Viszont lenne mégegy kérdésem...van egy K60-as porlasztóm, szétszedtem kitakarítottam...nos ráteszem a benzincsövet oké. Megnyomom az úsztató gombját, és elkezd ömleni a benzin amíg el nem zárom. Az úszó szintje fejre fordítva víszintes. Mi a fene lehet a baj? nem belevaló a bennelévő tűszelep ?
A vazon jobb oldalt lenni kellene egy pici furatnak vagy egy oda hegesztett kis fulnek amibe akasztod a rugo felso veget , De ha nincs akkor meg ahogy Katonka is mondja egy plusz lemez kis kar lenne a pedaltengely jobb oldalan kozvetlen a fekpedal alatt , de lenyegeben ugyanazon a tengelyen .
Errol talalsz kepet amit Tibi tett fel a 22 rol 2020 04. 22 n a 2028 as hozzaszolasnal .
Ezen a kepen a 22 es van de a 16 on is ilyen megoldast keszitettem ,mert ott meg van ugyan az a furat de nekem nem igazan tetszett mert nekem ugy a rugo bele ert a lancba valamiert es le koppintottam a 22 es rol . De ilyen megoldas van a Riga Delta kon is .
Valaki tudna segítení riga 16 kitámasztó rugó felső beakasztási helyével kapcsolatba, hogy hova is kéne ? Eddig fel volt kötve, azonban most szereztem rugót, a kitámasztóba ott a kis helye, azonban a vázon nem találok semmit. Köszönöm!
Részletes programtervet nem találtam, de az előző évek leírása szerint egy nagy, városi rendezvény Újfehértó főterén, kiállítással, felvonulással, kézművesvásárral.
27 -n lesz Rigás Csabi nem Tanárbácsi val megy hanem a barátjával aki most vett egy 16 -ost neki van a babetta is . Ha nem tévedek ,néhány hete voltak talán Szolnok környékén ő a 16 -osal a barátnője meg babettával kétnapos utra
Udv! Erdekel a tali ill tura!! Polgar fele jon valaki!? Mert akkor mehetnenk egyutt!! Ha jol emlekszem Rigas Csabi Tiszakeszire valosi! Melyik napon is van pontosan? Mert olvastam 26,27et is!
Rigás Csabi kivel jönne Újfehértóra? Tanárbácsival? Vagy akinek a nevére nem emlékszem (talán Pisti?), aki a múltkor a Babettával repesztett, meg Szolnokon járt Rigával?
Balázska nem tervezi, hogy jön?
Verho4, te jössz?
A membrános Verhovina aligha készül el addigra, a röpsúlyos Rigával tervezek menni. Ezt a motort egyébként pont Újfehértóról vettem, szóval most hazalátogat.
A Tisza - mentieknek is van jó Riga motorjuk , Rigás Csabi jelezte hogy készül másodmagával a 27 - én Újfehértó -ra . De másokat is szivesen látunk egy ilyen alkalomhoz illő motorozáshoz !
Erre a keverési arányra visszatérve , nálam előfordul hogy nem kannába be keverem , hanem a tankba egyből a tiszta benzint és rá az olajat , de csak ugy szemre és biztos ami biztos ilyenkor még egy kicsit és már tul olalyosra is sikerült . igy volt ez tavaly polgárra menet is . egyik megállás alkalmával kérdeztem a mögöttem Verhovina 3 as al jött Balázska Szabó tól hogy hogyan látod füstöl e a motorom , raktam e bele elég olajat ?
Erre ő azt válaszolta hogy biztos , mert nem csak füstöl de mögöttem haladva a motorjának az eleje már olajos .
