Keresés

Részletes keresés

bobalt Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13635

Tavaly Keszthely helyin fotóztam egy hétvégi napon.

 

Előzmény: Batti89 (13613)
Balázs1 Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13634

Nem azért, hogy a nyomtatott lapokat védjem, de ha már ilyen van a buszon, akkor ez egy igen minőségi példány. A színei igazodnak a Volán arculatához, és kellően nagy a betűméret is. (Még ezen a kis képen is olvasható.)

 

Egyébként, ha ez szóba került, pont a Zalánál nem értem a legyártott táblák elvét. Miért jó az, hogy az induló állomás (ahová forda szerint visszatér, éppen ezért gyakran kétszer szerepel a táblán) normál, olvasható betűkkel van nyomva, az úticél és az útirány pedig olyan apró betűvel, színes háttérre írva, hogy szabad szemmel is alig látni, képen pedig kifejezetten olvashatatlan. Így például a fővárosi járatokon is messziről látom, hogy Zalaegerszegről indul, illetve oda tér vissza, de csak közelről betűzve látom, hogy mondjuk Sármelléken át Budapestre megy. Ha naggyal lenne szedve a két végállomás, és apróval az útirány, még az is jobb lenne, ahogy egyébként egy-egy helyközi járaton látom is. Azt már az utas úgyis tudja, hogy Pest felé megy a járat, vagy onnan jön.

Előzmény: setra415HD (13625)
Batti89 Creative Commons License 2011.06.12 0 1 13633

Ez a busz helyett van most az LKZ-125-es Alfa?

JRX-298 Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13632

hát a pihenőben tényleg nem jellemző. Kivéve ha ottmarad a busznál a sofőr,de előfordulhat esetenként olyan is,hogy valamiért érthető módon inkább nem állítja le,minthogy ne tudja utána elindítani.

Előzmény: MBman (13622)
MBman Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13631

El lehet azt a táblát helyezni lent is, ahogy a többi buszon csinálják. Csak kell neki tartót beszerelni.

Előzmény: Törölt nick (13626)
MBman Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13630

kocsikiadást a sofőrökhöz igazítják, és nem az adott járathoz.

Előzmény: MBman (13629)
MBman Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13629

Első körben a JOP-t kellene a délutáni járaton, az IAB-t, vagy az LTY-t pedig a reggelin indítani. Csak sajnos a kocsi kiadást általában a sofőrökhöz igazítják, és nem az utasokhoz. 

Előzmény: setra415HD (13627)
setra415HD Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13628

De ha már az utaslemaradásnál tartunk: Vajon a 19 órás Kanizsára felfért mindenki a budai megállókban? A Ligetből indulva kb. 10 szabad hely lehetett rajta. Nyilván az ünnepi időszakban nem kell rá hosszú busz, és nyilván Kanizsán sincs elég hosszú kocsi, arról meg már nem is beszélve, hogy nyilván Kanizsa felé sem olyan a menetrend, amely lehetővé teszi a nagy kapacitású eszközök maximális kihasználhatóságát.

 

Bocs, hogy Neked címeztem, de szánalmasnak tartom ezt a hozzáállást ilyen volumenű utasforgalommal és bevétellel bíró vonalakon. 

Előzmény: Törölt nick (13626)
setra415HD Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13627

"Szerintem legyen inkább kicsit fapadosabb kocsi, mint utaslemaradás (kiváltképp az utolsó járaton). Ide pedig gyakran kevés a rövid busz szombaton."

 

Ezzel egyetértek, de van Lentiben távolsági kivitelű hosszú kocsi, ami szombaton akár kettőt is tudna fordulni. Arról meg már nem is beszélve, hogy Zalaegerszegen is van távolsági kivitelű hosszú kocsi.

Előzmény: Törölt nick (13626)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13626

1. Szerintem legyen inkább kicsit fapadosabb kocsi, mint utaslemaradás (kiváltképp az utolsó járaton). Ide pedig gyakran kevés a rövid busz szombaton.

 

2. Ez igaz. Normál alatt a méretet értettem. Persze lenne helye rendes a táblának is, fent a LENTI felirat helyén...

 

3. Hát még a rosszhoz. :D

Előzmény: setra415HD (13625)
setra415HD Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13625

1. A Vonal jellege meg a normális távolsági kivitelű kocsit indokolja. A többire magad is megadtad a választ.

 

2. Kérdés mit értünk normál táblák alatt. Nem gondolom, hogy az elhelyezés miatt kell papírfecnire nyomtatott "táblát" használni a XXI. században. Továbbá azt sem gondolom, hogy a vonal nem termel annyi hasznot a Zalának, hogy valamennyi kocsira megfelelő információval ellátott, egyértelmű jelentésű és igényes táblákat készítsen. A jelenleg használt táblák többsége a szánalmas kategóriába tartózik. (Kiváltképp a Zalaegerszeg-Budapest-Zalaegerszeg felíratúak.)

