Keresés

Részletes keresés

Attero Dominatus Creative Commons License 2024.06.06 -12 1 615852

Hanem mert Európa nem tudja hatékonyan gyártani.

 

Az Opelek műszerfala itt készült Vácon, de azt is elvitték innét mikor a PSA megvette az Opelt, és valahol franciaországban egy gyárban gyártják ezek után azt a többmillió műszerfalat amik a ma már Stellantis néven futó konszern autóihoz kell.

Stellantis csoport:

 

  • Peugeot (alapítva: 1810, PSA-csoport alapító márka)
  • Citroёn (alapítva: 1919, 1976 óta a PSA-csoport tagja)
  • DS Automobiles (alapítva: 2009, 2014 óta önálló almárkája a Citroёnnek)
  • Opel (alapítva: 1862, GM tulajdonában volt 1929-2017, 2017 óta tartozik a PSA-csoporthoz)
  • Vauxhall (alapítva: 1867, 1927-2017 volt a GM tulajdona, 2017 óta tartozik a PSA-csoporthoz)
  • FCA (2014-ben alakult)
  • Fiat (alapítva: 1899, FCA Fiat Chrysler Automobiles alapító márka)
  • Abarth (alapítva: 1949, 1971 óta a Fiat tulajdona)
  • Alfa Romeo (alapítva: 1910, 1986-ban került a Fiat-hoz)
  • Lancia (alapítva: 1906, 1969-ben került a Fiat-csoporthoz)
  • Maserati (alapítva: 1914, 1993 óta a Fiat-hoz tartozik)
  • Ferrari (alapítva: 1939, 2016 óta nem tagja a Fiat-nak, hanem önálló márkának tekinthető)
  • Chrysler (alapítva: 1925, 2014-ben olvadt bele a Fiat-ba)
  • Dodge (alapítva: 1900, 1928-ban került a Chryslerhez, majd 2014-ben az FCA-csoporthoz)
  • Jeep (alapítva: 1943, 1987-óta a Chrysler tulajdona)
  • RAM (2010-ben különült el a Dodge-től, azóta önálló márka)
  • SRT (2004 óta készítenek nagy teljesítményű utcai sportautókat a Chrysler érdekeltségébe tartozó márkák számára)
Előzmény: Három szegény szabólegény (615849)
Attero Dominatus Creative Commons License 2024.06.06 -11 1 615851

Nem az elektronika a legnagyobb cucc egy autóban hanem ez: 3.40-től:

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=2EZEk2drBQI

Előzmény: Három szegény szabólegény (615849)
Attero Dominatus Creative Commons License 2024.06.06 -12 1 615850

Azért mert a Dacia már kínában készül, a Dongfeng gyártja az európai piacra.

Előzmény: H-47M2 (615846)
Három szegény szabólegény Creative Commons License 2024.06.06 0 4 615849

Az európai autók részegységeinek alig 2-3 %- a származik kínából, a többi itt készül európában.

 

Ja...

Súlyra.

Gyakorlatilag az elektronika...

 

Ez a gond, hogy rosszul alkalmazzátok a matekot...

Nem azért gyártja Kína ezeket a fontos alkatrészeket, mert "Európa is tudná"... Hanem mert Európa nem tudja hatékonyan gyártani.

 

Persze... A Citroen, az Opel meg a Fiat ki tudná fejleszteni a gyártósorokat az elektronika gyártására, de ha beleépítik az árát meg a munkabéreket az autók árába, akkor még kevésbé lesz elérhető az európai polgár számára, ami már most szopóágon van az energia meg az élemiszerárak emelkedése miatt.

 

 

Előzmény: Attero Dominatus (615843)
Attero Dominatus Creative Commons License 2024.06.06 -11 1 615848

A KUKA Robotics - VW MEB gyártósorában több tudás van mint az 1-2-3-4-és 5 G-ben együtt:

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=2EZEk2drBQI

 

 

Előzmény: Attero Dominatus (615843)
Abendsen Creative Commons License 2024.06.06 0 5 615847

ÁFA mint részegység?

 

Ha nem érted a nyelvet, hagyjuk. Ezen a fordító  vagy az AI nem segít.

 

Előzmény: kunzoo (615844)
H-47M2 Creative Commons License 2024.06.06 0 5 615846

Az európai autók részegységeinek alig 2-3 %- a származik kínából, a többi itt készül európában.

 

 

Annyira, hogy a Dacia Logannál komoly vizsgálat volt, hogy eléri-e benne az EU-s alkatérszek aránya az 50%-ot. Mert majdnem 60% volt a kínai, marokkói és koreai rész.

Utána Romániába kellett gyorsan telepíteni a műszerfal és a kábelgyártást.....

