Nemtom. :-) A garázs az esbán tövében van, ami kb 8-9 m magasan egy töltésen fut. Tehát "csatlakozása" a nagyvasúthoz..., nos ez nem derült ki a helyszínen. Ipartelep nagyvasúti kapcsolattal csak ettől délebbre található, itt max a villamos tekereg, de szintén 1435 mm-es kapcsolat nyomát se láttam. A közelebbi váltó és a kerítéskapu között sincs túl sok hely, tehát ki kellett azon jönnie. De hogy hova, azt nem tom.
Egy kis kitekintés: Csak várom, és várom, de már vagy 28 éve nem jön.... Avagy füvesített pálya helyett fásítottal kisérleteznek. (Siemensbahn Berlin) Ezek szerint Berlinben nincs, vagy kevesebb a színes-fém-tolvaj (a saját egyéni véleményhez megfelelő kötőjel kiszedendő).
Meg. A vonal Óbudát kötötte össze a Délivel, a jobbparti körvasút volt. Később megszűnt az összeköttetés és csak az ipartelepeket szolgálta ki, aztán azt sem. Budán a körúton csattogtak végig a vonatok mint ma a 4-6 villamosok (azok akkor csak a pesti oldalon jártak).
Hogy mikor szűnt meg nem tudom, szívesen olvasnék róla hátha van itt hozzáértő :)
Igen, pontosan ezért akarták 80-as pályasebességre fejleszteni a 80-as évek végén. De aztán se abból, se a felső (Lepsény-Tamási, azt "csak" 60 km/h-ra akarták megcsinálni) szakaszból nem lett semmi, csak a pusztulás :-(