Keresés

Részletes keresés

pixeL29 Creative Commons License 2011.07.01 0 0 13730

Biztos, hogy nem. Teljesen más a mellső ajtaja.

 

Előzmény: setra147 (13729)
setra147 Creative Commons License 2011.07.01 0 0 13729

Ez nem a JOP-515, mivel annak ezüst színű a két lámpája közötti rész. Ez valamelyik FKN és mivel nem sárga rendszámos az LTY-685 lesz az.

Előzmény: milos-007 (13728)
milos-007 Creative Commons License 2011.07.01 0 0 13728

JOB-515:D

Előzmény: Dragooon (13727)
Dragooon Creative Commons License 2011.07.01 0 0 13727

Találós kérdés:

Melyik busz látható a videóban 3:40 és 3:55 között?

http://iho.hu/hir/szekely-gyors-2011

 

(Én sem tudom a választ :) )

milos-007 Creative Commons License 2011.06.30 0 0 13726

Itt egy csemege Egerszegről.

http://www.zalavolan.hu/node/543

pixeL29 Creative Commons License 2011.06.29 0 0 13725

Inkább néhány járat szűnik meg.

34 járat szűnik meg, abból a 3E és 4-es vonal teljesen.

Előzmény: M62,306 (13724)
M62,306 Creative Commons License 2011.06.29 0 0 13724

Nem szűnik meg. Néhány járat marad.

Előzmény: Batti89 (13723)
Batti89 Creative Commons License 2011.06.29 0 0 13723

Sziasztok. Van-e valami esély, hogy Keszthelyen ne szünjön meg a helyijárat?

.BPO-346. Creative Commons License 2011.06.27 0 0 13722

Egy mai Hévízről! :)

setra415HD Creative Commons License 2011.06.26 0 0 13721

"Zalába meg "minőségi" szolgáltatást nyújt a volán társaság a helyi és helyközi vonalakon"

 

Lehet, hogy a helyi gépjárműpark "minőségi" Zalában, de a helyi vonalhálózat és a menetrend már egyáltalán nem az. Továbbá a BKV-nál nem követnek el olyan ordítóan alap hibákat a hálózat és a menetrend megtervezésekor sem, mint amilyet a Zalánál helyiben elkövettek az elmúlt években.

Előzmény: milos-007 (13719)
IK-E98/20 HD Creative Commons License 2011.06.26 0 0 13720

Jól szoltál!!!!! :-) IKARUS FOR EVER!!!!!!

Előzmény: milos-007 (13719)
milos-007 Creative Commons License 2011.06.26 0 0 13719

Hát igen ez a szégyen,hogy a fővárosba ilyen (szar)minőségű a buszközlekedés,sötét Zalába meg "minőségi" szolgáltatást nyújt a volán társaság a helyi és helyközi vonalakon.

Azt,hogy meg a CLY-144 lerobban az már a futásteljesítményéhez viszonyítva eltekinthető.2 milliomodik kilométerét fussa az a kocsi,de még mindig megy,mert minőségi magyar gyárban készült.

Előzmény: zmagix (13718)
zmagix Creative Commons License 2011.06.26 0 0 13718

Teljesen igazad van. Alapban Gazdagrét felé 139-es vonalon újabb Volvo buszok járnak, meg néha jobb IKARUS-ok. Tegnap este feljöttem a Kék Bálnával, átmentem a túloldalra a Sasadin és egy Piros hetes 139-es köntösben megjött, de az hittem sosem ér fel a végállomásig olyan rozoga volt és araszolt csak. Illetve nehezen indult el a megállókból.

Előzmény: milos-007 (13717)
milos-007 Creative Commons License 2011.06.26 0 0 13717

Nézd meg a BKV-t,hogy milyen buszok közlekednek a fővárosban.Mi itt zalába csak legyünk kussba,hogy ilyen kocsikkal lehet utazni helyközi forgalomba.

Előzmény: FKN-692 (13710)
Batti89 Creative Commons License 2011.06.25 0 0 13716

Vasinál ösz-visz 5db. 266-os van, mindegyik tartalék!

Előzmény: MBman (13713)
milos-007 Creative Commons License 2011.06.25 0 0 13715

Somló volán pár éve Credoznak ilyen szinten  addig szinte csak  IK közlekedett.

Előzmény: MBen (13714)
MBen Creative Commons License 2011.06.25 0 0 13714

Azért a vasis példa erősen túlzás.

Előzmény: MBman (13713)
MBman Creative Commons License 2011.06.25 0 0 13713

Akkor nézd meg a Vasi Volánt. Ott még több 25 év körüli Ikarus 266-os is fordában van még, nálunk meg már a 256.44-esek is szinte mind tartalékok. Alig néhány van még fix fordán.

