Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

r.jozee Creative Commons License 2019.01.23 0 0 279430

Szia ! Na ez konkrétan bármi is lehet . Ha van fordulatszámmérő az autóban azt kellene megnézni , hogy amikor az autó leáll akkor az mér e fordulatot vagy beesik 0-ra illetve a check engine lámpa kigyullad-e . Egyébként diagra kell tenni és folyamatosan nézni a lambdafeszültséget , befecskendezési időt , fordulatszámot . Ha van fordulatjel és kivezérelt befecskendezés viszont a lambdafeszkó leesik 0 voltra akkor elfogy a benzin . Ez lehet az utángyártott befecskendező hibája . Sajnos sokan szopnak vele az ára barátságosabb mint a gyári viszont sok velük a hiba .  Ha gyári immo van benne az már menet közben nem kavar be . Ha az utólagos riasztónak van indítástiltási képessége akkor meg kell nézni milyen áramkört tilt le . Illetve kérdés hogyan áll le ? kicsit rángat vagy csak egyszerűen mint akit elvágtak ? 

Előzmény: chase23 (279424)
landolka Creative Commons License 2019.01.23 0 0 279429

Azaz, nezd at a csoveket az evap tartalyhoz, meg az aljan kimeno csovet is. At kell tudj fujni rajtuk. Meg az evap tartyon is felulrol lefele, ha befogod a tetejen a masik lyukat.

Előzmény: chase23 (279424)
*Steve Creative Commons License 2019.01.23 0 0 279428

Hát pl jeladó 12v se árt

Előzmény: fryboy (279427)
fryboy Creative Commons License 2019.01.23 0 0 279427

Sziasztok! Szeretném megkérdezni hogy a 99-es suzuki swiftnek az km órájában van üresen egy alacsonybnzinszint lámpa, ha beleteszek egy izzót elvileg működik? Vagy kell más is hozzá?

topikolos Creative Commons License 2019.01.23 0 0 279426

Mindenhol konkrétan az indítás folyamatához kötik az immo működését, így esélyes, hogy menet közben nem az kavar be.

Előzmény: topikolos (279425)
topikolos Creative Commons License 2019.01.23 0 0 279425

Lejjebb van r.jozee topiktárs kommentje, próbálj meg neki írni, nem tudom milyen sűrűn jár erre, ő hozzáértő.

 

Ami még eszembe jut: nem igazán tudom, hogy az immo hogyan működik (menet közben is van-e szerepe?), de ha van pótkulcs, esetleg megpróbálhatnád azzal is, csinálja-e. Nekem pár napja mondta az autóvillamossági szerelő, hogy az is okozhat indításnál hibát, ha ott van valami kontakthiba. Nekem néha 3-4. indításra pöccent be, de mint kiderült, más elektromos hiba okozta a jelenséget.

 

Az utángyártott injektorokról itt nem sok jót olvastam...

Előzmény: chase23 (279424)
chase23 Creative Commons License 2019.01.23 0 0 279424

Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni!  Asszonypajtás 2001-es 1.3-as 8 szelepes swiftje, tavaly ősz óta olyan hibát produkál, hogy menet közben, tartott gázon leáll a motorja. Hiába kuplungolok, váltok vissza, nem röffen be. Félreállok, leveszem a gyújtást, indítok és megyek tovább. Az internet bugyrait fürkészve, az injektor hibájára gyanakodtam. Kicseréltem az injektort, egy utángyártott típus azonos Bosch injektorra (30.000.-HUF) a hiba nem szűnt meg. Kb. 30 Km után a motor leáll, aztán újraindítva azonnal elindul. Egyébként mindig pöccre indul, veszi a fordulatot, húz rendesen, semmi motorhiba nem tapasztalható. Az autóban utólagosan beszerelt riasztó van. Ha valaki találkozott már ilyen hibával, legyen szíves segítsen!

Előre is köszönöm!

topikolos Creative Commons License 2019.01.23 0 0 279423

Nem értek hozzá, de te ott a szívotorok fölött kockáztatnál egy ilyet?

Előzmény: ss666 (279421)
_MrB_ Creative Commons License 2019.01.22 0 0 279422

Ne aggódj. Megveszed utána nem sokkal a gyárit is majd.

