"Az Aldi tavaly az Opten céginformációs adatbázisa szerint 91 milliárd forintos árbevételt ért el, ami 13,6 százalékos növekedést jelent a 2013-as 80,1 milliárdhoz képest."
Kicsit OFF, a Penny füzetében találtam, (az online felületen nem). Azért ez nagyon ötletes a mai világban, amikor az ember költségek nélkül igencsak korlátozottan juthat hozzá a saját pénzéhez! Követhetné a többi diszkont is! Gratulálok!
Attól mert neked ezt írták, lehet, hogy a háttérben komolyan megfontolják és dolgoznak rajta, de nyilván neked ezt nem fogják írni (mert az az inkompetencia kvázi beismerése lenne).
Szóval elküldtem a levelet a magyar menedzsmentnek, még akkor, amikor a 491-es hozzászólást írtam. Nagyjából ugyanazt küldtem el, kisebb változtatásokkal. Ismétlésképpen:
Városunkban 4 hétre bezárt a Lidl felújítás miatt. Ez azt jelenti, hogy a szomszédos telken működő aldi egy komoly lehetőséghez jutott. A Lidl vásárlói minimum próbát tesznek az Aldival, érdemes-e néha oda is bemenni. Ma bebizonyosodott, hogy nem. Az Aldi - a bolt menedzsmentjének szűklátókörűségánek illetve az országos vezetés tendenciákat rosszul megítélő impotenciájának "köszönhetően"csúfosan kudarcot vallott. Hemzsegtek az emberek a boltban, ahogy beléptem. Három pénztárnál kígyóztak a sorok. Komoly sorok voltak, ilyet az aldisok itt még nem tapasztaltak. Nem is bírták, többet kellett várni, mint egy Pennyben. Nyilván közrejátszott ebben a magyar vásárlók bárgyú katasztrófaváró-hangulata ünnepek idején. Az Aldi képtelen volt megbirkózni a feladattal. Árucikkek tömkelege fogyott el teljesen rövid idő alatt - pótlás nincs. Akciós áru nincs. (Pl. az 1000 ml-es prémium jégkrémből nem is volt, az már csütörtök előtt elfogyott, az akcióra nem is hoztak új termékeket - vajon ezt a jó terméket is kiistázzák?) Sültkrumpli elfogyott. A frissen sütött pékáru készítője nem bírja a nyomást, a kosarak fele üres. Az amúgy is szegényes zöldségkínálat romokban hever... És sorolhatnám. Az Aldi Németország egyik legsikeresebb vállalkozása. Hogy lehet, hogy ilyen béna, impotens, eletre nem való magyar menedzsmentet váasztott? Hogyan lehet az, hogy nem készültek fel a rivális üzlet bezárására és nem számítottak több vevőre. Ki ezért a felelős?? Ki az isten találta azt a hülyeséget ki, hogy ki kell listázni az összes jó minőségű sajátmárkás termékat a szar minőségű márkás termékek kedvéért?? Ki megy be például az Aldiba bocicsokiért, amikor az mindenhol van, sok helyütt olcsóbban? Ki veszi meg a Carte d'or jégrémet az Aldiban, amikor az szinte mindehol olcsóbb és miért nem árusdítják a fele annyiba kerülő és legalább olyan jó minőségű sajátmárkás verziót?? Hosszan sorolhatnám a hasonló példákat. Az Aldi bukni fog. Ha május 14-én megnyit a Lidl, még annyi vevőjük sem lesz, mint eddig. Amit decemberben írtam, most még hatványozottabban érvényes...
Erre képesek voltak az alábbi semmitmondó, együgyű és impotenciájukról tökéletesen árulkodó választ küldeni. Azt hiszem, ehhez nem kell kommentár...:
Tapolcán mindenképp elvérzik az Aldi. Korábban már írtam, hogy a Lidl három hétig zárva volt felújítás miatt. Most megnyílt, minden új, tele áruval. Ma délután a Lidl előtt 30-40 autó volt, az Aldi előtt ugyanakkor 4 (négy). A Lidlben kétszer akkora a választék, több a jó minőségű áru (az Aldiban folyamatos listázzák ki ezeket, behozva helyettük a gyengébb és drágább márkatermékeket, és a Lidl-ben minimum 2-szer több az akciós áru. Különböző országok "heteit" tartják, Deluxe-valasztékuk magasan veri az Aldi hasonló jellegű próbálkozásait. Az Aldi itt elbukott gyakorlatilag. Máshol, ahol a két bolt nem egymás mellett van, talán más a helyzet. Még a pennybe is minimum kétszer annyi ember jár itt, mint az Aldiba. Írtam már róla, szerintem nagyon hülye a magyar menedzsment. Vagy az, aki őket odarakta.
