Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ilias Creative Commons License 2017.04.24 0 0 26295

Nem tudom, hogy a Dunaautó mennyiért dolgozik.

A Lurdi azért nincs rajta, mert nem végezhetnek garanciális javítást. Viszont az ott elvégzett kötelező szervizelést elfogadja a KMH.

Ha kell telefonszám, megadom. Publikus.

Előzmény: KAti (26294)
KAti Creative Commons License 2017.04.24 0 0 26294

A Lurdit nem adta meg a Kiamotors, amikor kérdeztem, hova vihetem szervizbe. (Külföldről behozott autó, nem magyar a szervizkönyve)

Most egyértelműen rákérdeztem, hogy a Lurdi megfelel-e a garancia szempontjából, ha ott végeztetem a kötelező szervizt. Sajnos csak webes felületen lehet velük kapcsolatba lépni :-(

 

KiaLurdi szerint ők is mint márkaszerviz, igen - és annyiért dolgoznak, mint a Dunaautó.

Előzmény: ilias (26292)
KAti Creative Commons License 2017.04.24 0 0 26293

Köszi.

Kérdeztem a várható árról rajtuk kívül Budapesten a Pappas-t, az 20%-kal drágább ( a P.).

A gödöllői 6 ezerrel olcsóbb, valóban.

Az a baj, ha beleszámolok egy nap szabit is, ha nem a munkahely közelébe megyek, az még drágább. Nekem legalábbis.

Ráadásul - a 6 ezer különbséghez már számít - Gödöllő oda-vissza kb plusz 60 km.

 

Előzmény: ikim2025 (26291)
ilias Creative Commons License 2017.04.24 0 0 26292

Én a Lurdiba járok. Nekem a múlt héten volt az 5 éves szervizelés dieselre. 40e volt.

Előzmény: KAti (26290)
ikim2025 Creative Commons License 2017.04.24 0 0 26291

Szerintem az egyik legdrágább.

Én kuplung csere ügyében kértem sok helyről árajánlatot,és a Gödöllői Gablini volt a legolcsóbb. 

Előzmény: KAti (26290)
KAti Creative Commons License 2017.04.24 0 0 26290

Sziasztok, a budapesti Duna Autó (Zay) utcai szerviz kapcsán mi a tapasztalatotok? Kötelező gyakorlat lesz esedékes.

Ha rosszat akartok írni, és nem nyilvánosan: koloszar1atc11 kuk gmail.com

ilias Creative Commons License 2017.04.24 0 0 26289

Facelift vagy újabb modell?

Előzmény: kovacs51 (26288)
kovacs51 Creative Commons License 2017.04.24 0 0 26288

2012-es 1.6 benzines van, nem erzem h iszonyat eros lenne. 

ha ulnek benne hatul is, meg epp OK.

ha hegyre is mesz, vagy telepakolod sztem nem urizalas az 1.6

Előzmény: moltamjan (26266)
GAgyiXyXy Creative Commons License 2017.04.24 0 0 26287

Alföldi gyerök vagyol? :) Erre (Szeged) laksz valamerre?

Előzmény: jwkllr (26277)
mlkcy Creative Commons License 2017.04.23 0 0 26286

Sziasztok!

Hátsó rendszámtábla világítás cseréjét valaki le tudná írni? - 2014 kombi

Csavart nem találtam, próbáltam balra-jobbra tolni-húzni a műanyag házat, de semmi.. szétcseszni meg nem akarom.

Próbáltam belülről, leszedtem a műanyag burkolatot, de onnan nem lehet hozzáférni.

Ha valaki tudná a megoldást, annak nagyon hálás lennék :)

üdv

zenezsalu Creative Commons License 2017.04.23 0 0 26285

Szia!

1,6 SW benzinesem van, 2011-es , vásárlás előtt volt szerencsém kipróbálni az 1,4-t, nagyon gyenge volt a nagy felépítményhez. Ha rendesen telepakolod (márpedig fér bele) akkor kellenek a lóerők, hegymenetnél úgyszintén. Így is 3500-t pörög 130 km/h tempónál. Szóval csak 1,6 ban gondolkozz!

Előzmény: moltamjan (26266)
dokeee Creative Commons License 2017.04.23 0 0 26284

Az igaz.

Előzmény: jwkllr (26283)
jwkllr Creative Commons License 2017.04.23 0 0 26283

Én már csak ilyen vagyok. De az egyszerűbb megoldás, ha a rendszert kikapcsolom.

Előzmény: dokeee (26282)
dokeee Creative Commons License 2017.04.23 0 0 26282

Háát, ha nem érted meg, hogy felesleges, akkor csináltass bele egyet.

Előzmény: jwkllr (26281)
jwkllr Creative Commons License 2017.04.23 0 0 26281

Jó, ez eddig rendben is lenne. De engem igazán az nyugtatna meg, ha hallanám a kiegészítő elektromos olajpumpát a turbóhoz.

A tegnapi kanyaromra 4.5/71 km-es átlagot adott ki. Ebben a kocsikázás egy Vác melletti faluba, Vácra, és onnan a Viharsarokba út van benne.

