"Zalába meg "minőségi" szolgáltatást nyújt a volán társaság a helyi és helyközi vonalakon"
Lehet, hogy a helyi gépjárműpark "minőségi" Zalában, de a helyi vonalhálózat és a menetrend már egyáltalán nem az. Továbbá a BKV-nál nem követnek el olyan ordítóan alap hibákat a hálózat és a menetrend megtervezésekor sem, mint amilyet a Zalánál helyiben elkövettek az elmúlt években.
Hát igen ez a szégyen,hogy a fővárosba ilyen (szar)minőségű a buszközlekedés,sötét Zalába meg "minőségi" szolgáltatást nyújt a volán társaság a helyi és helyközi vonalakon.
Azt,hogy meg a CLY-144 lerobban az már a futásteljesítményéhez viszonyítva eltekinthető.2 milliomodik kilométerét fussa az a kocsi,de még mindig megy,mert minőségi magyar gyárban készült.
Teljesen igazad van. Alapban Gazdagrét felé 139-es vonalon újabb Volvo buszok járnak, meg néha jobb IKARUS-ok. Tegnap este feljöttem a Kék Bálnával, átmentem a túloldalra a Sasadin és egy Piros hetes 139-es köntösben megjött, de az hittem sosem ér fel a végállomásig olyan rozoga volt és araszolt csak. Illetve nehezen indult el a megállókból.
Akkor nézd meg a Vasi Volánt. Ott még több 25 év körüli Ikarus 266-os is fordában van még, nálunk meg már a 256.44-esek is szinte mind tartalékok. Alig néhány van még fix fordán.
"Mellesleg megjegyzem, hogy a Volánnak nem tudom mi az, hogy minőség, meg presztízs, de azért ilyen busszal csúfoskodni Egerszegen azért már tényleg a legalja szint."
Látni azért Ik 256.44-et Egerszegen, nap mint nap (mondjuk nem Keszthelyről)
Ilyen busszal csúfoskodni? Régen meg csak ilyen buszok járták a megyét.
Az meg nem úgy megy, hogy egy teljes felszereltségű buszt kiküldjenek 50km-re nyáron.
A KUZ-427 helyett járó CLY-141-es is lerobbant, azt is a Tatra húzta haza valahonnan Egerszeg irányából. Láttam a hátuljá egy jelentős olajlefolyást, gondolom valami olyan gondja adódott. Mellesleg megjegyzem, hogy a Volánnak nem tudom mi az, hogy minőség, meg presztízs, de azért ilyen busszal csúfoskodni Egerszegen azért már tényleg a legalja szint. Azt figyeltem, mind a két nap alatt ott álltak a különjáratosok. Persze nekik elmenni Egerszegre az már büdös. Na ennyit erről.
Kicsit trükkös ez a tájékoztató. Az aláhúzott járatok esetében - helyközi értesítő hiányában - valószínúleg csak arról van szó, hogy a helyi bérlet, jegy nem jó rá. Kimondottan helyijárat reggel csak egy áll le, az is 7:40-kor indul, ami minden bizonnyal nem eredményezi azt, hogy kiessen egy busz.
Egyre több város menekül a fizetési kötelezettség alól úgy, hogy a helyi járatait lemondja és inkább a városba beérő helyköziekkel oldják meg a helyi közlekedést.
"Módosították az autóbuszmenetrendet. A Zala Volán csökkenti a járatszámokat a veszteség mérséklése érdekében: a kihasználatlanul működő járatokat leállítja, illetve más járatokkal összevonja a 18 óra utáni és a hétvégi időszakban. Az első intézkedések július 9-től lépnek életbe."
Ahogy nézegettem a közleményt a legtöbb helyi járaton nulla bevétel van hülyeség is lenne üzemeltetni.Vannak közte helyközi járat is ami Keszthely belterületén helyiként közlekedett.Akkor ezeket a járatokat helyköziként fogják tovább üzemeltetni.
Én annyit tudok ehhez hozzátenni,hogy nemsokára a Kossuth -Deák körforgalom építése miatt egyirányúvá fog válni augusztus közepéig a Szt miklós utca a Bercsényi felé. Le lesz zárva minden irányból a kereszteződés,kivéve a Kossuth utca felől nem és onnan lehet majd továbbhaladni a Bercsényi felé. Lehet,hogy ennek közve van a helyijáratok leállításához,de azon sem csodálkoznék,ha a (város általi) finanszírozási meg kihasználatlansági gondok miatt szűnnének meg. Napokban volt róla szó,hogy valamelyik nagyvárosban is leállították az összes helyijáratot mert a város nem járult hozzá anyagilag semmivel. A helyközi és távolsági járatokkal oldják meg a továbbiakat.