A legújabb reklámújságban azt hozzák fel érvként az Aldiban való vásárlás mellett, hogy üres a parkoló :) Egész oldalas hirdetésben akarnak meggyőzni, hogy az üres boltban mennyire kényelmes vásárolni a többihez képest. Kétségeim vannak afelől. hogy ez a fajta reklám működőképes-e. A magyar Aldi végképp elvérezni látszik a Lidllel szemben.
Nem tudom, én nem a csavartra, hanem a normál egyliteres prémiumra gondoltam. (ami 699, ha jól tudom).
Közben a Lidl is már csak csokit és diót árusít belőle - ezt viszont két keszthelyi üzletben is így tapasztaltam, nálunk a Lidl éppen felújítás alatt áll (bár érdekes kérdés, hogy egy 10-éves épületet mi a manónak kell felújítani máris...)
A "csavart" jégkrém (799) most új dizájnnal van, de asszem az ízesítésekben nincs bővülés. Tiramisu, capuccino, frutti di bosco és amarena-mascarpone.
Én épp tegnap táraztam be.
Ja, és várom a "mini-magnum" akciót - remélem, lesz. :) Ilyenkor nyár elején be szoktam tárazni belőle 6-8 dobozzal. Az kitart nyár végéig. :)) Tavaly tán 499-re volt leeresztve a 12 db-os.
EZek tényleg hülyék. Úgy tűnik, kilistázzák az 1 literes prémium jégkrémeket (699 Ft-ba kerültek és kitűnő minőségűek voltak), és helyette 1400-ért új Carte D'orokat hoznak be. Ezek bukni akarnak.
(Egyébként a Lidl is ezt csinálj, érdekesen egy időben. Nem is kartell...)
Nem tudom, már az a gondolat is felmerült bennem, hogy német nyelven írok a németországi központjuknak, amiben leírom, hogy milyen balf@szok a magyrországi vezetők és miért hibás az a taktika, amit követnek.
Kilistázás áldozata lett a Róma és Milánó szalámi is, kb. ugyanakkor, amikor a Lidlben viszont megjelentek (De sajnos csak szeletelt-tálcásban, nem rúd.)
Városunkban 4 hétre bezárt a Lidl felújítás miatt. Ez azt jelenti, hogy a szomszédos telken működő aldi egy komoly lehetőséghez jutott. A Lidl vásárlói minimum próbát tesznek az Aldival, érdemes-e néha oda is bemenni. Ma bebizonyosodott, hogy nem. Az Aldi - a bolt menedzsmentjének szűklátókörűségánek illetve az országos vezetés tendenciákat rosszul megítélő impotenciájának "köszönhetően"csúfosan kudarcot vallott.
Hemzsegtek az emberek a boltban, ahogy beléptem. Három pénztárnál kígyóztak a sorok. Komoly sorok voltak, ilyet az aldisok itt még nem tapasztaltak. Nem is bírták, többet kellett várni, mint egy Pennyben. Nyilván közrejátszott ebben a magyar vásárlók bárgyú katasztrófaváró-hangulata ünnepek idején. Az Aldi képtelen volt megbirkózni a feladattal. Árucikkek tömkelege fogyott el teljesen rövid idő alatt - pótlás nincs. Akciós áru nincs. (Pl. az 1000 ml-es prémium jégkrémből nem is volt, az már csütörtök előtt elfogyott, az akcióra nem is hoztak új termékeket - vajon ezt a jó terméket is kiistázzák?) Sültkrumpli elfogyott. A frissen sütött pékáru készítője nem bírja a nyomást, a kosarak fele üres. Az amúgy is szegényes zöldségkínálat romokban hever... És sorolhatnám. Az Aldi Németország egyik legsikeresebb vállalkozása. Hogy lehet, hogy ilyen béna, impotens, eletre nem való magyar menedzsmentet váasztott? Hogyan lehet az, hogy nem készültek fel a rivális üzlet bezárására és nem számítottak több vevőre. Ki ezért a felelős??
Ki az isten találta azt a hülyeséget ki, hogy ki kell listázni az összes jó minőségű sajátmárkás termékat a szar minőségű márkás termékek kedvéért?? Ki megy be például az Aldiba bocicsokiért, amikor az mindenhol van, sok helyütt olcsóbban? Ki veszi meg a Carte d'or jégrémet az Aldiban, amikor az szinte mindehol olcsóbb és miért nem árusdítják a fele annyiba kerülő és legalább olyan jó minőségű sajátmárkás verziót?? Hosszan sorolhatnám a hasonló példákat. Az Aldi bukni fog. Ha május 14-én megnyit a Lidl, még annyi vevőjük sem lesz, mint eddig. Amit decemberben írtam, most még hatványozottabban érvényes...