Előzmény: ilias (26278)
ilias Creative Commons License 2017.04.22 0 0 26280

Ez sajnos akkor igaz, amikor üzem meleg a motor és nem tapossa neki az ember. Előtte nyakal, amikor nyomod szintén. De a normákat teljesíti. :D

Előzmény: dokeee (26272)
ilias Creative Commons License 2017.04.22 0 0 26279

Leginkább az, hogy egy agyonbonyolított motort kapcsolnak hozzá. A mai benzinesek, minden túlzás nélkül bonyolultabbak, érzékenyebbek, mint a mai diesel társaik.

Előzmény: zöldcorsa (26271)
ilias Creative Commons License 2017.04.22 0 0 26278

Városi használat mellett, miután leparkoltál nyugodtan leállíthatod a motort. nincs nagy különbség, amikor megállsz a piros lámpánál. De gondolom, hogy ha valaki előtte egy lámpától lámpáig gyorsulást hajt végre, akkor az elektronika érzékelni fogja, hogy a normáltól picit magasabb a hőmérséklete, akkor nem állítja le rögtön a motort. Vagy ha üresben adsz neki egy kövér gázt.

Amíg a motor nem üzemmeleg, addig nem fog lekapcsolni. 

Előzmény: jwkllr (26268)
jwkllr Creative Commons License 2017.04.22 0 0 26277

Mai kanyar: M43-M5-2/a  órás pihenő, majd vissza. Már kezdi szedni a lábát.

jwkllr Creative Commons License 2017.04.22 0 0 26276

Engem konkrétan a Ceed érdekel!

Előzmény: P.URBANUS (26274)
dokeee Creative Commons License 2017.04.22 0 0 26275

Ez egy tipikus totalcar-os katyvasz.

Előzmény: KAti (26273)
P.URBANUS Creative Commons License 2017.04.22 0 0 26274

Amiket hallottam: siklócsapágy helyett görgőseket használnak. Egyes típusokat bekötik a hűtőkörbe, a motor leállítása után egy villanyos szivattyú keringeti egy ideig a hűtőfolyadékot a turbóban.

Manapság divat kis tehetetlenségű turbókat használni, amik hamar felpörögnek (kisebb a turbólyuk), emiatt hamarabb le is állnak, nem forognak hosszú ideig kenés nélkül a motor leállítása után. 

Előzmény: zöldcorsa (26271)
KAti Creative Commons License 2017.04.22 0 0 26273
Előzmény: dokeee (26269)
dokeee Creative Commons License 2017.04.22 0 0 26272

Rengeteg, de a legalapvetőbb filozófiai, régen azért csináltak turbós autót, hogy erős legyen, ma azért, hogy spórolós.

Előzmény: zöldcorsa (26271)
zöldcorsa Creative Commons License 2017.04.22 0 0 26271

mi a különbség a mai turbók és a régebbiek között? 

Előzmény: dokeee (26269)
KAti Creative Commons License 2017.04.22 0 0 26270

1.4-est még nem vezettem. Olvastam olyan véleményt, amelyben az 1.4-est nagyon lehúzta az alacsony teljesítmény miatt az írója, bár kicsit túlzónak éreztem. Prospektusadatok alapján 30 LE-vel kevesebb, 30 Nm-rel kevesebb az 1.4-es.

Inkább az a 30 Nm, ami hiányozhat szerintem a napi közlekedésben. Főleg, ha a kombi azért kell, mert tele akarod néha rakni emberrel és csomaggal. 

Nem írsz hónapokat a gyártási évek mellé, de nekem számítana az is, hogy még mennyi idő van vissza a garanciából - és ellenőrizd, hogy a garancia tényleg érvényes-e még, nem csúszott-e el az utolsó szerviz.

Előzmény: moltamjan (26266)
dokeee Creative Commons License 2017.04.22 0 0 26269

A mai turbóknál, főleg a dízeleknél, gyakorlatilag már nem kell foglalkozni a turbó visszahűtéssel, nem mondom, hogy tartós autópáya 170-180 után ne hagyd járni egy fél percet, mielőtt megállítod, de városban teljesen felesleges.

Előzmény: jwkllr (26268)
jwkllr Creative Commons License 2017.04.22 0 0 26268

Egy érdekes kérdés:

 

A gk-ban start-stop rendszer van mondjuk a lámpák miatt. Ha leáll a motor addig hogyan oldják meg a turbó tengelyének kenését?

jwkllr Creative Commons License 2017.04.22 0 0 26267

Be, a TA-t kell engedélyezni. Ha van mailod és navis akkor elküldhetem a leírást.

Előzmény: milot1 (26264)
moltamjan Creative Commons License 2017.04.21 0 0 26266

Sziasztok!

 

1.4-1.6?


Kia cee'd benzines kombi vásárlását tervezzük.

 

Van a közelben egy 1.4-es (2010) és 1.6 (2011) is.

 

Van számottevő külömbség erőben és fogyasztásban, vagy az 1.4 es is elég? 

1.6 többet vagy kevesebbet fogyaszt mint az 1.4?

 

Nem szálguldozom, évente 2x van hosszabb (1500km) utazás az is nyugodt tempóban, csomagokkal.

Évi kb. 15.000km 30% város.

 

 

Köszi 

Tomi

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!