Dunakeszi, 2020. június 9. - A magyar vasúti járműgyártás történetének eddigi legnagyobb vállalkozása veszi kezdetét a Dunakeszi Járműjavítóban (DJJ). A vállalat új tulajdonosai, a TMH csoporthoz tartozó TMH International AG valamint a Magyar Vagon Zrt.
Köszönöm a választ, így már arcot is tudok társítani az írásokhoz :) Egyébként nagyon jól beszélsz oroszul, sokat használhatod, ha ilyen folyékonyan megy a nyelv
Azt gondolom egyértelmű hogy semmit nem tudnak és nem is tudhatnak azon kívül, ami a munkamegosztás szerinti feladatuk: betanított, felügyelet melletti összeszerelő munka. A Stadler hülye is volna ennél komolyabb kompetenciát kiszervezni a saját gyárkapuin kívülre. Dunakeszi nem Stadler üzem, így értelemszerűen annak tevékénységéért is csak a felügyelet útján tud helytállni.
Természetesen igyekeztem kihasználni a csúcstalálkozó kínálta lehetőséget. Elértem, hogy Belarusz budapesti nagykövete berakassa a témajavaslatok közé, amelyeket Lukasenko felvet a tárgyaláson.
Hogy felvetette-e, és hogy ennek hatására kaptuk-e meg ilyen gyorsan az engedélyt (gyakorlatilag 3 órán belül), vagy ment volna enélkül is, azt nem tudom.
Nagyot változott a világ. Az ORFK megadta a határátlépési engedély mind a 26 Minszkből érkező kollégánknak, így pár nap múlva érkeznek és munkába állnak.
Pont a hegyeshalmi vegyesbolt előtt kolbászoltál. Felnéztél és -uramfia- megláttad a mi Kissünket egy Westbahnos társaságában. Még szerencse, hogy nálad volt a telefon és le tudtad fotózni. :)