Gyöszi igen a srác megúszta nem is bukta volt hanem egy kő alulról elkapta a blokkot. Blokk védő nem volt. De a gyurma kihúzta a bajból, mindenki gond nélkül hazaért.
Első nap a határtól offroad pádisig volt a cél hát a terep meg a két tenere miatt ez nem igazán sikerült. Erdődámos mellett aludtunk.
Második nap felénél kíváltunk a csapatból hogy aszfalton folytassuk majd este tali Torockón. Ez sajna nem jött össze mert még mi a dragannál fotózkodtunk az offos csapatnak blokkot kellett ragasztani zuhogó esőben.
Harmadik nap Torockó felől a bihart vettük irányba egész napos esőben motoroztunk. Egy csodás ötlettől vezérelve fel is mentünk a csúcsra hátha a felhők fölé kerülünk. Ez olyan jól sikerült hogy jeges esőben és 4 fokban értünk fel nem kis elkeseredéssel. Ezután lóhalálában le majd egész végig 2-es alapjarat olyan szintű esőben és felhőben hogy 10 méterre se láttunk, már a sisakon belül a plexin is folyt a víz. 32km szerpentin után leértünk a benzinkúthoz ahol anno a belgákkal is találkoztunk csak most ez a kis út több mint 1 órába került.
Ott lent ettünk és megvártuk az eső végét. Ezután egyenesen a határ felé rohantunk hogy elkerüljük a következő esőt. Gyulánál már majdnem teljesen szárazok voltunk hála az enyhe napsütésnek.
A terep kicsit nehéznek bizonyult néhol a sár miatt ezért a második nap felénél szetváltunk. Ennek a büntetése a harmadik napon az egésznapos eső volt. Ennek ellenére maradnék még egy hetet szívesen.
Eszembe nem jutna felülni a motorra. Van itt mindig más. Talán jövőre. Most hívott a kőműves, hogy hétfőn jönne falazni. Homok meg mész sehol, mert a héten szabin volt a tüzépes. Úgyhogy van egy kis házi feladatom, 1 köbi homokot vasárnap beszerezni. :-)
Nem.Nem ismerem.Igazából nem nagyon kötök új ismeretségeket mostanában.Időt sem szánok annyit ezekre mint régen,meg nem is keresem az újat.Mostanában stagnálok ,kicsit mással vagyok elfoglalva egy ideje.Lement rólam a szervezkedési kényszer:))
Időnként szokták kérdezni régebbi ismerősök,hogy mit tervezel még túrát az idén.Aztán nagy a meglepi amikor azt válaszolom: semmit:))Azért persze a szerelem az tart!;) Csak nem csinálok szenzációt belőle.
Igazán megérintett ez a közelmúltban történt 3 igazán jó barátom elvesztése. Egy éven belül ez több volt mint sok nekem.
:(
Tervezgetek egy északi utat magamnak(esetleg két baráttal max)de ez is olyan távlati terv.Két év múlva 40 éves lesz az ősTenere.Fel lesz díszítve és tervezek egy "40 éves a Tenere" bulit...majd meglátjuk.
Most pld a kis Kymco-val vagyok elfoglalva ,ha motorral foglalkozom,alkatrészek összeszedése stb stb.
Attól még hogy tag vagyok másfelé is motorozhatok. Mondjuk idén csak másfelé jött össze ilyen olyan okból.
A jövőheti nem szervezett különösebben csak az első éjszakát tudjuk kb, a többit kitaláljuk menet közben, amúgy Hunyadi Laci a fő kolompos hátha ismeritek.
Gondolkozzatok el rajta és gyűjtögessetek rá!2123 pedig egy nomád túra lesz ha megérjük.Addig pedig sok szomszédolás,ha van kedvetek és időtök.Vannak emberek akik bármikor szívesen fogadják a beeső hasonló gondolkodású barátokat. példának említhetném Danit,Petit,Alest vagy magamat is akár..
Jó lenne ha ez a kör azért bővülne,ugyanis ez lenne az alapja ennek a társaságnak !
Nem erőltetem a dolgot ,látja azt mindenki hányszor vette igénybe másutt a vendéglátók önzetlenségét.
Szerintem magyarországon nincs dieseles motor (rendszeresítve). A legelőrehaladottabb próbálkozás - tudtommal - az USA-ban volt/(van). A cél: a minden járműben egyformán használható egységes üzemanyag volt, de valamiért ott sem terjedt el. Szinte minden hadseregben van motoros osztag, de a jelentőségük marginális. Nem is nagyon erőltetik ezt az irányt.