Keresés

Részletes keresés

pepe83 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 13661

naaa,5 hónap után ismét forgalomban van :)

Előzmény: zmagix (13659)
milos-007 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 13660

OFF

 

Nem zalás téma,de megéri elolvasni szerintem.

 

ON

zmagix Creative Commons License 2011.06.16 0 0 13659

Ha jól láttam a ZVR-101 most startolt el a Népligetből.

Előzmény: Törölt nick (13624)
milos-007 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 13658

15.    (szerda)    a hét utolsó iskolai előadási napja (általános- és középiskolák)**

 


** [14] jelzéssel a hét utolsó iskolai előadási napjára meghirdetett alapvetően felsőfokú intézmények hallgatóit szállító járataink közlekedési napjai: június 3 és 10. ETTŐL ELTÉRŐEN az alábbi, alapvetően középiskolásokat szállító járataink közlekedési napjai: június 3, 10 és 15.

FKN-692 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 13657

Mondjuk a menetrendek.hu-n sem volt fennt szerdára a Soproni rásegítő, de azt néztem hogy péntekre sincs fennt semmi, bár akkor már tanszünet van.

Előzmény: milos-007 (13656)
milos-007 Creative Commons License 2011.06.15 0 0 13656
Igen holnaptól már tanszünetes menetrend lép életbe.Így ma pénteki menetrend szerint volt a közlekedé,de gondolom csak azok a rásegítő járatok közlekedtek amikre szükség volt.Azt nem tudom,hogy a Soproni rásegítőn mennyien voltak,de szerintem hülyeség lett volna nagy buszt küldeni rásegítőre.
JRX-298 Creative Commons License 2011.06.15 0 0 13655

A hetek utolsó iskolai előadási napjain (ma az volt) szokott közlekedni , amúgy  fordásított járat.

Előzmény: MBman (13652)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.15 0 0 13654

Sőt, a hirdetmény szerint ennek sem kellett volna elindulnia.

Előzmény: Törölt nick (13653)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.15 0 0 13653

Ez elég érdekes, tudtommal a keszthelyi üzemnek ma ezen kívül nem kellett egyetlen rásegítőt sem kiállítania.

 

Mellesleg van egy olyan érzésem, hogy ezzel a közszolgáltatási szerződést is megsértették.

Előzmény: milos-007 (13651)
MBman Creative Commons License 2011.06.15 0 0 13652

Miért van szükség mentesítőre szerdán a Keszthely-Soporn járaton?

Előzmény: milos-007 (13651)
milos-007 Creative Commons License 2011.06.15 0 0 13651
Ezt megkellet örökítenem.Remélem nagyon nem fog ez előfordulni.
Lettvolna nálam pénz akkor be is fizetem magam egy Keszthely-Sopron viszonylatra:)
Előzmény: FKN-692 (13650)
FKN-692 Creative Commons License 2011.06.15 0 0 13650

Nagy vagy milos , szinte gondoltam a tegnapi beszélgetésünk után, hogy kapunk  mára már egy komplett archívumot, köszönjük,,,,,, :D :)

Előzmény: milos-007 (13649)
milos-007 Creative Commons License 2011.06.15 0 1 13649

Előzmény: milos-007 (13648)
milos-007 Creative Commons License 2011.06.15 0 0 13648

Ma Keszthely-Sopron rásegítőn egy érdekes autónak kell felbukkani.Sasoljon aki ezen a környéken van.
zmagix Creative Commons License 2011.06.15 0 0 13647

Úgy tűnik most már állandó szerdai fix az LBH-LRT csere, épp most futott be a Sasadira. Esetlegesen a keddi nagyszemlét áthelyezték szerdára?

Törölt nick Creative Commons License 2011.06.14 0 0 13646

Hány van belőlük?

Előzmény: csavolan (13645)
csavolan Creative Commons License 2011.06.14 0 0 13645

FKN-692 Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13644

A külső telephelyes kocsiknál viszont mondjuk már más a dolog, mert ott is Keszthely van pl kiírva ha oda tartozik az autó, ez volt régen például kiírva meg még van is rajta a GTE-341-esen mikor a Bp-Szentgrót fordán járt. Véleményen szerint ezek a táblák fennt teljesen felesleges, inkább építettek volna be a helyükre viszonylatjelzőt ami mindenki számára érhettőbbé teszi a dolgot. A táblák meg egyszerűen a legalja szintet képviselik, főleg az olyanok hogy csak a sofőr tudja, hogy hova megy de a tábla vagy olyan mocskos vagy olvashatatlan, hogy nem csoda hogy az utas nem tudja. Én tegnap este Keszthelyen láttam a Bp-Zeg-Lenti autót és pont az jutott eszembe, hogy az a tábla milyen szolíd, és megfelel minden igénynek, a strapát is bírja, nem kopik annyira stb... Ez az én véleményen róla, de lehet nincs igazam.

Előzmény: Törölt nick (13643)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13643

Ha az állomás üzemeltetője ésszerűen helyezi el a kocsiállásokat, ez nem jelenthet problémát. (Keszthelyen ez nemigen lenne megoldható a hévízi irányra.)

Előzmény: FKN-692 (13642)
FKN-692 Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13642

Meg például az is gyakran okos kellemetlenséget, hogy a busz tegyük fel péntekenként a Keszthely-Győr-Mosonmagyaróvári járaton megy fel. Tudjuk hogy 4.45-kor csak Győrig majd onnan csak 9.30-kor tovább. Ott is sokan gondolhatják azt hogy a busz nem Óvárra megy tovább, hanem Keszthelyre.

