Promlémám az alábbi lenne amiben segítséget remélek tőlletek.
Az autóm C5 II. 2.0HDI 2006-os amihez injektort keresek. Nem Bosch hanem Siemens. Többektől hallottam, hogy javíthatatlan. Az új pedig egy vagyon. A használt igen nagy valószínűséggel egy zsákbamacska, vagy nem?
Mit tehetek ebben az esetben? Az autó megy normálisan de a diagnosztika amit betg csinált ott derült ki, hogy az egyik injektorom nem 100%... Az autót "szétütni" nem akarom mert napi használatban van. Szeretném a lehető leghamarabb a problémás alkatrészt kicserélni.
Sziasztok. Lenne egy kérdésem. 2005 c5 II. Navidrive van benne. Magyar térképet honnan lehetne hozzá szerezni? Halotam olyat hogy ezekben van vagy lehet tenni Hdd-(merevlemezt)? Mit tudtok erröl?
Nekem is bent van a gáz a kocsiban, kb. 2500km-ert mentem vele. Nekem is sokszor kiírta, hogy ANTIPOLLUTION FAULT. Amúgy tökéletesen működőt. Az biztos, hogy nekem a gyertya miatt csinálta. Új gyertya kellet 0.7 es hézaggal. Azóta minden rendben.
Nekem csak az a problémám, hogy az üzemanyag szintjelzője a benzinek hamis értéket mutat azóta. Arra kéne valamit kitalálnom,úgy csinál mintha fogyna menet közben, pedig gázzal megyek. Állítólag kellene valami impulzus küldő (emulátor) hozzá. Esetleg nincs erre ötletetek?
Jártam gázos autóval, amibe akkor szerelték be a készletet és ugyanígy jártam. Kétszer kellett visszamennem, mert elég gyakran leállt kereszteződésekben, ami igen ciki volt. Emberke állított az alapjárati befecskendezésen és elmúltak a gondok.
Szia ki kéne próbálni egy napig csak benzinnel ha akkor is csinálja akkor nyilván az autóval van valami gebasz , ha nem csinálja akkor a gáz cucc szarakodik (logika vagy lókaki na mindegy ehhez nem értek)
Szia ez egy kicsit zavaros ,de az első kerék hajtású autók hajlamosak egy kicsit enni a gumi szélét , de talán meg kéne nézetni a futómű beállitást ki tudja hány gödröt kapott azóta.
Szóval: közel 1000 km megtétele óta benne van a gáz, tök jó - 9,8 - 10,3L a nagy melegekben klímával. A lényeg, eleinte fulladt alapjáraton az autó, CSAK gáznál. Visszavittem a gázszervízbe, laptopot rádugták, állítottak rajta. Szegény volt a keverék.
Azután kb. 500 km-en kesresztül minden rendben. Most olyan történik, teljesen kiszámíthatatlanul, beérek kereszteződésbe, kuplung be, mondjuk 4esből kiveszem, picit gurulok üresbe, természetesen fékezek és lefullad az autó. Egyre sűrűbben csinálja. Aztán baromi nehezen indul be - természetesen benzinnel indul ilyenkor.
És megjelent már kb 70km óta az ANTIPOLLUTION FAULT is.
Szerintetek mi lehet? A gázzal van gond vagy a motorral - autóval? Mi lehet ez a véletlenszerű lefulladás?
Másfél éve vettem, első gumik külseje le volt nyalva, tulaj mondta, már meg van csinálva. Betq kolléga tavaly novemberben kicserélte a fél futóművet, műszakinál (2011.12.09.)beállítattam, minden fasza is volt. Most, tavasszal felkerültek a nyári papucsok, új felnin, ami nem gyári és észrevettem, hogy megint kezdi elnyalni a külső peremnél a gumit. A gumis nem húzta meg rendesen a cserénél a bal első felnin az anyákat, egy hónapig úgy mentem ügyesen vele. (a gyári kerékkulcs nem jó hozzá)Mi ba..ódhatott el?
"Citroen C5 2.0 benzineshez keresneknék bontott nivópálcát ha valakine esetleg van irjon már köszi előre is", ez engem is érdekelne vagy hollehet beszerezni.
Szia most a héten cseréltem megint egy motort 1.6hdi ben első tulaj végig szervizelte , ott állta szervizben és tényleg elvégeztek mindent 20ekm ként cseréltek mindent ,és ennek ellenére ugyan ez történt vele mint ami a cikkben leirtal .
Én segítő szándékkal írom ezeket ide nem azért ,hogy bárkit is rémisztgessek .
Tehát érdemes minden 100ekm nél többet futott 1.16 hdi-ben szétszedni az olajpumpa szívó csövét-szűrőjét ellenőrizni kipucolni és sűrűn olajat cserélni.
Ne haragudj, de szerinted attól hogy a pc lát egy bt kapcsolatot, mi fog működni? A programot is telepítetted? A programban minden jól van beállítva? A programon keresztül próbáltad az autót dignosztizálni?