Szia ! Na ez konkrétan bármi is lehet . Ha van fordulatszámmérő az autóban azt kellene megnézni , hogy amikor az autó leáll akkor az mér e fordulatot vagy beesik 0-ra illetve a check engine lámpa kigyullad-e . Egyébként diagra kell tenni és folyamatosan nézni a lambdafeszültséget , befecskendezési időt , fordulatszámot . Ha van fordulatjel és kivezérelt befecskendezés viszont a lambdafeszkó leesik 0 voltra akkor elfogy a benzin . Ez lehet az utángyártott befecskendező hibája . Sajnos sokan szopnak vele az ára barátságosabb mint a gyári viszont sok velük a hiba . Ha gyári immo van benne az már menet közben nem kavar be . Ha az utólagos riasztónak van indítástiltási képessége akkor meg kell nézni milyen áramkört tilt le . Illetve kérdés hogyan áll le ? kicsit rángat vagy csak egyszerűen mint akit elvágtak ?
Azaz, nezd at a csoveket az evap tartalyhoz, meg az aljan kimeno csovet is. At kell tudj fujni rajtuk. Meg az evap tartyon is felulrol lefele, ha befogod a tetejen a masik lyukat.
Sziasztok! Szeretném megkérdezni hogy a 99-es suzuki swiftnek az km órájában van üresen egy alacsonybnzinszint lámpa, ha beleteszek egy izzót elvileg működik? Vagy kell más is hozzá?
Lejjebb van r.jozee topiktárs kommentje, próbálj meg neki írni, nem tudom milyen sűrűn jár erre, ő hozzáértő.
Ami még eszembe jut: nem igazán tudom, hogy az immo hogyan működik (menet közben is van-e szerepe?), de ha van pótkulcs, esetleg megpróbálhatnád azzal is, csinálja-e. Nekem pár napja mondta az autóvillamossági szerelő, hogy az is okozhat indításnál hibát, ha ott van valami kontakthiba. Nekem néha 3-4. indításra pöccent be, de mint kiderült, más elektromos hiba okozta a jelenséget.
Az utángyártott injektorokról itt nem sok jót olvastam...
Szeretném a segítségeteket kérni! Asszonypajtás 2001-es 1.3-as 8 szelepes swiftje, tavaly ősz óta olyan hibát produkál, hogy menet közben, tartott gázon leáll a motorja. Hiába kuplungolok, váltok vissza, nem röffen be. Félreállok, leveszem a gyújtást, indítok és megyek tovább. Az internet bugyrait fürkészve, az injektor hibájára gyanakodtam. Kicseréltem az injektort, egy utángyártott típus azonos Bosch injektorra (30.000.-HUF) a hiba nem szűnt meg. Kb. 30 Km után a motor leáll, aztán újraindítva azonnal elindul. Egyébként mindig pöccre indul, veszi a fordulatot, húz rendesen, semmi motorhiba nem tapasztalható. Az autóban utólagosan beszerelt riasztó van. Ha valaki találkozott már ilyen hibával, legyen szíves segítsen!
Korábban írtam az akksi lemerülős problémámat. Mivel pár hétig nyugi volt, nem foglalkoztam vele, de pár napja megint előjött. Eljutottam autóvillamossági szerelőhöz. Kb. 1,5A-t evett kikapcsolt állapotban, mint kiderült olyankor is kapott áramot a vezérlés, gyújtás. Az lett valószínűsítve, hogy valahol zárlat van, így a műszerfal alatt szét lett húzva minden, nem segített. Már majdnem feladtuk, mikor az akksi/biztosíték/relé dobozoknál nyomkodva megszűnt a probléma. Lebontottuk az egészet, szétszedtük a vezetékkötegeket, de nyomát sem találtuk a hibának. A szerelő jobb híjján arra gyanakszik, hogy az idő/mozgások/összepréselt állapot által valahol áthúzott az áram. Most hogy meg lett bolygatva máshová került az a rész így nincs áthúzás. A riasztó sziránája is ide volt felrögzítve két gyorskötözővel, és a karosszérián is látszott, hogy lekopott a festék a vezeték mozgásától.
A lényeg, hogy most jó (bár nem megnyugtató, hogy nem sikerült a hiba popntos helyét megtalálni), 30mA az áramfelvétel, sőt, az indítási nehézségek is megszűntek, mostanában csak sokadik próbálkozásra indult a kocsi.
Csak a történeti hűség kedvéért, meg hátha segít valakinek...
Zsanércserére adtam a fejem. Visszaolvasva először a felújítókészletet próbáltam ki. Ez nem jött be, ugyanúgy lötyögött vele, mint a gyári kopottal. Mértem a régi csapot, de ugyanaz a méret volt, mindegy melyikkel próbáltam. Aztán vettem komplett zsanért, a két oldalra 5e párszáz volt, nem nagy tétel, az sem az igazi, de lehet, csak beállítás kérdése, mindenesetre sokkal jobb, mint a régi. Az sem volt vészes, kicsit lógott, nem kopogott, de műszakin már belekötöttek volna.
Leszedtem az első sárvédőket. Rettenet mi volt mögötte, azt szerintem pár évente érdemes lenne kitakarítani mindenkinek, mert egy lapát sarat kikotortam, a rohadás melegágya. A következő műszakira valószínűleg már szükség lesz egy kis karrosszériamunkára is.
Így már könyű volt cserélni a zsanérokat. Csukott ajtónál egyesével cseréltem, nem kellett tartani az ajtót senkinek. Egyébként a javítókészlettel is így csináltam, egy zsanér le, javítás, aztán vissza, csak az nem jött be...
az lenne a kérdésem, hogy kell/lehet légteleníteni a vízrendszert valahol a fűtőradiátornál?
Hűtőfolyadékot cseréltem, azóta "nem meggyőző", ami meleg az utastérbe érkezik. (Anno sokkal melegebb jött.)
Ezelőtt Citroen AX-em volt, ott a radiátor motortér felőli oldalán volt egy közönséges szelep beépítve, mint a kocsik/motorok/biciklik kerekein: letekertem a szelepsapkát, megnyomtam a szeleptűt, kijött a levegő, és kész.
A Suzukinál van ilyen? (2001-es Swift, ezres motorral.)
Mindkettő G13BB-s motor alap szerkezetileg ugyanaz viszont ha jól emlékszem a Wagonban kisebb teljesítménnyel van . Ismerve a magyar előírásokat illetve az NKH hozzáállását lehet nem fogják típus azonos motorcserének tekinteni és átalakítási engedély köteles eljárás lesz . Az más dolog , hogy a beépítendő motorod származását valamivel igazolnod kell . A váltó nem egyforma , a Swift rudazatos a Wagon bowdenes váltóval van szerelve . Valamint más az áttétel bennük
A blokk elvileg ugyanaz. A szivosor mas, gondolom a leomlo is, a valto meg gondolom felmegy ugyan arra a blokkra. A WagonR blokk hatuljan van egy kopogaserzekelo, azt rakd at a Swift blokkra. Majd mas beirja a valtot, ha tudja. De ha blokk uaz, mi baj lehet? SzeMre elotte ossze tudod nezni
Mind a kettő 16 szelepes. A wagon r ben leszakadt egy kipufogó szelep. szétverte a dugót és a hengerfejet. Van egy swiftem jó motorral korrodált kasznival.
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Van egy motorhibás 1,3 wagon r-em. És van egy 1,3 swift motorom és váltóm. Beépíthető a Wagon r-be a swift motor? Esetleg váltóval?