk mert a klinikák, intézetek visszaköltöztek a 400 ágyasba és még központosítottabb lett az a rész, mint korábban? Mondjuk ez csak egy tipp, lehet cáfolni.

Előzmény: bendeguz90 (30280)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 30282

dűlni, dőlni

Előzmény: bendeguz90 (30281)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 30281

".Szóval nem az utasokhoz,hanem a kocsiparkhoz próbáltak valamit kitalálni."

 

Jaj :(  

 

Hamar befog ez a cég is dűlni, ha ilyen ütembe halad az ilyesfajta menetrend tervezgetés. 

Előzmény: JLW-470 (30276)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 30280

 "A ma már Janus Pannonius Klinikai Tömb nevet viselő 400 ágyas klinika átadásával megnőtt a forgalom ezen a területen, ezért szükség volt arra, hogy a város legnagyobb lakónegyede és az Egyetemváros, a szigeti városrész között nagyobb hálózatfejlesztés legyen –"

 

Ez mire  alapozza PaP olvtárs? 

bendeguz90 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 30279
JLW-470 Creative Commons License 2015.09.15 0 1 30278

"A 103,106,109 buszok mehetnének felfelé az Alsómalom utcán, szerintem senkinek nem hiányzik hogy a Vásárcsarnokot érintse, az Autóbusz-állomás megállótól is minden elérhető."

 

És reggel az emberek szaladgálnának,hogy az Autóbuszállomástól vagy a csarnoktól megy hamarabb vagy kevésbé zsúfolt járat a Klinikákhoz(30-asra azt írják,hogy csak 20percenként fog járni)?

Előzmény: W007W (30270)
JLW-470 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 30277

Kertvárosból csak akkor mentek a városon keresztül az emberek a Klinikákhoz,amikor nem volt 55(22-23-24-el sem megy Kertiből senki Uránba).Autóbusállomás és Kertváros között tök üres a 130.Erre most meg ennyi járatot onnan odaküldeni(Kertvárosból mindenki odajár dolgozni,tanulni? :O)?A Főpálya/vasút nem fog hiányozni,hogy ezt a forgalmas pontot ennyire kikötik a körforgásból?

Előzmény: bendeguz90 (30271)
JLW-470 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 30276

Most azért kell változtatni,mert a Volvok összetétele nem megfelelő a korábbi menetrendre(nem véletlenül elleneztem végig,hogy ezeket állítsák üzembe,míg a többség ujjongva tapsikolt).Szóval nem az utasokhoz,hanem a kocsiparkhoz próbáltak valamit kitalálni.

Ez egy agyrém,hogy mindent indítsunk Kertvárosból.Az a világ közepe,vagy mi?Meg mindenhol bodévégállomás lesz?Ifjúság útján hogy a túróba fog ennyi busz elférni? stb stb. Arról nem is beszélve,hogy az egyszerű emberek hogy fogják ezt a rengeteg variánst megtanulni és fejben tartani?

Előzmény: trizs77 (30265)
W007W Creative Commons License 2015.09.15 0 0 30275

Azt írják hogy a reggeli dugókat elkerülik majd a 106-109 járatok, de kérdezem én hol is áll a 30 járat dugóban? A Kodály Zoltán úton a Barbakán körforgalomnál és Klimó György utcán a Kórház téri lámpánál. És merre fognak járni ezek a buszok? Hát pont arra. A dugó nem a Klinikák felé alakul ki hanem a belvárosba tartó irányba mivel mindenki oda igyekszik. Persze a Kodály Zoltán - Petőfi utcai körforgalomnál is van probléma a Klinikák felé de csak azóta mióta körforgalom van :)  A másik kritikus hely az Ifjúság utcáról a Honvéd utca irányába kanyarodó forgalom ami miatt beáll az Ifjúság útja, ez most még fűszerezve azzal hogy a Honvéd utcáról szeretne felkanyarodni egy busz... hát kíváncsi leszek hogyan... 

W007W Creative Commons License 2015.09.15 0 0 30274

http://rs1.sze.hu/~farkasi/Varosi_tomegkozlekedes.pdf

 

28. oldaltól ajánlom. De egyesek szerint ez hülyeség pedig ebből a könyvből tanították őt is...

hory004 Creative Commons License 2015.09.15 0 1 30273

Vásárcsarnok - Árkád közt reális alternatíva a séta a légkondicionált/fűtött bevásárló kp.ban.

Amikor még eszükbe se jutott az illetékeseknek, hogy a Kossuth téren legyen le irányú megálló, gyalog  3 perc volt, ezt a busz se teszi meg gyorsabban, mivel két lámpát fog.