Előzmény: Attero Dominatus (615843)
feri a netről 3 Creative Commons License 2024.06.06 0 5 615845

"A vegytiszta, "emberarcú" nácizmus:" az ukrán bohóc ennyire megváltozott?

Előzmény: brexin (615840)
kunzoo Creative Commons License 2024.06.06 -6 0 615844

Az autót sem gyártani drága hanem fejleszteni, kereskedelmi láncot fenntartani...

Ezek a részegységgyárak automatizáltak, könnyen mobilizálhatóak.

Van is egy áramlás már most, India, Vietnam nyer most rajta.

 

Ha akkora pénz lenne a részegység gyártása, akkor nem kéne a világ minden tájáról lasszóval keresni hozzá munkásokat.

Szóval ezek lehetnek akár ötször drágábbak, az autó árában pár százalékot képviselnek csak.

Valószínűleg egy új autó árában a legdrágább részegység az ÁFA.

Előzmény: Abendsen (615841)
Attero Dominatus Creative Commons License 2024.06.06 -11 1 615843

Az európai autók részegységeinek alig 2-3 %- a származik kínából, a többi itt készül európában.

Előzmény: Abendsen (615824)
zicharonot Creative Commons License 2024.06.06 0 4 615842

Honnan származnak az alkatrészek?

Előzmény: kunzoo (615839)
Abendsen Creative Commons License 2024.06.06 -1 4 615841

Nem érted mit jelent a részegység... Nem alapanyagról írtam, autót (vagy háztartási gépet, stb) az EU-ban csak összeszerelik, a komponensek többsége ázsiai. Van még pár európai beszállító is, de többségét kiszervezték.

 

 

 

Előzmény: kunzoo (615839)
kunzoo Creative Commons License 2024.06.06 -5 1 615839

Lószart. Biztos a 600 ezer forintos kínában gyártott almás telefon, meg a többi sokszázezres kütyü árában mennyi lehet a munkadíj? 1000 ft?

Ugyanaz a kávé esetében is. A kávézóban egy csésze kávé árában max 1-2% költség az alapanyag ára.

Maga a miniszter mondta hogy a kenyérben a búza ára 50-60 ft. A kenyér meg 700-800 ft.

A benzinben is az adótartalom magasabb mint az alapanyag ára.

1 liter 25% os szőlőlé kb 400-600ft. 1 kg szőlő felvásárlási ára 50-60 ft.

 

Na ennyit az alapanyagok áráról.

Előzmény: Abendsen (615824)
Lester F. Creative Commons License 2024.06.06 -6 1 615838

Nincsen már ukrajna.

 

Muszkaszoppancsok szerint.

Előzmény: sszinténzenész (615837)
sszinténzenész Creative Commons License 2024.06.06 0 3 615837

Elmehet Karácsony a pitsába az ilyen átlátszó globalista hazudozással. Nincsen már ukrajna.

Előzmény: Igazmondó Juhé! (615821)
Lester F. Creative Commons License 2024.06.06 -7 0 615836

Ügyibügyi vagy pubika, keményen megmondtad a tutit... LOL

 

Előzmény: feri a netről 3 (615833)
sszinténzenész Creative Commons License 2024.06.06 0 3 615835

A kommunizmusban is megkérdezik. A WEF, a közhiedelemmel ellentétben, véletlen sem kommunizmus, hanem rabszolgatartó társadalom irányába megy.

Előzmény: Három szegény szabólegény (615826)
sszinténzenész Creative Commons License 2024.06.06 0 3 615834

Attól, hogy nem mondja be a Fos, attól még van.:)

Előzmény: kunzoo (615832)
feri a netről 3 Creative Commons License 2024.06.06 0 3 615833

"Igaza van.

Ellentétben a csuti lótolvajjal, aki jutalmazná a rusznya agresszort." neked az a szerencséd ,hogy nem a "Mi hazánk " van hatalmon mert akkor addig nem szavazhatnál amig el nem végezted a 8 általánost!

Előzmény: Lester F. (615823)
kunzoo Creative Commons License 2024.06.06 -6 0 615832

Működik a dolog, a háború elején látható rakétazáport azóta sem tudták megismételni.

A háború elején még aktívak voltak a tömegesen bevetett harci helikopterek is.

Tömeges deszantos támadás volt.

Teljes zárlat a Fekete tengeren.

Kétéltű támadással sziget elfoglalása.

 

Most nem.

Előzmény: Panzermeyer (615825)
kunzoo Creative Commons License 2024.06.06 -6 0 615831

Nem a válaszon múlik, hanem a pénzen.

