Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Helló! A szakdolgozatomat a debreceni trolibusz és a villamos közlekedésről írom. Arra kérnélek titeket, hogy minél többen töltsétek ki a kérdőívemet. Körülbelül két percet venne igénybe. A kérdőív név nélküli, és csak egy szimpla elégedettségi-fontossági közvélemény-kutatásról van szó. Szóval kérlek titeket, hogy minél többen töltsétek ki.
link: annakerdoiv.uw.hu
Itt találjátok a kérdőíveket. Előre is köszi a segítséget.
Ma már nem is írok időpontot, ezek egyszerűen javíthatatlanok.
Viszont ma két érdekesség is volt. A 100-ra matricázott "jubileumi" troli befagyott ablakokkal baktatott, még a sofőr bácsi is alig látott ki.
A másik, hogy 8 óra magasságában a Kossuth utcán egy minden jelzés nélküli troli közlekedett utasokkal. 3-as lehetett (a 3A előtte volt), csak se tábla, se elektronikus kijelzés.
Ja tegnap még egy DKV TESZTKÉPERNYŐ 123456789 is megtekinthető volt.
Sajnos nem volt alkalmama a régi blokkodnak a hangját meghallgatni egyszer sem, így nem tudom mihez kötni. Csak azt mondtam, hogy '760 is kapott új motort. De akkor biztos '759 volt.
Ami viszont új létére (az én fülemnek) mégis elcs*szettül dolgozott.
A többi SG váltója (is) tudta -természetesen- a terheléstől függően hamarabb, vagy később kapcsolni a fokozatokat fölfelé, de ezen ezt nem, vagy csak sokkal kevésbé tapasztaltam. Ha jól tudom, ezzel egy időben a fogyasztása is megnőtt, ami azt valószínűsíti, hogy talán tényleg nem volt minden oké ezzel az új kombóval...
'097, olyan 19:30 körül a Faraktáron, tök sötét kijelzők, tábla nincs, utasok igen... :) Pislogtam én is, meg a többi várakozó is a megállóban... Aztán utolértük a józsaival és a Burgundia-Kossuth keresztben már (azt hiszem) 25Y-s volt.
A '760-hoz miért lenne köze az én blokkomnak? :) Attól még kaphatott az is egy másik motort, hogy az említett motor ugyanúgy a '759-é lett...
Egyébként legutóbb is én vetettem föl a lehetőségét, de azóta volt alkalmam jobban megfigyelni a hangját és az alapján egyre inkább igazolódni látszik, hogy Ő kapta meg.
Egy szép nyári kép frissen festett felnikkel, meg egy Kovácsbusz hátsóval :) Köszi szépen! Jó a kép amúgy. Július óta még nem volt alkalmam fotózni, bár sokszor láttam 'Hadház-Téglás környékén. (Olyan más már mint volt.)
A médiában jobbal beharangozták azért... Akkor azt hiszem, lemaradtam valamiről. Linket kérek!
Tegnap írtad, hogy újra láttál 41Y-ost. Hát én ma nagyon figyeltem, de továbbra is csak 41-eseket láttam, úgyhogy azt hiszem, csak véletlen volt, amit Te láttál.
Ha már ünnepi forgalom. Kíváncsi vagyok, a 24-ei délutáni-esti menetrendről lesz-e kitéve hirdetmény az érintett megállókban. Szépen, igényesen meg lehetne csinálni, mondjuk egy kis ünnepi design-t hozzátéve :)
Azt hiszem, ilyen tájékoztatás mellett a 30 napos bérletekre az emberek nagyrésze azt fogja mondani, hogy hülyeség. Elég nagy butaság, hogy ezt csak így szimplán bejelentik, hogy "A 2009. évben használt bérlettípusok 2010. január 1-jétől megszűnnek.". Egy kicsit marketinges fejjel átgondolva a dolgot, ezt lehetne úgy is beállítani, mint tisztán utasbarát intézkedést, a hóeleji sorok elkerülése érdekében, ahogyan azt anno a BKV is tette. Az is igaz, hogy ott egy ideig még hagyták együtt élni a havi és 30 napos bérleteket, és csak egy második lépésben szüntették meg a havibérleteket.
Az ,hogy csúnya volt úgy az biztos, de (biztatásként) lehetséges, hogy abból a reklámpénzből kaphatott új váltót, meg jónéhány új elektronikai cuccot bele tavaly májusban. Ha már itt tartunk: helyköziben nincs valakinek fotója róla?
Nem is úgy gondoltam, hogy ti, vagy a gazdázi tehetnek róla. És én is a csíkok és a reklám kombinációján problémázok, nagyon csúnya volt. Hálistennek mostmár ilyen reklámmegoldásokat nem lehet látni, reméljük ez így is marad.
A reklámról nem tehetünk. Beszéltük is a gazdáival anno, hogy inkább Ikarusra tették volna fel, azon még nem is mutatna annyira rosszul, de így ahogy a csíkokra rátették erre a buszra ez borzadály. (Ráadásul közel egy évig volt rajta) :(