Egyre több város menekül a fizetési kötelezettség alól úgy, hogy a helyi járatait lemondja és inkább a városba beérő helyköziekkel oldják meg a helyi közlekedést.
"Módosították az autóbuszmenetrendet. A Zala Volán csökkenti a járatszámokat a veszteség mérséklése érdekében: a kihasználatlanul működő járatokat leállítja, illetve más járatokkal összevonja a 18 óra utáni és a hétvégi időszakban. Az első intézkedések július 9-től lépnek életbe."
Ahogy nézegettem a közleményt a legtöbb helyi járaton nulla bevétel van hülyeség is lenne üzemeltetni.Vannak közte helyközi járat is ami Keszthely belterületén helyiként közlekedett.Akkor ezeket a járatokat helyköziként fogják tovább üzemeltetni.
Én annyit tudok ehhez hozzátenni,hogy nemsokára a Kossuth -Deák körforgalom építése miatt egyirányúvá fog válni augusztus közepéig a Szt miklós utca a Bercsényi felé. Le lesz zárva minden irányból a kereszteződés,kivéve a Kossuth utca felől nem és onnan lehet majd továbbhaladni a Bercsényi felé. Lehet,hogy ennek közve van a helyijáratok leállításához,de azon sem csodálkoznék,ha a (város általi) finanszírozási meg kihasználatlansági gondok miatt szűnnének meg. Napokban volt róla szó,hogy valamelyik nagyvárosban is leállították az összes helyijáratot mert a város nem járult hozzá anyagilag semmivel. A helyközi és távolsági járatokkal oldják meg a továbbiakat.
Na ja nyaralás gyanánt égetem magam a napon, csiszolok és kerítést festek. Ma a szokásos forduló volt, de este 19h-kor az LBH mögött egy két tengelyes fehér Setrát láttam rásegítőnek. Melyik gép volt?
Én úgy tudtam, hogy ők Toscana-ban vannak, de gyanús volt nekem is, mivel nézegettem az utazási irodánk honlapját, aztán láttam rajta hogy van egy ukrán körút. Valószínű, hogy akkor a LOY-452 lehetett.
Köszi, akkor úgy tűnik, itt megy vissza a Keszthelyről 9:40-kor lassúban feljövő kocsi, és cserébe este csak az LBH képviseli a keszthelyi ágat (ami szezonban lehet, hogy cinkes lesz).