Előzmény: Három szegény szabólegény (615826)
kunzoo Creative Commons License 2024.06.06 -5 0 615830

Az össz autóeladásban kb 80-90% céges autó.

Csak a maradék a magánszemély. Akinek valóban van pénze (vagy hitele) rá.

Előzmény: Igazmondó Juhé! (615822)
kunzoo Creative Commons License 2024.06.06 -6 0 615829

4 millió új autó? Na ne röhögtess.

A magyar autópark egyre öregebb.

Előzmény: mmormota (615820)
Abendsen Creative Commons License 2024.06.06 0 4 615828

Pár évvel ezelőtti nyugati alapkoncepció már a tulajdonmentes társadalom volt (you will own nothing), WEF találta ki és nagyon jó lett volna a globális vállatoknak, mert mindent kölcsönözhetővé tettek volna. Számukra sokkal nagyobb kontrollal a társadalom fölött.

 

Most már nem tudni lesz-e belőle vmi, de általában nem szokták feladni az ilyen terveket.

 

Előzmény: Három szegény szabólegény (615826)
Attero Dominatus Creative Commons License 2024.06.06 -11 2 615827

 

 

2024-ben akár 100 ezer új személyautó találhat majd gazdára Magyarországon

 

 

Az ötmilliós szlovákiában tavaly 88 ezer új autót értékesítettek míg a tízmilliós csehországban 2023- ban 203 ezer új autó talált gazdára.

Mit is akartál bretyogni?

Előzmény: Igazmondó Juhé! (615822)
Három szegény szabólegény Creative Commons License 2024.06.06 -1 4 615826

Nem biztos hogy alap az hogy az átlagpolgárnak új autót kell vennie.

 

Azért demokráciában illik megkérdezni, az átlagpolgárt, hogy mi az alap.

Kommunizmusban nem szokták megkérdezni.

 

Oszt ha az az ára hogy lejöjjünk az olcsó orosz energiáról meg az olcsó kínai árukról, hogy bevezessük a kommunizmust, lehet hogy sok ember nem értene egyet...

 

 

 

Előzmény: kunzoo (615819)
Panzermeyer Creative Commons License 2024.06.06 -1 5 615825

Igen, igen.

Láttuk, hogy a működő szankciók miatt a félvezetőket is ukrán mosógépekből szerelték ki az oroszok, azok fogytak most el.

Előzmény: Abendsen (615824)
Abendsen Creative Commons License 2024.06.06 0 1 615824

Európai termékek is tele vannak ázsiai, többnyire kínai részegységekkel. Német és francia autók is tele vannak ilyenekkel. Kína lekapcsolása nemcsak az árak rendkívüli emelkedését jelentené, de jelentős áruhiányt is. Autóknál pl. a márka specifikus részegység vezérlő elektronikákat szinte kizárólag kínaiakkal gyártatják (minden egyedi, hogy jó drága legyen), Európa évekig gyártani se tudná. Vagy a napelemek 90%-a szintén kínai, ez se menne már az EU-ban, mert nincs hozzá ritkaföldfém.

 

Előzmény: Három szegény szabólegény (615815)
Lester F. Creative Commons License 2024.06.06 -6 1 615823

Igaza van.

Ellentétben a csuti lótolvajjal, aki jutalmazná a rusznya agresszort.

 

Előzmény: Igazmondó Juhé! (615821)
Igazmondó Juhé! Creative Commons License 2024.06.06 -1 4 615822

Ne hazudozz !!!!

Már megint nyomatod a MINDENSZARIZMUST !

 

 

Ugyanúgy 10-15-20 %-os  ÁLLAMI támogatással lehet venni  Magyarországon ELEKTROMOS kocsit, mint  2023. december 13-a  előtt Németországban.

Miközben a német recesszió miatt  nadrágszíjhúzás van Németországban ( a pénz az AMERIKAI  globalisták zsebébe kell Ukrajnán keresztül) ,  egy tollvonással megvonták az elektromos autók támogatását ( közel 4000  €,  átlagár  37 ezer €) ,  ott maradt a nyakukon  100 ezer  elektromos kocsi, amit már nem lehet eladni.

 

Magyarországon:

a tisztán elektromos autók eladásai 23,4 százalékkal emelkedtek, míg a plug-in hibrideknél 13,7 százalékos bővülés volt tapasztalható.

A zöld rendszámok kiadása is folyamatosan növekszik, 2023 november végéig összesen 84 454 darabot állítottak ki a hatóságok.

A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének előrejelzése szerint 2024-ben akár 100 ezer új személyautó találhat majd gazdára Magyarországon. Ezen belül az elektromos autók eladásainak száma várhatóan eléri a körülbelül 7,5 ezer darabot.

 

 

Előzmény: kunzoo (615819)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!