Előzmény: ss666 (279421)
ss666 Creative Commons License 2019.01.22 0 0 279421

Köszönöm a tippet!

Időközben nem bírtam magammal - meg aztán az autóra is szükség van - ismét nekiestem és sikerült kibányásznom.

Sajnos az egyik csavar teljesen szét lett alázva, de találtam másikat helyette.

 

Komolyan nem értem! Mi a bánatos ****nak kellett beragasztani menetrögzítővel???!! Szerintem egy rugós alátét is bőven

megtette volna.

És most, hogy végre sikerült kiszedni, indulok a mintával venni egy újat. Kíváncsi leszek.....

A gyári horror áron van, találtam utángyártottat 12 e-ért. Kicsit aggódom.

Előzmény: topikolos (279420)
topikolos Creative Commons License 2019.01.22 0 0 279420
Előzmény: ss666 (279419)
ss666 Creative Commons License 2019.01.22 0 0 279419

Sziasztok!

Van egy 2001-es 1.0 Swiftem. Az injektor megadta magát. :-( Azt hittem végtelenül egyszerű lesz kicserélni, hiszen csak pár csavar. Aha!

Nem tudom kitekerni a kis csillag csavarokat a tetejénél. Meg sem moccannak. Nem szeretném beletörni vagy szétgyalázni a fejét.

Van valakinek ötlete, tapasztalata? Hálás lennék, ha megosztaná velem. Előre is köszönöm!

Törölt nick Creative Commons License 2019.01.21 0 0 279418

Nagyon szépen köszönöm.

Előzmény: rönótulaj (279417)
rönótulaj Creative Commons License 2019.01.18 0 1 279417
Előzmény: Törölt nick (279388)
topikolos Creative Commons License 2019.01.18 0 0 279416

Korábban írtam az akksi lemerülős problémámat. Mivel pár hétig nyugi volt, nem foglalkoztam vele, de pár napja megint előjött. Eljutottam autóvillamossági szerelőhöz. Kb. 1,5A-t evett kikapcsolt állapotban, mint kiderült olyankor is kapott áramot a vezérlés, gyújtás. Az lett valószínűsítve, hogy valahol zárlat van, így a műszerfal alatt szét lett húzva minden, nem segített. Már majdnem feladtuk, mikor az akksi/biztosíték/relé dobozoknál nyomkodva megszűnt a probléma. Lebontottuk az egészet, szétszedtük a vezetékkötegeket, de nyomát sem találtuk a hibának. A szerelő jobb híjján arra gyanakszik, hogy az idő/mozgások/összepréselt állapot által valahol áthúzott az áram. Most hogy meg lett bolygatva máshová került az a rész így nincs áthúzás. A riasztó sziránája is ide volt felrögzítve két gyorskötözővel, és a karosszérián is látszott, hogy lekopott a festék a vezeték mozgásától.

A lényeg, hogy most jó (bár nem megnyugtató, hogy nem sikerült a hiba popntos helyét megtalálni), 30mA az áramfelvétel, sőt, az indítási nehézségek is megszűntek, mostanában csak sokadik próbálkozásra indult a kocsi.

topikolos Creative Commons License 2019.01.18 0 0 279415

Csak a történeti hűség kedvéért, meg hátha segít valakinek...

Zsanércserére adtam a fejem. Visszaolvasva először a felújítókészletet próbáltam ki. Ez nem jött be, ugyanúgy lötyögött vele, mint a gyári kopottal. Mértem a régi csapot, de ugyanaz a méret volt, mindegy melyikkel próbáltam. Aztán vettem komplett zsanért, a két oldalra 5e párszáz volt, nem nagy tétel, az sem az igazi, de lehet, csak beállítás kérdése, mindenesetre sokkal jobb, mint a régi. Az sem volt vészes, kicsit lógott, nem kopogott, de műszakin már belekötöttek volna.

Leszedtem az első sárvédőket. Rettenet mi volt mögötte, azt szerintem pár évente érdemes lenne kitakarítani mindenkinek, mert egy lapát sarat kikotortam, a rohadás melegágya. A következő műszakira valószínűleg már szükség lesz egy kis karrosszériamunkára is.