Udv Tibi! Kinek a pap kinek a papne! :-) ez a bajaratason is nagyon oszlik a velemeny.... Enis kannaba keverem ithon a naftat! Mikor mihez kell ugy keverem... ha nagy generalon esik at a moci,en szoktam meg elojaratni is egyhelyben kihagyasokkal,4-5orat mielott utnak indulok! (200-250re szoktam az illesztest kerni,eleg szoros!) De sok km. Keresztul csendes a blokk nincs dugo hang.....ha szepen befut! Pihentetni ense szoktam,ezt erezni kell!! :-) (ovatosan)! 98ban mikor csinaltam es rendeltem Tabori Ferenctol egy 90ccm simohengert o is javasolta h jarassam elo mielott utnak indulnak!! Furesz vagy kasza szervizekben is oszlik a velemeny ki mit mond a bejaratasrol! De hat nem kell h tartos legyen tomeg cikk! :-) :-) :-) Vissza terve Ferire az 501es blokk mar lehet h jobban viselne a 30-33as kevereket!
Egyébként én is 25-ös keveréket használok, de ennek más oka van: kannába szoktam benzint venni, amit itthon előre bekeverek - s mivel szinte mindig van itthon valami bejáratós motor, én ahhoz keverem be 25-ösre az egészet és így aztán ez megy a többibe is.
Bejáratni elvileg 20-assal kell, de én 25-össel szoktam és még soha nem volt vele baj. Pedig nem szoktam 15kilométerenként megállni, hogy hűljön. Viszonylag hűvös időben megyek vele, nem pörgetve. Most hétfőn két részletben mentem friss hengerrel kb. 120 km-t.
Szerintem Feri is sűrűbben szereti, mint 30. Legalábbis amikor Polgárra mentünk, úgy füstölt a motorja - szerintem akkor fele-fele arányban tankolt!
Udv Bence! Meg annyival egeszitenem ki Tibi es Feri velemenyet,h a tugorgok szama (surlodo felulet)hatarozza meg a keveresi aranyt! No most ha jol tudom a riga is persejes ill kosar nelkuli tugorgozesu,inkabb 25 keverek valami jo keveredokepessegu olajal,valami szintetikus! A 100 brenyat proba cseresznye nekem nem szeretti a 6os(molos) mast meg nem probaltam! De azt meg jo tudni h a 95 az nyersanyag,a 100 full vegyileg eloalitott(kemiailag). Meg nekem az emelt surites se igenyli a magasabb oktanszamot! Roviden ennyi! :-)
Sikerült beállítani a gyújtást és a karburátort? Kiderült, hogy mivel volt baj?
Feri írását annyival egészíteném ki, hogy véleményem szerint is inkább megéri a drágább, jobb minőségű fél/full szintetikus 2T olajakat venni, főleg ha sokat használod a motort. A Riga egyáltalán nem kényes erre, de a kipufogóban évek alatt lerakódott kokszot csak kiégetéssel lehet tisztességesen eltávolítani, s az meg tönkreteszi a krómozást.
A benzin - olaj keverési arányról is vannak eltérő vélemények , a te motorod a km alapján nem járatós igy én
egy a harmincas keverési arányt tennék , hogy milyen márkáju ? az annyira nem lényeges a lényeg hogy 2 -T legyen meg esetleg nem árt ha meg felel az ugynevezett JASO szabványnak , de az is inkább pld az MZ k nél lényegesebb (egyébként e szabványt a legtöbb olaj tudja ) . Esetleg be szerezheted ezt szintetikus változatban is ennek az ára huzósabb viszont kevesebb a korom képződése igy kevésbé szennyezi és tömiti el a kipufogót .
Viszont ha javasolhatom , vedd meg a 100 as oktánszámu benzint ezzel elvileg erősebb is meg hogy ha tovább ál l ( nem romlik meg )
Elkészültek az ülések. Ez türkizkék(vagy zöld?) Riga 4, és az olimpiai Riga 16-os kapja majd őket. A Riga.hu-n találtam két cikkben képeket a 16-os üléséről, élőben szerintem jó az árnyalat, a kép talán csal egy kicsit. Ugyanennek az ülésnek a szivacsa már kissé használt volt, de a kárpitos rendbe hozta azt is, nem csak huzatcsere volt.