Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gun111 Creative Commons License 2015.04.18 0 0 60069

Talan a hutoviz homero szenzora szaraxik...

Előzmény: Csaba850214 (60067)
szabi31 Creative Commons License 2015.04.18 0 0 60068

Üdv Mindenkinek!

 

 

Van egy Citroen Xsara II-es 1.6 2001-es évjáratú autóm. Olyan problémám van vele, hogy cseréltem benne elemet, újra tanítottam nagy nehezen a távirányitóját ( nyomkodtam minden gombot és jó lett, mert a használati útmutató szerinte leírtakkal nem lett jó) 5-6 indíás után megint elfelejtette a távirányítót. Azóta nem bírom újra tanittatni.

Sajnos csak egy kulcsom van hozzá!

 

Mit tegyek vele?

 

Van valakinek valami jó ötlete?

 

 

Köszönöm előre is a segitséget!

 

Üdv.Szabolcs 

Csaba850214 Creative Commons License 2015.04.18 0 0 60067

Üdv mindenkinek. Remélem valaki tud segíteni. Nekem van egy 1999-es citroen xsara break, 1.4 benzines szervós kombim. Nemrég előjött minden nyűgje. esetek: reggel, esetleg ha sokat áll a kocsi rángatva indul (gondolom 3 henger indul el), gyertya cserén túl vagyok minimálisan javult a helyzet, de nem szűnt meg, aztán ha bemelegszik nincs semmi hiba, a víz kb eléri a 70 fokot és néha elszáll az agya pörög a motor kb 2000 felett, aztán egy pár perc múlva helyrejön. Valakinek van esetleg ötlete, a szerviz mindent cseréltetne, de szerintem lehúzásra mennek, és szegény szekér nem ér meg annyit hogy 3 kilót ráverjek. Hibakódot kiolvastattam de sehol semmi.

Aztán még egy kérdés: a sarut le kellett vennem és amikor visszaraktam a sebességmérő és a fordulatszámmérő átfordult (átállt a sötét oldalra) a pöcök miatt mind a kettő le volt "fogva", nem mutatott semmit, aztán a sarut ismételt le és felrakással helyre állt, de most már csal. (először az óra 30-al kevesebbet mért mint amennyivel mentem, ez most már megoldódott, de a fordulatszámmérő nem, meg tudná valaki írni nekem, hogy  egy bizonyos sebességnél(pl: 90 km/h),mennyit forog a motor, ezzel be tudnám állítani manuálisan, mert a kilométer órát a gps-el sikerült.

Ha valaki tud segíteni azt megköszönöm.

faragonorbert Creative Commons License 2015.04.18 0 0 60066

Szia,

 

Az ablakmosóval hasonló problémám volt. A tartály mögött van a szivattyú és rajta egy kis szelep, amin két csövet találsz. Én ezt a szelepet szedtem szét és belülről kitisztítottam. Alkalmanként újra előjött a probléma (kb havonta 1-2, és téli szélvédőmosóval). Már nem vettem le, csak lenyúltam és kicsit mozgattam amíg nem jött a folyadék.

Előzmény: Léhi Ádám (60051)
HMEX Creative Commons License 2015.04.17 0 0 60065

Akkor halott ötlet. Köszi. :)

Előzmény: BallyS16 (60064)
BallyS16 Creative Commons License 2015.04.17 0 0 60064

A kapcsolók vezetékelése más. Még a befúvó is más. A kabinhő érzékelő is. Sőt, az egész keret is más. A hamutartó és a szivargyújtó megegyezik viszont....

Előzmény: HMEX (60060)
tahepa Creative Commons License 2015.04.17 0 0 60063

Köszönöm és így teszek.