Előzmény: FKN-692 (13710)
milos-007 Creative Commons License 2011.06.25 0 0 13712

Ha valaki jár az elkövetkező 1hétben a Francia riviérán akkor összefuthat a LOY-452-vel.

pixeL29 Creative Commons License 2011.06.25 0 0 13711

No komment... de azért mégis.

 

"Mellesleg megjegyzem, hogy a Volánnak nem tudom mi az, hogy minőség, meg presztízs, de azért ilyen busszal csúfoskodni Egerszegen azért már tényleg a legalja szint."

Látni azért Ik 256.44-et Egerszegen, nap mint nap (mondjuk nem Keszthelyről)

Ilyen busszal csúfoskodni? Régen meg csak ilyen buszok járták a megyét.

 

Az meg nem úgy megy, hogy egy teljes felszereltségű buszt kiküldjenek 50km-re nyáron.

Előzmény: FKN-692 (13710)
FKN-692 Creative Commons License 2011.06.25 0 0 13710

A KUZ-427 helyett járó CLY-141-es is lerobbant, azt is a Tatra húzta haza valahonnan Egerszeg irányából. Láttam a hátuljá egy jelentős olajlefolyást, gondolom valami olyan gondja adódott. Mellesleg megjegyzem, hogy a Volánnak nem tudom mi az, hogy minőség, meg presztízs, de azért ilyen busszal csúfoskodni Egerszegen azért már tényleg a legalja szint. Azt figyeltem, mind a két nap alatt ott álltak a különjáratosok. Persze nekik elmenni Egerszegre az már büdös. Na ennyit erről.

FKN-692 Creative Commons License 2011.06.24 0 0 13709

ICT-857, JRX-298, IOX-605, LNN-697-nek azért van ezen kívül rengeteg más dolga, talán egy két járata esik ki. GMM-728-nak viszont jópár kiesik.

Előzmény: Batti89 (13706)
M62,306 Creative Commons License 2011.06.24 0 0 13708

Kicsit trükkös ez a tájékoztató. Az aláhúzott járatok esetében - helyközi értesítő hiányában - valószínúleg csak arról van szó, hogy a helyi bérlet, jegy nem jó rá. Kimondottan helyijárat reggel csak egy áll le, az is 7:40-kor indul, ami minden bizonnyal nem eredményezi azt, hogy kiessen egy busz.

Előzmény: Batti89 (13706)
Batti89 Creative Commons License 2011.06.24 0 0 13707

Buszok felszabadulni.

Batti89 Creative Commons License 2011.06.24 0 0 13706

Így fognak buszokfelszabadulni! ICT és GMM biztosan!

mcg Creative Commons License 2011.06.24 0 0 13705

most tényleg, ki az aki helyijáratozik még Keszthelyen?

 

Előzmény: JRX-298 (13701)
zsitvica Creative Commons License 2011.06.24 0 0 13704

Várható volt.

 

 

Egyre több város menekül a fizetési kötelezettség alól úgy, hogy a helyi járatait lemondja és inkább a városba beérő helyköziekkel oldják meg a helyi közlekedést.

 

 

setra415HD Creative Commons License 2011.06.24 0 0 13703

http://www.zalaihirlap.hu/kozelet/20110624_ajandek_az_egyhaznak

 

"Módosították az autóbuszmenetrendet. A Zala Volán csökkenti a járatszámokat a veszteség mérséklése érdekében: a kihasználatlanul működő járatokat leállítja, illetve más járatokkal összevonja a 18 óra utáni és a hétvégi időszakban. Az első intézkedések július 9-től lépnek életbe."

milos-007 Creative Commons License 2011.06.24 0 0 13702

Ahogy nézegettem a közleményt a legtöbb helyi járaton nulla bevétel van hülyeség is lenne üzemeltetni.Vannak közte helyközi járat is ami Keszthely belterületén helyiként közlekedett.Akkor ezeket a járatokat helyköziként fogják tovább üzemeltetni.

Előzmény: JRX-298 (13701)
JRX-298 Creative Commons License 2011.06.24 0 0 13701

Én annyit tudok ehhez hozzátenni,hogy nemsokára a Kossuth -Deák körforgalom építése miatt egyirányúvá fog válni augusztus közepéig a Szt miklós utca a Bercsényi felé. Le lesz zárva minden irányból a kereszteződés,kivéve a Kossuth utca felől nem és onnan lehet majd továbbhaladni a Bercsényi felé. Lehet,hogy ennek közve van a helyijáratok leállításához,de azon sem csodálkoznék,ha a (város általi) finanszírozási meg kihasználatlansági gondok miatt szűnnének meg. Napokban volt róla szó,hogy valamelyik nagyvárosban is leállították az összes helyijáratot mert a város nem járult hozzá anyagilag semmivel.  A helyközi és távolsági járatokkal oldják meg a továbbiakat.

Előzmény: milos-007 (13700)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!