Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Holnap benézek, ha minden jól megy, tavaj ilyenkor a helyközi buszom 20 percett késett! No, ez nem baj, inkább érjek oda 1 órával később minthogy az árokban kössek ki :) Megnézem milyen lesz az ut, de a DKV venne 100 hóekét.. meg KCSV-re is :D szupi lenne ))
Háth, hogy ennyi havat nem lehet eltakaritani 20 hókotróval sem, azt lefogadom! 5 perc mulva ugyanott volt a hó, és nem lehetett látni a járdát, ahol ellapátoltam :S
Nem sok vezető fordul meg arra...A terelés óta 2 biztosan, meg ha csuklós volt pótolni, akkor mégegy igen...Egyiknek se okozott problémát a befordulás egyik oldaról sem...
Akinek meg tolatgatnia kellett, nem érzi a buszt, vagy elrontotta az ívet...
Érdekes módon, az előző terelést is kibírták... Egyébként tényleg nehezebb, de nem megoldhatatlan. Igénybe kell venni a többi sávot is, akkor könnyen megy...
Úgy tudom, csak az első néhány busznál vannak "keveredések" a forgalmiban... Mindegy is...
Nem jól tudod, az összes forgalmijában üzemeltető van beírva az ITK-hoz. Amúgy nekem is mindegy csak jó ha tudjátok.
Egyébként nap mint nap ott járva, nem nagy gond a csuklósnak sem a befordulás...Főleg úgy, hogy csúcsidőben rendőr segíti a befordulást a buszoknak és az autósoknak is.
Én nekem nem így mondták, ülj be te akkor és vezess. A rendőr pedig nagyon ritka esetben van ott, a lényeg nagyon nehéz ott csuklóssal közlekedni. De hát mit foglalkozik a DKV ilyennekkel...
Úgy tudom, csak az első néhány busznál vannak "keveredések" a forgalmiban... Mindegy is...
Egyébként nap mint nap ott járva, nem nagy gond a csuklósnak sem a befordulás...Főleg úgy, hogy csúcsidőben rendőr segíti a befordulást a buszoknak és az autósoknak is.
Mint írtam a 25 menne sűrűn mert az Y buszai is ott járnának. Ilyen esetben kit érdekel az utas? Ha egyszer nem kicsit neccesen hanem nagyon neccesen, balesetveszélyesen lehet befordulni akkor ott busz ne járjon. Az jobb lenne ha ottragadna egy csuklós vagy összetörné emiatt a buszt sofőr? Az utasok meg szídják azt aki lezárta az utat és arra jelölt ki egérutat ami most van.
A buszok forgalmijában az ITK csak üzemeltetőként szerepel. Ha te veszel egy kocsit lízingre, hitelre a forgalmiban még te szerepelsz tulajként. Mikor megtörtént a váltás keringtek pletykák, hogy van itt több szereplő is ebben a buliban pl. más cég aki a buszokat birtokolja, tudod haveri alapon ment itt sok minden. Van pár homályos részlet amire még nem derült fény.
A 109-est tudom, nem azt írtam, hogy az összes Vincelléres csuklós egésznapos.
Egy kivétel biztos van... A 25/25Y '109-ese egész nap jár ugyan, de nem egy gazdával. Egészen pontosan legalább 2 szokott rajta menni, de valamikor reggel egy 3 jön, aki nem tudja, hogy a Veres Péter hol a f@szba van a végállomás, így 2-3 megállót rendszeresen tábla, illetve kijelző nélkül tesz meg...
Kiváncsi vagyok, mit szólnál hozzá, ha a reggeli buszra nem tudna felszállni legalább 20 ember, mert hogy kicsit neccesen fordul be a busz a terelőútvonalra... Igencsak szidnának téged!
Szeretném, ha bőven kifejtenéd, kinek a tulajdonában vannak jelenleg a buszok... Mert az 100%, hogy a DKV-nak semmi közük nincs hozzá... Az ITK meg lízingeli őket... Ergo az ó tulajdonuk lesz.
ltnine2! A buszok nem az ITK tulajdonában vannak, ők csak az üzemeltető szerepet töltik be. A csuklós buszok többsége a Vincelléren egésznapos fordában van a vonalakon és állandó emberek ülnek rajtuk, 1 gazdás buszok. Egyébként a 12-esen is van csuklós egy db. Ezt a másik topikban kihagytad. A 25Y-ról jó lenne levenni most a csuklósokat a Budai lezárása miatt ugyanis nagyon nehezen tudnak befordulni balra a Budaira a Ruyter utcáról, nem egy esetben több előre-hátra tolatással sikerül csak a dolog. A DKV sajnos tévesen nem mérte fel előre, hogy ezen a helyen elfér-e egy csuklós és azt sem, hogy kényelmesen be lehet-e fordulni ott. Én most nem is járatnám az Y-t. Menne a sima 25 sűrűbben azt jól van az úgy. Menjen körbe aki ott lakik, luxus 2 vonal oda.:-)
Civis 18 ---> Ülőhely száma: 41 Állóhely száma: 123
Összesen --> 165 Forrás: DKV.hu
Ikarus 280 --> Szállítható személyek száma: 141
Forrás HV.hu (Ülőhelyek száma: 34 Ez is ott volt, de ha én jol értelmezem, akkor abban a 141-ben benne van a 34 ülőhely is. De ha ezt is belevesszük (141+34 ) akkor is 175 ami 10 személlyel több, mint egy c. 18 utasbefogadása Csak érdekesség képpen irtam, mert azt akartam megnézni, hogy mennyire kirívó a 2 közti külömbség! De ugy látszik nem nagy, ami engem meglepett!
Műszaki menedzser szakra járok. Azért választottam ezt a témát, mert a DKV-nál voltam gyakorlaton és erről írtam a gyakorlati dolgozatom. Így a szakdolgozatom tulajdonképpen ennek a folytatása.