 

3. A jó munkához idő kell... :)

Előzmény: Törölt nick (13624)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13624

1. Az utasszám indokolta a hosszúbuszt (bár a JOP is elég lett volna).

 

2. A normál Zalás táblákat szerintem ezekbe a buszokba nem lehet a szélvédő mögé kirakni. Például JWC-940-ben is kisebb méretű tábla van, KKA-ba csak oldalra rakják ki, stb... ez meg normálisan ugye a ZVR-101 járata.

 

3. Tényleg, mi van a ZVR-101-gyel? Májusról volt szó, hogy elkészül a felújítása, de még mindig nem láttam.

 

4. Legalább ki tudtam próbálni egy új Zalás kocsit a budapesti vonalon, amire lassan 1 éve nem volt példa. :)

Előzmény: setra415HD (13623)
setra415HD Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13623

Egy igényes - a vonalra nyilván minden szempontból megfelelő kialakítású - busz, és az igényes táblája szombat estéről...

MBman Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13622

Pihenőben azért ritka, hogy járatják a motort, 10 perc alatt nem melegszik be a busz annyira, ha előtte ment a klíma.

Ráadásul ha a sofőr bemegy egy kávére, ergo őrizetlenül hagyja a buszt, akkor meg főleg nem illik járatni a motort :)

Előzmény: JRX-298 (13620)
kem0001 Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13621

Értelek én, csak fél órával indulás előtt beáll, és hár folyamatosan a motor. De ami érdekes, hogy más volánbuszoknál nem csinálnak ilyet. Ezért tartom kicsit pazarlásnak. De így érthető

Előzmény: JRX-298 (13620)
JRX-298 Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13620

"Igen, pontosan. Most ez a fosőr hibája inkább?" 

 

Ha a gépkocsivezető= fosőr ,akkor mit őriz.....??:)

 

Amúgy meg nemtudom miért baj ha valaki járatja a motort álló helyben is?

Szerintetek a légkondit mi hajtja? Frédibéni?:) Ha ilyen melegben leállítja valaki a motort utasokkal a fedélzeten,akkor perceken belül felmegy a hőmérséklet,aztán kapkodnak levegő után.

Előzmény: kem0001 (13619)
kem0001 Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13619

Igen, pontosan. Most ez a fosőr hibája inkább?

Előzmény: M62,306 (13615)
FKN-692 Creative Commons License 2011.06.12 0 0 13618

Egy hátsó sárvédő elveszhetett a GSA-423-ról ott láttam bennt a telepen. Tegnapi nap a helyijáratos autó JRX-298 és LNN-697 volt Keszthelyen ezért volt szabad az IOX-605 és gondolom ezért ment Bükre. GSA-423-ról tud valaki valami pontosat? :D

Előzmény: Batti89 (13613)
zmagix Creative Commons License 2011.06.11 0 0 13617

Bocs, egy hozzászólással elcsúsztam a válaszban, nem a Tiédre akartam. Alattad az LBH-ról volt szó és én erre akartam reagálni.

Előzmény: M62,306 (13614)
MBen Creative Commons License 2011.06.11 0 0 13616

Az még egy Sasadis UTV fotón is jól mutatna. :)

Előzmény: M62,306 (13614)
M62,306 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 13615

S315GT, csak ez az egy van. Jól értem, hogy azért gondolod ramatynak, mert látszólag indokolatlanul járatták a motorját?

Előzmény: kem0001 (13612)
M62,306 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 13614

Azt megnézném, hogy 2011-ben a Zala Volán 260.06-ossal tol egy Pestet ;-)

Előzmény: zmagix (13611)
Batti89 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 13613

Ma ő volt Bükfűrdőn. Amúgy ő nem dolgozik hétvégén?

kem0001 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 13612

Üdv. Az IAB-864 milyen típúsú Setra? Van még ilyen busz a cégnél? Másik kérdés: elég ramaty állapotban van az IAB-864, vagy a sofőr olyan csak, hogy mikor beáll a megállóba fél óráig jár a motor, és pihenőben sem állítja le a sofőr. Ennyire ramaty állapotban lenne?

zmagix Creative Commons License 2011.06.11 0 0 13611

Ma már a szokásos helyen dolgozott, most indult el Pestről haza.

Előzmény: M62,306 (13605)
milos-007 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 13610

Jah mindenki közlekedhet Hévíz felé.Plusz 15perc késést simán belelehet kalkulálni az utazásba.

Előzmény: JRX-298 (13608)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 13609

Pont a szezonra, éljen! :(

Előzmény: JRX-298 (13608)
JRX-298 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 13608

Keddtől él az útzár az Alsópáhok-Keszthely összekötőúton.

Batti89 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 13607

Ez az új jövevény melyik fordára került? Ma ő ment Szombathelyre a JWC-938 helyett.

pixeL29 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 13606

Össze-vissza vannak.

Volt, hogy láttam egerszegen, két napra rá pedig kanizsán..

Előzmény: M62,306 (13605)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!