Előzmény: W007W (30270)
hory004 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 30272

30Y: Tegnap a 13:25-ös kb 25 utassal közlekedett, nagy részük diák, tehát fizető utas. A Zsolnay-negyednél is szokott lenni 2-5 felszálló/leszálló, ennél többet ebből nem lehet kihozni, ha nem elég, akkor ki kell radírozni.

A Zsolnay/Búza tér - Kodály/Ifj u. gyors eljutás volt az előnye, pont ezt sikerül kinyírni.

 

Mennyi buszt bír még el a Rákóczi út???

Előzmény: bendeguz90 (30271)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 30271

Kicsit sok járat lett az Ifjúság u. felé..... Értem én, hogy egyetem , meg a klinikai tömbök vannak ott, de kicsit ésszerűtlen ennyi járatot bevezetni arra (eléggé szűk lesz majd a hely)

 

Szvsz itt az 55-ös sűrítése lett volna az ésszerűbb.  

 

30Y: Miért pont Gyűkéstől? (ha rossz májú lennék azt írnám, hogy valamelyik fejes ott lakik, de nem vagyok rossz májú) Indulhatna a Budai  állomástól és a mostani útvonalán mehetne végig. 

 

 

A hosszú járatok kapcsán meg azt gondolom, hogy egy Pécs méretű városban azért nem kellene ezeket erőltetni.

 

 

 

Előzmény: JLW-470 (30263)
W007W Creative Commons License 2015.09.15 0 0 30270

Valaki segítene megérteni hogy miért van szűkség az Árkád, Bajcsy Zs megállóra? A 103,106,109 buszok mehetnének felfelé az Alsómalom utcán, szerintem senkinek nem hiányzik hogy a Vásárcsarnokot érintse, az Autóbusz-állomás megállótól is minden elérhető. A 30,130 járatnak sincs sok keresni valója arra hisz a Kertvárossal a kapcsolat biztosított a Zsolnay szobor megállóban, Uránváros, vagy a Budai felé pedig a Kórház térnél, tehát semmi értem nincs csak plusz időveszteség. A Vásárcsarnok és az Árkád között pedig ott a 4,4Y,33 busz ami összeségében elég sűrű ha csak ezt a távot akarja vki megtenni.

trizs77 Creative Commons License 2015.09.15 -1 0 30269

Mikor készült utoljára Pécsen, un. nagyforgalmi utazási szokás felmérés?

 - 2 éve ?

 - 5 éve?

 - 10 éve ?

 

Civilül nagy merítésű.

Még civilebbül, ez egy ekkora városban,  minimum 5000 fős merítési sokaságot jelent.

 

S ha készült, hol az eredmény ?

Galuska Galagonyovich Creative Commons License 2015.09.15 -1 0 30268

A gittegylet szakmai alkalmatlansága már nem csak a város polgárai hanem a város vezetése előtt is köztudott. !!!VÁLSÁGKEZELÉS!!! folyik a Tükénél............http://www.pecsistop.hu/regio/hetente-fizeti-az-onkormanyzat-a-tuke-buszt-nagy-a-baj/1354165/

Előzmény: trizs77 (30265)
trizs77 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 30267

Nincs ott a dátum (vagy én nem láttam?), hogy mikori állapotot mutatja be ?

 

 

Előzmény: JLW-470 (30261)
W007W Creative Commons License 2015.09.15 0 0 30266

Kedves Látogató!

Örömmel üdvözlöm weboldalunkon, amelyet azzal a céllal hoztunk létre, hogy megismerhessük az Ön véleményét!

 


Nekem tetszik hogy csak a pék udvozol mindenkit viszont minden mas mar tobbes szam elso szemelyben van. De udvozolni csak o udvozol... ;)

Előzmény: JLW-470 (30263)
trizs77 Creative Commons License 2015.09.15 0 1 30265

Ez már hanyadik végleges vonalhálózat lenne?

 

---------------

 

Aki(k) szakmából gyengék, csak az állandó változtatással, átnevezéssel maradhatnak felszínen.

 

 

Galuska Galagonyovich Creative Commons License 2015.09.15 -1 0 30264

Ez már hanyadik végleges vonalhálózat lenne? Pék szakértő úrnak nem mondták, hogy a Hauni leépít, valószínüleg bezár? Csuklós buszok forgolódnak a Rákóczi-Bajcsy kereszteződésben és a 14-es menetideje 120 perc lesz. Mennyi most és mennyi lesz a napi kilóméter teljesítmény? A bíróság kimondta, hogy a munkáltató gazdasági érdeke nem írhatja fölül a munkavállaló szociális szükségleteihez való jogát. http://24.hu/fn/gazdasag/2015/09/11/europai-birosag-a-munkaba-jaras-is-munkaidonek-szamit/

JLW-470 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 30263

Csak követelni kellett:http://mobilitas.biokom.hu/

Szóval a 30-assal ez a baromkodás....

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!