Előzmény: soryton (60061)
feryboy Creative Commons License 2015.04.17 0 0 60062

Tisztelt fórum társak.Tudja esetleg valaki, hogy hogyan lehet a bsi-t resetelni, vagy esetleg újra telepíteni? Állítólag elfelejti a hátsó ajtónak a nyitáshoz szükséges áramot küldeni.A nyitáskor állítólag küldi a mikrokapcsoló a jelet előre, de ezzel a mutatvány be is fejeződik. Köszi a segítséget előre is. 

soryton Creative Commons License 2015.04.17 0 0 60061

...ahogy a kedves topic társ is írja a következő lépés a test kábelek megtakarítása legyen attól függetlenül hogy az első lépés már megoldotta a problémát ... 

Előzmény: tahepa (60056)
HMEX Creative Commons License 2015.04.17 0 0 60060

Sziasztok!

 

Megoldható az a dolog, hogy Xsara I középkonzolját átalakítani 2-esre? Értem ez alatt például a kettesben levő ablakemelő gombokat. A méretek azonosokat?

Tuzmester84 Creative Commons License 2015.04.17 0 0 60059

A rádiót tutira nem kell kódolni, csak ha másikat teszel bele. Jó eséllyel a távirányítóval se lesz semmi probléma. (Azért mondom, hogy jó eséllyel, mert nekem egyszer egy akkucsere után elfelejtette és márkaszervizben kellett újra taníttatni a kulcsokat.)

Előzmény: tahepa (60057)
RGerg Creative Commons License 2015.04.16 0 0 60058

Az aksi kábel saruit mind 2 végén ellenőrizd.  Nekem a xantiámnál a testkábel volt oxidált sarun bellül nem lehetett látni ,újra kellet saruzni. 

Előzmény: tahepa (60050)
tahepa Creative Commons License 2015.04.16 0 0 60057

Egy kérdés még.

Leveszem a sarut , megtakarítom , visszarakom. Kell majd valamit kódolnom ? A gyári rádiót ? Mást? Azért érdekes a dolog mert semmilyen kód nincs a bírtokomban. Le tudom kérni valahonnan a kódot , kódokat ? Ennek a menete és költsége ?

Előzmény: soryton (60053)
tahepa Creative Commons License 2015.04.16 0 0 60056

Kösz.Én is ilyenekre gondoltam..

Előzmény: soryton (60053)
soryton Creative Commons License 2015.04.16 0 0 60055

1.

..minden napos probléma ... a venti motor vezérlése adta meg magát ...  egy alvázszám segítene kideríteni melyik változat lett nálad beépítve ....és ha van egy kis érzéked hozzá magad is meg tudod csinálni ...

2.

...a szivattyút hallod működni... ? 

 

3. 

... szenzor vagy szenzorok haltak meg esetleg vezeték szakadás...

 

Előzmény: Léhi Ádám (60051)
siobio Creative Commons License 2015.04.16 0 0 60054

Szia!
Az ablakmosóval én is hasonlóan jártam! Nekem el volt törve az ablak mosó cső. Odacsípte a motorháztető zsanér. Ha szembe állsz az autóval bal oldalon keresd.

Előzmény: Léhi Ádám (60051)
soryton Creative Commons License 2015.04.16 0 0 60053

...akksi sarukat , pólusokat megtakarítani ha kell csiszolni... kis wd40-el megkenni   és mehet vissza ...  ha ez nem hoz megoldást valószínű az önindító döglődik ... 

Előzmény: tahepa (60050)
_Twins_ Creative Commons License 2015.04.16 0 0 60052

Köszi!

Előzmény: francecoupe (60046)
Léhi Ádám Creative Commons License 2015.04.16 0 0 60051

Sziasztok!

Tegnap vásároltam használtautó kereskedésben egy 2004-es 1,6 xsara sx kocsit. Nagyon szép és jól is megy. Viszont néhány hibája van. Hátha tud itt valaki segíteni és otthon is meg tudom bütykölni. 

1. A fűtés hűtés a motor beindítása után bekapcsol, de csak maximum fokozaton megy. Hőmérsékletet és fújási irányt lehet változtatni, de az erősséget nem. Ha elkapcsolom a maximumról rögtön leáll és ha visszakapcsolnám nem kapcsol be aztán egy 10-15 perc múlva magától mégis beindul.