Így már könyű volt cserélni a zsanérokat. Csukott ajtónál egyesével cseréltem, nem kellett tartani az ajtót senkinek. Egyébként a javítókészlettel is így csináltam, egy zsanér le, javítás, aztán vissza, csak az nem jött be...

teglascs Creative Commons License 2019.01.15 0 0 279414

Köszi, akkor nem keresgélek ilyen légtelenítési lehetőséget.

Előzmény: topikolos (279412)
Virányi Tamás Creative Commons License 2019.01.14 0 0 279413

szia!szerdán vagy csutortokon lesz csak kesz a kocsi!nagyon remelem h megjavul mert ha nem akkor jajj neki!!!

Előzmény: obsitos3 (279399)
topikolos Creative Commons License 2019.01.14 0 0 279412

Tudtommal nem kell semmit csinálni, légteleníti magát, ha járatod a motort.

Előzmény: teglascs (279411)
teglascs Creative Commons License 2019.01.14 0 0 279411

Sziasztok, 

az lenne a kérdésem, hogy kell/lehet légteleníteni a vízrendszert valahol a fűtőradiátornál?

Hűtőfolyadékot cseréltem, azóta "nem meggyőző", ami meleg az utastérbe érkezik. (Anno sokkal melegebb jött.)

Ezelőtt Citroen AX-em volt, ott a radiátor motortér felőli oldalán volt egy közönséges szelep beépítve, mint a kocsik/motorok/biciklik kerekein: letekertem a szelepsapkát, megnyomtam a szeleptűt, kijött a levegő, és kész.

A Suzukinál van ilyen?  (2001-es Swift, ezres motorral.)

 

Köszönöm!

Laslie69 Creative Commons License 2019.01.14 0 0 279410

Tegnap eljutottam odáig, hogy kipróbáljam. Nem jött be. Kiszedtem azt a két csavart, de meg se moccant. :(

De azért nem adom fel! :)

Előzmény: topikolos (279390)
zöldember 2 Creative Commons License 2019.01.13 0 0 279409

Köszönöm a segítséget.

 

r.jozee Creative Commons License 2019.01.13 0 0 279408

Mindkettő G13BB-s motor alap szerkezetileg ugyanaz viszont ha jól emlékszem a Wagonban kisebb teljesítménnyel van . Ismerve a magyar előírásokat illetve az NKH hozzáállását lehet nem fogják típus azonos motorcserének tekinteni és átalakítási engedély köteles eljárás lesz . Az más dolog , hogy a beépítendő motorod származását valamivel igazolnod kell . A váltó nem egyforma , a Swift rudazatos a Wagon bowdenes váltóval van szerelve . Valamint más az áttétel bennük

Előzmény: zöldember 2 (279405)
*Steve Creative Commons License 2019.01.13 0 0 279407

Azt ugye tudod ha te rakod be az életben le nem papirozod,,,,,,

landolka Creative Commons License 2019.01.12 0 0 279406

A blokk elvileg ugyanaz. A szivosor mas, gondolom a leomlo is, a valto meg gondolom felmegy ugyan arra a blokkra. A WagonR blokk hatuljan van egy kopogaserzekelo, azt rakd at a Swift blokkra. Majd mas beirja a valtot, ha tudja. De ha blokk uaz, mi baj lehet? SzeMre elotte ossze tudod nezni

.

Előzmény: zöldember 2 (279405)
zöldember 2 Creative Commons License 2019.01.12 0 0 279405

Mind a kettő 16 szelepes. A wagon r ben leszakadt egy kipufogó szelep. szétverte a dugót és a hengerfejet. Van egy swiftem jó motorral korrodált kasznival.

Előzmény: landolka (279404)
landolka Creative Commons License 2019.01.12 0 0 279404

De mind ketto? Mi baja a WagonR-nek?

Előzmény: zöldember 2 (279403)
zöldember 2 Creative Commons License 2019.01.12 0 0 279403

Igen.

Előzmény: landolka (279402)
landolka Creative Commons License 2019.01.12 0 0 279402

16v?

Előzmény: zöldember 2 (279401)
zöldember 2 Creative Commons License 2019.01.11 0 0 279401

Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Van egy motorhibás 1,3 wagon r-em. És van egy 1,3 swift motorom és váltóm. Beépíthető a Wagon r-be a swift motor? Esetleg váltóval?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!