Előzmény: Törölt nick (13640)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13641

Mármint a Budapestre induló járatokon.

Előzmény: Törölt nick (13640)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13640

A keszthelyi vasútállomáson még rendes kiírás mellett is szinte mindig akad egy-két balek, aki Hévízig kér jegyet, és sokszor elég nehezen értik meg, hogy bazze onnan jövünk. :)

Előzmény: MBman (13639)
MBman Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13639

"Miért jó az, hogy az induló állomás (ahová forda szerint visszatér, éppen ezért gyakran kétszer szerepel a táblán) normál, olvasható betűkkel van nyomva,"

 

Ezzel az baj, hogy nem derül ki egyértelműen, hogy éppen honnan hová megy. Keszthelyen vagy Hévizen például simán összekeverhető. A tábla egyik felére az egyik irányt, a másik felére meg a másik irányt kellene feltüntetni. A 1185-ös járatokén köztes állaomásként Sármelléket, a 1188-asokon Keszthely-Hévizt, a 1190-eseken pedig Balatonfüredet mindenképpen fel kellene tüntetni.

 

Régebben az FSJ rendszeresen Budapest-Keszthely-Héviz-Zalaegerszeg táblával járt hazafelé a 1190-es vonalon. Ezt azóta megoldotta az LRT-n a digitális kijelző.

Előzmény: Balázs1 (13634)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13638

" De ha már az utaslemaradásnál tartunk: Vajon a 19 órás Kanizsára felfért mindenki a budai megállókban? "

 

Szűken felfértek, de ezt írtam a blogon is. :)

Előzmény: setra415HD (13628)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13637

" Miért jó az, hogy az induló állomás (ahová forda szerint visszatér, éppen ezért gyakran kétszer szerepel a táblán) "

 

Két kisebb előnye biztosan van: a sofőrnek nem kell megfordítania visszaindulás előtt, illetve a másik felére lehet nyomtatni mást (pl. Különjárat), tehát kevesebb a gyártási költség.

 

Az útirány részéhez meg: van, hogy a köztes megállás fontosabb, mint a járat végállomása - egy Budapest-Lenti járaton például nagy többségben zalaegerszegiek utaznak, és az van kis betűvel szedve. Egy budapesti illetőségű alkalmi utas, aki életében egyszer Zalaegerszegre szeretne menni, lehet nem is tudja, hol keresse a térképen Lentit, arra meg biztosan nem gondol, hogy ezt a feliratot kellene keresni az egerszegi buszon.

Előzmény: Balázs1 (13634)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13636

" Ezzel egyetértek, de van Lentiben távolsági kivitelű hosszú kocsi, ami szombaton akár kettőt is tudna fordulni. "

 

Elvileg igen, de a bő másfél év alatt láttál már rá példát, hogy így oldották meg? Én még egyszer sem. Gondolom a sofőrök utaztatása miatt.

 

Az esti járatra ideális lenne a JOP szombaton, na de jó kérdés, hogy a másik fordán felfelé vajon kell-e a hosszú? Szombaton állítólag elég sokan szoktak lenni a hajnalban Egerszegről induló járatokon (egyik topiktárs írta kb. tavaly, hogy egy sima normál szombaton álló utasok voltak a 6:40-esen, noha azon a hétvégén nem volt semmi tömegrendezvény Pesten).

Előzmény: setra415HD (13627)
bobalt Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13635

Tavaly Keszthely helyin fotóztam egy hétvégi napon.

 

Előzmény: Batti89 (13613)
Balázs1 Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13634

Nem azért, hogy a nyomtatott lapokat védjem, de ha már ilyen van a buszon, akkor ez egy igen minőségi példány. A színei igazodnak a Volán arculatához, és kellően nagy a betűméret is. (Még ezen a kis képen is olvasható.)

 

Egyébként, ha ez szóba került, pont a Zalánál nem értem a legyártott táblák elvét. Miért jó az, hogy az induló állomás (ahová forda szerint visszatér, éppen ezért gyakran kétszer szerepel a táblán) normál, olvasható betűkkel van nyomva, az úticél és az útirány pedig olyan apró betűvel, színes háttérre írva, hogy szabad szemmel is alig látni, képen pedig kifejezetten olvashatatlan. Így például a fővárosi járatokon is messziről látom, hogy Zalaegerszegről indul, illetve oda tér vissza, de csak közelről betűzve látom, hogy mondjuk Sármelléken át Budapestre megy. Ha naggyal lenne szedve a két végállomás, és apróval az útirány, még az is jobb lenne, ahogy egyébként egy-egy helyközi járaton látom is. Azt már az utas úgyis tudja, hogy Pest felé megy a járat, vagy onnan jön.

Előzmény: setra415HD (13625)
Batti89 Creative Commons License 2011.06.12 0 1 13633

Ez a busz helyett van most az LKZ-125-es Alfa?

JRX-298 Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13632

hát a pihenőben tényleg nem jellemző. Kivéve ha ottmarad a busznál a sofőr,de előfordulhat esetenként olyan is,hogy valamiért érthető módon inkább nem állítja le,minthogy ne tudja utána elindítani.

Előzmény: MBman (13622)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!