Úgy látszik, egyre szélesebb márkaválasztékkal jelentkezik az itthoni piacon is a Kymco motorgyár. Motorok, robogók és quadok is szerepelnek a palettán. Milyen tapasztalatotok van a márkával kapcsolatban, milyen kiegészítőkkel érdemes hozzáfogni egy ilyen gyártmány megvásárlásakor?!
harkányi vagyok. még megnézem a variátort, mert van benne több mint 10.000 km és még nem volt görgő és szíj cserélve. és ha akkor sem jó akkor keresek egy szerelőt. pécsen állítólag az rmc nél javítanak
Akkor vagy tovább kínlódsz szívsz vele vagy keresel egy szerelőt felteszed a vasat utánfutóra és elviszed egy olyan helyre ahol meg tudják csinálni és nem csak még jobban szétbasszák .
De ha megírod hogy merre laksz akkor hátha tud valaki segíteni a szerelő keresésben is.
Na ezt te honnan következtetted ki h ez a baja? Mert ez most elég nagy marhaságnak haladszik. Csikorgó nyekergohangot nem ad generátor motoron mivel semmi fogó alkatrésze úgymond nincsen . Nincsen külön csapágyazott forgórésze és az sem gerjesztet. Itt a generátor mindig maximális teljesítményén megy minden fordulton.
Ezt magyarázd már el kérlek, hogy mi adhat ilyen súrlódó hangot az elektromos rendszerből.
Azt ugye tudod, hogy ha leköti az akkut és úgy hajtja, járatja a gépet, azzal nagy valószínűség szerint kinyírja a fesszabályzót?
Őszintén megmondom, hogy ez a tanács szerintem arra jó, hogy még inkább tönkretedd a motort.
Szerintem a kuplungod nem az igazi (pl egy kuplungrugó oda van, vagy a pofa rögzítési tengelye van kikopva), de az említett szíj hiba is felmerülhet, ezeket könnyű kimérni, ellenőrizni.
A leterhelés illetve az érdekes hang a töltés miatt van...próbáld meg lekötni az aksit s meg fog szűnni,illetve elképzelhető a menet közbeni hang is a töltés miatt alakult ki,vagy az akku zárlatos és sokat vesz fel vagy a töltéssel van probléma.
Tapasztalat az van. De sokszor fórumon nem adható mivel nincsen kedvén novellát írni. Mindig van egy diagnosztikai menet amin végig kell menni. Mert olyan nincsen h az a gond kicseréled és jo lesz.
No igen sok mindent itt nem lehet tenni. Ahogy depi mondja. Csodát ne várj a forintul. Szakmai tapasztalatot és tudást itt nem tudunk. Aztán meg a többi fórumon a sok okos meg a top mix h ez meg az. Ez egy kopmlet rendszer minden mindénél összefug.
az a baj, hogy senki nincs a környéken aki ilyennel foglalkozik. még egy gyertya cserét meg próbálok, aztán meg nézem a hajtást. de nem hiszem hogy azzal lenne a gond, mert erő sincs benne és mikor megyek vele kicsit rángat,mintha el akarná kapni
Igen, szólj olyan ismerősnek, szerelőnek, aki ért hozzá és nézzétek át együtt. Ha meg nincsen ilyen kontaktod, akkor vagy elviszed szerelőhöz és átnézi ő, vagy autodidakta módon te kezded el szerelni, ez utóbbit esetleges tapasztalat hiányában nem javaslom.
Lehet nem is az erőben, üzemanyagellátásban van a hiba, hanem a hajtásban. Azt nézte bárki?
megjött az új karbi. az alapjárat, és az indítás szuperül működik. de 40 nél jobban most sem megy. a benzin csapról le húztam járó motornál a csövet , és anyag jön rendesen. valakinek valami ötlete
Nem tudok válaszolni a kérdéseidre mivel nem vagyok lexikon. Töltsd le a szervizmanualt és ott minden kérdésedre választ talál. Kupák meg ilyenekre sem tudom a választ. Én egyszerűen elmegyek bontóba és kérek egy rávalót. Legszurohazat szetcsavarozod és megnézed mi van benne. De szervizmanualban ez is benne van.
hozzá teszem nem nagyon értek hozzá de az elképzelhető hogy már meg lehetett repedve és falsot szívott és azért idult nehezen? Ja meg ami még fura hogy az alapjárati csavart a karbi oldalán hiába tekertem semmi nem változott!