2. Ablakmosó nem spriccel. A lapát törölne, de spricc nélkül nincs mit. Tettem a tartályba kb. 2 liter ablakmosó folyadékot (bár belenézve nem is látom, hogy van-e egyáltalán benne valami)

3. Tolatóradar. Ha beteszem rükvercbe sípol egyet aztán viszont semmi. A tolatóradar lámpája villog, de azonos ritmusban.

Esetleg valamelyik problémára van valakinek egy ötlete?

Köszi előre is!

tahepa Creative Commons License 2015.04.16 0 0 60050

Segítség kellene.

Xsara II. 1.4 benzin 5.a. 2004.

Két éves akksi van az autóban.

 Hiba leírás :Kulcs bedugva gy.kapcsolóba , elfordít , megfelelő lámpák kialszanak , tovább fordít a kulcs , katt , lámpák kialszanak , indító motor nem teker. Reggel eddig nem csinálta a hibát...inkább napközben - meleg motornál.

Test probléma? Akksi saru probléma? Esetleg más?

Előre is köszönöm a segítséget.

Batman72 Creative Commons License 2015.04.16 0 0 60049

Sziasztok!

A Xsara 2-es automata váltóhoz még sehol senki egy jó szakember elérhetőségével?

:((

farkas567 Creative Commons License 2015.04.16 0 0 60048

Megvan a különbség, ugyanezen az oldalon van 19 ezerért és 27ezerért. A 19 ezreshez ez van írva: "Nyomás: 3 Bar, Reference: WALBRO GSS465 A magyar gázolaj kéntartalma miatt dízel üzemanyagban való használat esetén garanciát nem tudunk vállalni helyette ajánljuk a gyári GSS465-öt. " Vagyis a drágábbik verzió a gyári.

Előzmény: BXtwelve (60047)
BXtwelve Creative Commons License 2015.04.16 0 0 60047

Ez nem motor, hanem maga a szivattyú. Nem tudom ez a WRC mennyire "márka".

Nem kell megvenni a házat, az üa. szintjelző jeladóval. Viszont egy kis barkácsolást igényel a beépítés.

 

Előzmény: farkas567 (60044)
francecoupe Creative Commons License 2015.04.16 0 0 60046

Lásd még 40668 hsz.

Előzmény: francecoupe (60045)
francecoupe Creative Commons License 2015.04.16 0 0 60045

A szűrő elött,  a tank hátsó oldalán található a nyomás szabályzó. Benzinncsöveket le kell kötni. Ha kijött biztosìtógyűrű kihúzásával szétszedhető. Bemzinnel vagy féktisztítóval ki kell tisztítani, a kis szűrőt főleg. Ezután jó ideig csendben lehet.

Előzmény: _Twins_ (60039)
farkas567 Creative Commons License 2015.04.16 0 0 60044

Itt pedig 16ezer forintért a motor. Mi a különbség, illetve a magyarázat az árkülönbségre? 

 

http://www.wrcauto.hu/?1925,acpumpacitroenxsaraxsarapicasso20hdi

Előzmény: farkas567 (60043)
farkas567 Creative Commons License 2015.04.16 0 0 60043

Hát egy kicsit barátibb az ára, mert 45 helyett 29 ezer forint. De ezek szerint csak ezt a betétet kell cserélni?

 

 

Nem pedig ezt a kompletten? Mert a boltokban csak így egyben láttam eddig: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: BXtwelve (60042)
BXtwelve Creative Commons License 2015.04.16 0 0 60042
Előzmény: farkas567 (60038)
Borsos83 Creative Commons License 2015.04.16 0 0 60041

Hello.

 

Keresek gyári hátsó szárnyat. Eladót vagy ha valakit csere érdekel akkor nekem ez lenne.

http://www.fonixtuning.hu/index.php?page=webshop&subpage=details&id=131&from=stock

Trungel Richárd Creative Commons License 2015.04.16 0 0 60040

Váltó ment tönkre, kitörött belőle egy darab. Sikerült venni bontóban 45ezer forintért. 

Előzmény: Hf1968 (60023)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!